לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון

מצב
הנושא נעול.
לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון

לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון
נכון לעכשיו זה המקור היחיד שמראה זאת.
כנראה זה עדיין לא נכנס לתוקף, אבל מתקרב...
 
מעולה! וצריך לקצר את 921 גם. הבעיה עכשיו חוסר קישור בין תחנה

לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון
נכון לעכשיו זה המקור היחיד שמראה זאת.
כנראה זה עדיין לא נכנס לתוקף, אבל מתקרב...
מעולה! וצריך לקצר את 921 גם. הבעיה עכשיו חוסר קישור בין תחנה
מרכזית תל אביב לפתח תקווה. קו 51 העמוס ובתדירות מגוחכת של 15 דקות זה לא מספיק. במיויד לאור העובדה שהוא מתמלא כבר בתחנה המרכזית והתחנה שלו היא הכי עמוסה מכל קווי דן בתחנה המרכזית. צריכים לשקול הגדלת תדירותו, במיוחד לאחר קיצור 641
 

EHP12

Active member
יש לך את קו 1

מעולה! וצריך לקצר את 921 גם. הבעיה עכשיו חוסר קישור בין תחנה
מרכזית תל אביב לפתח תקווה. קו 51 העמוס ובתדירות מגוחכת של 15 דקות זה לא מספיק. במיויד לאור העובדה שהוא מתמלא כבר בתחנה המרכזית והתחנה שלו היא הכי עמוסה מכל קווי דן בתחנה המרכזית. צריכים לשקול הגדלת תדירותו, במיוחד לאחר קיצור 641
יש לך את קו 1
כך שכבר שנתיים יש תגבור משמעותי לקו 51.
 
קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א, ויש שעות ש1 ו-51 מתחרים מי

יש לך את קו 1
כך שכבר שנתיים יש תגבור משמעותי לקו 51.
קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א, ויש שעות ש1 ו-51 מתחרים מי
יהיה יותר סרדין. מכיוון שאת קו 1 לא ניתן יותר לתגבר, כי במקום להגיע בשלשות הוא יגיע ברביעיות, צריכים לתגבר את קו 51, וכך לתגבר את הקישור בין התחנה המרכזית בת"א ליעדי קו 51
 

orchilit

New member
לא נכנס אבל עדיין מגיע די ליד ויש אנשים שזה מספיק להם.

קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א, ויש שעות ש1 ו-51 מתחרים מי
יהיה יותר סרדין. מכיוון שאת קו 1 לא ניתן יותר לתגבר, כי במקום להגיע בשלשות הוא יגיע ברביעיות, צריכים לתגבר את קו 51, וכך לתגבר את הקישור בין התחנה המרכזית בת"א ליעדי קו 51
לא נכנס אבל עדיין מגיע די ליד ויש אנשים שזה מספיק להם.
אבל אולי כדאי שיחליטו מה עושים עם 51, כי באמת התדירות שלו הזוייה במהלך היום.
 
עד נובמבר יהיה תגבור לקו 51, על ידי תגבור קו 68 והוספת 268

קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א, ויש שעות ש1 ו-51 מתחרים מי
יהיה יותר סרדין. מכיוון שאת קו 1 לא ניתן יותר לתגבר, כי במקום להגיע בשלשות הוא יגיע ברביעיות, צריכים לתגבר את קו 51, וכך לתגבר את הקישור בין התחנה המרכזית בת"א ליעדי קו 51
עד נובמבר יהיה תגבור לקו 51, על ידי תגבור קו 68 והוספת 268
ולפי מכרז בקעת אונו, גם העברת תחנת המוצא של 69 לתחנה המרכזית.
השאלה כמה מתוך העומס על קו 51 נובע מתוך הרגל של נוסעים שרגילים לנסוע בו ולא מחפשים קווים אחרים שעשויים להתאים להם.
 

cwen

New member
ומה הבעיה לרדת מקו 1 בעזריאלי ולהחליף לאחד מהרבה קווים

קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א, ויש שעות ש1 ו-51 מתחרים מי
יהיה יותר סרדין. מכיוון שאת קו 1 לא ניתן יותר לתגבר, כי במקום להגיע בשלשות הוא יגיע ברביעיות, צריכים לתגבר את קו 51, וכך לתגבר את הקישור בין התחנה המרכזית בת"א ליעדי קו 51
ומה הבעיה לרדת מקו 1 בעזריאלי ולהחליף לאחד מהרבה קווים
שעוברים שם ומגיעים למרכזית? ואם היעד הוא רחוב המסגר, אז יש עוד הרבה יותר קווים משם שמגיעים.
 

orchilit

New member
במיוחד אחרי שכל הקווים הוסטו לשם.

ומה הבעיה לרדת מקו 1 בעזריאלי ולהחליף לאחד מהרבה קווים
שעוברים שם ומגיעים למרכזית? ואם היעד הוא רחוב המסגר, אז יש עוד הרבה יותר קווים משם שמגיעים.
במיוחד אחרי שכל הקווים הוסטו לשם.
אני מוצא למשל עכשיו שלמסגר באזור ריב"ל אפשר להגיע עם 1 (בעצירה בתחנת 1185/המסגר), וגם לאזור יצחק שדה וכמובן עם רוב הקווים שהוסטו גם (למעט X89/126/174 ושות').
 

EHP12

Active member
רוב מוחלט של האנשים שנוסעים ב51 לא מעניין אותם המרכזית עצמה.

קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א, ויש שעות ש1 ו-51 מתחרים מי
יהיה יותר סרדין. מכיוון שאת קו 1 לא ניתן יותר לתגבר, כי במקום להגיע בשלשות הוא יגיע ברביעיות, צריכים לתגבר את קו 51, וכך לתגבר את הקישור בין התחנה המרכזית בת"א ליעדי קו 51
רוב מוחלט של האנשים שנוסעים ב51 לא מעניין אותם המרכזית עצמה.
מי שנוסע בקו 51 מפתח תקווה לתל אביב לרוב יירצה להגיע לאותם יעדים של קו 1 בעיקר לציר בגין/המסגר. בדגש על עזריאלי. ומי שצריך לשכונת נווה שאנן, קו 1 אפילו מספק מענה טוב יותר מקו 51.

וגם בשעות השיא, לא ראיתי את קו 1 כקו סרדינים. בטח לא בהשוואה ל51 עד לפני שנתיים גם כי הוא יותר תדיר מ51. וגם יש בו יותר מקום לכמות כפולה של נוסעים.
 

orchilit

New member
במקרה אתמול עם 1 היה לי סרדין כמו שלא היה לי בחיים

רוב מוחלט של האנשים שנוסעים ב51 לא מעניין אותם המרכזית עצמה.
מי שנוסע בקו 51 מפתח תקווה לתל אביב לרוב יירצה להגיע לאותם יעדים של קו 1 בעיקר לציר בגין/המסגר. בדגש על עזריאלי. ומי שצריך לשכונת נווה שאנן, קו 1 אפילו מספק מענה טוב יותר מקו 51.

וגם בשעות השיא, לא ראיתי את קו 1 כקו סרדינים. בטח לא בהשוואה ל51 עד לפני שנתיים גם כי הוא יותר תדיר מ51. וגם יש בו יותר מקום לכמות כפולה של נוסעים.
במקרה אתמול עם 1 היה לי סרדין כמו שלא היה לי בחיים
אבל יכול להיות כי זמן ההמתנה אליו היה יחסית טיפה ארוך (הסרדין נוצר בעזריאלי), כך שהקו אשכרה דילג על תחנת המסגר/יצחק שדה ועל תחנת דרך בגין/נחמני (לכיוון דרום).
 

Bus Nerd

Active member
מעניין אם זה נובע מנוסעים שלא שוקלים חלופות

במקרה אתמול עם 1 היה לי סרדין כמו שלא היה לי בחיים
אבל יכול להיות כי זמן ההמתנה אליו היה יחסית טיפה ארוך (הסרדין נוצר בעזריאלי), כך שהקו אשכרה דילג על תחנת המסגר/יצחק שדה ועל תחנת דרך בגין/נחמני (לכיוון דרום).
מעניין אם זה נובע מנוסעים שלא שוקלים חלופות
או בגלל bunching...
&nbsp
כשאני אומר נוסעים שלא שוקלים חלופות, הכוונה נוסעים שהחליטו "אני נוסע בקו 1" כי זה מה שהם מכירים ושם בד"כ יש הרבה מקום, ואז לא לומדים להכיר קווים אחרים שמגיעים גם ליעדם, גם כשכאלו קיימים.
קשה להאשים את הנוסעים עצמם במנטליות הזו, כשיש כל כך הרבה קווים אבל אין מפות מסודרות של רובם בתחנות (או באוטובוסים עצמם, או מפה של כל המערכת באינטרנט) ועל אפליקציות הניווט השונות קשה מאוד לסמוך.
&nbsp
יצא גם לי לנסוע בקו 1 שהיה סרדיני, אבל אף פעם לא היה סרדיני כמו 104/204/304 בין אלנבי לרכבת ההגנה.
 

orchilit

New member
שמע מניסיון שלי זה יכול היות גם וגם

מעניין אם זה נובע מנוסעים שלא שוקלים חלופות
או בגלל bunching...
&nbsp
כשאני אומר נוסעים שלא שוקלים חלופות, הכוונה נוסעים שהחליטו "אני נוסע בקו 1" כי זה מה שהם מכירים ושם בד"כ יש הרבה מקום, ואז לא לומדים להכיר קווים אחרים שמגיעים גם ליעדם, גם כשכאלו קיימים.
קשה להאשים את הנוסעים עצמם במנטליות הזו, כשיש כל כך הרבה קווים אבל אין מפות מסודרות של רובם בתחנות (או באוטובוסים עצמם, או מפה של כל המערכת באינטרנט) ועל אפליקציות הניווט השונות קשה מאוד לסמוך.
&nbsp
יצא גם לי לנסוע בקו 1 שהיה סרדיני, אבל אף פעם לא היה סרדיני כמו 104/204/304 בין אלנבי לרכבת ההגנה.
שמע מניסיון שלי זה יכול היות גם וגם
אני מכיר חלופות (42 וגם לעיתים 142 הוא חלופה טובה להיכן שאני גר - ליד התמח"ת), אבל קו 1 הוא ממוזג, נוח ונעים והתיקוף בו מהיר. וזה אולי מה שהרבה חושבים. אני כן מחליף הרבה פעמים כשנוח לי. (לרוב אני נוסע עם X60 לתמח"ת , פשוט סחבתי כל מיני פעקלעך ולא רציתי לעבור את כל האבטחה הזו ) וזה אפילו מעט מקצר לי את ההליכה לדירה. יש הרבה תופעה של קיבוץ (באנצ'ינג) של קו 1 בגלל התדירות, לא מעט פעמים רואים בעזריאלי ותמח"ת 2 או 3 קווי 1.
ברגע שקווים אחרים יפעלו בתדירות גבוהה, התיקוף בהם יהיה טוב והם יכירו את החלופות לאורך המסלול, הם יחליפו ליותר קווים.
 

orenhz

Member
לפי אתר כל קו כבר היום קו 641 מתחיל בבילינסון

לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון
נכון לעכשיו זה המקור היחיד שמראה זאת.
כנראה זה עדיין לא נכנס לתוקף, אבל מתקרב...
לפי אתר כל קו כבר היום קו 641 מתחיל בבילינסון
מה שכמובן לא נכון.
 
לכן כתבתי שזה כנראה עדיין לא נכנס לתוקף

לפי אתר כל קו כבר היום קו 641 מתחיל בבילינסון
מה שכמובן לא נכון.
לכן כתבתי שזה כנראה עדיין לא נכנס לתוקף
אבל זו לא טעות מקרית. כנראה עדכון האתר מבשר על שינוי שעומד להגיע בימים הקרובים.
כבר במרץ נכתב בפורום שכנראה ביולי ייפתח מסוף הקניון הגדול וקווים 641 ו 921 יקוצרו לשם.
 

orenhz

Member
המסוף צפוי להיפתח? לא דיברו על בעיות בטיחות שונות?

לכן כתבתי שזה כנראה עדיין לא נכנס לתוקף
אבל זו לא טעות מקרית. כנראה עדכון האתר מבשר על שינוי שעומד להגיע בימים הקרובים.
כבר במרץ נכתב בפורום שכנראה ביולי ייפתח מסוף הקניון הגדול וקווים 641 ו 921 יקוצרו לשם.
המסוף צפוי להיפתח? לא דיברו על בעיות בטיחות שונות?
הלוואי וייפתח כבר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה