פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7

מצב
הנושא נעול.
פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7

פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7
[URL]http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=693[/URL]

התוספת המעניינת ביותר:
קו חדש 833 בין נצרת עילית לתל אביב:
"
קו 833 נצרת עילית,נצרת-תל אביב (מסוף 2000 ארלוזורוב,חניון חנה וסע)

מסלול הנסיעה
הלוך מנצרת עילית: נצרת עילית שכ' הר יונה רח' דליה,רסקו,קניון לב העיר,מרכז מסחרי ביג פאשין,צ. נצרת דרום(אום ואסף),מחלף איכסאל,צומת אום אלפחם,צומת כפר קרע,מחלף נתניה,מכון וינגיט,צומת הסירה,מכללת לוינסקי,קניון רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב,רמת אביב (רח' אינשטיין,רח' חיים לבנון),דרך נמיר,מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6)

חזור מתל אביב: מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6),דרך נמיר,רמת אביב(רח' חיים לבנון,רח' אינשטיין),אוניברסיטת תל אביב,קניון רמת אביב,דרך נמיר,מכללת לוינסקי,צומת הסירה,מכון וינגיט,מחלף נתניה,צומת כפר קרע,צומת אום אלפחם,מחלף איכסאל,צומת נצרת דרום(אום ואסף),מול מרכז מסחרי ביג פאשין,קניון לב העיר,רסקו,שכונת הר יונה רחוב דליה.

לו"ז הלוך: א-ה 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00,13:00,14:00,17:00,18:00 שישי 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00
שבת 20:35,21:30

לו"ז חזור:
א-ה 8:00,9:00,10:00,11:00,14:05,15:00,16:00,18:00,20:00,21:00 שישי 8:05,9:05,10:05,11:05,14:05,15:05
שבת 23:15,24:00
"

פעם ראשונה שהחברה מתפשטת לאזור המרכז וחודרת ל"טריטוריה" מובהקת של אגד.
 
האם זה יהיה מהיר יותר או איטי יותר מ-826?

פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7
[URL]http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=693[/URL]

התוספת המעניינת ביותר:
קו חדש 833 בין נצרת עילית לתל אביב:
"
קו 833 נצרת עילית,נצרת-תל אביב (מסוף 2000 ארלוזורוב,חניון חנה וסע)

מסלול הנסיעה
הלוך מנצרת עילית: נצרת עילית שכ' הר יונה רח' דליה,רסקו,קניון לב העיר,מרכז מסחרי ביג פאשין,צ. נצרת דרום(אום ואסף),מחלף איכסאל,צומת אום אלפחם,צומת כפר קרע,מחלף נתניה,מכון וינגיט,צומת הסירה,מכללת לוינסקי,קניון רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב,רמת אביב (רח' אינשטיין,רח' חיים לבנון),דרך נמיר,מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6)

חזור מתל אביב: מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6),דרך נמיר,רמת אביב(רח' חיים לבנון,רח' אינשטיין),אוניברסיטת תל אביב,קניון רמת אביב,דרך נמיר,מכללת לוינסקי,צומת הסירה,מכון וינגיט,מחלף נתניה,צומת כפר קרע,צומת אום אלפחם,מחלף איכסאל,צומת נצרת דרום(אום ואסף),מול מרכז מסחרי ביג פאשין,קניון לב העיר,רסקו,שכונת הר יונה רחוב דליה.

לו"ז הלוך: א-ה 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00,13:00,14:00,17:00,18:00 שישי 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00
שבת 20:35,21:30

לו"ז חזור:
א-ה 8:00,9:00,10:00,11:00,14:05,15:00,16:00,18:00,20:00,21:00 שישי 8:05,9:05,10:05,11:05,14:05,15:05
שבת 23:15,24:00
"

פעם ראשונה שהחברה מתפשטת לאזור המרכז וחודרת ל"טריטוריה" מובהקת של אגד.
האם זה יהיה מהיר יותר או איטי יותר מ-826?
 
אני תוהה אם הסיבה להפעלתו היא כדי ליצור קישור מהיר

מהיר יותר. ל 833 יהיו הרבה פחות תחנות בין נצרת עילית
לצפון ת"א.
אני תוהה אם הסיבה להפעלתו היא כדי ליצור קישור מהיר
מנצרת לת"א או כדי ליצור קישור מנצרת לוואדי עארה. הרי קישור מהיר לת"א אפשר היה להשיג כנראה עם קו דרך ואדי מילק עם פתוח תחנות (ומעניין אם אז זה היה מהיר יותר מ-833 או לא).
 
בשביל הקישור בין נצרת לואדי ערה יצרו את קו 750

אני תוהה אם הסיבה להפעלתו היא כדי ליצור קישור מהיר
מנצרת לת"א או כדי ליצור קישור מנצרת לוואדי עארה. הרי קישור מהיר לת"א אפשר היה להשיג כנראה עם קו דרך ואדי מילק עם פתוח תחנות (ומעניין אם אז זה היה מהיר יותר מ-833 או לא).
בשביל הקישור בין נצרת לואדי ערה יצרו את קו 750
שיתחיל לפעול אף הוא ביום ראשון (וקיימים גם קו היוממים 724 שפועל כבר מספר חודשים בין אום אל פחם לנצרת עילית וקו התלמידים 723 של אגד).
כתבתי בהודעה אחרת למה לדעתי יצרו את 833, בנוסף ל 750 ו 299.
קישור מהיר בין נצרת עילית או נצרת לת"א לדעתי אינו הסיבה, ואם הסיבה היא מה שאני מעריך שהיא, זה מסביר למה הקו יסע דרך ואדי ערה, למה הוא יופעל יחד עם 299 ו 750, למה הוא מדלג על תחנות ראשיות בסגנון קווי החרדים שמדלגים על תחנות ראשיות במסלוליהם ואולי גם למה הוא יופעל על ידי המפעילה שתפעיל אותו ולא על ידי מפעילת קו 826 וכל הקווים האחרים בין הצפון לת"א.
 
קו 724


בשביל הקישור בין נצרת לואדי ערה יצרו את קו 750
שיתחיל לפעול אף הוא ביום ראשון (וקיימים גם קו היוממים 724 שפועל כבר מספר חודשים בין אום אל פחם לנצרת עילית וקו התלמידים 723 של אגד).
כתבתי בהודעה אחרת למה לדעתי יצרו את 833, בנוסף ל 750 ו 299.
קישור מהיר בין נצרת עילית או נצרת לת"א לדעתי אינו הסיבה, ואם הסיבה היא מה שאני מעריך שהיא, זה מסביר למה הקו יסע דרך ואדי ערה, למה הוא יופעל יחד עם 299 ו 750, למה הוא מדלג על תחנות ראשיות בסגנון קווי החרדים שמדלגים על תחנות ראשיות במסלוליהם ואולי גם למה הוא יופעל על ידי המפעילה שתפעיל אותו ולא על ידי מפעילת קו 826 וכל הקווים האחרים בין הצפון לת"א.
קו 724

התמונות מיום 23/6/2016



 

tberger

New member
יש חלופות שלדעתי יותר טובות

מהיר יותר. ל 833 יהיו הרבה פחות תחנות בין נצרת עילית
לצפון ת"א.
יש חלופות שלדעתי יותר טובות
אני גר בהר יונה ונוסע כמה פעמים בשבוע לתל אביב.
אני צריך קצת דרומית לעזריאלי כך שקו שמגיע עד ארלוזורוב מחייב אוטובוס נוסף ואולי גם הליכה עד לתחנה. שלא לדבר על המחיר.
אני נוסע מאז הרפורמה עם 342 או לצומת המוביל ואז 836 או ללב המפרץ ואז עם הרכבת.
לגבי עלויות בחודש בו אני נוסע הרבה אני רוכש 919 ובחודש בו יש פחות מ 10 נסיעות לתל אביב 503 ומשלם עם "צבור" מפרדיס.
לגבי זמן לוקח כ שעתיים ועשרים דקות עד שעתיים וחצי להגיע מהבית ועד לעבודה.
נראה לי שעם 833 ייקח יותר זמן ובטוח שיהיה יקר יותר.
חלופה טובה יותר היתה אם היה קו מנצרת עילית ללב המפרץ ללא קריית אתא או קריון ואז היה לוקח פחות כעשרים דקות להגיע ללב המפרץ. בדקתי זאת עם 430 אבל אין התאמה בין התדירויות שלו ל 342 כך שלא עוזר לי הרבה כיום.
 

בישגד

New member
יפה שזה קו שעוד לא נולד וכבר דחפו לו תחנות שבכלל לא קיימות

פעימת שינויים רצינית בנסיעות ותיירות נצרת החל מיום ראשון17.7
[URL]http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=693[/URL]

התוספת המעניינת ביותר:
קו חדש 833 בין נצרת עילית לתל אביב:
"
קו 833 נצרת עילית,נצרת-תל אביב (מסוף 2000 ארלוזורוב,חניון חנה וסע)

מסלול הנסיעה
הלוך מנצרת עילית: נצרת עילית שכ' הר יונה רח' דליה,רסקו,קניון לב העיר,מרכז מסחרי ביג פאשין,צ. נצרת דרום(אום ואסף),מחלף איכסאל,צומת אום אלפחם,צומת כפר קרע,מחלף נתניה,מכון וינגיט,צומת הסירה,מכללת לוינסקי,קניון רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב,רמת אביב (רח' אינשטיין,רח' חיים לבנון),דרך נמיר,מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6)

חזור מתל אביב: מסוף 2000 ארלוזורוב ת"א (רציף מס' 6),דרך נמיר,רמת אביב(רח' חיים לבנון,רח' אינשטיין),אוניברסיטת תל אביב,קניון רמת אביב,דרך נמיר,מכללת לוינסקי,צומת הסירה,מכון וינגיט,מחלף נתניה,צומת כפר קרע,צומת אום אלפחם,מחלף איכסאל,צומת נצרת דרום(אום ואסף),מול מרכז מסחרי ביג פאשין,קניון לב העיר,רסקו,שכונת הר יונה רחוב דליה.

לו"ז הלוך: א-ה 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00,13:00,14:00,17:00,18:00 שישי 5:00,6:00,7:00,8:00,11:00,12:00
שבת 20:35,21:30

לו"ז חזור:
א-ה 8:00,9:00,10:00,11:00,14:05,15:00,16:00,18:00,20:00,21:00 שישי 8:05,9:05,10:05,11:05,14:05,15:05
שבת 23:15,24:00
"

פעם ראשונה שהחברה מתפשטת לאזור המרכז וחודרת ל"טריטוריה" מובהקת של אגד.
יפה שזה קו שעוד לא נולד וכבר דחפו לו תחנות שבכלל לא קיימות
במציאות כמו 20267,20321. ויש עוד דברים הזויים כמו עצירה בעל פרשת דרכים אחרי שהוא יוצא מהמסוף (אפילו קווים עירוניים לא עושים את זה), ועצירה גם ב־20287 וגם ב־21415 (שתי תחנות בנמיר פינת יהודה המכבי במרחק של 100 מטר זו מזו).
 

orchilit

New member
ברכבת מרכז זה אפילו הזוי יותר

יפה שזה קו שעוד לא נולד וכבר דחפו לו תחנות שבכלל לא קיימות
במציאות כמו 20267,20321. ויש עוד דברים הזויים כמו עצירה בעל פרשת דרכים אחרי שהוא יוצא מהמסוף (אפילו קווים עירוניים לא עושים את זה), ועצירה גם ב־20287 וגם ב־21415 (שתי תחנות בנמיר פינת יהודה המכבי במרחק של 100 מטר זו מזו).
ברכבת מרכז זה אפילו הזוי יותר
גם יוצא מרכבת מרכז, גם עוצר בעל פרשת דרכים (בתחנות של X61) וגם בתחנה של דרך נמיר (תחנות X71 והקווים לצפון). בשביל מה ? (אגב, גם קו 58 של דן עושה את זה. עוצר גם בעל פרשת דרכים וגם בדרך נמיר ).
 

בישגד

New member
אני מניח שהמתכנן המדופלם סתם סימן כל תחנה שהוא מצא על המפה

ברכבת מרכז זה אפילו הזוי יותר
גם יוצא מרכבת מרכז, גם עוצר בעל פרשת דרכים (בתחנות של X61) וגם בתחנה של דרך נמיר (תחנות X71 והקווים לצפון). בשביל מה ? (אגב, גם קו 58 של דן עושה את זה. עוצר גם בעל פרשת דרכים וגם בדרך נמיר ).
אני מניח שהמתכנן המדופלם סתם סימן כל תחנה שהוא מצא על המפה
לאורך המסלול בתל אביב. גם הכניסה לרמת אביב די מוזרה בהתחשב בזה ששום קו בינעירוני ארוך אחר לא עושה את זה (גם אם לכאורה הקו אמור לשרת תלמידים באוניברסיטה).
 
הכניסה לרחוב לבנון היא כנראה אחת הסיבות העיקריות בכלל

אני מניח שהמתכנן המדופלם סתם סימן כל תחנה שהוא מצא על המפה
לאורך המסלול בתל אביב. גם הכניסה לרמת אביב די מוזרה בהתחשב בזה ששום קו בינעירוני ארוך אחר לא עושה את זה (גם אם לכאורה הקו אמור לשרת תלמידים באוניברסיטה).
הכניסה לרחוב לבנון היא כנראה אחת הסיבות העיקריות בכלל
להפעלת הקו הזה.
ביום ראשון הקרוב אמורים להתחיל לפעול, בנוסף לקו הזה, גם הקווים 299 של קווים בין אום אל פחם לתחנה המרכזית בתל אביב ו-750 של נסיעות ותיירות בין ואדי ערה והעיר אום אל פחם עצמה לבין נצרת.
איזו הצדקה יש להפעיל את הקו הזה בנוסף לשני הקווים הללו ול-826? כנראה בעיקר מתן מענה לסטודנטים מואדי ערה ומאזור נצרת - נצרת עילית.
299 ו 833 הם קווים מהירים בין ואדי ערה לבין תל אביב והכניסה של 833 לאזור האוניברסיטה זה הערך המוסף הכמעט יחיד של 833 לעומת 299.
ספק אם עצם היותו קו מהיר יותר מ-826 בין נצרת עילית לבין תל אביב הייתה מצדיקה הפעלה שלו במהלך כל היום.

מה שמוזר זה מועד ההפעלה של הקו הזה דווקא בקיץ, אבל כנראה רצו להפעיל אותו יחד עם ההפעלה של 299 ו-750.
 

בישגד

New member
ולמה לסטודנטים מהמקומות האלה מגיע לוקסוס כזה יותר מלאחרים?

הכניסה לרחוב לבנון היא כנראה אחת הסיבות העיקריות בכלל
להפעלת הקו הזה.
ביום ראשון הקרוב אמורים להתחיל לפעול, בנוסף לקו הזה, גם הקווים 299 של קווים בין אום אל פחם לתחנה המרכזית בתל אביב ו-750 של נסיעות ותיירות בין ואדי ערה והעיר אום אל פחם עצמה לבין נצרת.
איזו הצדקה יש להפעיל את הקו הזה בנוסף לשני הקווים הללו ול-826? כנראה בעיקר מתן מענה לסטודנטים מואדי ערה ומאזור נצרת - נצרת עילית.
299 ו 833 הם קווים מהירים בין ואדי ערה לבין תל אביב והכניסה של 833 לאזור האוניברסיטה זה הערך המוסף הכמעט יחיד של 833 לעומת 299.
ספק אם עצם היותו קו מהיר יותר מ-826 בין נצרת עילית לבין תל אביב הייתה מצדיקה הפעלה שלו במהלך כל היום.

מה שמוזר זה מועד ההפעלה של הקו הזה דווקא בקיץ, אבל כנראה רצו להפעיל אותו יחד עם ההפעלה של 299 ו-750.
ולמה לסטודנטים מהמקומות האלה מגיע לוקסוס כזה יותר מלאחרים?
למה שאר הסטודנטים מכל מקום רחוק אחר צריכים לכתת את רגליהם במעלה המדרגות מהרכבת או במעלה רחוב אינשטיין מדרך נמיר, או לחילופין להוציא ממיטב כספם וזמנם על נסיעה באוטובוס פנימי?

יכול להיות שבמאת רצו להפעיל אותו ביחד עם האחרים, אבל זה לא הופך את ההחלטה ליותר הגיונית.
 
העדפה מתקנת...

ולמה לסטודנטים מהמקומות האלה מגיע לוקסוס כזה יותר מלאחרים?
למה שאר הסטודנטים מכל מקום רחוק אחר צריכים לכתת את רגליהם במעלה המדרגות מהרכבת או במעלה רחוב אינשטיין מדרך נמיר, או לחילופין להוציא ממיטב כספם וזמנם על נסיעה באוטובוס פנימי?

יכול להיות שבמאת רצו להפעיל אותו ביחד עם האחרים, אבל זה לא הופך את ההחלטה ליותר הגיונית.
העדפה מתקנת...
כפי שיש התייחסות מועדפת בתח"צ לאוכלוסיה מסוג מסויים,
כך יש בזמן האחרון במשרד התחבורה רגישות יתר גם לדרישות של אוכלוסיה אחרת בנושא תח"צ.

ושאלה בהחלט טובה בקשר ל-833 היא מדוע אין לו תחנות איסוף בכיוון ת"א ותחנות הורדה בכיוון צפון (או תחנות בכלל) במחלפים המרכזיים בכביש החוף ובתחנות כמו צומת כרכור, צומת גן שמואל, צומת נחל חדרה וכד'.
 

בישגד

New member
אפשר לחשוב שכל הסטודנטים ממקומות אחרים הם בהכרח פחות מקופחים

העדפה מתקנת...
כפי שיש התייחסות מועדפת בתח"צ לאוכלוסיה מסוג מסויים,
כך יש בזמן האחרון במשרד התחבורה רגישות יתר גם לדרישות של אוכלוסיה אחרת בנושא תח"צ.

ושאלה בהחלט טובה בקשר ל-833 היא מדוע אין לו תחנות איסוף בכיוון ת"א ותחנות הורדה בכיוון צפון (או תחנות בכלל) במחלפים המרכזיים בכביש החוף ובתחנות כמו צומת כרכור, צומת גן שמואל, צומת נחל חדרה וכד'.
אפשר לחשוב שכל הסטודנטים ממקומות אחרים הם בהכרח פחות מקופחים
לא חסרים סטודנטים ממקומות אחרים (גם מאותה אוכלוסיה אחרת מסוג מסויים) שהם לא בדיוק ממעמד כלכלי–חברתי יותר גבוהה ואין להם לוקסוס של קו אחד עד פתח הדלת.
אני בכלל לא בטוח שדווקא מהמקומות האלה יש כמות כל כך גדולה של נוסעים שרוצים לנוע בכמויות אדירות באוטובוסים לאוניברסיטה יותר מאשר סטודנטים ממקומות (מקופחים) אחרים, ועוד בכמות שמצדיקה אוטובוס כל שעה כמעט לאורך כל היום.
 
לא חסרים קווים שמשרד התחבורה מפעיל בעקבות דרישות נקודתיות

אפשר לחשוב שכל הסטודנטים ממקומות אחרים הם בהכרח פחות מקופחים
לא חסרים סטודנטים ממקומות אחרים (גם מאותה אוכלוסיה אחרת מסוג מסויים) שהם לא בדיוק ממעמד כלכלי–חברתי יותר גבוהה ואין להם לוקסוס של קו אחד עד פתח הדלת.
אני בכלל לא בטוח שדווקא מהמקומות האלה יש כמות כל כך גדולה של נוסעים שרוצים לנוע בכמויות אדירות באוטובוסים לאוניברסיטה יותר מאשר סטודנטים ממקומות (מקופחים) אחרים, ועוד בכמות שמצדיקה אוטובוס כל שעה כמעט לאורך כל היום.
לא חסרים קווים שמשרד התחבורה מפעיל בעקבות דרישות נקודתיות
ולחצים פוליטיים.
למשרד התחבורה יש יועצים מיוחדים לשני מגזרים (ופורסמו בעבר לצורך הייעוץ בענייניהם שני מכרזים מיוחדים ) - כפי שיש יועצים מיוחדים ומכרזים מיוחדים, כך יש למגזרים הללו גם קווים מיוחדים, שמופעלים לפי ההגיון המגזרי ולא לפי הגיון תחבורתי כללי.
 

londonisrael

New member
לגבי קווי החרדים

לא חסרים קווים שמשרד התחבורה מפעיל בעקבות דרישות נקודתיות
ולחצים פוליטיים.
למשרד התחבורה יש יועצים מיוחדים לשני מגזרים (ופורסמו בעבר לצורך הייעוץ בענייניהם שני מכרזים מיוחדים ) - כפי שיש יועצים מיוחדים ומכרזים מיוחדים, כך יש למגזרים הללו גם קווים מיוחדים, שמופעלים לפי ההגיון המגזרי ולא לפי הגיון תחבורתי כללי.
לגבי קווי החרדים
רובם הגדול בתפוסה גבוהה, כך שהגיון תחבורתי בהחלט קיים.
 

אורי404

New member
חלו שיפורים רבים

ולגבי המגזר הערבי
ישפער של תת שירות של עשורים לסגור
חלו שיפורים רבים
זהו אולי עדיין לא המצב האידיאלי, אך זה טוב בהרבה, ממה שהיה עד לפני מספר בשנים.
אם אני לא טועה, עד לפני שנתיים שירות האוטובוסים היה מאוד דליל, אם בכלל. מאז הוסיפו שירות אוטובוסים פנימי וכעת, כפי ש"עמוד השדרה" פירט קווים לתל אביב ולנצרת.
גם באזורים אחרים הורחב השירות, כמו למשל כפר קאסם או ערי המשולש.
 
אתם מפספסים את הנקודה הבעייתית לגבי הקו הספציפי הזה

חלו שיפורים רבים
זהו אולי עדיין לא המצב האידיאלי, אך זה טוב בהרבה, ממה שהיה עד לפני מספר בשנים.
אם אני לא טועה, עד לפני שנתיים שירות האוטובוסים היה מאוד דליל, אם בכלל. מאז הוסיפו שירות אוטובוסים פנימי וכעת, כפי ש"עמוד השדרה" פירט קווים לתל אביב ולנצרת.
גם באזורים אחרים הורחב השירות, כמו למשל כפר קאסם או ערי המשולש.
אתם מפספסים את הנקודה הבעייתית לגבי הקו הספציפי הזה
זה בסדר גמור וחשוב לשפר את התחבורה הציבורית עבור המגזר הערבי, אבל לקו הספציפי הזה יש מאפיינים של בחירה מאוד מגמתית וסלקטיבית בהרכב התחנות שלו, בדומה למה שקורה בקווי חרדים שונים.
לקו הזה יש איזשהו ייחוד לעומת כלל הקווים המקשרים בין הצפון לתל אביב - קישור ישיר לאוניברסיטת תל אביב וגם היותו קו מהיר ביחס לקווים אחרים.
שימו לב לתחנות בקו הזה - מספר מצומצם של תחנות בנצרת עילית וביציאה הדרומית מנצרת , תחנה במחלף איכסל, שתי תחנות בואדי ערה ולאחר מכן תחנות הורדה בנתניה ובהרצליה לפני ההגעה לתל אביב.
למה למשל אין לו תחנה בכניסה לעוקף עפולה? למה אין לו תחנה בצומת מגידו? למה אין לו תחנה בצמתים מרכזים בין כרכור לגבעת אולגה? צומת אום אל פחם וצומת כפר קרע בלבד...
זה לא מקרי - זו אפליית תחנות מכוונת בדיוק כפי שנעשה בקווי חרדים.
אפיון הקו כקו מהיר עדיין לא מצדיק אפלייה כה בולטת ושקופה כזאת.

גם קו 299 החדש הוא קו מהיר שבין כפר קרע לתל אביב אין לו תחנות כלל, אבל עם הקו הזה אין לי בעיה, כי יש לו תחליפים רבים והוא בכל מקרה מיועד בעיקר לתושבי אום אל פחם. אבל אפליית התחנות בקו 833 כה בולטת וזועקת, ומי שהתופעה הזו מפריעה לו בקווי החרדים, היא צריכה להפריע לו לא פחות בקו הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה