ידוע לי...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
ידוע לי...,

ידוע לי...,
כי בעבר קו 5 כן נכלל באלו שנעשה בהם נסיון לעליה מאחור (יחד עם קווים 104,4 ו-204
,אבל בכל-זאת זה הטעה אותי.
 

olli3

New member
מנהל
התחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.

ידוע לי...,
כי בעבר קו 5 כן נכלל באלו שנעשה בהם נסיון לעליה מאחור (יחד עם קווים 104,4 ו-204
,אבל בכל-זאת זה הטעה אותי.
התחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.
מאז הועבר הפרוייקט לקו 51 (אחד הקווים העמוסים ביותר בגוש דן), הפיילוט הצליח, זמן הנסיעה הכולל בקו ירד ולכן הוחלט להרחיב את הפיילוט לקווים שונים ברחבי גוש דן והשרון.
&nbsp
http://www.tachbura.org/רפורמת-העלייה-מכל-הדלתות-מתרחבת/
 

אורי404

New member
הדבר הזה חסר מאוד בקו 164

התחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.
מאז הועבר הפרוייקט לקו 51 (אחד הקווים העמוסים ביותר בגוש דן), הפיילוט הצליח, זמן הנסיעה הכולל בקו ירד ולכן הוחלט להרחיב את הפיילוט לקווים שונים ברחבי גוש דן והשרון.
&nbsp
http://www.tachbura.org/רפורמת-העלייה-מכל-הדלתות-מתרחבת/
הדבר הזה חסר מאוד בקו 164
ההתייחסות שלי היא בעיקר בקטע פתח תקווה-ראשון לציון, בו אני נוסע לעתים קרובות. גם בימי חול וגם בימי שישי. בשעות פנויות יחסית (למשל סביבות שתים עשרה בצהרים) ובשעות העומס.
מכשירים בשאר דלתות האוטובוס נחוצים בקו הזה. לא מעט יש עיכובים של דקות נוספות, בכל תחנה. זהו קו, שגם כך מספר התחנות שלו רב וזה הופך את הנסיעה לעוד יותר מייגעת
 

oshri1987sg

Active member
קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד

הדבר הזה חסר מאוד בקו 164
ההתייחסות שלי היא בעיקר בקטע פתח תקווה-ראשון לציון, בו אני נוסע לעתים קרובות. גם בימי חול וגם בימי שישי. בשעות פנויות יחסית (למשל סביבות שתים עשרה בצהרים) ובשעות העומס.
מכשירים בשאר דלתות האוטובוס נחוצים בקו הזה. לא מעט יש עיכובים של דקות נוספות, בכל תחנה. זהו קו, שגם כך מספר התחנות שלו רב וזה הופך את הנסיעה לעוד יותר מייגעת
קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
 

אורי404

New member
הדבר הזה מתוכנן בקווים עם יותר מתעריף נסיעה אחד

קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
הדבר הזה מתוכנן בקווים עם יותר מתעריף נסיעה אחד
במכרז שרון-חולון, יש תנאי לעמדת תשלום בדלת האחורית גם באוטובוסים בינעירוניים. באלה יש יותר מתעריף נסיעה אחד.
כך שאם אכן זה יהיה בקווים האלה בסופו של דבר, אין סיבה שזה לא יהיה כך בקו 164.

אגב בכותרת כתבת "קו 164 בעייתי" - צדקת מהכיוון האחר. אני מכיר כאלה, שנוסעים בו מראשון לציון לגבעת שמואל וממש לא סובלים את הקו הזה. את כל האיטיות, שבו. אני מסכים איתם לגמרי. הם יורדים בגבעת שמואל וממשיכים ברגל. לי אחרי זה יש הליכה (אמנם לא ארוכה) למחלף גהה לתחנת קו 567. הרבה פעמים אין תיאום ויוצא, שבדיוק הפסדתי אוטובוס וממנו המתנה של לעוד כעשרים דקות. כך יוצא, שנסיעה של כחמישים דקות במכונית מראשון לציון לכפר סבא, בשעות עמוסות, הופכת להיות קרוב לשעתיים. בכבישים פנויים זה כחצי שעה במכונית, לעומת שעה פלוס לכיוון השעה וחצי באוטובוסים (164+567).
 
גם קווי המטרונית הם קווים עם יותר מתעריף נסיעה אחד

קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
גם קווי המטרונית הם קווים עם יותר מתעריף נסיעה אחד
ולמעשה גם הקווים בגוש דן, מכיוון שיש מעברים חופשיים.
 

אורי404

New member
אדרבה, אם זה כך. מתבקש שזה יהיה כך בקו 164

גם קווי המטרונית הם קווים עם יותר מתעריף נסיעה אחד
ולמעשה גם הקווים בגוש דן, מכיוון שיש מעברים חופשיים.
אדרבה, אם זה כך. מתבקש שזה יהיה כך בקו 164
תיקון מסויים לקו הזה. מתבקשים עוד שינויים. למשל נת"צ למסוף אלוף שדה, בשני כיווני הנסיעה ופתיחת קו אוטובוס נוסף לאורך כביש 4. אולי תגבור קו 264 אולי קו משופר אחר, שמהתחנה המרכזית החדשה בראשון לציון ייסע לכביש 4, במקום נסיעה של כשעה בתוך ראשון לציון ואז יציאה לכביש 4.
 

oshlick1

New member
במכונות הכרטוס בדן ליד הדלת האחורית, לא יודע איך זה באגד,

קו 164 בעייתי כי זה קו עם יותר מתעריף נסיעה אחד
מכיוון שנסיעה מכיוון רחובות לעולים ברחובות יש רמות שונות של מחירים
במכונות הכרטוס בדן ליד הדלת האחורית, לא יודע איך זה באגד,
יש אפשרות ללחוץ על המסך לפני התיקוף של הכרטיס "קוד 44".
 
הכי חסר שקו עורקי כמו 164 מסתיים מוקדם בלילה.

הדבר הזה חסר מאוד בקו 164
ההתייחסות שלי היא בעיקר בקטע פתח תקווה-ראשון לציון, בו אני נוסע לעתים קרובות. גם בימי חול וגם בימי שישי. בשעות פנויות יחסית (למשל סביבות שתים עשרה בצהרים) ובשעות העומס.
מכשירים בשאר דלתות האוטובוס נחוצים בקו הזה. לא מעט יש עיכובים של דקות נוספות, בכל תחנה. זהו קו, שגם כך מספר התחנות שלו רב וזה הופך את הנסיעה לעוד יותר מייגעת
הכי חסר שקו עורקי כמו 164 מסתיים מוקדם בלילה.
 

yair480

Active member
עוד כמה דברים שלא הבנתי לגבי עלייה מאחורה

התחיל בקווים 4, 5, 104. קו 204 לא נכלל.
מאז הועבר הפרוייקט לקו 51 (אחד הקווים העמוסים ביותר בגוש דן), הפיילוט הצליח, זמן הנסיעה הכולל בקו ירד ולכן הוחלט להרחיב את הפיילוט לקווים שונים ברחבי גוש דן והשרון.
&nbsp
http://www.tachbura.org/רפורמת-העלייה-מכל-הדלתות-מתרחבת/
עוד כמה דברים שלא הבנתי לגבי עלייה מאחורה
נסעתי שבוע שעבר בקו 3 הירושלמי באוטובוס עם מכשירי קריאת כרטיסים והם לא פעלו והנהג ענה לי שאסור להפעיל אותם חוץ מהקווים ברשימה שנבחרה.
אינני מבין מדוע לעכב את הנסיעה כאשר כבר יש לאוטובוס את המכשירים ולא לאפשר לאנשים לעלות מכל הדלתות רק בגלל שעכשיו האוטובוס לא מבצע קו שרשום עליו שהוא 'מהיר' ?
בסופ"שים שאוטבוסים אלה מבצעים נסיעות בין עירוניות גם כן אינני מבין מדוע אי אפשר לאפשר הגדרת קוד הנסיעה השייך לאותו קו ובכך לאפשר לאנשים לעלות גם מאחורה?

ואני מסכים ש164 צריך לקבל את המכשור לעלייה מהירה כי זהו קו מאוד עמוס שאני גם משתמש בו לעיתים וכל ההתעסקות הזאת בכסף מעכבת את הנסיעה.
 

oshri1987sg

Active member
אם מישהו יעלה מאחור בקו 164 ?

עוד כמה דברים שלא הבנתי לגבי עלייה מאחורה
נסעתי שבוע שעבר בקו 3 הירושלמי באוטובוס עם מכשירי קריאת כרטיסים והם לא פעלו והנהג ענה לי שאסור להפעיל אותם חוץ מהקווים ברשימה שנבחרה.
אינני מבין מדוע לעכב את הנסיעה כאשר כבר יש לאוטובוס את המכשירים ולא לאפשר לאנשים לעלות מכל הדלתות רק בגלל שעכשיו האוטובוס לא מבצע קו שרשום עליו שהוא 'מהיר' ?
בסופ"שים שאוטבוסים אלה מבצעים נסיעות בין עירוניות גם כן אינני מבין מדוע אי אפשר לאפשר הגדרת קוד הנסיעה השייך לאותו קו ובכך לאפשר לאנשים לעלות גם מאחורה?

ואני מסכים ש164 צריך לקבל את המכשור לעלייה מהירה כי זהו קו מאוד עמוס שאני גם משתמש בו לעיתים וכל ההתעסקות הזאת בכסף מעכבת את הנסיעה.
אם מישהו יעלה מאחור בקו 164 ?
בנס ציונה למשל,הוא יצטרך לבחור באפשרות:
קוד X לראשון לציון
קוד X לצומת בית דגן
קוד X לפתח תקוה
איזה מהירות זה יתן ?
ואיך יעשו כך שנוסע לא יטעה בבחירת הקוד לפני התיקוף ?
 
בדיוק כפי שמתכננים לבצע בקו ה-BRT המתוכנן, הכחול

אם מישהו יעלה מאחור בקו 164 ?
בנס ציונה למשל,הוא יצטרך לבחור באפשרות:
קוד X לראשון לציון
קוד X לצומת בית דגן
קוד X לפתח תקוה
איזה מהירות זה יתן ?
ואיך יעשו כך שנוסע לא יטעה בבחירת הקוד לפני התיקוף ?
בדיוק כפי שמתכננים לבצע בקו ה-BRT המתוכנן, הכחול
[URL]http://www.nta.co.il/line/5[/URL]

מה שיהיה אפשרי בקו הכחול, אפשרי גם בקווים כמו 164 ו 274.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה