התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן

התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:

הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.

הרע:

* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.

חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה. גם אני צריך לבדוק אותם בהזדמנות.

התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:

הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.

הרע:

* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.

חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
תודה רבה. גם אני צריך לבדוק אותם בהזדמנות.
 

cwen

New member
כסאות נוחים? לא היה לי כזה נוח לשבת שם


התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:

הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.

הרע:

* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.

חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
כסאות נוחים? לא היה לי כזה נוח לשבת שם
 

mauzer

New member
מכמה פעמים שנסעתי בהם

התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:

הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.

הרע:

* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.

חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
מכמה פעמים שנסעתי בהם
הם לא רעים...
מצורף


 
הריפוד דק, מיועד למי ששוקל פחות מארבעים קילו

מכמה פעמים שנסעתי בהם
הם לא רעים...
מצורף
הריפוד דק, מיועד למי ששוקל פחות מארבעים קילו
נשבר לי התחת, ונשבר לי הגב, והבנתי שאוטובוסים עירוניים זה לא בשבילי
במיוחד לא קווים ארוכים כמו 29, 39 מכפר סבא לא.ת. הרצליה וחזרה
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
דווקא אני הרגשתי שהריפוד עבה יותר מבאוטובוס רגיל

הריפוד דק, מיועד למי ששוקל פחות מארבעים קילו
נשבר לי התחת, ונשבר לי הגב, והבנתי שאוטובוסים עירוניים זה לא בשבילי
במיוחד לא קווים ארוכים כמו 29, 39 מכפר סבא לא.ת. הרצליה וחזרה
&nbsp
דווקא אני הרגשתי שהריפוד עבה יותר מבאוטובוס רגיל
אולי זה שונה בין הכיסאות שמאחור לבין הכיסאות שמלפנים
 

orchilit

New member
שכחת גם את הWIFI המצויין שלהם. (שגם בדגמים שלפניהם כבר מוכנס

התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:

הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.

הרע:

* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.

חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
שכחת גם את הWIFI המצויין שלהם. (שגם בדגמים שלפניהם כבר מוכנס
 

gal-or

New member
יצא לי לנסוע גם באוטובוס מתוצרת סולריס,

התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:

הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.

הרע:

* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.

חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
יצא לי לנסוע גם באוטובוס מתוצרת סולריס,
וההתרשמות שלי, היא, שמחד מבחוץ הם יותר רחבים, אבל המעבר בפנים יותר צר, כך שאם מישהו רוצה לשבת עם ילד בעגלה, אין לו אפשרות לעשות כן, מפני שהוא יסתום את המעבר. וגם השאלה היא איך הם מבחינת בטיחות. אחד הנהגים אמר שכל ברקס הכי קטן, מעיף אותך לשמשה הקדמית. לא תמיד העצירה הפתאומית היא באשמת נהג האוטובוס
 

Bus Nerd

Active member
נשמע שהנהג פשוט צריך להתרגל לבלם הרגיש יותר

יצא לי לנסוע גם באוטובוס מתוצרת סולריס,
וההתרשמות שלי, היא, שמחד מבחוץ הם יותר רחבים, אבל המעבר בפנים יותר צר, כך שאם מישהו רוצה לשבת עם ילד בעגלה, אין לו אפשרות לעשות כן, מפני שהוא יסתום את המעבר. וגם השאלה היא איך הם מבחינת בטיחות. אחד הנהגים אמר שכל ברקס הכי קטן, מעיף אותך לשמשה הקדמית. לא תמיד העצירה הפתאומית היא באשמת נהג האוטובוס
נשמע שהנהג פשוט צריך להתרגל לבלם הרגיש יותר
זה ככה גם ברכבים פרטיים, יש כאלו עם בלמים רגישים יותר ויש כאלו עם פחות. מתרגלים אחרי שנוהגים על הרכב מספיק זמן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה