לאיזה קו תחנת הרכבת של באר יעקב מחוברת?

מצב
הנושא נעול.

lklk2

New member
לאיזה קו תחנת הרכבת של באר יעקב מחוברת?

לאיזה קו תחנת הרכבת של באר יעקב מחוברת?
לפי מפת הקווים של רכבת ישראל נורא קשה להבין.
מבאר יעקב לאיזה תחנות רכבת אפשר להגיע בצורה ישירה?

תודה.
 

lklk2

New member
תודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפה

לקו רחובות - בנימינה
תודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפה
הרשמית של רכבת ישראל?
&nbsp
משהו שאפשר להבין את חלוקת הקווים?
&nbsp
הקרבה לתחנת ראשון לציון הראשונים כל כך קרובה אני מופתע מאוד שתחנת באר יעקב לא מחוברת לראשון לציון ראשונים.
 

Bus Nerd

Active member
פיזית היא דווקא מחוברת

תודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפה
הרשמית של רכבת ישראל?
&nbsp
משהו שאפשר להבין את חלוקת הקווים?
&nbsp
הקרבה לתחנת ראשון לציון הראשונים כל כך קרובה אני מופתע מאוד שתחנת באר יעקב לא מחוברת לראשון לציון ראשונים.
פיזית היא דווקא מחוברת
אבל זו כנראה החלטה תפעולית שרכבות שנוסעות לראשון לציון הראשונים או יוצאות ממנה לא עוצרות בבאר יעקב
&nbsp
להלן מפה מפורטת
https://www.openstreetmap.org/#map=15/31.9373/34.8241&layers=T
 

GLSRA

Active member

lklk2

New member

GLSRA

Active member
מקווה לא להטעות אותך

תודה רבה יש מפה יותר מפורטת מאשר המפה
הרשמית של רכבת ישראל?
&nbsp
משהו שאפשר להבין את חלוקת הקווים?
&nbsp
הקרבה לתחנת ראשון לציון הראשונים כל כך קרובה אני מופתע מאוד שתחנת באר יעקב לא מחוברת לראשון לציון ראשונים.
מקווה לא להטעות אותך
הרכבת שיוצאת מתחנת ראשונים עוברת דרך התחנה של באר יעקב אך אינה עוצרת שם אלא נוסעת ישירות ללוד. זו החלטה תפעולית שיוויקית ולא בעייה של מסילה / תחנה וכיוצ"ב.
אם אני צודק, אז יש בכך משהו מוזר, כי ניתן היה להעלות באופן ניכר את תכיפות הרכבות מבאר יעקב לכיוון תל אביב. אני צופה לגידול ניכר בשימוש של תחנה זו בשנים הקרובות, כי כמות הדירות החדשות בקרבת התחנה עצומה. מצד שני, מרכז עזריאלי שעומד להיפתח בקרוב בתחנת ראשונים יכול להוות מוקד משיכה לתושבי באר יעקב שהיו יכולים לנסוע לקניון ברכבת.....
מעניין אם יהיה שינוי בעניין זה בעתיד
 
סיבה נוספת לשימוש ניכר בתחנה בעתיד היא העובדה שהיא נמצאת על

מקווה לא להטעות אותך
הרכבת שיוצאת מתחנת ראשונים עוברת דרך התחנה של באר יעקב אך אינה עוצרת שם אלא נוסעת ישירות ללוד. זו החלטה תפעולית שיוויקית ולא בעייה של מסילה / תחנה וכיוצ"ב.
אם אני צודק, אז יש בכך משהו מוזר, כי ניתן היה להעלות באופן ניכר את תכיפות הרכבות מבאר יעקב לכיוון תל אביב. אני צופה לגידול ניכר בשימוש של תחנה זו בשנים הקרובות, כי כמות הדירות החדשות בקרבת התחנה עצומה. מצד שני, מרכז עזריאלי שעומד להיפתח בקרוב בתחנת ראשונים יכול להוות מוקד משיכה לתושבי באר יעקב שהיו יכולים לנסוע לקניון ברכבת.....
מעניין אם יהיה שינוי בעניין זה בעתיד
סיבה נוספת לשימוש ניכר בתחנה בעתיד היא העובדה שהיא נמצאת על
המסילה לוד-אשקלון שבה יוקם הדפו של הקרונות הממונעים(EMU's) שעבורם ר״י לא מזמן הפיצה מכרז(הצעות יוגשו ב 28 לספטמבר 2016).
היתרון הגדול של הקרונות הממונעים לעומת הקטרים נמצא ביכולתם לשרת תחנות קרובות יחסית אחת לשניה(2 ק״מ).
אגב, מכאן אפשר להבין שבלוד יתוחזקו הקטרים החשמליים בלבד.
 

amit1270

New member
קרונות ממונעים = קרונועים

סיבה נוספת לשימוש ניכר בתחנה בעתיד היא העובדה שהיא נמצאת על
המסילה לוד-אשקלון שבה יוקם הדפו של הקרונות הממונעים(EMU's) שעבורם ר״י לא מזמן הפיצה מכרז(הצעות יוגשו ב 28 לספטמבר 2016).
היתרון הגדול של הקרונות הממונעים לעומת הקטרים נמצא ביכולתם לשרת תחנות קרובות יחסית אחת לשניה(2 ק״מ).
אגב, מכאן אפשר להבין שבלוד יתוחזקו הקטרים החשמליים בלבד.
קרונות ממונעים = קרונועים
 

lklk2

New member
אתה צדוק לחלוטין,עזראלי יפתח בשנה הבאה ובכלל

מקווה לא להטעות אותך
הרכבת שיוצאת מתחנת ראשונים עוברת דרך התחנה של באר יעקב אך אינה עוצרת שם אלא נוסעת ישירות ללוד. זו החלטה תפעולית שיוויקית ולא בעייה של מסילה / תחנה וכיוצ"ב.
אם אני צודק, אז יש בכך משהו מוזר, כי ניתן היה להעלות באופן ניכר את תכיפות הרכבות מבאר יעקב לכיוון תל אביב. אני צופה לגידול ניכר בשימוש של תחנה זו בשנים הקרובות, כי כמות הדירות החדשות בקרבת התחנה עצומה. מצד שני, מרכז עזריאלי שעומד להיפתח בקרוב בתחנת ראשונים יכול להוות מוקד משיכה לתושבי באר יעקב שהיו יכולים לנסוע לקניון ברכבת.....
מעניין אם יהיה שינוי בעניין זה בעתיד
אתה צדוק לחלוטין,עזראלי יפתח בשנה הבאה ובכלל
מספר הרכבות באמת יכול להיות כפול בקלות בעזרת עצירה של הרכבת שמה.
באמת מעניין מי החליט את ההחלטה הזאת.
 
אותו אחד שהחליט שרכבות עוצרות בקריית מוצקין ולא בקריית חיים

אתה צדוק לחלוטין,עזראלי יפתח בשנה הבאה ובכלל
מספר הרכבות באמת יכול להיות כפול בקלות בעזרת עצירה של הרכבת שמה.
באמת מעניין מי החליט את ההחלטה הזאת.
אותו אחד שהחליט שרכבות עוצרות בקריית מוצקין ולא בקריית חיים
כנראה רוצים להעביר נוסעים מהר לתחנות ה"חשובות יותר".
 
נכון להיום יש בדיוק רכבת אחת בשעה שעוצרת בקרית מוצקין ולא

אותו אחד שהחליט שרכבות עוצרות בקריית מוצקין ולא בקריית חיים
כנראה רוצים להעביר נוסעים מהר לתחנות ה"חשובות יותר".
נכון להיום יש בדיוק רכבת אחת בשעה שעוצרת בקרית מוצקין ולא
עוצרת בקרית חיים.
בשעות השיא יש שלוש רכבות בשעה שעוצרות בשתיהן (שתיים בינעירוניות ואחת פרברית) ובשעות השפל יש שתי רכבות כאלה בשעה (אחת בינעירונית ואחת פרברית).
 
איך זה משנה את מה שכתבתי?

נכון להיום יש בדיוק רכבת אחת בשעה שעוצרת בקרית מוצקין ולא
עוצרת בקרית חיים.
בשעות השיא יש שלוש רכבות בשעה שעוצרות בשתיהן (שתיים בינעירוניות ואחת פרברית) ובשעות השפל יש שתי רכבות כאלה בשעה (אחת בינעירונית ואחת פרברית).
איך זה משנה את מה שכתבתי?
הנקודה היא שיש מישהו ברכבת ישראל שמחליט איזה תחנה חשובה יותר ואיזה פחות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה