צולם הבוקר ליד ת"א האוניברסיטה. מישהו יודע מה עושים שם?

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
צולם הבוקר ליד ת"א האוניברסיטה. מישהו יודע מה עושים שם?

צולם הבוקר ליד ת"א האוניברסיטה. מישהו יודע מה עושים שם?
בתוך הקונטיינטר הכחול יש מה שנראה כמו משרד קטן. לידו דברים ירוקים ענקיים ממתכת. חשבתי בהתחלה שאלו עמודים לשלט, אבל נראה לי שזה קצת גדול מדי למטרה הזו, לא?

זה שם כבר לפחות שבוע.

מישהו יודע למה זה מיועד? ייתכן וזה אוף טופיק לפורום הזה כי אני לא חושב שזה קשור לרכבת ובטח שלא למסוף האוטובוסים, אבל אולי יש כאן מישהו שבכל זאת יודע.

 

Bus Nerd

Active member
עוד שתי תמונות עם זה עוזר

צולם הבוקר ליד ת"א האוניברסיטה. מישהו יודע מה עושים שם?
בתוך הקונטיינטר הכחול יש מה שנראה כמו משרד קטן. לידו דברים ירוקים ענקיים ממתכת. חשבתי בהתחלה שאלו עמודים לשלט, אבל נראה לי שזה קצת גדול מדי למטרה הזו, לא?

זה שם כבר לפחות שבוע.

מישהו יודע למה זה מיועד? ייתכן וזה אוף טופיק לפורום הזה כי אני לא חושב שזה קשור לרכבת ובטח שלא למסוף האוטובוסים, אבל אולי יש כאן מישהו שבכל זאת יודע.
עוד שתי תמונות עם זה עוזר
הראשונה: crop של התמונה הקודמת כדי שהפרטים יהיו ברורים יותר.
&nbsp
השנייה: מזווית אחרת לפני שבוע. נראה שאז היה שם רק אחד מקונסטרוקציות המתכת האלו, ומתישהו בין שבוע שעבר להיום הביאו לשם עוד אחת.



 

Ccyclist

Well-known member
האם מתכוונים להניף שם גשר מעל לאיילון ?

עוד שתי תמונות עם זה עוזר
הראשונה: crop של התמונה הקודמת כדי שהפרטים יהיו ברורים יותר.
&nbsp
השנייה: מזווית אחרת לפני שבוע. נראה שאז היה שם רק אחד מקונסטרוקציות המתכת האלו, ומתישהו בין שבוע שעבר להיום הביאו לשם עוד אחת.
האם מתכוונים להניף שם גשר מעל לאיילון ?
שני גופי המתכת נראים כמו חוליות גשר שכובות על צידן, והבסיס להן נראה זמני / פיגומים.
&nbsp
מזכיר סיפורים של הנפות גשר שמגיעים כאן לחדשות במקומיות.
 

h0m3r

New member
תחנת השלום - דרום

עוד שתי תמונות עם זה עוזר
הראשונה: crop של התמונה הקודמת כדי שהפרטים יהיו ברורים יותר.
&nbsp
השנייה: מזווית אחרת לפני שבוע. נראה שאז היה שם רק אחד מקונסטרוקציות המתכת האלו, ומתישהו בין שבוע שעבר להיום הביאו לשם עוד אחת.
תחנת השלום - דרום
לפי הצבעה והצורה, נדמה שאלה הם החלקים שירכיבו בתחנת השלום בסופ"ש הבא.
 
אכן נראה שזה קונסטרוקציה לתחנת ת"א השלום

עוד שתי תמונות עם זה עוזר
הראשונה: crop של התמונה הקודמת כדי שהפרטים יהיו ברורים יותר.
&nbsp
השנייה: מזווית אחרת לפני שבוע. נראה שאז היה שם רק אחד מקונסטרוקציות המתכת האלו, ומתישהו בין שבוע שעבר להיום הביאו לשם עוד אחת.
אכן נראה שזה קונסטרוקציה לתחנת ת"א השלום
http://www.themarker.com/dynamo/1.3039283
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3695669,00.html[/URL]
 

yeh11

New member
התחנה על הפנים

עוד שתי תמונות עם זה עוזר
הראשונה: crop של התמונה הקודמת כדי שהפרטים יהיו ברורים יותר.
&nbsp
השנייה: מזווית אחרת לפני שבוע. נראה שאז היה שם רק אחד מקונסטרוקציות המתכת האלו, ומתישהו בין שבוע שעבר להיום הביאו לשם עוד אחת.
התחנה על הפנים
שלום! התחנה על הפנים לנוסעים צפונה ועולים ברציף 1 בחורף בגשם אין כיסוי בקיץ בשעות אחה"צ השמש יוקדת ,מישהו ממש לא סיים תכנון ,בקיץ בעיה דומה בתל אביב מרכז בהמתנה לכוון צפון .
 

Bus Nerd

Active member
סיפור רקע

התחנה על הפנים
שלום! התחנה על הפנים לנוסעים צפונה ועולים ברציף 1 בחורף בגשם אין כיסוי בקיץ בשעות אחה"צ השמש יוקדת ,מישהו ממש לא סיים תכנון ,בקיץ בעיה דומה בתל אביב מרכז בהמתנה לכוון צפון .
סיפור רקע
תחנת ת"א האוניברסיטה נבנתה מעט אחרי ת"א השלום. בת"א השלום היו חריגות ענקיות בתקציב ובלוחות הזמנים, לכן בת"א אוניברסיטה לחצו מאוד על המתכננים לבנות את התחנה בתקציב הנמוך ביותר האפשרי כדי לצמצם סיכוי לחריגות.
&nbsp
בתוכנית המקורית הגג שבמרכז הרציפים היה אמור להיות גדול יותר לספק צל והגנה מגשם ליותר מרק מרכז הרציף, היה אמור להיות חדר שירותים בצד שמחוץ לאיזור המבוקר (כך שגם מי שבא לחכות לנוסע ואין לו כרטיס יוכל היה להשתמש בשירותים) והיו מדרגות נעות עד גבעת האוניברסיטה עצמה. השירותים והמדרגות הנעות הוסרו בתכנון הסופי, והגג הוקטן.
&nbsp
מבחינה עיצובית ואדריכלית ההשראה האירופאית של הגג הופכת את התחנה לתחנה היפה ביותר מכל תחנות ת"א, ולדעתי האישית היא גם הנוחה ביותר להמתנה.
&nbsp
מבחינת גשם, אין לי ממש מה להציע לך חוץ מלחכות מתחת לרציף ולעלות אליו רק דקה לפני שהרכבת מגיעה כדי שלא תצטרך להירטב יותר מדי.
 

Hani99

New member
לא הבנתי מה עושים בצד הדרומי של תחנת השלום

סיפור רקע
תחנת ת"א האוניברסיטה נבנתה מעט אחרי ת"א השלום. בת"א השלום היו חריגות ענקיות בתקציב ובלוחות הזמנים, לכן בת"א אוניברסיטה לחצו מאוד על המתכננים לבנות את התחנה בתקציב הנמוך ביותר האפשרי כדי לצמצם סיכוי לחריגות.
&nbsp
בתוכנית המקורית הגג שבמרכז הרציפים היה אמור להיות גדול יותר לספק צל והגנה מגשם ליותר מרק מרכז הרציף, היה אמור להיות חדר שירותים בצד שמחוץ לאיזור המבוקר (כך שגם מי שבא לחכות לנוסע ואין לו כרטיס יוכל היה להשתמש בשירותים) והיו מדרגות נעות עד גבעת האוניברסיטה עצמה. השירותים והמדרגות הנעות הוסרו בתכנון הסופי, והגג הוקטן.
&nbsp
מבחינה עיצובית ואדריכלית ההשראה האירופאית של הגג הופכת את התחנה לתחנה היפה ביותר מכל תחנות ת"א, ולדעתי האישית היא גם הנוחה ביותר להמתנה.
&nbsp
מבחינת גשם, אין לי ממש מה להציע לך חוץ מלחכות מתחת לרציף ולעלות אליו רק דקה לפני שהרכבת מגיעה כדי שלא תצטרך להירטב יותר מדי.
לא הבנתי מה עושים בצד הדרומי של תחנת השלום
האם יש כוונה לבצע טרמינל ויציאה מהצד שבו קיים כיום גשר שמוביל ל2 תחנות אוטובוס לכיוון יד אליהו וכו' ,במקום הגשר שעולים בו ברגל לבצע טרמינל שלם ביומיים הקמה?
לא נשמע מוגזם?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה