משרד המשפטים (שלא ברור כיצד הוא קשור לנושא התחבורה הציבורית) הודיע על הסכמה לשינוי קריקטריון 10 נוסעים בעמידה ועלייתו ל־20 בקווים 'בהם זוהתה בעייה' ובנסיעה היומית האחרונה של קו שירות.
http://www.bhol.co.il/107056/אייכלר-דרש-וקיבל-נוסעים-בעמידה.html
מי יודע מהם הקווים בהם הייתה בעיה כזו, עד כדי תיאורים על נהגים שירדו וכיבו את המזגן כדי לאלץ נוסעים עודפים לרדת?
בעניין מתקשר, כדאי שמשרד התחבורה יפעל ליצירת לוחות זמנים אמיתיים של קווים שונים לפי עומסי התנועה היומיים המשתנים (במקום הנוהג הקיים של הגדרת זמן קבוע בין תחנות שבמקרים קשים עשוי להיות בפער משמעותי מהמציאות), בערך בסגנון של משה מ־'איפהבוס' (יש לו פייצ'ר מעניין של 'זמני הגעה ממוצעים', בינתיים בהרצה ורק לחלק מהקווים, זמין גם בממשק הרשת), וכך לנהגים יהיה יכולת להאט במקרה ובו הם מתקדמים באופן חריג מהר מדי (עקב נסיעה קודמת עמוסה שמתעכבת), בסגנון שבו זה נעשה במטרונית, כדי למנוע את תופעת ה־Bunching, אחד הגורמים לעומס יתר על נסיעה.
מנצל"ש לשאלה, מי יודע האם לאפליציית 'כל קו' הרשמית של משרד התחבורה יש אתר אינטרנט אליו היא ניגשת בעת סריקת בר-קוד?