האם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?

מצב
הנושא נעול.

קצף גל

New member
האם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?

האם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?
 

נתנאל531

Well-known member
מחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מ

האם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?
מחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מ
ובדרך יש 3 תחנות, לב המפרץ-מזרח (לא פעילה), בית יהושע וכפר ברוך, להערכתי זה יהיה סביב ה־35 דקות בין חיפה מרכז לעפולה, ולאחר פתיחת לב המפרץ-מזרח - 37 דקות.
 
כפר יהושע

מחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מ
ובדרך יש 3 תחנות, לב המפרץ-מזרח (לא פעילה), בית יהושע וכפר ברוך, להערכתי זה יהיה סביב ה־35 דקות בין חיפה מרכז לעפולה, ולאחר פתיחת לב המפרץ-מזרח - 37 דקות.
כפר יהושע
 

ספוטר

New member
לאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרח

מחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מ
ובדרך יש 3 תחנות, לב המפרץ-מזרח (לא פעילה), בית יהושע וכפר ברוך, להערכתי זה יהיה סביב ה־35 דקות בין חיפה מרכז לעפולה, ולאחר פתיחת לב המפרץ-מזרח - 37 דקות.
לאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרח
 

Bus Nerd

Active member
למה, בעצם?

לאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרח
למה, בעצם?
נשמע לי לא הכי הגיוני לגרום לנוסעים מהעמק שרוצים להגיע למקומות אחרים בחיפה או למרכז ללכת את כל המרחק בין לב המפרץ מזרח ללב המפרץ רק כדי להחליף רכבת. הרבה יותר הגיוני היה אם הרכבות מהעמק היו מסתיימות באחת מתחנות חיפה האחרות להחלפה קלה יותר (אלא אם זו בעיה מבחינת כמות הרציפים בתחנות האלו)
 
הוא טעה

למה, בעצם?
נשמע לי לא הכי הגיוני לגרום לנוסעים מהעמק שרוצים להגיע למקומות אחרים בחיפה או למרכז ללכת את כל המרחק בין לב המפרץ מזרח ללב המפרץ רק כדי להחליף רכבת. הרבה יותר הגיוני היה אם הרכבות מהעמק היו מסתיימות באחת מתחנות חיפה האחרות להחלפה קלה יותר (אלא אם זו בעיה מבחינת כמות הרציפים בתחנות האלו)
הוא טעה

 
שירות הרכבות לעמק

לאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרח
שירות הרכבות לעמק
תחנת לב המפרץ מזרח לא מתוכננת (ומבחינה טכנית לא יכולה) להיות תחנת הקצה של הקו. שירות הרכבות לעמק יהיה ברובו בין עתלית לבית שאן, למעט רכבות התגבור בשעות העומס, שיהיו (לפחות בתחילה) בין בת גלים לבית שאן.
 

scooby5

Member
רציף 1א המיתולוגי בבת גלים...

שירות הרכבות לעמק
תחנת לב המפרץ מזרח לא מתוכננת (ומבחינה טכנית לא יכולה) להיות תחנת הקצה של הקו. שירות הרכבות לעמק יהיה ברובו בין עתלית לבית שאן, למעט רכבות התגבור בשעות העומס, שיהיו (לפחות בתחילה) בין בת גלים לבית שאן.
רציף 1א המיתולוגי בבת גלים...
 

נתנאל531

Well-known member
בינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנות

האם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?
בינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנות
וביניהם עפולה, כפר ברוך, בית שאן, יקנעם-כפר יהושע ונתניה-ספיר.
&nbsp
נדרש 12 שנות לימוד ועברית טובה, מומלץ אנגלית טובה, ידע במכירות ותואר ראשון.
&nbsp
http://www.rail.co.il/HE/jobs/Pages/2423.aspx
 

Yarenn

New member
אה, בסוֹף הם קוֹראים לזה יקנעם - כפר יהוּשע

בינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנות
וביניהם עפולה, כפר ברוך, בית שאן, יקנעם-כפר יהושע ונתניה-ספיר.
&nbsp
נדרש 12 שנות לימוד ועברית טובה, מומלץ אנגלית טובה, ידע במכירות ותואר ראשון.
&nbsp
http://www.rail.co.il/HE/jobs/Pages/2423.aspx
אה, בסוֹף הם קוֹראים לזה יקנעם - כפר יהוּשע
זה משכנע?
 
רק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבת

אה, בסוֹף הם קוֹראים לזה יקנעם - כפר יהוּשע
זה משכנע?
רק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבת
אבל לגבי כפר ברוך - מגדל העמק, שם קשה לי יותר להשתכנע שבאיזושהי דרך יהיה מהר יותר ליסוע ממגדל העמק לחיפה ע"י הרכבת
 

Yarenn

New member
אה, ולכפר ברוּך הם קוֹראים מגדל העמק.

רק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבת
אבל לגבי כפר ברוך - מגדל העמק, שם קשה לי יותר להשתכנע שבאיזושהי דרך יהיה מהר יותר ליסוע ממגדל העמק לחיפה ע"י הרכבת
אה, ולכפר ברוּך הם קוֹראים מגדל העמק.
נוּ, אז שיקראוּ כבר לתחנת עפוּלה נצרת חח. האם תחנת כפר יהוּשע יוֹתר קשוּרה ליקנעם מאשר לקריית טבעוֹן? מה יהיה עם קריית טבעוֹן בכל הסיפוּר הזה? יהיה שווה לרדת לכפר יהוּשע כדי לנסוֹע לחיפה?
 
קרית טבעון זה כבר משהו אחר

אה, ולכפר ברוּך הם קוֹראים מגדל העמק.
נוּ, אז שיקראוּ כבר לתחנת עפוּלה נצרת חח. האם תחנת כפר יהוּשע יוֹתר קשוּרה ליקנעם מאשר לקריית טבעוֹן? מה יהיה עם קריית טבעוֹן בכל הסיפוּר הזה? יהיה שווה לרדת לכפר יהוּשע כדי לנסוֹע לחיפה?
קרית טבעון זה כבר משהו אחר
כדי להגיע מקרית טבעון לחיפה צריך ליסוע צפון-מערבה, ויש אוטובוסים כיום הנוסעים על כביש 75 ומגיעים מהר, יחסית לחיפה.
תחנת הרכבת כפר יהושוע נמצאת דרומית לרמת טבעון, כ-4 ק"מ מהצומת הראשית, ולכן נראה לי שלא יהיה מהיר יותר ליסוע לתחנת כפר יהושוע, אלא אם כן היעד הוא עפולה או בית בית שאן.
אותו דבר לגבי נצרת ועפולה, בה התחנה אמנם נמצאת בקצה הצפוני של העיר אך עדיין לא רלוונטית לתושבי נצרת (אולי אולי לדרומיים ביותר)
 
קו 407 של סופרבוס

רק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבת
אבל לגבי כפר ברוך - מגדל העמק, שם קשה לי יותר להשתכנע שבאיזושהי דרך יהיה מהר יותר ליסוע ממגדל העמק לחיפה ע"י הרכבת
קו 407 של סופרבוס
יוצא מיוקנעם ובמחלף כפר יהושע נוסע לכיוון קרית טבעון,
ניתן להוסיף לו במסלול כניסה לתחנת הרכבת כפר יהושע, בשני הכיוונים.
 
לא יודע לגבי 407

קו 407 של סופרבוס
יוצא מיוקנעם ובמחלף כפר יהושע נוסע לכיוון קרית טבעון,
ניתן להוסיף לו במסלול כניסה לתחנת הרכבת כפר יהושע, בשני הכיוונים.
לא יודע לגבי 407
אבל כפי הנראה 184/185 יוארכו לכפר יהושע וייפתח עוד קו עירוני משכונות יקנעם האחרות לכפר יהושע וקו מיניבוס מהרכבת לאזור התעסוקה (שהדרכים בו (ובעיקר החניה הפרועה בהם) לא מאפשרות מעבר לאוטובוס גדול.
 

asmopil

New member
רמת ישי

לא יודע לגבי 407
אבל כפי הנראה 184/185 יוארכו לכפר יהושע וייפתח עוד קו עירוני משכונות יקנעם האחרות לכפר יהושע וקו מיניבוס מהרכבת לאזור התעסוקה (שהדרכים בו (ובעיקר החניה הפרועה בהם) לא מאפשרות מעבר לאוטובוס גדול.
רמת ישי
האם מתוכנן להפוך את קו 22 לקו אמיתי ולהאריכו לתחנת כפר יהושע פלוס תגבור נסיעה?
כיום יש לו 2-3 נסיעות יומיות בכל כיוון.
 
קו 22

רמת ישי
האם מתוכנן להפוך את קו 22 לקו אמיתי ולהאריכו לתחנת כפר יהושע פלוס תגבור נסיעה?
כיום יש לו 2-3 נסיעות יומיות בכל כיוון.
קו 22
המסלול הדפוק של קו 22 הוא אילוץ שנובע מזה שתחבורה ציבורית לא יכולה להשתמש בדרך שמחברת בין רמת ישי לכפר יהושע.
אמרו לי שעובדים על הסדרתה, וחשוב גם שלא יהיו שערים שמונעים שימוש בה ממי שהם לא תושבי רמת ישי/כפר יהושע. אם שניהם יקרו, אני לא פוסל אפשרות ש-22 במתכונתו הנוכחית יבוטל ובמקומו יהיה קו קצר רמת ישי - כפר יהושע.

אם לא ניתן להשתמש בכביש הזה, עדיין אפשר לבטל את 22, ולעשות עם הקילומטרים שלו משהו אחר לגמרי, זה קו שגם תדירות טובה לא תעזור לו.
 

Ofekalef1

New member
בשביל מה צריך תואר ראשון?

בינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנות
וביניהם עפולה, כפר ברוך, בית שאן, יקנעם-כפר יהושע ונתניה-ספיר.
&nbsp
נדרש 12 שנות לימוד ועברית טובה, מומלץ אנגלית טובה, ידע במכירות ותואר ראשון.
&nbsp
http://www.rail.co.il/HE/jobs/Pages/2423.aspx
בשביל מה צריך תואר ראשון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה