פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אני התייחסתי לגבי התח"צ למגזר הערבי

אתם מפספסים את הנקודה הבעייתית לגבי הקו הספציפי הזה
זה בסדר גמור וחשוב לשפר את התחבורה הציבורית עבור המגזר הערבי, אבל לקו הספציפי הזה יש מאפיינים של בחירה מאוד מגמתית וסלקטיבית בהרכב התחנות שלו, בדומה למה שקורה בקווי חרדים שונים.
לקו הזה יש איזשהו ייחוד לעומת כלל הקווים המקשרים בין הצפון לתל אביב - קישור ישיר לאוניברסיטת תל אביב וגם היותו קו מהיר ביחס לקווים אחרים.
שימו לב לתחנות בקו הזה - מספר מצומצם של תחנות בנצרת עילית וביציאה הדרומית מנצרת , תחנה במחלף איכסל, שתי תחנות בואדי ערה ולאחר מכן תחנות הורדה בנתניה ובהרצליה לפני ההגעה לתל אביב.
למה למשל אין לו תחנה בכניסה לעוקף עפולה? למה אין לו תחנה בצומת מגידו? למה אין לו תחנה בצמתים מרכזים בין כרכור לגבעת אולגה? צומת אום אל פחם וצומת כפר קרע בלבד...
זה לא מקרי - זו אפליית תחנות מכוונת בדיוק כפי שנעשה בקווי חרדים.
אפיון הקו כקו מהיר עדיין לא מצדיק אפלייה כה בולטת ושקופה כזאת.

גם קו 299 החדש הוא קו מהיר שבין כפר קרע לתל אביב אין לו תחנות כלל, אבל עם הקו הזה אין לי בעיה, כי יש לו תחליפים רבים והוא בכל מקרה מיועד בעיקר לתושבי אום אל פחם. אבל אפליית התחנות בקו 833 כה בולטת וזועקת, ומי שהתופעה הזו מפריעה לו בקווי החרדים, היא צריכה להפריע לו לא פחות בקו הזה.
אני התייחסתי לגבי התח"צ למגזר הערבי
תגובה לשירות של התח"צ למגזר הערבי.
לא כתבתי, בקשר לאי-קיומן של התחנות, שפירטת. לגבי העניין הזה אני מסכים איתך, שמתבקש שתהיינה קיימות לכל הפחות חלק מן התחנות, שפירטת.
בכלל קו 833 לא לגמרי מובן לי. בין נצרת עילית ונצרת לתל אביב קיים קו 826. לחילופין ניתן להפעיל קו מהיר, מ-826, בין אם אלה פחות תחנות או מסלול שונה.
בין אזור אום אל פחם לתל אביב, קיים קו 299 ועל דרך ואדי ערה קיים קו 825.
בין ואדי ערה לנצרת, כאמור מפעילים את קו 750 החדש.
בהסתייגות מה, ייתכן, שעדיף להוסיף נסיעות ל-299 ול-750 ולקווים אחרים, במקום הפעלת 833. אלא אם כמות הנוסעים לא תהיה קטנה ואולי תצדיק את הפעלת הקו הזה.
 
ובדיוק בגלל זה אני כותב שהפואנטה של 833 זו אוניברסיטת ת"א

אני התייחסתי לגבי התח"צ למגזר הערבי
תגובה לשירות של התח"צ למגזר הערבי.
לא כתבתי, בקשר לאי-קיומן של התחנות, שפירטת. לגבי העניין הזה אני מסכים איתך, שמתבקש שתהיינה קיימות לכל הפחות חלק מן התחנות, שפירטת.
בכלל קו 833 לא לגמרי מובן לי. בין נצרת עילית ונצרת לתל אביב קיים קו 826. לחילופין ניתן להפעיל קו מהיר, מ-826, בין אם אלה פחות תחנות או מסלול שונה.
בין אזור אום אל פחם לתל אביב, קיים קו 299 ועל דרך ואדי ערה קיים קו 825.
בין ואדי ערה לנצרת, כאמור מפעילים את קו 750 החדש.
בהסתייגות מה, ייתכן, שעדיף להוסיף נסיעות ל-299 ול-750 ולקווים אחרים, במקום הפעלת 833. אלא אם כמות הנוסעים לא תהיה קטנה ואולי תצדיק את הפעלת הקו הזה.
ובדיוק בגלל זה אני כותב שהפואנטה של 833 זו אוניברסיטת ת"א
והקישור הייחודי הזה מצדיק תחנות נוספות בקו שמשרתות עוד אוכלוסיות מעבר לאוכלוסיה שהקו הזה מתמקד בה.
לקחו את הרצון של תושבים בנצרת עילית לקו מהיר לת"א, חיברו אותו עם דרישה של אוכלוסיה ערבית לקישור לאוניברסיטת תל אביב והתעלמו בדרך מאוכלוסיות אחרות שקישור לאוניברסיטה יכול לעזור להן.
ולכן מדובר בקו מגזרי כדוגמת קווי החרדים.
מגזריות בקו שמספק קישור ייחודי שיכול לעזור לכלל האוכלוסיה, בעיני זה דבר פסול. בין אם מדובר ב"קו חרדי" ובין אם מדובר ב"קו ערבי".
 

אורי404

New member
נראה כמה יהיה שימוש בהגעה מ/לאוניברסיטת תל אביב

ובדיוק בגלל זה אני כותב שהפואנטה של 833 זו אוניברסיטת ת"א
והקישור הייחודי הזה מצדיק תחנות נוספות בקו שמשרתות עוד אוכלוסיות מעבר לאוכלוסיה שהקו הזה מתמקד בה.
לקחו את הרצון של תושבים בנצרת עילית לקו מהיר לת"א, חיברו אותו עם דרישה של אוכלוסיה ערבית לקישור לאוניברסיטת תל אביב והתעלמו בדרך מאוכלוסיות אחרות שקישור לאוניברסיטה יכול לעזור להן.
ולכן מדובר בקו מגזרי כדוגמת קווי החרדים.
מגזריות בקו שמספק קישור ייחודי שיכול לעזור לכלל האוכלוסיה, בעיני זה דבר פסול. בין אם מדובר ב"קו חרדי" ובין אם מדובר ב"קו ערבי".
נראה כמה יהיה שימוש בהגעה מ/לאוניברסיטת תל אביב
במידה ולא תהיה כמות גדולה, ייתכן שאחרי תקופת ניסיון, יהיה מתבקש לבצע שינוי, כמו צמצום הנסיעות או ביטול כולן או אולי שינוי במסלול, שלא יהיה דרך האוניברסיטה.
אולי יהיה מצב הפוך, שכן יהיה ביקוש. במצב הזה, כמובן יהיה מוטב להוסיף תחנות וכאן אני מסכים איתך, שפסול קישור ייחודי למגזר מסויים ולא לכלל האוכלוסייה.
אגב זכור לי מצב אחר, שיש קו שנוסע בין אזורים שונים ולא עוצר בצמתים ובמחלפים מרכזיים. זהו לא קו "חרדי" או "ערבי", אלא קו 378 אופקים-תל אביב, שאם אני לא טועה אין לא תחנות בצמתים מרכזיים.
 
378 זה קו ישיר בקטע משדרות לתל אביב ולהיפך

נראה כמה יהיה שימוש בהגעה מ/לאוניברסיטת תל אביב
במידה ולא תהיה כמות גדולה, ייתכן שאחרי תקופת ניסיון, יהיה מתבקש לבצע שינוי, כמו צמצום הנסיעות או ביטול כולן או אולי שינוי במסלול, שלא יהיה דרך האוניברסיטה.
אולי יהיה מצב הפוך, שכן יהיה ביקוש. במצב הזה, כמובן יהיה מוטב להוסיף תחנות וכאן אני מסכים איתך, שפסול קישור ייחודי למגזר מסויים ולא לכלל האוכלוסייה.
אגב זכור לי מצב אחר, שיש קו שנוסע בין אזורים שונים ולא עוצר בצמתים ובמחלפים מרכזיים. זהו לא קו "חרדי" או "ערבי", אלא קו 378 אופקים-תל אביב, שאם אני לא טועה אין לא תחנות בצמתים מרכזיים.
378 זה קו ישיר בקטע משדרות לתל אביב ולהיפך
זה לגיטימי. יש קווים אחרים בין אשקלון לתל אביב ובין אשדוד לתל אביב.
גם 299 זה קו ישיר בין כפר קרע לתל אביב ואין לי טענות כלפיו.

אבל 833 לא יכול ליהנות מ"החסינות" הזו, כי הוא לא קו ישיר. יש לו תחנות הורדה (בכיוון לת"א) בנתניה ובהרצליה ויש לו את שתי התחנות בואדי ערה. אין שום סיבה שיהיו התחנות הללו בואדי ערה ולא יהיו תחנות במגידו, בעוקף עפולה, בכרכור, בגן שמואל, בנחל חדרה, בגבעת אולגה, כאשר הקו מספק קישור ייחודי ליעד מבוקש כמו אוניברסיטת תל אביב.
 

mister K

New member
לגבי 378, יש תחנות שאי העצירה בהן לא הגיונית

378 זה קו ישיר בקטע משדרות לתל אביב ולהיפך
זה לגיטימי. יש קווים אחרים בין אשקלון לתל אביב ובין אשדוד לתל אביב.
גם 299 זה קו ישיר בין כפר קרע לתל אביב ואין לי טענות כלפיו.

אבל 833 לא יכול ליהנות מ"החסינות" הזו, כי הוא לא קו ישיר. יש לו תחנות הורדה (בכיוון לת"א) בנתניה ובהרצליה ויש לו את שתי התחנות בואדי ערה. אין שום סיבה שיהיו התחנות הללו בואדי ערה ולא יהיו תחנות במגידו, בעוקף עפולה, בכרכור, בגן שמואל, בנחל חדרה, בגבעת אולגה, כאשר הקו מספק קישור ייחודי ליעד מבוקש כמו אוניברסיטת תל אביב.
לגבי 378, יש תחנות שאי העצירה בהן לא הגיונית
למשל צומת יד מרדכי שממנה לתל אביב יש רק את 379/479 העמוסים והלא תדירים.
זאת בעוד שקו 378 תדיר יותר והרבה פחות עמוס. אין שום סיבה שלא יעצור שם.
לפחות הוסיפו לו תחנות בצומת גילת ובצומת ניר עם. כשפתחו אותו גם זה לא היה.
 

mister K

New member
ככה זה כשכל שינוי הוא נקודתי במקום לחשוב מערכתית

ובדיוק בגלל זה אני כותב שהפואנטה של 833 זו אוניברסיטת ת"א
והקישור הייחודי הזה מצדיק תחנות נוספות בקו שמשרתות עוד אוכלוסיות מעבר לאוכלוסיה שהקו הזה מתמקד בה.
לקחו את הרצון של תושבים בנצרת עילית לקו מהיר לת"א, חיברו אותו עם דרישה של אוכלוסיה ערבית לקישור לאוניברסיטת תל אביב והתעלמו בדרך מאוכלוסיות אחרות שקישור לאוניברסיטה יכול לעזור להן.
ולכן מדובר בקו מגזרי כדוגמת קווי החרדים.
מגזריות בקו שמספק קישור ייחודי שיכול לעזור לכלל האוכלוסיה, בעיני זה דבר פסול. בין אם מדובר ב"קו חרדי" ובין אם מדובר ב"קו ערבי".
ככה זה כשכל שינוי הוא נקודתי במקום לחשוב מערכתית
היה אפשר גם לתגבר את קו 827 ולהפעיל אותו בשני הכיוונים.
הרי בעבר היה קו שפעל מתל אביב לנצרת עילית דרך ואדי ערה. קו 824 שהיה יותר מהיר מקו 826 למרות שנכנס לעפולה.
 

אורי404

New member
וגם בחלק, שבהם יש נוסעים רבים זה בחלק מהנסיעות

לגבי קווי החרדים
רובם הגדול בתפוסה גבוהה, כך שהגיון תחבורתי בהחלט קיים.
וגם בחלק, שבהם יש נוסעים רבים זה בחלק מהנסיעות
כמו בסופי השבוע. לא חסרים קווים אחרים, שרחוקים מלהיות מלאים.
 

אורי404

New member
מאזורים אחרים יש רכבת

ולמה לסטודנטים מהמקומות האלה מגיע לוקסוס כזה יותר מלאחרים?
למה שאר הסטודנטים מכל מקום רחוק אחר צריכים לכתת את רגליהם במעלה המדרגות מהרכבת או במעלה רחוב אינשטיין מדרך נמיר, או לחילופין להוציא ממיטב כספם וזמנם על נסיעה באוטובוס פנימי?

יכול להיות שבמאת רצו להפעיל אותו ביחד עם האחרים, אבל זה לא הופך את ההחלטה ליותר הגיונית.
מאזורים אחרים יש רכבת
מאזורים שונים יש רכבת. רכבת מאזור נצרת עדיין אין. גם לא מאזור עפולה דרך ואדי ערה.
אם, נוסף לרכבת העמק הייתה גם רכבת לכיוון תל אביב, שתהיה רכבת מהירה, בהשוואה לפרייבט ולאוטובוסים (בדומה לרכבת המהירה מבנימינה לתל אביב), זה היה מועיל.
 

בישגד

New member
תחנת הרכבת זה כמו אוטובוס לדרך נמיר, לא מגיעים בדיוק עד לדלת

מאזורים אחרים יש רכבת
מאזורים שונים יש רכבת. רכבת מאזור נצרת עדיין אין. גם לא מאזור עפולה דרך ואדי ערה.
אם, נוסף לרכבת העמק הייתה גם רכבת לכיוון תל אביב, שתהיה רכבת מהירה, בהשוואה לפרייבט ולאוטובוסים (בדומה לרכבת המהירה מבנימינה לתל אביב), זה היה מועיל.
תחנת הרכבת זה כמו אוטובוס לדרך נמיר, לא מגיעים בדיוק עד לדלת
גם מהרכבת צריך ללכת די הרבה ברגל ועוד בעליה בלי צל, או לנסוע באוטובוס.
 
826 הוא קו מאד איטי בסוף מסלולו

הכניסה לרחוב לבנון היא כנראה אחת הסיבות העיקריות בכלל
להפעלת הקו הזה.
ביום ראשון הקרוב אמורים להתחיל לפעול, בנוסף לקו הזה, גם הקווים 299 של קווים בין אום אל פחם לתחנה המרכזית בתל אביב ו-750 של נסיעות ותיירות בין ואדי ערה והעיר אום אל פחם עצמה לבין נצרת.
איזו הצדקה יש להפעיל את הקו הזה בנוסף לשני הקווים הללו ול-826? כנראה בעיקר מתן מענה לסטודנטים מואדי ערה ומאזור נצרת - נצרת עילית.
299 ו 833 הם קווים מהירים בין ואדי ערה לבין תל אביב והכניסה של 833 לאזור האוניברסיטה זה הערך המוסף הכמעט יחיד של 833 לעומת 299.
ספק אם עצם היותו קו מהיר יותר מ-826 בין נצרת עילית לבין תל אביב הייתה מצדיקה הפעלה שלו במהלך כל היום.

מה שמוזר זה מועד ההפעלה של הקו הזה דווקא בקיץ, אבל כנראה רצו להפעיל אותו יחד עם ההפעלה של 299 ו-750.
826 הוא קו מאד איטי בסוף מסלולו
הוא לא משהו כשירות לנצרת ולנצרת עילית: הוא קו לא רע עבור מגדל העמק וטבעון ולת"א, והופך לקו מאסף מיקנעם צפונה.
מעבר דרך עפולה לא נותן פתרון מספיק טוב - גם מבחינת הסדרי תשלום וגם מבחינת שירות.
ואם כבר עושים שירות שעובר ביישובים ערביים - הסטודנטים הם נתח מאד משמעותי מפוטנציאל הנוסעים שם, ולכן יש היגיון בכניסה לאוניברסיטה.
 

cwen

New member
בקו 58 זה הגיוני

ברכבת מרכז זה אפילו הזוי יותר
גם יוצא מרכבת מרכז, גם עוצר בעל פרשת דרכים (בתחנות של X61) וגם בתחנה של דרך נמיר (תחנות X71 והקווים לצפון). בשביל מה ? (אגב, גם קו 58 של דן עושה את זה. עוצר גם בעל פרשת דרכים וגם בדרך נמיר ).
בקו 58 זה הגיוני
זה קו שמיועד לזה שיעלו עליו כדי להחליף, והגיוני שיעצור בשתי תחנות החלפה עיקריות.
&nbsp
כשמדובר על קו שיוצא מהמסוף של רכבת מרכז, זה כבר טיפשי מאוד.
 

orchilit

New member
כן, רק ציינתי שהוא עוצר ב2 תחנות. אצלו זה סביר.

בקו 58 זה הגיוני
זה קו שמיועד לזה שיעלו עליו כדי להחליף, והגיוני שיעצור בשתי תחנות החלפה עיקריות.
&nbsp
כשמדובר על קו שיוצא מהמסוף של רכבת מרכז, זה כבר טיפשי מאוד.
כן, רק ציינתי שהוא עוצר ב2 תחנות. אצלו זה סביר.
(רק חבל שהוא לא עוצר בגשר שיפמן כמו רוב חבריו שכבר עושים זאת).
 

אוהד1110

New member
282 שעבר לאחרונה לאפיקים ומופעל בתדירות גבוהה עובר בנמיר

פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7
[URL]http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=693[/URL]

התוספת המעניינת ביותר:
קו חדש 833 בין נצרת עילית לתל אביב:
"
קו 833 נצרת עילית,נצרת-תל אביב (מסוף 2000 ארלוזורוב,חניון חנה וסע)

מסלול הנסיעה
הלוך מנצרת עילית: נצרת עילית שכ' הר יונה רח' דליה,רסקו,קניון לב העיר,מרכז מסחרי ביג פאשין,צ. נצרת דרום(אום ואסף),מחלף איכסאל,צומת אום אלפחם,צומת כפר קרע,מחלף נתניה,מכון וינגיט,צומת הסירה,מכללת לוינסקי,קניון רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב,רמת אביב (רח' אינשטיין,רח' חיים לבנון),דרך נמיר,מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6)

חזור מתל אביב: מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6),דרך נמיר,רמת אביב(רח' חיים לבנון,רח' אינשטיין),אוניברסיטת תל אביב,קניון רמת אביב,דרך נמיר,מכללת לוינסקי,צומת הסירה,מכון וינגיט,מחלף נתניה,צומת כפר קרע,צומת אום אלפחם,מחלף איכסאל,צומת נצרת דרום(אום ואסף),מול מרכז מסחרי ביג פאשין,קניון לב העיר,רסקו,שכונת הר יונה רחוב דליה.

לו"ז הלוך: א-ה 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00,13:00,14:00,17:00,18:00 שישי 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00
שבת 20:35,21:30

לו"ז חזור:
א-ה 8:00,9:00,10:00,11:00,14:05,15:00,16:00,18:00,20:00,21:00 שישי 8:05,9:05,10:05,11:05,14:05,15:05
שבת 23:15,24:00
"

פעם ראשונה שהחברה מתפשטת לאזור המרכז וחודרת ל"טריטוריה" מובהקת של אגד.
282 שעבר לאחרונה לאפיקים ומופעל בתדירות גבוהה עובר בנמיר
מבלי להיכנס לאוניברסיטה, וסביר להניח שמספר הסטודנטים מראש העין באוניברסיטת ת"א עולה לאין שיעור על עמיתיהם מנצרת, הסביב וישובי כביש 65
 
בעוד מספר חודשים מתוכנן להתחיל לפעול קו ישיר בין ראש העין

282 שעבר לאחרונה לאפיקים ומופעל בתדירות גבוהה עובר בנמיר
מבלי להיכנס לאוניברסיטה, וסביר להניח שמספר הסטודנטים מראש העין באוניברסיטת ת"א עולה לאין שיעור על עמיתיהם מנצרת, הסביב וישובי כביש 65
בעוד מספר חודשים מתוכנן להתחיל לפעול קו ישיר בין ראש העין
לעתידים ואוניברסיטת תל אביב (קו יוממים) - 58.
 

בישגד

New member
פעם בשעה זה לא בדיוק תדירות גבוהה. כבר הספיקו לקצץ אותו

282 שעבר לאחרונה לאפיקים ומופעל בתדירות גבוהה עובר בנמיר
מבלי להיכנס לאוניברסיטה, וסביר להניח שמספר הסטודנטים מראש העין באוניברסיטת ת"א עולה לאין שיעור על עמיתיהם מנצרת, הסביב וישובי כביש 65
פעם בשעה זה לא בדיוק תדירות גבוהה. כבר הספיקו לקצץ אותו
מפעם בחצי שעה אחרי הצהריים לכיוון ראש העין לבקושי פעם בשעה.
 

אוהד1110

New member
לעומת הלו"ז בתקופת דן, כשמשרד התחבורה הסתפק

פעם בשעה זה לא בדיוק תדירות גבוהה. כבר הספיקו לקצץ אותו
מפעם בחצי שעה אחרי הצהריים לכיוון ראש העין לבקושי פעם בשעה.
לעומת הלו"ז בתקופת דן, כשמשרד התחבורה הסתפק
בנסיעות בודדות בכל כיוון, תדירות אפילו של פעם בשעה היא תדירות גבוהה
 

tberger

New member
בהקשר לקו 833

פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7
[URL]http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=693[/URL]

התוספת המעניינת ביותר:
קו חדש 833 בין נצרת עילית לתל אביב:
"
קו 833 נצרת עילית,נצרת-תל אביב (מסוף 2000 ארלוזורוב,חניון חנה וסע)

מסלול הנסיעה
הלוך מנצרת עילית: נצרת עילית שכ' הר יונה רח' דליה,רסקו,קניון לב העיר,מרכז מסחרי ביג פאשין,צ. נצרת דרום(אום ואסף),מחלף איכסאל,צומת אום אלפחם,צומת כפר קרע,מחלף נתניה,מכון וינגיט,צומת הסירה,מכללת לוינסקי,קניון רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב,רמת אביב (רח' אינשטיין,רח' חיים לבנון),דרך נמיר,מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6)

חזור מתל אביב: מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6),דרך נמיר,רמת אביב(רח' חיים לבנון,רח' אינשטיין),אוניברסיטת תל אביב,קניון רמת אביב,דרך נמיר,מכללת לוינסקי,צומת הסירה,מכון וינגיט,מחלף נתניה,צומת כפר קרע,צומת אום אלפחם,מחלף איכסאל,צומת נצרת דרום(אום ואסף),מול מרכז מסחרי ביג פאשין,קניון לב העיר,רסקו,שכונת הר יונה רחוב דליה.

לו"ז הלוך: א-ה 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00,13:00,14:00,17:00,18:00 שישי 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00
שבת 20:35,21:30

לו"ז חזור:
א-ה 8:00,9:00,10:00,11:00,14:05,15:00,16:00,18:00,20:00,21:00 שישי 8:05,9:05,10:05,11:05,14:05,15:05
שבת 23:15,24:00
"

פעם ראשונה שהחברה מתפשטת לאזור המרכז וחודרת ל"טריטוריה" מובהקת של אגד.
בהקשר לקו 833
אני נוסע בדרך כלל מנצרת עילית לתל אביב ברכבת ולכן קונה קוד 919.
אני מבין שכיום קוד זה לא מאפשר מעבר בין המטרופולינים אלא ברכבת ולכן באוטובוס צריך להוסיף.
בקו 826 צריך להוסיף על המקטע שבין פרדיס לאור עקיבא כלומר 9 ש"ח וניתן גם לשלם בצבור כך שעולה 7.2 ש"ח.
האם ניתן לעשות דבר דומה בקו 833?
 
לא ממש כדאי

בהקשר לקו 833
אני נוסע בדרך כלל מנצרת עילית לתל אביב ברכבת ולכן קונה קוד 919.
אני מבין שכיום קוד זה לא מאפשר מעבר בין המטרופולינים אלא ברכבת ולכן באוטובוס צריך להוסיף.
בקו 826 צריך להוסיף על המקטע שבין פרדיס לאור עקיבא כלומר 9 ש"ח וניתן גם לשלם בצבור כך שעולה 7.2 ש"ח.
האם ניתן לעשות דבר דומה בקו 833?
לא ממש כדאי
בכיוון מתל אביב לנצרת עילית, אתה יכול להשתמש ב-919 לנסיעה עד צומת כפר קרע ומשם לשלם בערך צבור.
בכיוון מנצרת עילית לתל אביב, אתה יכול לשלם עם ערך צבור עד צומת כפר קרע ומשם לתל אביב להשתמש ב-919.
אבל לדעתי זה לא יהיה כדאי כשיטה קבועה.
אתה יכול לעשות זאת אם מזדמן לך לעיתים רחוקות לנסוע עם 833 ובכל מקרה יש לך את 919, אבל לא כדאי לקנות 919 לצורך נסיעות ב-833.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה