מסוף כרמלית, מסוף 2000 ומסוף רכבת האוניברסיטה
מסוף כרמלית, מסוף 2000 ומסוף רכבת האוניברסיטה
"מסוף כרמלית בתל אביב: עלבון לעיר ועינוי לנוסעים", כך לפי
[URL]http://www.themarker.com/realestate/1.3029289[/URL]
במאמר מוזכר גם מסוף 2000, שסובל מכשלים שונים.
אני מוסיף מסוף חדש אחר בתל אביב, שחדש ממסופים כרמלית ו-2000 - מסוף רכבת האוניברסיטה.
מסוף האוניברסיטה קיים בקושי עשור. גם בו קשה לאתר את קו האוטובוס המתאים, אלא בנדודים בין הרציפים. אין שילוט ברור. אין גם שילוט אלקטרוני לזמן הגעת האוטובוס הבא. זה רלוונטי, בעיקר לקווים שעוברים במסוף, כמו קו 13.
בכלל קו 13 (וגם 113) יכול להיות קו מצויין מהמסוף לאזורים שונים ברמת אביב. שני הקווים האלה בצידי המסוף. אפשר לומר, שמנותקים מיתר הקווים.
כמו כן המסוף סובל מהזנחה. לצד זה גם במסוף זה אין עמדת מודיעין, אין קופת כרטיסים ואין עמדת רב-קו. שימוש המודיעין העיקרי הוא, באמצעות פנייה לנהג, שזה עתה סיים נסיעה או שתיכף מתחיל נסיעה.
מסוף כרמלית, מסוף 2000 ומסוף רכבת האוניברסיטה
"מסוף כרמלית בתל אביב: עלבון לעיר ועינוי לנוסעים", כך לפי
[URL]http://www.themarker.com/realestate/1.3029289[/URL]
במאמר מוזכר גם מסוף 2000, שסובל מכשלים שונים.
אני מוסיף מסוף חדש אחר בתל אביב, שחדש ממסופים כרמלית ו-2000 - מסוף רכבת האוניברסיטה.
מסוף האוניברסיטה קיים בקושי עשור. גם בו קשה לאתר את קו האוטובוס המתאים, אלא בנדודים בין הרציפים. אין שילוט ברור. אין גם שילוט אלקטרוני לזמן הגעת האוטובוס הבא. זה רלוונטי, בעיקר לקווים שעוברים במסוף, כמו קו 13.
בכלל קו 13 (וגם 113) יכול להיות קו מצויין מהמסוף לאזורים שונים ברמת אביב. שני הקווים האלה בצידי המסוף. אפשר לומר, שמנותקים מיתר הקווים.
כמו כן המסוף סובל מהזנחה. לצד זה גם במסוף זה אין עמדת מודיעין, אין קופת כרטיסים ואין עמדת רב-קו. שימוש המודיעין העיקרי הוא, באמצעות פנייה לנהג, שזה עתה סיים נסיעה או שתיכף מתחיל נסיעה.