מאשימים את נושא קו החרדים
חברת "נתיב אקספרס"
היא חברה עם שירות גרוע, לוח זמנים שם לא מחייב וכן שירות לתושב.
אני מכיר את החברה הזאת מנסיעות בקו נהריה-מעלות שממשיך לפזר ביישובי האזור, בעיקר יישובים דרוזים, ויש גם קו אחד שממשיך לצפת. זאת חברה שמשרתת אזור נרחב בצפון - כלומר את כל הגליל העליון, אם אני לא טועה את אזור נצרת, וכן את חדרה ונתניה.
השירות היה גרוע, הייתי צריך לפעמים לחכות בתחנה המרכזית בנהריה שעתיים ויותר כדי שיהיה מקום באוטובוס למעלות.
מאשימים את נושא קו החרדים
דווקא הקווים החרדיים שנוסעים עמוסים, הם סובלים מהעניין הזה המון.
כל אחד שרוצה לבטח את עצמו שיצליח לעלות על אוטובוס, נוסע לתחנת היציאה. גם אם זה לוקח עוד חצי שעה. בדיוק כדי לא להגיע לסיטואציה כזאת.
ועדיין אפשר לפגוש אנשים בלילות שחיכו שעתיים ויותר וכל האוטובוסים היו מלאים ולכן הם נשארו תקועים.
וכן אפשר לפגוש בימי שישי אנשים שממתינים שעות עד שיהיה מקום פנוי על האוטובוס.
כשזה קורה אתם קוראים על "קריסה בתחבורה ציבורית" והכוונה הוא לא לאי יציאת אוטובוס בזמן, אלא להשארת הרבה נוסעים בתחנות ללא פתרון.
אי אפשר לדרוש מחברה להוציא אוטובוס במיוחד ל 4 או 20 נוסעים שנשארו בתחנות הביניים. אבל על החברה לעדכן באתרים ובאפלקציות שמדובר ביום עמוס, ואז כל אחד ידע לנסות לעלות בתחנות היציאה.