בעיית הנגישות לתחנת הרכבת חולון-וולפסון

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
בעיית הנגישות לתחנת הרכבת חולון-וולפסון

בעיית הנגישות לתחנת הרכבת חולון-וולפסון
כמובן שדיברנו על כך בפורום לפני שנים, כשהתחנה הייתה רק בשבלי בניה, אבל כמקובל, שום דבר לא השתנה. הנה הכתבה בגלובס מהיום:
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001143029
 

mauzer

New member
הכתבת קצת הגזימה לדעתי

בעיית הנגישות לתחנת הרכבת חולון-וולפסון
כמובן שדיברנו על כך בפורום לפני שנים, כשהתחנה הייתה רק בשבלי בניה, אבל כמקובל, שום דבר לא השתנה. הנה הכתבה בגלובס מהיום:
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001143029
הכתבת קצת הגזימה לדעתי
ונסעתי לא פעם בתחנה, גם מוולפסון וגם מכיון שדרות ירושלים.
רבע שעה ???
 
בולשיט אחד גדול...

בעיית הנגישות לתחנת הרכבת חולון-וולפסון
כמובן שדיברנו על כך בפורום לפני שנים, כשהתחנה הייתה רק בשבלי בניה, אבל כמקובל, שום דבר לא השתנה. הנה הכתבה בגלובס מהיום:
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001143029
בולשיט אחד גדול...
ישנה התעלמות גסה בכתבה ממעבר תת קרקעי לבאי התחנה מכיוון מערב (יפו ד', עמידר בת ים,ועוד).
גם לכיון בית החולים עצמו קיים מעבר חציה מרומזר ומסודר, ואין באמת צורך לחצות כבישים סואנים..
המקרה היחיד בו אולי ישנו צרוך לעשות עיקוף מסויים, הוא במקרה שרוצים להגיע מ/ל תל כביר, רח' הינריך היינה.. וגם אז ניתן להמשיך מעז מזרחה לכיון בית החולים, ושם לעבור את הכביש במעבר חציה או במעבר תת קרקעי לעבר השני של רח' הלוחמים.

נראה שמכיני הכתבה באו להכין "כתבה סנסציונית" , ולא נתנו לעובדות בשטח לבלבל אותם..
 

davidfainshtein

Member
מנהל


בולשיט אחד גדול...
ישנה התעלמות גסה בכתבה ממעבר תת קרקעי לבאי התחנה מכיוון מערב (יפו ד', עמידר בת ים,ועוד).
גם לכיון בית החולים עצמו קיים מעבר חציה מרומזר ומסודר, ואין באמת צורך לחצות כבישים סואנים..
המקרה היחיד בו אולי ישנו צרוך לעשות עיקוף מסויים, הוא במקרה שרוצים להגיע מ/ל תל כביר, רח' הינריך היינה.. וגם אז ניתן להמשיך מעז מזרחה לכיון בית החולים, ושם לעבור את הכביש במעבר חציה או במעבר תת קרקעי לעבר השני של רח' הלוחמים.

נראה שמכיני הכתבה באו להכין "כתבה סנסציונית" , ולא נתנו לעובדות בשטח לבלבל אותם..
 

Bus Nerd

Active member
ראוי לציין שבפעם האחרונה שעברתי שם השילוט של המעבר לקה בחסר

בולשיט אחד גדול...
ישנה התעלמות גסה בכתבה ממעבר תת קרקעי לבאי התחנה מכיוון מערב (יפו ד', עמידר בת ים,ועוד).
גם לכיון בית החולים עצמו קיים מעבר חציה מרומזר ומסודר, ואין באמת צורך לחצות כבישים סואנים..
המקרה היחיד בו אולי ישנו צרוך לעשות עיקוף מסויים, הוא במקרה שרוצים להגיע מ/ל תל כביר, רח' הינריך היינה.. וגם אז ניתן להמשיך מעז מזרחה לכיון בית החולים, ושם לעבור את הכביש במעבר חציה או במעבר תת קרקעי לעבר השני של רח' הלוחמים.

נראה שמכיני הכתבה באו להכין "כתבה סנסציונית" , ולא נתנו לעובדות בשטח לבלבל אותם..
ראוי לציין שבפעם האחרונה שעברתי שם השילוט של המעבר לקה בחסר
ודי ברור איך הם הצליחו לפספס אותו. השלט שמעל המעבר התת קרקעי מתחנת הרכבת לכיוון מערב היה משהו כמו "לתחנת הרכבת"... בצד של תחנת הרכבת. אז יכול להיות שהולכי רגל חושבים שזה מחזיר אותם לתחנה, ולכן לא משתמשים בו?
&nbsp
(לא צפיתי בכתבה, אני מקבל דף ריק במקום כתבת וידאו, אבל הנקודה שלי עדיין חשובה - שילוט והנגשת מידע לציבור חשובים *מאוד* בכל מערכת תחבורה, בעיקר להולכי רגל)
 

raminec

New member


בולשיט אחד גדול...
ישנה התעלמות גסה בכתבה ממעבר תת קרקעי לבאי התחנה מכיוון מערב (יפו ד', עמידר בת ים,ועוד).
גם לכיון בית החולים עצמו קיים מעבר חציה מרומזר ומסודר, ואין באמת צורך לחצות כבישים סואנים..
המקרה היחיד בו אולי ישנו צרוך לעשות עיקוף מסויים, הוא במקרה שרוצים להגיע מ/ל תל כביר, רח' הינריך היינה.. וגם אז ניתן להמשיך מעז מזרחה לכיון בית החולים, ושם לעבור את הכביש במעבר חציה או במעבר תת קרקעי לעבר השני של רח' הלוחמים.

נראה שמכיני הכתבה באו להכין "כתבה סנסציונית" , ולא נתנו לעובדות בשטח לבלבל אותם..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה