שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן

מצב
הנושא נעול.
שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן

שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.

בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
 

Bus Nerd

Active member
איפה העורך? אף אחד לא עשה הגהה על הכתבה?

שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.

בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
איפה העורך? אף אחד לא עשה הגהה על הכתבה?
"שלאט הסתירו את התרגשותם" צ"ל "שלא הסתירו את התרגשותם"
"2014" צ"ל "2024".
&nbsp
&nbsp
 

raminec

New member
למה צריך הגהה?

איפה העורך? אף אחד לא עשה הגהה על הכתבה?
"שלאט הסתירו את התרגשותם" צ"ל "שלא הסתירו את התרגשותם"
"2014" צ"ל "2024".
&nbsp
&nbsp
למה צריך הגהה?
ב YNET כבר לפני שנים החליטו שהגהה זה לחלשים
 

Bus Nerd

Active member
עוד כתבה בנושא, מ־ynet

שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.

בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
עוד כתבה בנושא, מ־ynet
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836395,00.html
 
יש לי שאלה אריתמטית:

יש לי שאלה אריתמטית:
"בר-און הודיע לשר כץ כי תחילת העבודות על הקו הסגול והקו הירוק של הרכבת הקלה יחלו ב-2018 ויימשכו כשש שנים"
"הקו הסגול צפוי לכלול 44 תחנות לאורך 18 קילומטרים. העבודות על קו זה יימשכו כשש שנים ויסתיימו ב-2021"

מתי יתחילו העבודות על הקו הסגול, כמה שנים יימשכו ומתי יסתיימו כך שהתוצאה תקיים משוואה?
 

Ynhockey

New member
בהקסדצימלי יש להם 9 שנים כדי לקיים את המשוואה!

יש לי שאלה אריתמטית:
"בר-און הודיע לשר כץ כי תחילת העבודות על הקו הסגול והקו הירוק של הרכבת הקלה יחלו ב-2018 ויימשכו כשש שנים"
"הקו הסגול צפוי לכלול 44 תחנות לאורך 18 קילומטרים. העבודות על קו זה יימשכו כשש שנים ויסתיימו ב-2021"

מתי יתחילו העבודות על הקו הסגול, כמה שנים יימשכו ומתי יסתיימו כך שהתוצאה תקיים משוואה?
בהקסדצימלי יש להם 9 שנים כדי לקיים את המשוואה!
 

Bus Nerd

Active member
מעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתב

יש לי שאלה אריתמטית:
"בר-און הודיע לשר כץ כי תחילת העבודות על הקו הסגול והקו הירוק של הרכבת הקלה יחלו ב-2018 ויימשכו כשש שנים"
"הקו הסגול צפוי לכלול 44 תחנות לאורך 18 קילומטרים. העבודות על קו זה יימשכו כשש שנים ויסתיימו ב-2021"

מתי יתחילו העבודות על הקו הסגול, כמה שנים יימשכו ומתי יסתיימו כך שהתוצאה תקיים משוואה?
מעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתב
2021 זה הקו האדום, נשמע כאילו הכתב שמע חצי משפט. גם "18 קילומטרים" זה לא מספר נכון, הסגול הוא 28 קילומטרים לפי האתר של נת"ע
 

bralor4247

New member
אין על העיתונאים בארץ

מעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתב
2021 זה הקו האדום, נשמע כאילו הכתב שמע חצי משפט. גם "18 קילומטרים" זה לא מספר נכון, הסגול הוא 28 קילומטרים לפי האתר של נת"ע
אין על העיתונאים בארץ
הם רק יודעים מה ביבי אמר לטיבי. בשאר הנושאים, בורות מוחלטת
 

סנוי

New member
וגם.. "אורך הקו הירוק הוא 42 ק"מ". מעניין, יש שלוחה לאשדוד?

מעניין מי עשה כאן את הטעות, בר־און או הכתב
2021 זה הקו האדום, נשמע כאילו הכתב שמע חצי משפט. גם "18 קילומטרים" זה לא מספר נכון, הסגול הוא 28 קילומטרים לפי האתר של נת"ע
וגם.. "אורך הקו הירוק הוא 42 ק"מ". מעניין, יש שלוחה לאשדוד?
 
האורך הכולל של שתי השלוחות של הקו הירוק לפי אתר נת"ע

וגם.. "אורך הקו הירוק הוא 42 ק"מ". מעניין, יש שלוחה לאשדוד?
האורך הכולל של שתי השלוחות של הקו הירוק לפי אתר נת"ע
הוא 39 ק"מ. בהחלט יכול להיות שבתכנון הסופי שלו הוא מגיע ל-42 ק"מ.
הקו הירוק הוא למעשה שני קווים עם גזע משותף.
זה לא כמו הקו האדום שיש לו שלוחה קצרה בצד אחד.
לקו הירוק יש שני ענפים נכבדים הן בצפון והן בדרום.
 

Bus Nerd

Active member
עומק המנהרה הוא בעיקר פונקציה של עומק התחנה

מה באמת עומק המנהרה?
בכתבה כתוב 30 מטר אך באיור המצורף כתוב "13-8 מ' מתחת לפני הקרקע".
עומק המנהרה הוא בעיקר פונקציה של עומק התחנה
התחנה העמוקה ביותר היא קרליבך שהיא בעומק של 52 מטרים, אבל זה בגלל שהיא תחנה שנועדה לשני קווים. לצורך העניין נניח (אני לא יודע אם ההנחה הזו היא נכונה, אני בטוח שעמוד השדרה יתקן אותי אם אטעה) שהקו הירוק הוא העמוק יותר בתחנה זו, ושהמעבר התחתי המתוכנן לרכב פרטי לא משמעותי (זו שוב הנחה מאוד לא נכונה, אבל זה חוסך לי את הצורך לחפש מידע מדוייק על מה יהיה עומק המנהרה בקטע הזה. כנראה קצת יותר עמוק מבתחנות אחרות).
&nbsp
זה משאיר לנו את התחנות האחרות כדי לגלות את העומק, ולפי אתר נת"ע רוב התחנות הן בעומק 27-28 מטר, חוץ מאלרוזורוב שהיא בעומק 31 מטר (בטח בגלל שהמנהרה צריכה לעבור מתחת לנחל האיילון) ותחנת אם המושבות שהיא בעומק 23 מטרים.
&nbsp
יש מקומות בהם המנהרה תהיה עמוקה יותר, ויש שבהם היא תהיה עמוקה פחות.
&nbsp
יכול להיות שההבדל שאתה רואה בנתונים בכתבה והנתונים שהבאתי כאן (מאתר נת"ע) הוא בגלל שלא מחליטים מאיפה למדוד - אם מגובה פני הים או מגובה הקרקע, אבל המספרים עדיין לא נראים לי הגיוניים (מדידה מגובה פני הים אמורה לתת מספרים קטנים יותר כי רוב הקרקע שבתוואי גבוהה מגובה 0).
 
דווקא הקו האדום עמוק יותר

עומק המנהרה הוא בעיקר פונקציה של עומק התחנה
התחנה העמוקה ביותר היא קרליבך שהיא בעומק של 52 מטרים, אבל זה בגלל שהיא תחנה שנועדה לשני קווים. לצורך העניין נניח (אני לא יודע אם ההנחה הזו היא נכונה, אני בטוח שעמוד השדרה יתקן אותי אם אטעה) שהקו הירוק הוא העמוק יותר בתחנה זו, ושהמעבר התחתי המתוכנן לרכב פרטי לא משמעותי (זו שוב הנחה מאוד לא נכונה, אבל זה חוסך לי את הצורך לחפש מידע מדוייק על מה יהיה עומק המנהרה בקטע הזה. כנראה קצת יותר עמוק מבתחנות אחרות).
&nbsp
זה משאיר לנו את התחנות האחרות כדי לגלות את העומק, ולפי אתר נת"ע רוב התחנות הן בעומק 27-28 מטר, חוץ מאלרוזורוב שהיא בעומק 31 מטר (בטח בגלל שהמנהרה צריכה לעבור מתחת לנחל האיילון) ותחנת אם המושבות שהיא בעומק 23 מטרים.
&nbsp
יש מקומות בהם המנהרה תהיה עמוקה יותר, ויש שבהם היא תהיה עמוקה פחות.
&nbsp
יכול להיות שההבדל שאתה רואה בנתונים בכתבה והנתונים שהבאתי כאן (מאתר נת"ע) הוא בגלל שלא מחליטים מאיפה למדוד - אם מגובה פני הים או מגובה הקרקע, אבל המספרים עדיין לא נראים לי הגיוניים (מדידה מגובה פני הים אמורה לתת מספרים קטנים יותר כי רוב הקרקע שבתוואי גבוהה מגובה 0).
דווקא הקו האדום עמוק יותר
[URL]http://news.walla.co.il/item/2882058[/URL]
 
משהו על השלב הבא

שר התחבורה: ייתכן שהרכבת הקלה תחל לפעול לפני המועד המתוכנן
כאן.

בעבר זו היתה נשמעת בדיחה, אבל כבר היו בשנים האחרונות כמה פרויקטים בתחום התשתיות שהסתיימו קודם המתוכנן
משהו על השלב הבא
יהיה דומה למה שנראה כאן בוידאו, מרשים !
, https://www.youtube.com/watch?v=kb-P-hfaQOE
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה