התחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.ידוע לי...,
כי בעבר קו 5 כן נכלל באלו שנעשה בהם נסיון לעליה מאחור (יחד עם קווים 104,4 ו-204,אבל בכל-זאת זה הטעה אותי.
הדבר הזה חסר מאוד בקו 164התחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.
מאז הועבר הפרוייקט לקו 51 (אחד הקווים העמוסים ביותר בגוש דן), הפיילוט הצליח, זמן הנסיעה הכולל בקו ירד ולכן הוחלט להרחיב את הפיילוט לקווים שונים ברחבי גוש דן והשרון.
 
http://www.tachbura.org/רפורמת-העלייה-מכל-הדלתות-מתרחבת/
קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחדהדבר הזה חסר מאוד בקו 164
ההתייחסות שלי היא בעיקר בקטע פתח תקווה-ראשון לציון, בו אני נוסע לעתים קרובות. גם בימי חול וגם בימי שישי. בשעות פנויות יחסית (למשל סביבות שתים עשרה בצהרים) ובשעות העומס.
מכשירים בשאר דלתות האוטובוס נחוצים בקו הזה. לא מעט יש עיכובים של דקות נוספות, בכל תחנה. זהו קו, שגם כך מספר התחנות שלו רב וזה הופך את הנסיעה לעוד יותר מייגעת
הדבר הזה מתוכנן בקווים עם יותר מתעריף נסיעה אחדקו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
גם קווי המטרונית הם קווים עם יותר מתעריף נסיעה אחדקו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
אדרבה, אם זה כך. מתבקש שזה יהיה כך בקו 164גם קווי המטרונית הם קווים עם יותר מתעריף נסיעה אחד
ולמעשה גם הקווים בגוש דן, מכיוון שיש מעברים חופשיים.
במכונות הכרטוס בדן ליד הדלת האחורית, לא יודע איך זה באגד,קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
הכי חסר שקו עורקי כמו 164 מסתיים מוקדם בלילה.הדבר הזה חסר מאוד בקו 164
ההתייחסות שלי היא בעיקר בקטע פתח תקווה-ראשון לציון, בו אני נוסע לעתים קרובות. גם בימי חול וגם בימי שישי. בשעות פנויות יחסית (למשל סביבות שתים עשרה בצהרים) ובשעות העומס.
מכשירים בשאר דלתות האוטובוס נחוצים בקו הזה. לא מעט יש עיכובים של דקות נוספות, בכל תחנה. זהו קו, שגם כך מספר התחנות שלו רב וזה הופך את הנסיעה לעוד יותר מייגעת
עוד כמה דברים שלא הבנתי לגבי עלייה מאחורההתחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.
מאז הועבר הפרוייקט לקו 51 (אחד הקווים העמוסים ביותר בגוש דן), הפיילוט הצליח, זמן הנסיעה הכולל בקו ירד ולכן הוחלט להרחיב את הפיילוט לקווים שונים ברחבי גוש דן והשרון.
 
http://www.tachbura.org/רפורמת-העלייה-מכל-הדלתות-מתרחבת/
אם מישהו יעלה מאחור בקו 164 ?עוד כמה דברים שלא הבנתי לגבי עלייה מאחורה
נסעתי שבוע שעבר בקו 3 הירושלמי באוטובוס עם מכשירי קריאת כרטיסים והם לא פעלו והנהג ענה לי שאסור להפעיל אותם חוץ מהקווים ברשימה שנבחרה.
אינני מבין מדוע לעכב את הנסיעה כאשר כבר יש לאוטובוס את המכשירים ולא לאפשר לאנשים לעלות מכל הדלתות רק בגלל שעכשיו האוטובוס לא מבצע קו שרשום עליו שהוא 'מהיר' ?
בסופ"שים שאוטבוסים אלה מבצעים נסיעות בין עירוניות גם כן אינני מבין מדוע אי אפשר לאפשר הגדרת קוד הנסיעה השייך לאותו קו ובכך לאפשר לאנשים לעלות גם מאחורה?
ואני מסכים ש164 צריך לקבל את המכשור לעלייה מהירה כי זהו קו מאוד עמוס שאני גם משתמש בו לעיתים וכל ההתעסקות הזאת בכסף מעכבת את הנסיעה.
בדיוק כפי שמתכננים לבצע בקו ה-BRT המתוכנן, הכחולאם מישהו יעלה מאחור בקו 164 ?
בנס ציונה למשל,הוא יצטרך לבחור באפשרות:
קוד X לראשון לציון
קוד X לצומת בית דגן
קוד X לפתח תקוה
איזה מהירות זה יתן ?
ואיך יעשו כך שנוסע לא יטעה בבחירת הקוד לפני התיקוף ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.