לקו רחובות - בנימינהלאיזה קו תחנת הרכבת של באר יעקב מחוברת?
לפי מפת הקווים של רכבת ישראל נורא קשה להבין.
מבאר יעקב לאיזה תחנות רכבת אפשר להגיע בצורה ישירה?
תודה.
תודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפהלקו רחובות - בנימינה
פיזית היא דווקא מחוברתתודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפה
הרשמית של רכבת ישראל?
 
משהו שאפשר להבין את חלוקת הקווים?
 
הקרבה לתחנת ראשון לציון הראשונים כל כך קרובה אני מופתע מאוד שתחנת באר יעקב לא מחוברת לראשון לציון ראשונים.
סליחה, כתבתי כנראה במקביל אלייךפיזית היא דווקא מחוברת
אבל זו כנראה החלטה תפעולית שרכבות שנוסעות לראשון לציון הראשונים או יוצאות ממנה לא עוצרות בבאר יעקב
 
להלן מפה מפורטת
https://www.openstreetmap.org/#map=15/31.9373/34.8241&layers=T
איזה מפה מצוינת!!תודה רבהפיזית היא דווקא מחוברת
אבל זו כנראה החלטה תפעולית שרכבות שנוסעות לראשון לציון הראשונים או יוצאות ממנה לא עוצרות בבאר יעקב
 
להלן מפה מפורטת
https://www.openstreetmap.org/#map=15/31.9373/34.8241&layers=T
מקווה לא להטעות אותךתודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפה
הרשמית של רכבת ישראל?
 
משהו שאפשר להבין את חלוקת הקווים?
 
הקרבה לתחנת ראשון לציון הראשונים כל כך קרובה אני מופתע מאוד שתחנת באר יעקב לא מחוברת לראשון לציון ראשונים.
סיבה נוספת לשימוש ניכר בתחנה בעתיד היא העובדה שהיא נמצאת עלמקווה לא להטעות אותך
הרכבת שיוצאת מתחנת ראשונים עוברת דרך התחנה של באר יעקב אך אינה עוצרת שם אלא נוסעת ישירות ללוד. זו החלטה תפעולית שיוויקית ולא בעייה של מסילה / תחנה וכיוצ"ב.
אם אני צודק, אז יש בכך משהו מוזר, כי ניתן היה להעלות באופן ניכר את תכיפות הרכבות מבאר יעקב לכיוון תל אביב. אני צופה לגידול ניכר בשימוש של תחנה זו בשנים הקרובות, כי כמות הדירות החדשות בקרבת התחנה עצומה. מצד שני, מרכז עזריאלי שעומד להיפתח בקרוב בתחנת ראשונים יכול להוות מוקד משיכה לתושבי באר יעקב שהיו יכולים לנסוע לקניון ברכבת.....
מעניין אם יהיה שינוי בעניין זה בעתיד
קרונות ממונעים = קרונועיםסיבה נוספת לשימוש ניכר בתחנה בעתיד היא העובדה שהיא נמצאת על
המסילה לוד-אשקלון שבה יוקם הדפו של הקרונות הממונעים(EMU's) שעבורם ר״י לא מזמן הפיצה מכרז(הצעות יוגשו ב 28 לספטמבר 2016).
היתרון הגדול של הקרונות הממונעים לעומת הקטרים נמצא ביכולתם לשרת תחנות קרובות יחסית אחת לשניה(2 ק״מ).
אגב, מכאן אפשר להבין שבלוד יתוחזקו הקטרים החשמליים בלבד.
אתה צדוק לחלוטין,עזראלי יפתח בשנה הבאה ובכללמקווה לא להטעות אותך
הרכבת שיוצאת מתחנת ראשונים עוברת דרך התחנה של באר יעקב אך אינה עוצרת שם אלא נוסעת ישירות ללוד. זו החלטה תפעולית שיוויקית ולא בעייה של מסילה / תחנה וכיוצ"ב.
אם אני צודק, אז יש בכך משהו מוזר, כי ניתן היה להעלות באופן ניכר את תכיפות הרכבות מבאר יעקב לכיוון תל אביב. אני צופה לגידול ניכר בשימוש של תחנה זו בשנים הקרובות, כי כמות הדירות החדשות בקרבת התחנה עצומה. מצד שני, מרכז עזריאלי שעומד להיפתח בקרוב בתחנת ראשונים יכול להוות מוקד משיכה לתושבי באר יעקב שהיו יכולים לנסוע לקניון ברכבת.....
מעניין אם יהיה שינוי בעניין זה בעתיד
אותו אחד שהחליט שרכבות עוצרות בקריית מוצקין ולא בקריית חייםאתה צדוק לחלוטין,עזראלי יפתח בשנה הבאה ובכלל
מספר הרכבות באמת יכול להיות כפול בקלות בעזרת עצירה של הרכבת שמה.
באמת מעניין מי החליט את ההחלטה הזאת.
נכון להיום יש בדיוק רכבת אחת בשעה שעוצרת בקרית מוצקין ולאאותו אחד שהחליט שרכבות עוצרות בקריית מוצקין ולא בקריית חיים
כנראה רוצים להעביר נוסעים מהר לתחנות ה"חשובות יותר".
איך זה משנה את מה שכתבתי?נכון להיום יש בדיוק רכבת אחת בשעה שעוצרת בקרית מוצקין ולא
עוצרת בקרית חיים.
בשעות השיא יש שלוש רכבות בשעה שעוצרות בשתיהן (שתיים בינעירוניות ואחת פרברית) ובשעות השפל יש שתי רכבות כאלה בשעה (אחת בינעירונית ואחת פרברית).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.