למישהו יש הסבר על התהליך שמתבצע בתחנת אבא הלל?

מצב
הנושא נעול.

shay91121

New member
למישהו יש הסבר על התהליך שמתבצע בתחנת אבא הלל?

למישהו יש הסבר על התהליך שמתבצע בתחנת אבא הלל?
נדמה כי הסתת התנועה שנערכה שם בשבוע שעבר זהה לזו שהתקיימה בתחנת יהודית זה לא מכבר. מה בדיוק התהליך שמתבצע שם? חפרו בור מתחת לנתיבי הנסיעה הנוכחיים ועכשיו חופרים את הבור באתר העבודות החדש? איך כל זה אמור להתחבר לכדי בור אחד גדול?
 

Bus Nerd

Active member
אנסה להסביר בקצרה

למישהו יש הסבר על התהליך שמתבצע בתחנת אבא הלל?
נדמה כי הסתת התנועה שנערכה שם בשבוע שעבר זהה לזו שהתקיימה בתחנת יהודית זה לא מכבר. מה בדיוק התהליך שמתבצע שם? חפרו בור מתחת לנתיבי הנסיעה הנוכחיים ועכשיו חופרים את הבור באתר העבודות החדש? איך כל זה אמור להתחבר לכדי בור אחד גדול?
אנסה להסביר בקצרה
חופרים בור בצד אחד, מכסים אותו בלוחות (זמניים, למיטב ידיעתי) שעליהן יסעו המכוניות, מסיטים את התנועה (שעכשיו תיסע מעל לוחות שמונחים מעל בור) ואז חופרים בצד השני ועושים את אותו דבר.
&nbsp
התוצאה היא בור גדול מתחת לכביש, שבתוכו בונים את התחנה.
 

Ynhockey

New member
העליתי הרצאת בנושא לא מזמן

למישהו יש הסבר על התהליך שמתבצע בתחנת אבא הלל?
נדמה כי הסתת התנועה שנערכה שם בשבוע שעבר זהה לזו שהתקיימה בתחנת יהודית זה לא מכבר. מה בדיוק התהליך שמתבצע שם? חפרו בור מתחת לנתיבי הנסיעה הנוכחיים ועכשיו חופרים את הבור באתר העבודות החדש? איך כל זה אמור להתחבר לכדי בור אחד גדול?
העליתי הרצאת בנושא לא מזמן
מדובר בתהליך דומה ברוב התחנות:
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=kmevhs3nJFw
 

oshlick1

New member
נצל''ש משהו לא ברור בכרטיס של אגד ת''א-חיפה

למישהו יש הסבר על התהליך שמתבצע בתחנת אבא הלל?
נדמה כי הסתת התנועה שנערכה שם בשבוע שעבר זהה לזו שהתקיימה בתחנת יהודית זה לא מכבר. מה בדיוק התהליך שמתבצע שם? חפרו בור מתחת לנתיבי הנסיעה הנוכחיים ועכשיו חופרים את הבור באתר העבודות החדש? איך כל זה אמור להתחבר לכדי בור אחד גדול?
נצל''ש משהו לא ברור בכרטיס של אגד ת''א-חיפה
אתמול נסעתי בקו 910 מת''א לחיפה.
על הכרטיס שבדרך כלל כולל נסיעת המשך בתוך חיפה
היה רשום "קוד 11 ללא מעבר"
ומיד למטה היה רשום "תוקף המעבר 90 דקות".
כשהגעתי לחיפה ירדתי במת''מ וחשבתי שאין לי מעבר אז הלכתי לתחנת המטרונית
מתוך מחשבה שאני הולך לשלם 5.90 ש"ח
וכשבאתי לתקף את הרב קו על המסך היה רשום "נותרו עוד 17 דקות לשימוש"
שזה בדיוק הזמן שנותר מאז שעליתי על קו 910 בתל אביב (לאחר נסיעה של שעה ו-13 דקות).
&nbsp
משהו לא מסתדר לי פה - זה לא אמור להיות כרטיס עם נסיעת המשך באגד בלבד ללא הגבלת זמן של 90 דקות ושאפשר לנצל אותה רק בתוך מרכזית חוף הכרמל?
&nbsp
עוד דבר - למה רשום "קו 910 ת''א-מתח''כ (שבת)"? זה נקודת מוצא בתמח''ת לשבת בלבד?

 
מה שקרה במטרונית זו טעות

נצל''ש משהו לא ברור בכרטיס של אגד ת''א-חיפה
אתמול נסעתי בקו 910 מת''א לחיפה.
על הכרטיס שבדרך כלל כולל נסיעת המשך בתוך חיפה
היה רשום "קוד 11 ללא מעבר"
ומיד למטה היה רשום "תוקף המעבר 90 דקות".
כשהגעתי לחיפה ירדתי במת''מ וחשבתי שאין לי מעבר אז הלכתי לתחנת המטרונית
מתוך מחשבה שאני הולך לשלם 5.90 ש"ח
וכשבאתי לתקף את הרב קו על המסך היה רשום "נותרו עוד 17 דקות לשימוש"
שזה בדיוק הזמן שנותר מאז שעליתי על קו 910 בתל אביב (לאחר נסיעה של שעה ו-13 דקות).
&nbsp
משהו לא מסתדר לי פה - זה לא אמור להיות כרטיס עם נסיעת המשך באגד בלבד ללא הגבלת זמן של 90 דקות ושאפשר לנצל אותה רק בתוך מרכזית חוף הכרמל?
&nbsp
עוד דבר - למה רשום "קו 910 ת''א-מתח''כ (שבת)"? זה נקודת מוצא בתמח''ת לשבת בלבד?
מה שקרה במטרונית זו טעות
בעקרון כרטיס עם נסיעת המשך מאפשר נסיעת המשך באגד ובמטרונית אבל בהחלפה רק במרכזית חוף הכרמל וללא מגבלה של 90 דקות שלא אמורה להיות רלוונטית בכרטיס לנסיעה בינעירונית עם נסיעת המשך.

לגבי "קוד 11 ללא מעבר/המשך", מכיוון ששילמת על הכרטיס בערך צבור, הוא אכן לא אמור לכלול נסיעת המשך. כרטיס עם נסיעת המשך בעקרון זה חוזה שצריך לרכוש בנפרד.
"תוקף המעבר 90 דקות" מופיע באגד גם כשהוא לא צריך להופיע.

"(שבת)" לא מתייחס לתמח"ת אלא למרכזית חוף הכרמל דווקא, מתח"כ זה מרכזית חוף כרמל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה