איפה העורך? אף אחד לא עשה הגהה על הכתבה?שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.
בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
למה צריך הגהה?איפה העורך? אף אחד לא עשה הגהה על הכתבה?
"שלאט הסתירו את התרגשותם" צ"ל "שלא הסתירו את התרגשותם"
"2014" צ"ל "2024".
 
 
עוד כתבה בנושא, מ־ynetשר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.
בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
יש לי שאלה אריתמטית:עוד כתבה בנושא, מ־ynet
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836395,00.html
בהקסדצימלי יש להם 9 שנים כדי לקיים את המשוואה!יש לי שאלה אריתמטית:
"בר-און הודיע לשר כץ כי תחילת העבודות על הקו הסגול והקו הירוק של הרכבת הקלה יחלו ב-2018 ויימשכו כשש שנים"
"הקו הסגול צפוי לכלול 44 תחנות לאורך 18 קילומטרים. העבודות על קו זה יימשכו כשש שנים ויסתיימו ב-2021"
מתי יתחילו העבודות על הקו הסגול, כמה שנים יימשכו ומתי יסתיימו כך שהתוצאה תקיים משוואה?
מעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתביש לי שאלה אריתמטית:
"בר-און הודיע לשר כץ כי תחילת העבודות על הקו הסגול והקו הירוק של הרכבת הקלה יחלו ב-2018 ויימשכו כשש שנים"
"הקו הסגול צפוי לכלול 44 תחנות לאורך 18 קילומטרים. העבודות על קו זה יימשכו כשש שנים ויסתיימו ב-2021"
מתי יתחילו העבודות על הקו הסגול, כמה שנים יימשכו ומתי יסתיימו כך שהתוצאה תקיים משוואה?
אין על העיתונאים בארץמעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתב
2021 זה הקו האדום, נשמע כאילו הכתב שמע חצי משפט. גם "18 קילומטרים" זה לא מספר נכון, הסגול הוא 28 קילומטרים לפי האתר של נת"ע
וגם.. "אורך הקו הירוק הוא 42 ק"מ". מעניין, יש שלוחה לאשדוד?מעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתב
2021 זה הקו האדום, נשמע כאילו הכתב שמע חצי משפט. גם "18 קילומטרים" זה לא מספר נכון, הסגול הוא 28 קילומטרים לפי האתר של נת"ע
האורך הכולל של שתי השלוחות של הקו הירוק לפי אתר נת"עוגם.. "אורך הקו הירוק הוא 42 ק"מ". מעניין, יש שלוחה לאשדוד?
מה באמת עומק המנהרה?עוד כתבה בנושא, מ־ynet
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836395,00.html
עומק המנהרה הוא בעיקר פונקציה של עומק התחנהמה באמת עומק המנהרה?
בכתבה כתוב 30 מטר אך באיור המצורף כתוב "13-8 מ' מתחת לפני הקרקע".
דווקא הקו האדום עמוק יותרעומק המנהרה הוא בעיקר פונקציה של עומק התחנה
התחנה העמוקה ביותר היא קרליבך שהיא בעומק של 52 מטרים, אבל זה בגלל שהיא תחנה שנועדה לשני קווים. לצורך העניין נניח (אני לא יודע אם ההנחה הזו היא נכונה, אני בטוח שעמוד השדרה יתקן אותי אם אטעה) שהקו הירוק הוא העמוק יותר בתחנה זו, ושהמעבר התחתי המתוכנן לרכב פרטי לא משמעותי (זו שוב הנחה מאוד לא נכונה, אבל זה חוסך לי את הצורך לחפש מידע מדוייק על מה יהיה עומק המנהרה בקטע הזה. כנראה קצת יותר עמוק מבתחנות אחרות).
 
זה משאיר לנו את התחנות האחרות כדי לגלות את העומק, ולפי אתר נת"ע רוב התחנות הן בעומק 27-28 מטר, חוץ מאלרוזורוב שהיא בעומק 31 מטר (בטח בגלל שהמנהרה צריכה לעבור מתחת לנחל האיילון) ותחנת אם המושבות שהיא בעומק 23 מטרים.
 
יש מקומות בהם המנהרה תהיה עמוקה יותר, ויש שבהם היא תהיה עמוקה פחות.
 
יכול להיות שההבדל שאתה רואה בנתונים בכתבה והנתונים שהבאתי כאן (מאתר נת"ע) הוא בגלל שלא מחליטים מאיפה למדוד - אם מגובה פני הים או מגובה הקרקע, אבל המספרים עדיין לא נראים לי הגיוניים (מדידה מגובה פני הים אמורה לתת מספרים קטנים יותר כי רוב הקרקע שבתוואי גבוהה מגובה 0).
משהו על השלב הבאשר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.
בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.