שרשור הכוונה ומודיעין

מצב
הנושא נעול.

LM817

New member
מהאוניברסיטה לעזריאלי וחזרה בשישי בערב

שרשור הכוונה ומודיעין
מהאוניברסיטה לעזריאלי וחזרה בשישי בערב
אני צריך להגיע לאיזור מגדלי עזריאלי (נחלת יצחק) בשעה 8 בערב בשישי בערב. האם דבר אפשרי טכנית מבלי להזמין ספיישל או ללכת ברגל שעה?
&nbsp
שאלה דומה לדרך חזור בשעה 12:00 בלילה בערך. תודה מראש
&nbsp
 

orchilit

New member
אפשרי-אבל דורש הליכה גם

מהאוניברסיטה לעזריאלי וחזרה בשישי בערב
אני צריך להגיע לאיזור מגדלי עזריאלי (נחלת יצחק) בשעה 8 בערב בשישי בערב. האם דבר אפשרי טכנית מבלי להזמין ספיישל או ללכת ברגל שעה?
&nbsp
שאלה דומה לדרך חזור בשעה 12:00 בלילה בערך. תודה מראש
&nbsp
אפשרי-אבל דורש הליכה גם
צריך לרדת את רח' איינשטיין עד דרך נמיר, ומשם לעצור מונית שירות שמגיעה מנתניה/חיפה ולקוות שתעצור ולרדת בעזריאלי ומשם ללכת ברגל לנחלת יצחק, אותו דבר הפוך.
 

LM817

New member
איך הפוך?

אפשרי-אבל דורש הליכה גם
צריך לרדת את רח' איינשטיין עד דרך נמיר, ומשם לעצור מונית שירות שמגיעה מנתניה/חיפה ולקוות שתעצור ולרדת בעזריאלי ומשם ללכת ברגל לנחלת יצחק, אותו דבר הפוך.
איך הפוך?
איפה אפשר לעצור מונית כזאת (והאם היא תעצור כי בדרך לחיפה נוסעים מלאות לגמרי)?
 

orchilit

New member
לחיפה אולי לא, אבל לנתניה כן. אם היא תהיה מלאה/ריקה, לא יודע

איך הפוך?
איפה אפשר לעצור מונית כזאת (והאם היא תעצור כי בדרך לחיפה נוסעים מלאות לגמרי)?
לחיפה אולי לא, אבל לנתניה כן. אם היא תהיה מלאה/ריקה, לא יודע
עזריאלי זו אחת התחנות הראשונות, אז יש סיכוי שכן. רצוי לעצור ממש צמוד לצומת דרך בגין/קפלן
 
הגעה מחיפה לקרית אריה בפתח תקוה, אם המושבות ובכיוון ההפוך

שרשור הכוונה ומודיעין
הגעה מחיפה לקרית אריה בפתח תקוה, אם המושבות ובכיוון ההפוך
האם להגיע לתחנת הרכבת בקרית אריה, ומשם הליכה ארוכה זה הפתרון היעיל ביותר?
 
אתה יכול לנסוע ברכבת לקרית אריה ומשם עם 266 של דן או 46

לאזור ההיטק יבמ אינטל
אתה יכול לנסוע ברכבת לקרית אריה ומשם עם 266 של דן או 46
של אפיקים (עם 46 רק בשעות הבוקר והצהריים) לאזור פארק עופר (אזורים לשעבר).
אתה יכול גם לנסוע לרכבת מרכז בת"א ומשם עם 138 של דן.
אפשרות אחרונה שיכולה להיות רלוונטית רק בשעות שפל שבהן הן עומס ברמת החייל ויש רק שתי רכבות בשעה לפ"ת היא לנסוע ברכבת עד ת"א האוניברסיטה ומהתחנה בשדרות רוקח לנסוע עם 266 של דן עד פארק עופר.
האפשרות העדיפה תלויה בשעה.

בימים החמים הללו לא מומלץ ללכת ברגל מתחנת קרית אריה עד לפארק עופר.
 


אתה יכול לנסוע ברכבת לקרית אריה ומשם עם 266 של דן או 46
של אפיקים (עם 46 רק בשעות הבוקר והצהריים) לאזור פארק עופר (אזורים לשעבר).
אתה יכול גם לנסוע לרכבת מרכז בת"א ומשם עם 138 של דן.
אפשרות אחרונה שיכולה להיות רלוונטית רק בשעות שפל שבהן הן עומס ברמת החייל ויש רק שתי רכבות בשעה לפ"ת היא לנסוע ברכבת עד ת"א האוניברסיטה ומהתחנה בשדרות רוקח לנסוע עם 266 של דן עד פארק עופר.
האפשרות העדיפה תלויה בשעה.

בימים החמים הללו לא מומלץ ללכת ברגל מתחנת קרית אריה עד לפארק עופר.
 

iritilan

New member
תלוי במיקום המדויק

הגעה מחיפה לקרית אריה בפתח תקוה, אם המושבות ובכיוון ההפוך
האם להגיע לתחנת הרכבת בקרית אריה, ומשם הליכה ארוכה זה הפתרון היעיל ביותר?
תלוי במיקום המדויק
יש גם קו 947 מחיפה לפתח תקווה, מדובר בקו ישיר, אך מאסף עם עצירות רבות בדרך.
תלוי במיקום המדויק - עד כמה קרוב לרכבת או לאוטובוס וגם בשעה ביום בשעות העומס לאוטובוס בוודאי לוקח לא מעט זמן.
 

benshap2

New member
לא. ההנחיה שלהם היא שזה אישי ולא ניתן להעברה.

תשלום על 4 אנשים ברכבת בערך צבור עם כרטיס אחד
אפשרי?
לא. ההנחיה שלהם היא שזה אישי ולא ניתן להעברה.
מיותר לציין שזו הרעה לנוסע משמעותית מכרטיסיות הנייר.
 

cesium

New member
אז אי אפשר לפרוט מהחוזה שנוצר בערך צבור כמו כרטיסיות הרב קו?

לא. ההנחיה שלהם היא שזה אישי ולא ניתן להעברה.
מיותר לציין שזו הרעה לנוסע משמעותית מכרטיסיות הנייר.
אז אי אפשר לפרוט מהחוזה שנוצר בערך צבור כמו כרטיסיות הרב קו?
הרכבת מאפשרת לפרוט כרטיסיית 12 נסיעות לכרטיסיות נייר וכך אפשר מעשית לשלם עבור אחרים עם הרב-קו. טעינת הרב-קו בערך צבור יוצרת חוזה של נסיעה אחת. אם הרכבת היתה מאפשרת פריטה גם כאן (לא יצא לי לבדוק אם זה אפשרי), זה היה פותר את הבעייה. מכל מקום, אם יש מספיק נסיעות בסה"כ בשביל כרטיסיית 12, אז אפשר בשיטה הזו לקנות כמה כרטיסים עם רב-קו אחד.
 

benshap2

New member
אני אישית רכשתי ערך צבור ואז ביטלתי אותו בקופה דקה אחרי

אז אי אפשר לפרוט מהחוזה שנוצר בערך צבור כמו כרטיסיות הרב קו?
הרכבת מאפשרת לפרוט כרטיסיית 12 נסיעות לכרטיסיות נייר וכך אפשר מעשית לשלם עבור אחרים עם הרב-קו. טעינת הרב-קו בערך צבור יוצרת חוזה של נסיעה אחת. אם הרכבת היתה מאפשרת פריטה גם כאן (לא יצא לי לבדוק אם זה אפשרי), זה היה פותר את הבעייה. מכל מקום, אם יש מספיק נסיעות בסה"כ בשביל כרטיסיית 12, אז אפשר בשיטה הזו לקנות כמה כרטיסים עם רב-קו אחד.
אני אישית רכשתי ערך צבור ואז ביטלתי אותו בקופה דקה אחרי
ורכשתי שני כרטיסי נייר במקום זאת.
 

cesium

New member
התכוונתי לפריטה דרך המכונות - שאפשרית בכרטיסיית 12

אני אישית רכשתי ערך צבור ואז ביטלתי אותו בקופה דקה אחרי
ורכשתי שני כרטיסי נייר במקום זאת.
התכוונתי לפריטה דרך המכונות - שאפשרית בכרטיסיית 12
ראה שינויים ברכישת והמרת כרטיסיית 12 נסיעות. אפשר לקנות כרטיסיית 12 ולפרוט אותה לכרטיסי נייר במכונות - כך אפשר לרכוש כרטיסים לאחרים דרך הרב קו ולקבל את ההנחה של הכרטיסייה/ערך צבור. השאלה שלי היתה אם זה אפשרי בערך צבור (כי הם בחרו בשיטה שבה "טוענים" חוזה של נסיעה אחת, אז אם אפשר היה לפרוט לנייר באותה שיטה זה היה פותר ל-במודו את הבעייה בלי להסתכן בבזבוז 8 הנסיעות האחרות).
 

benshap2

New member
אז אני אחדד

התכוונתי לפריטה דרך המכונות - שאפשרית בכרטיסיית 12
ראה שינויים ברכישת והמרת כרטיסיית 12 נסיעות. אפשר לקנות כרטיסיית 12 ולפרוט אותה לכרטיסי נייר במכונות - כך אפשר לרכוש כרטיסים לאחרים דרך הרב קו ולקבל את ההנחה של הכרטיסייה/ערך צבור. השאלה שלי היתה אם זה אפשרי בערך צבור (כי הם בחרו בשיטה שבה "טוענים" חוזה של נסיעה אחת, אז אם אפשר היה לפרוט לנייר באותה שיטה זה היה פותר ל-במודו את הבעייה בלי להסתכן בבזבוז 8 הנסיעות האחרות).
אז אני אחדד
מניסיון שלי - בערך צבור ניתן להשתמש אך ורק דרך הולידטור ובשימוש אישי בלבד.
&nbsp
אני אישית רכשתי ערך צבור, שיספיק לשני כרטיסים - לי ולבן של בת דודה שלי שהיה איתי.
כשרציתי להעביר רק שאלתי את מנהל התחנה שניה קודם איך זה עובד, כדי שלא יכתוב לי שימוש כפול וכו'.
הוא אמר לי שפשוט אי אפשר - שעל -פי ההנחיות זה לשימוש אישי בלבד.
הוא שלח אותי לקבל בחזרה את הכסף בקופה, ולרכוש כרטיסי נייר.
 

orchilit

New member
זו גם הרעה לעומת נסיעה באוטובוס

תשלום על 4 אנשים ברכבת בערך צבור עם כרטיס אחד
אפשרי?
זו גם הרעה לעומת נסיעה באוטובוס
כי באוטובוס *כן* ניתן לשלם בערך צבור אחד על מספר נוסעים
(גם ברכבים שבהם יש תיקוף אוטומטי) - אתה מתקף פעם אחת על עצמך ואז מתקף שוב על מס' הנוסעים הכולל (או הנוסף, תלוי באיזו חברה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה