המשיח היגיע לקריית שדה התעופה

מצב
הנושא נעול.
המשיח היגיע לקריית שדה התעופה

המשיח היגיע לקריית שדה התעופה
הוסיפו קו 506 של חברת קווים בין קריית שדה התעופה ושוהם לת"א, בתדירות של כל 20 דקות בערך
בשורה משמחת וכדאי להפיץ
 

DanBus43Maalit72

Active member
נוסף גם קו 23 מבאר יעקב לקריית שדה התעופה בנוסף לקו 506.

המשיח היגיע לקריית שדה התעופה
הוסיפו קו 506 של חברת קווים בין קריית שדה התעופה ושוהם לת"א, בתדירות של כל 20 דקות בערך
בשורה משמחת וכדאי להפיץ
נוסף גם קו 23 מבאר יעקב לקריית שדה התעופה בנוסף לקו 506.
שני הקווים פעילים בימים א' עד ה' בלבד.
 

Ccyclist

Well-known member
כלומר - משתמשי תח"צ לא יכולים לעבוד שם בימי שישי

נוסף גם קו 23 מבאר יעקב לקריית שדה התעופה בנוסף לקו 506.
שני הקווים פעילים בימים א' עד ה' בלבד.
כלומר - משתמשי תח"צ לא יכולים לעבוד שם בימי שישי
עד כמה שאני זוכר מקומות עבודה רבים עדיין מצפים שישי או שניים בחודש, והאיסלאמיזציה הזו של השבת אל תוך יום שישי תמנע אפשרויות תעסוקה במתחם.
 
יכולים, עם קו 5

כלומר - משתמשי תח"צ לא יכולים לעבוד שם בימי שישי
עד כמה שאני זוכר מקומות עבודה רבים עדיין מצפים שישי או שניים בחודש, והאיסלאמיזציה הזו של השבת אל תוך יום שישי תמנע אפשרויות תעסוקה במתחם.
יכולים, עם קו 5
הנטייה שלך לקשור כל דבר לתח"צ בשבת מאוד מופרזת.
זה הגיוני שבימי שישי התח"צ למקומות תעסוקה בישראל תהיה יותר דלילה מאשר בימים אחרים.
 
כמובן שיש בנוסף ל506, 23 החדשים, גם את

יכולים, עם קו 5
הנטייה שלך לקשור כל דבר לתח"צ בשבת מאוד מופרזת.
זה הגיוני שבימי שישי התח"צ למקומות תעסוקה בישראל תהיה יותר דלילה מאשר בימים אחרים.
כמובן שיש בנוסף ל506, 23 החדשים, גם את
22, 21, 5, 5א, ו239, שנכנסים לתוך קריית שדה התעופה, וגם את כל שאר הקווים שעוצרים בצומת (הכניסה לקריית שדה התעופה) - 13, 29, 58, 268, 500, 501, 502, 503.
 

orenhz

Member
שוהם נהייתה ממש מעצמת תח"צ


כמובן שיש בנוסף ל506, 23 החדשים, גם את
22, 21, 5, 5א, ו239, שנכנסים לתוך קריית שדה התעופה, וגם את כל שאר הקווים שעוצרים בצומת (הכניסה לקריית שדה התעופה) - 13, 29, 58, 268, 500, 501, 502, 503.
שוהם נהייתה ממש מעצמת תח"צ
 

Ccyclist

Well-known member
מופחתת זו תדירות מופחתת, לא השבתה.

יכולים, עם קו 5
הנטייה שלך לקשור כל דבר לתח"צ בשבת מאוד מופרזת.
זה הגיוני שבימי שישי התח"צ למקומות תעסוקה בישראל תהיה יותר דלילה מאשר בימים אחרים.
מופחתת זו תדירות מופחתת, לא השבתה.
השירשור הזה התחיל בהודעה לפיה הקו החדש הוא חידוש נחוץ ביותר לשוהם, וכנ"ל הקו מבאר יעקב, כנראה קישור יעיל, מהיר ותדיר שאין לו מקבילים בימינו כי אם ישנם - מדוע שתושב האזור ישווה את הקו החדש לביאת המשיח.
&nbsp
אזורי תעשייה רבים מכילים גם מסחר ואולמות תצוגה המושכים לקוחות בזמנם החופשי, וגם באלו שאינם פתוחים פיזית ללקוחות יש שעות נוספות בימי שישי. הכלכלה הישראלית לא עברה בצורה מלאה לחמישה ימים ועובד שעבורו הקו החדש הוא מקבילו של החמור הלבן יהיה אורקטיבי פחות למעסיקים באזורי התעשייה האלו מעובד שמגיע ברכב. אז כן - "שמירת שישי" במקום הפחתת תדירות בהתאם לדרישה (אוטובוס בחצי שעה במקום פעם ב20 דקות?) זו פגיעה במי שהקו מיועד לו וראוי להתרעם עליה.
 

olli3

New member
מנהל
איך הבנת את זה?

מופחתת זו תדירות מופחתת, לא השבתה.
השירשור הזה התחיל בהודעה לפיה הקו החדש הוא חידוש נחוץ ביותר לשוהם, וכנ"ל הקו מבאר יעקב, כנראה קישור יעיל, מהיר ותדיר שאין לו מקבילים בימינו כי אם ישנם - מדוע שתושב האזור ישווה את הקו החדש לביאת המשיח.
&nbsp
אזורי תעשייה רבים מכילים גם מסחר ואולמות תצוגה המושכים לקוחות בזמנם החופשי, וגם באלו שאינם פתוחים פיזית ללקוחות יש שעות נוספות בימי שישי. הכלכלה הישראלית לא עברה בצורה מלאה לחמישה ימים ועובד שעבורו הקו החדש הוא מקבילו של החמור הלבן יהיה אורקטיבי פחות למעסיקים באזורי התעשייה האלו מעובד שמגיע ברכב. אז כן - "שמירת שישי" במקום הפחתת תדירות בהתאם לדרישה (אוטובוס בחצי שעה במקום פעם ב20 דקות?) זו פגיעה במי שהקו מיועד לו וראוי להתרעם עליה.
איך הבנת את זה?
השרשור נפתח ב"המשיח הגיע לקרית שדה התעופה" כשהקו אפילו לא נכנס לשוהם (העיר) אלא רק לאיזור התעשיה בשוהם (מבוא מודיעים) שאין בו שום דבר מלבד תעשיה.
&nbsp
הקו מבאר יעקב, אף הוא מגיע לאיזורי התעשיה, לא רלוונטי למשהו מעבר לכך.
&nbsp
בקרית שדה התעופה יש ממש מעט מסחר (ביחסית לאיזורי תעשיה אחרים). והמקום לא מלא גם בסופ"ש , לא תהיה לך שם אף פעם בעיית חניה, פשוט לא תצליח להחליט איפה בא לך לחנות מרוב חניות פנויות.
&nbsp
קו 506 הוא קו יוממים, פעיל בבוקר בלבד בכיוון הנסיעה לאיזורי התעשיה ואחה"צ-ערב לכיוון ת"א.
 
506 פעיל כל היום

איך הבנת את זה?
השרשור נפתח ב"המשיח הגיע לקרית שדה התעופה" כשהקו אפילו לא נכנס לשוהם (העיר) אלא רק לאיזור התעשיה בשוהם (מבוא מודיעים) שאין בו שום דבר מלבד תעשיה.
&nbsp
הקו מבאר יעקב, אף הוא מגיע לאיזורי התעשיה, לא רלוונטי למשהו מעבר לכך.
&nbsp
בקרית שדה התעופה יש ממש מעט מסחר (ביחסית לאיזורי תעשיה אחרים). והמקום לא מלא גם בסופ"ש , לא תהיה לך שם אף פעם בעיית חניה, פשוט לא תצליח להחליט איפה בא לך לחנות מרוב חניות פנויות.
&nbsp
קו 506 הוא קו יוממים, פעיל בבוקר בלבד בכיוון הנסיעה לאיזורי התעשיה ואחה"צ-ערב לכיוון ת"א.
506 פעיל כל היום
http://www.kavim-t.co.il/schedule/schedule.asp?lineinfo=506_r_57_0
ברוב הנסיעות הוא גם נכנס לשוהם.

יש לו יותר נסיעות ביום מאשר לקו 500, שצומצם מאז פתיחתו של 506.
 

olli3

New member
מנהל

Ccyclist

Well-known member
מאיפה לך שכל משתמשי הקו יכולים לנהוג?

איך הבנת את זה?
השרשור נפתח ב"המשיח הגיע לקרית שדה התעופה" כשהקו אפילו לא נכנס לשוהם (העיר) אלא רק לאיזור התעשיה בשוהם (מבוא מודיעים) שאין בו שום דבר מלבד תעשיה.
&nbsp
הקו מבאר יעקב, אף הוא מגיע לאיזורי התעשיה, לא רלוונטי למשהו מעבר לכך.
&nbsp
בקרית שדה התעופה יש ממש מעט מסחר (ביחסית לאיזורי תעשיה אחרים). והמקום לא מלא גם בסופ"ש , לא תהיה לך שם אף פעם בעיית חניה, פשוט לא תצליח להחליט איפה בא לך לחנות מרוב חניות פנויות.
&nbsp
קו 506 הוא קו יוממים, פעיל בבוקר בלבד בכיוון הנסיעה לאיזורי התעשיה ואחה"צ-ערב לכיוון ת"א.
מאיפה לך שכל משתמשי הקו יכולים לנהוג?
זה שיש מלא מקומות חנייה לא רלוונטי למי שאין לו רישיון או רכב מכל סיבה שהיא והקו החדש מהווה בשורה עבורו.
&nbsp
גם באירופה מתחמי תעשייה ומסחר רבים שצריכים שטח בינעירוני סובלים מחוסר נגישות בתחבורה הציבורית משום שמיקומם על כבישים בינעירוניים מהירים או כבישים רדיאליים הרחק ממסילות הרכבת וללא קשר למסלולי קווי האוטובוס מהפרברים למרכזי הערים אינו מאפשר שירות טוב, ודוגמאות רבות של 10-15 דקות ברכב לעומת שעה ומעלה בתח"צ קיימות גם קיימות. אזורים אלו מכילים כלכלה שלמה שסגורה בפני משתמשי התח"צ ופתיחתם לכלל האוכלוסייה משמעותה יותר הזדמנויות.
 
מתכנני הלו"ז של הקווים מודעים לרמת הביקוש

מאיפה לך שכל משתמשי הקו יכולים לנהוג?
זה שיש מלא מקומות חנייה לא רלוונטי למי שאין לו רישיון או רכב מכל סיבה שהיא והקו החדש מהווה בשורה עבורו.
&nbsp
גם באירופה מתחמי תעשייה ומסחר רבים שצריכים שטח בינעירוני סובלים מחוסר נגישות בתחבורה הציבורית משום שמיקומם על כבישים בינעירוניים מהירים או כבישים רדיאליים הרחק ממסילות הרכבת וללא קשר למסלולי קווי האוטובוס מהפרברים למרכזי הערים אינו מאפשר שירות טוב, ודוגמאות רבות של 10-15 דקות ברכב לעומת שעה ומעלה בתח"צ קיימות גם קיימות. אזורים אלו מכילים כלכלה שלמה שסגורה בפני משתמשי התח"צ ופתיחתם לכלל האוכלוסייה משמעותה יותר הזדמנויות.
מתכנני הלו"ז של הקווים מודעים לרמת הביקוש
הקווים החדשים לא מופעלים בימי שישי כי הביקוש לא מצדיק את הפעלתם ומצב מגרשי החניה ביום שישי מהווה אינדיקציה לרמת הפעילות בקרית שדה התעופה בימי שישי.
קרית שדה התעופה זה אזור תעסוקה די אפור. לא מדובר באזור שמרכז גם מסחר ובילויים (כמו רמת החייל או מערב ראשון לציון או הרצליה פיתוח) ולכן רמת הפעילות בו בימי שישי נמוכה והתח"צ בהתאם.
 

Ccyclist

Well-known member
כמי שיצא לו לעשות טלסיילס בשבת וראשון אפור זה לא ללא עובדים.

מתכנני הלו"ז של הקווים מודעים לרמת הביקוש
הקווים החדשים לא מופעלים בימי שישי כי הביקוש לא מצדיק את הפעלתם ומצב מגרשי החניה ביום שישי מהווה אינדיקציה לרמת הפעילות בקרית שדה התעופה בימי שישי.
קרית שדה התעופה זה אזור תעסוקה די אפור. לא מדובר באזור שמרכז גם מסחר ובילויים (כמו רמת החייל או מערב ראשון לציון או הרצליה פיתוח) ולכן רמת הפעילות בו בימי שישי נמוכה והתח"צ בהתאם.
כמי שיצא לו לעשות טלסיילס בשבת וראשון אפור זה לא ללא עובדים.
ברור שיום שישי בארץ הוא חצי יום שמתחייבים לעשות פעם-פעמיים בחודש או כשיש עומס בעבודה, אבל היום הזה עדיין קיים. כשישנה אופציית תחבורה חדשה שאינה מחליפה אופציות קיימות אלא יוצרת שירות יעיל יותר או מהיר יותר אי אפשר לאמוד אותה במדוייק משום שהנוסעים בה אינם קיימים עדיין ולא יגיעו לשיא הנסועה עד שהקו יתבסס מספיק שאנשים יכלילו אותו בחישוביהם כשיחפשו עבודה. עובד שהגעתו הנוחה תלויה בקו שאינו פועל בימי שישי יהיה מסומן מבחינת מעסיקיו כמי שאינו מוכן להשקיע שעות נוספות וכל מטרת הקו שהיא פתיחת אזורי התעסוקה לאוכלוסיית משתמשי התח"צ תוחמץ. כבר אמרתי שניתן לצמצם תדירות במסגרת לו"ז יום ו' וארחיב שאינני מצפה שהקו ימשיך אחרי שעות הפעילות הרגילות ליום זה. מנטאליות של " מה משנה אם פעם בכמה שבועות יקח לכם שעה להגיע לעבודה תוך כמה החלפות במקום חצי שעה, בואו באוטו יש הרבה מקומות חנייה" זו מנטאליות אנטי תח"צית מובהקת.
 
הקווים האלה נכנסים גם ל

המשיח היגיע לקריית שדה התעופה
הוסיפו קו 506 של חברת קווים בין קריית שדה התעופה ושוהם לת"א, בתדירות של כל 20 דקות בערך
בשורה משמחת וכדאי להפיץ
הקווים האלה נכנסים גם ל
אזור התעשייה שמצפון לשוהם. בנוסף, מתחילת השבוע גם קו 500 נכנס אליו. אז עכשיו יש שם את קווים 13, 23, 29, 85, 500, 506.
 

אורי404

New member
יפה מאוד. שיפרו לשני אזורים גדולים

הקווים האלה נכנסים גם ל
אזור התעשייה שמצפון לשוהם. בנוסף, מתחילת השבוע גם קו 500 נכנס אליו. אז עכשיו יש שם את קווים 13, 23, 29, 85, 500, 506.
יפה מאוד. שיפרו לשני אזורים גדולים
לקרית שדה התעופה ולאזור התעשייה הצפוני בשוהם.
דבר, שטרם נעשה במתחם שורק בראשון לציון. שם שירות האוטובוסים מצומצם, יחסית.
 

novarex

New member
אפרופו משיח - הוא הגיע לתחנת רכבת לוד והוא שותה שוופס!

המשיח היגיע לקריית שדה התעופה
הוסיפו קו 506 של חברת קווים בין קריית שדה התעופה ושוהם לת"א, בתדירות של כל 20 דקות בערך
בשורה משמחת וכדאי להפיץ
אפרופו משיח - הוא הגיע לתחנת רכבת לוד והוא שותה שוופס!
הנה תמונה שצילמתי ברציף

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה