שר התחבורה בפייסבוק: הרכבת לירושלים תפתח כמובטח בפסח 2018

מצב
הנושא נעול.
שר התחבורה בפייסבוק: הרכבת לירושלים תפתח כמובטח בפסח 2018

שר התחבורה בפייסבוק: הרכבת לירושלים תפתח כמובטח בפסח 2018
ישראל כץ בפייסבוק (לא הצלחתי להביא קישור): "זוהי תחנת רכבת האומה שהולכת ומוקמת בירושלים. מתחת, בעומק 80 מטר, יפעלו הרציפים וינועו הרכבות לת״א וממנה ב-28 דקות. הנוסעים ירדו ויעלו באמצעות דרגנועים ומעליות עד לגובה פני הקרקע. האולם התחתון יהיה ברמת מיגון גרעינית וישמש גם למיזמים מסחריים. הפתיחה כמובטח בפסח 2018." האמנם עדיין מתכננים לסיים עם החשמול + תקופת ההרצה לציוד החשמלי ביעד הזה? זוהי רק הצהרה שאין כוונה לממש?
 

luckydude

Active member
השר לעניני בדיחות.

שר התחבורה בפייסבוק: הרכבת לירושלים תפתח כמובטח בפסח 2018
ישראל כץ בפייסבוק (לא הצלחתי להביא קישור): "זוהי תחנת רכבת האומה שהולכת ומוקמת בירושלים. מתחת, בעומק 80 מטר, יפעלו הרציפים וינועו הרכבות לת״א וממנה ב-28 דקות. הנוסעים ירדו ויעלו באמצעות דרגנועים ומעליות עד לגובה פני הקרקע. האולם התחתון יהיה ברמת מיגון גרעינית וישמש גם למיזמים מסחריים. הפתיחה כמובטח בפסח 2018." האמנם עדיין מתכננים לסיים עם החשמול + תקופת ההרצה לציוד החשמלי ביעד הזה? זוהי רק הצהרה שאין כוונה לממש?
השר לעניני בדיחות.
כרגע צריך:
&nbsp
להתחיל (שלא לדבר על לסיים) את החישמול.
לתקן את מנהרות הקישור.
לבצע שינויים במערך המסילות באיילון.
להתקין מסילות במנהרות.
להתקין מערכות במנהרות.
לבחור קבלנים לחלקים השונים של הפרוייקט של הטעמת מערכות האיתות והתקשורת החדשות ולבצע את ההטעמות שלהן.
לקבל ולהריץ את הציוד החשמלי החדש.
(ועוד כמה מטלות שבוודאי שכחתי).
&nbsp
כל זה בפחות משנתיים? אין שום דרך שבעולם (במיוחד בגלל שחלק מהדברים לא נעשו אי פעם בישראל קודם ואין נסיון איתם כאן).
 

באג2003

New member
אם להיות הוגנים כן החלו עבודות עפר בתחנת ת"א דרום במסגרת

השר לעניני בדיחות.
כרגע צריך:
&nbsp
להתחיל (שלא לדבר על לסיים) את החישמול.
לתקן את מנהרות הקישור.
לבצע שינויים במערך המסילות באיילון.
להתקין מסילות במנהרות.
להתקין מערכות במנהרות.
לבחור קבלנים לחלקים השונים של הפרוייקט של הטעמת מערכות האיתות והתקשורת החדשות ולבצע את ההטעמות שלהן.
לקבל ולהריץ את הציוד החשמלי החדש.
(ועוד כמה מטלות שבוודאי שכחתי).
&nbsp
כל זה בפחות משנתיים? אין שום דרך שבעולם (במיוחד בגלל שחלק מהדברים לא נעשו אי פעם בישראל קודם ואין נסיון איתם כאן).
אם להיות הוגנים כן החלו עבודות עפר בתחנת ת"א דרום במסגרת
פרוייקט החשמול.
&nbsp
לפי איך שאני רואה את זה, 2 הבעיות העיקריות שימנעו מההצהרה של השר כץ לצאת אל הפועל הן: סיום פרוייקט החשמול, פתרון בעיית הסדקים במנהרות הקישור. שאר הנושאים ברי טיפול במסגרת הזמן הנותרת.
 

luckydude

Active member
אוקיי התחילו אבל ממש בקושי.

אם להיות הוגנים כן החלו עבודות עפר בתחנת ת"א דרום במסגרת
פרוייקט החשמול.
&nbsp
לפי איך שאני רואה את זה, 2 הבעיות העיקריות שימנעו מההצהרה של השר כץ לצאת אל הפועל הן: סיום פרוייקט החשמול, פתרון בעיית הסדקים במנהרות הקישור. שאר הנושאים ברי טיפול במסגרת הזמן הנותרת.
אוקיי התחילו אבל ממש בקושי.
יישרו קצת שטח, זה הכל.
&nbsp
ואל תמעיט בפרוייקט הטמעת ה ETCS ו GSM-R. מדובר בפרוייקט ענק ומורכב טכנית עם מספר מכרזים נפרדים (שלמיטב ידיעתי עוד לא נבחרו להם קבלנים).
 

באג2003

New member
כמובן שלא אמעיט בנחיצותן של התקנת מערכות אלו

אוקיי התחילו אבל ממש בקושי.
יישרו קצת שטח, זה הכל.
&nbsp
ואל תמעיט בפרוייקט הטמעת ה ETCS ו GSM-R. מדובר בפרוייקט ענק ומורכב טכנית עם מספר מכרזים נפרדים (שלמיטב ידיעתי עוד לא נבחרו להם קבלנים).
כמובן שלא אמעיט בנחיצותן של התקנת מערכות אלו
אבל השאלה שלי היא כזאת: האם אי התקנת ה- ETCS ו- GSMR ימנעו הפעלה מסחרית של הרכבת בקו המהיר לירושלים? האם זה הגיוני ואפשרי שהקו יופעל מסחרית אבל בתחילה בתדירות נמוכה יותר בגלל הצפיפות בציר האיילון?
 
אם אינני טועה

השר לעניני בדיחות.
כרגע צריך:
&nbsp
להתחיל (שלא לדבר על לסיים) את החישמול.
לתקן את מנהרות הקישור.
לבצע שינויים במערך המסילות באיילון.
להתקין מסילות במנהרות.
להתקין מערכות במנהרות.
לבחור קבלנים לחלקים השונים של הפרוייקט של הטעמת מערכות האיתות והתקשורת החדשות ולבצע את ההטעמות שלהן.
לקבל ולהריץ את הציוד החשמלי החדש.
(ועוד כמה מטלות שבוודאי שכחתי).
&nbsp
כל זה בפחות משנתיים? אין שום דרך שבעולם (במיוחד בגלל שחלק מהדברים לא נעשו אי פעם בישראל קודם ואין נסיון איתם כאן).
אם אינני טועה
יתכן שהחישמול לא יכול להתחיל עדיין הואיל ובית המשפט העליון לא קבע מי הזוכה במכרז(במקור היתה החברה הספרדית SEMI) על פי:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2933272
 

amit1270

New member
לא הבנתי. בית המשפט דחה את העתירה והסיר את החסם הזה

אם אינני טועה
יתכן שהחישמול לא יכול להתחיל עדיין הואיל ובית המשפט העליון לא קבע מי הזוכה במכרז(במקור היתה החברה הספרדית SEMI) על פי:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2933272
לא הבנתי. בית המשפט דחה את העתירה והסיר את החסם הזה
 

luckydude

Active member
היו שתי עתירות

לא הבנתי. בית המשפט דחה את העתירה והסיר את החסם הזה
היו שתי עתירות
קודם למחוזי (שנדחתה) ואחר כך לעליון. אני לא חושב שפורסם שהעתירה לעליון נדחתה או בוטלה (או אפילו נדונה עדיין).
 
דומה למכרז הקרונות לקו האדום בת״א.

היו שתי עתירות
קודם למחוזי (שנדחתה) ואחר כך לעליון. אני לא חושב שפורסם שהעתירה לעליון נדחתה או בוטלה (או אפילו נדונה עדיין).
דומה למכרז הקרונות לקו האדום בת״א.
המחוזי דחה את העתירה והעליון ידון בערעור..........עד סוף השנה
(ראה סעיף 3 בכתבה
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-380522-00.html)
לחשמול A1, המחוזי גם כן דחה את העתירה של המפסידים במכרז, אבל לא פורסם עדיין מתי העליון יפסוק בענין הערעור(עד סוף השנה.........????).
 
צריך לקרוא

דומה למכרז הקרונות לקו האדום בת״א.
המחוזי דחה את העתירה והעליון ידון בערעור..........עד סוף השנה
(ראה סעיף 3 בכתבה
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-380522-00.html)
לחשמול A1, המחוזי גם כן דחה את העתירה של המפסידים במכרז, אבל לא פורסם עדיין מתי העליון יפסוק בענין הערעור(עד סוף השנה.........????).
צריך לקרוא
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-380522-00.html
 

amit1270

New member
אבל העבודות כבר התחילו (בקטנה, אבל התחילו)

היו שתי עתירות
קודם למחוזי (שנדחתה) ואחר כך לעליון. אני לא חושב שפורסם שהעתירה לעליון נדחתה או בוטלה (או אפילו נדונה עדיין).
אבל העבודות כבר התחילו (בקטנה, אבל התחילו)
 

david80

Member
לא מבין כלום מבחינת התקדמות פרויקט החשמול

אבל העבודות כבר התחילו (בקטנה, אבל התחילו)
לא מבין כלום מבחינת התקדמות פרויקט החשמול
חוץ מהזמנת הנייד החשמלי והבטחות להשקת הקו החשמלי הראשון באפריל 2018.
האם יתחילו מיד בהקמת תחנת ההשנאה בתום עבודות הפינוי או שהמקום יעמוד שומם למשך חודשים?
האם או מתי יגיעו המכונות שיתקינו את החישמולת לאורך המסילות?
האם או מתי יגיעו חומרי הגלם?
האם העמודים ובסיסי הבטון יהיו תוצרת הארץ?
 
"מיזמים מסחריים" ?

שר התחבורה בפייסבוק: הרכבת לירושלים תפתח כמובטח בפסח 2018
ישראל כץ בפייסבוק (לא הצלחתי להביא קישור): "זוהי תחנת רכבת האומה שהולכת ומוקמת בירושלים. מתחת, בעומק 80 מטר, יפעלו הרציפים וינועו הרכבות לת״א וממנה ב-28 דקות. הנוסעים ירדו ויעלו באמצעות דרגנועים ומעליות עד לגובה פני הקרקע. האולם התחתון יהיה ברמת מיגון גרעינית וישמש גם למיזמים מסחריים. הפתיחה כמובטח בפסח 2018." האמנם עדיין מתכננים לסיים עם החשמול + תקופת ההרצה לציוד החשמלי ביעד הזה? זוהי רק הצהרה שאין כוונה לממש?
"מיזמים מסחריים" ?
לי זה חידוש..
 

Bus Nerd

Active member
אולי הוא מתכוון דוכן ספרים ובית קפה קטנים

"מיזמים מסחריים" ?
לי זה חידוש..
אולי הוא מתכוון דוכן ספרים ובית קפה קטנים
כמו בת"א אוניברסיטה, ולא משהו רציני.
&nbsp
מכל הסיקורים של שבתשתיות על התחנה לא ראיתי שום מקום שהם צילמו שבו יהיה אפשר לדחוף חנויות של ממש.
 

אוהד1110

New member
לא דובר על פתיחת הקו ב- 2017 ?

שר התחבורה בפייסבוק: הרכבת לירושלים תפתח כמובטח בפסח 2018
ישראל כץ בפייסבוק (לא הצלחתי להביא קישור): "זוהי תחנת רכבת האומה שהולכת ומוקמת בירושלים. מתחת, בעומק 80 מטר, יפעלו הרציפים וינועו הרכבות לת״א וממנה ב-28 דקות. הנוסעים ירדו ויעלו באמצעות דרגנועים ומעליות עד לגובה פני הקרקע. האולם התחתון יהיה ברמת מיגון גרעינית וישמש גם למיזמים מסחריים. הפתיחה כמובטח בפסח 2018." האמנם עדיין מתכננים לסיים עם החשמול + תקופת ההרצה לציוד החשמלי ביעד הזה? זוהי רק הצהרה שאין כוונה לממש?
לא דובר על פתיחת הקו ב- 2017 ?
 

אוהד1110

New member


דובר על 2008...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה