יש כאן הפרדה בין הרב קו הרגיל לכרטיס חכם של מוניות שירותהצעת חוק מקיפה בנושא הרב קו עולה בקריאה ראשונה
הצעת חוק בנושא הרב קו,
כולל פרטים על מסלקה וכניסת רב קו למוניות שירות (אך שיהיה נפרד?)
דעתכם+ביאור לאלה מאיתנו שלא מבינים את כל הפרטים?
אופן הטעינה של הערך הצבור לא צריך להוות סיבה לכךיש כאן הפרדה בין הרב קו הרגיל לכרטיס חכם של מוניות שירות
זה המצב כשהסבסוד הוא בטעינה של הערך הצבור ולא בסליקה שלו - בגלל שלא רוצים לסבסד מוניות שירות אי אפשר לתת להם להשתמש ברב קו בצורה רגילה. קצת מטופש, אבל זה מה יש.
 
בכללי אני לא מבין בדיוק למה מתאמצים לעגן את זה בחוק. היום זה בתקנות, ואני לא רואה הבדל מהותי ממה שרשום בהצעת החוק הזו לדרך שבה מתנהלים עם רב קו היום. כל הקטע עם הרב קו והשימוש בו הוא לדעתי מקצועי נטו ואין לפוליטיקאים מה להתערב בו, לכן אני לא מבין את מטרת החוק הזה.
 
 
החוק הזה מיועד לחברנו יוסף!יש כאן הפרדה בין הרב קו הרגיל לכרטיס חכם של מוניות שירות
זה המצב כשהסבסוד הוא בטעינה של הערך הצבור ולא בסליקה שלו - בגלל שלא רוצים לסבסד מוניות שירות אי אפשר לתת להם להשתמש ברב קו בצורה רגילה. קצת מטופש, אבל זה מה יש.
 
בכללי אני לא מבין בדיוק למה מתאמצים לעגן את זה בחוק. היום זה בתקנות, ואני לא רואה הבדל מהותי ממה שרשום בהצעת החוק הזו לדרך שבה מתנהלים עם רב קו היום. כל הקטע עם הרב קו והשימוש בו הוא לדעתי מקצועי נטו ואין לפוליטיקאים מה להתערב בו, לכן אני לא מבין את מטרת החוק הזה.
 
 
ואגב, אני חושב שחשוב לא פחות לתקן את פקודת התעבורהיש כאן הפרדה בין הרב קו הרגיל לכרטיס חכם של מוניות שירות
זה המצב כשהסבסוד הוא בטעינה של הערך הצבור ולא בסליקה שלו - בגלל שלא רוצים לסבסד מוניות שירות אי אפשר לתת להם להשתמש ברב קו בצורה רגילה. קצת מטופש, אבל זה מה יש.
 
בכללי אני לא מבין בדיוק למה מתאמצים לעגן את זה בחוק. היום זה בתקנות, ואני לא רואה הבדל מהותי ממה שרשום בהצעת החוק הזו לדרך שבה מתנהלים עם רב קו היום. כל הקטע עם הרב קו והשימוש בו הוא לדעתי מקצועי נטו ואין לפוליטיקאים מה להתערב בו, לכן אני לא מבין את מטרת החוק הזה.
 
 
בהחלט יש להם מוטיבציהואגב, אני חושב שחשוב לא פחות לתקן את פקודת התעבורה
סעיף 61ב, סעיף קטן (ב) [הדגשה שלי]:
"נוסע יציג את כרטיסו, לפי דרישה, לפני נציג של בעל הרישיון להפעלת קו השירות באוטובוס, שהוסמך לעניין פרק זה לפי הוראות המפקח על התעבורה (בפרק זה – נציג בעל הרישיון), וימסור לו לפי דרישתו את הכרטיס."
הבעיה: מרגע שהסליקה והכרטוס משותפים לכל המפעילים ("בעלי הרשיון") אין להם מוטיבציה לאכוף את הכרטוס. או במילים אחרות - הפיקוח צריך להיות מטעם הרשות לתחבורה ציבורית.
אפקט סיטיפסבהחלט יש להם מוטיבציה
מי שלא תיקף את כרטיסו מקבל קנס, והקנס הולך לקופת המפעיל ישירות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.