החלו קידוחי ניסיון לדגימת קרקע לאורך תוואי הקו הירוק

מצב
הנושא נעול.
זו לא פעם ראשונה בה מבוצעים קידוחי נסיון בתוואי הקו הירוק

החלו קידוחי ניסיון לדגימת קרקע לאורך תוואי הקו הירוק
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4823491,00.html[/URL]
זו לא פעם ראשונה בה מבוצעים קידוחי נסיון בתוואי הקו הירוק
גם בתוואי הקו הסגול כבר בוצעו קידוחים כאלה.
 

באג2003

New member
נכון, שנה שעברה בכיכר רבין בוצעו קידוחי ניסיון לקו הירוק

זו לא פעם ראשונה בה מבוצעים קידוחי נסיון בתוואי הקו הירוק
גם בתוואי הקו הסגול כבר בוצעו קידוחים כאלה.
נכון, שנה שעברה בכיכר רבין בוצעו קידוחי ניסיון לקו הירוק
יכול להיות שאלו קידוחים יותר עמוקים ומדויקים שנועדו לתת תמונה גיאולגית מדויקת לצורך סיום שלב התכנון.
 

cwen

New member
מנצלת כדי לשאול לגבי חפירת התחנות

החלו קידוחי ניסיון לדגימת קרקע לאורך תוואי הקו הירוק
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4823491,00.html[/URL]
מנצלת כדי לשאול לגבי חפירת התחנות
לאורך התוואי התת קרקעי של אבן גבירול, יש לא מעט בניינים ישנים ללא מעלית/ממ"ד וחניות... יכול להיות שבמקום לחסום כבישים ולשבש סדרי תנועה אפשר לפנות את התושבים שגרים היכן שמתוכננת תחנה לדירות חלופיות, להרוס את הבניינים, ולבנות את התחנות בשטח שלהם? מעל מבנה התחנה לבנות דירות חדשות ומודרניות ולהחזיר אליהן את התושבים בסוף הפרויקט?
&nbsp
לחילופין, לקנות מהם את הדירות הישנות במחיר יפה ולהחזיר אותו לקופת הפרויקט בזה שיבנו משרדים/שטחי מסחר מעל מבני התחנות.
&nbsp
מישהו חושב בכיוון? גם קצת יקטין סכנה במקרה של רעידת אדמה עתידית וגם יהווה פתרון נוח מבחינת אי הפרעה לתנועה בזמן העבודות, ומבנה כניסה לתחנה שלא גוזל שטח מהרחוב.
 

alantan

New member
רעיון חכם מדי, אין לכך סיכוי...


מנצלת כדי לשאול לגבי חפירת התחנות
לאורך התוואי התת קרקעי של אבן גבירול, יש לא מעט בניינים ישנים ללא מעלית/ממ"ד וחניות... יכול להיות שבמקום לחסום כבישים ולשבש סדרי תנועה אפשר לפנות את התושבים שגרים היכן שמתוכננת תחנה לדירות חלופיות, להרוס את הבניינים, ולבנות את התחנות בשטח שלהם? מעל מבנה התחנה לבנות דירות חדשות ומודרניות ולהחזיר אליהן את התושבים בסוף הפרויקט?
&nbsp
לחילופין, לקנות מהם את הדירות הישנות במחיר יפה ולהחזיר אותו לקופת הפרויקט בזה שיבנו משרדים/שטחי מסחר מעל מבני התחנות.
&nbsp
מישהו חושב בכיוון? גם קצת יקטין סכנה במקרה של רעידת אדמה עתידית וגם יהווה פתרון נוח מבחינת אי הפרעה לתנועה בזמן העבודות, ומבנה כניסה לתחנה שלא גוזל שטח מהרחוב.
רעיון חכם מדי, אין לכך סיכוי...

אבל האמת שהוא לא ישים מהסיבה הפשוטה שאת קופסת התחנה צריך לבנות על התוואי עצמו, והתוואי הוא במרכז הכביש...
 

cwen

New member
עדיין אפשר יהיה לנצל את זה כדי לעשות משהו כמו שעושים בשדר'

רעיון חכם מדי, אין לכך סיכוי...

אבל האמת שהוא לא ישים מהסיבה הפשוטה שאת קופסת התחנה צריך לבנות על התוואי עצמו, והתוואי הוא במרכז הכביש...
עדיין אפשר יהיה לנצל את זה כדי לעשות משהו כמו שעושים בשדר'
יהודית - להרוס שני בניינים ישנים (נניח שזה השטח שדרוש), לסלול מעקף לנתיב אחד בכביש, לחפור מהר בנתיב שהתפנה, לשים מה שצריך, לסגור, לסלול מעקף לנתיב השני, לחפור מהר, לשים מה שצריך, להחזיר את הכביש, ולהמשיך את העבודה מתוך שטח הבניינים.
 

alantan

New member
בשביל זה יצטרכו להרוס רצועת בניינים באורך של כ-140 מטר...

עדיין אפשר יהיה לנצל את זה כדי לעשות משהו כמו שעושים בשדר'
יהודית - להרוס שני בניינים ישנים (נניח שזה השטח שדרוש), לסלול מעקף לנתיב אחד בכביש, לחפור מהר בנתיב שהתפנה, לשים מה שצריך, לסגור, לסלול מעקף לנתיב השני, לחפור מהר, לשים מה שצריך, להחזיר את הכביש, ולהמשיך את העבודה מתוך שטח הבניינים.
בשביל זה יצטרכו להרוס רצועת בניינים באורך של כ-140 מטר...
 

cwen

New member
כשמדובר על בניינים שעלולים להתמוטט ברעידת אדמה

בשביל זה יצטרכו להרוס רצועת בניינים באורך של כ-140 מטר...
כשמדובר על בניינים שעלולים להתמוטט ברעידת אדמה
זה פשוט שיפור הקיים.
 

Iron53

New member
חבל ללכלך סתם.

רעיון חכם מדי, אין לכך סיכוי...

אבל האמת שהוא לא ישים מהסיבה הפשוטה שאת קופסת התחנה צריך לבנות על התוואי עצמו, והתוואי הוא במרכז הכביש...
חבל ללכלך סתם.
מתוכננת כניסה לתחנת ארלוזורוב בתוך בנין. בנין ישן ייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדש עם כניסה לתחנה. אם אני לא טועה אבן גבירול 103.

 
למה בתמונה האמצעית יש מדרגות שעולות למעלה מהמדרכה?

חבל ללכלך סתם.
מתוכננת כניסה לתחנת ארלוזורוב בתוך בנין. בנין ישן ייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדש עם כניסה לתחנה. אם אני לא טועה אבן גבירול 103.
למה בתמונה האמצעית יש מדרגות שעולות למעלה מהמדרכה?
 

Iron53

New member
יש דרגנוע שיורד למעטה

אבל הן עולות למעלה, לאן הן עולות? התחנה למטה, לא למעלה.
יש דרגנוע שיורד למעטה
המדרגות זה סתם עיצוב של הגג. אולי הכוונה שאפשר יהיה לשבת עליהם... או סוג של אמפי קטן. אין לי מושג.
 

Bus Nerd

Active member
יכול להיות נחמד לשבת שם למעלה

יש דרגנוע שיורד למעטה
המדרגות זה סתם עיצוב של הגג. אולי הכוונה שאפשר יהיה לשבת עליהם... או סוג של אמפי קטן. אין לי מושג.
יכול להיות נחמד לשבת שם למעלה
אבל מבחינה בטחונית במדינה כמו שלנו זה נראה לי מסוכן ממש. מאותה סיבה בטחונית יש גדר מסביב לכניסה המערבית ברכבת אוניברסיטה, לא רצו שאנשים יתפסו על הגג ויפתיעו את המאבטחים מלמעלה.
 

alantan

New member
צודק, הביקורת שלי אינה מוצדקת במקרה הזה...

חבל ללכלך סתם.
מתוכננת כניסה לתחנת ארלוזורוב בתוך בנין. בנין ישן ייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדש עם כניסה לתחנה. אם אני לא טועה אבן גבירול 103.
צודק, הביקורת שלי אינה מוצדקת במקרה הזה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה