מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...

מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...
ובכן, זה קורה ברגע זה.

ראיתי לאחרונה פה ושם בקווי דן השונים, נניח קו 65, אוטובוס מאן
קצת יוצא דופן.
כזה שצינור מפלט האגזוז שלו הוא על הגג בצד שמאל מעל קופסה שנראית במבט
ראשון כמעין מזגן (היא לא אבל קצת דומה).
מה הקטע של האוטובוס הזה ומדוע לא כל האוטובוסים של דן מוחלפים אליו?
 

down und

New member
ושאלת אופ טופיק ככה על הדרך

מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...
ובכן, זה קורה ברגע זה.

ראיתי לאחרונה פה ושם בקווי דן השונים, נניח קו 65, אוטובוס מאן
קצת יוצא דופן.
כזה שצינור מפלט האגזוז שלו הוא על הגג בצד שמאל מעל קופסה שנראית במבט
ראשון כמעין מזגן (היא לא אבל קצת דומה).
מה הקטע של האוטובוס הזה ומדוע לא כל האוטובוסים של דן מוחלפים אליו?
ושאלת אופ טופיק ככה על הדרך
אני עובד בדפדפן החדש של מיקרוסופט, אדג'.
משום מה ה-enter בסוף שורה שאני כותב לא מוריד את הקרסור לתחילת השורה
הבאה אלא מביא אותו לתחילת השורה הנוכחית.
האם זה קורה לעוד מישהו כאן שעובד עם הדפדפן הזה?
 

cwen

New member
איפה זה קורה? רק פה?

ושאלת אופ טופיק ככה על הדרך
אני עובד בדפדפן החדש של מיקרוסופט, אדג'.
משום מה ה-enter בסוף שורה שאני כותב לא מוריד את הקרסור לתחילת השורה
הבאה אלא מביא אותו לתחילת השורה הנוכחית.
האם זה קורה לעוד מישהו כאן שעובד עם הדפדפן הזה?
איפה זה קורה? רק פה?
אני יכולה לבדוק אם אתה רוצה.
 

down und

New member
ראשית, תודה על ההתייחסות. שנית, כן, אנא בדקי עבורי

איפה זה קורה? רק פה?
אני יכולה לבדוק אם אתה רוצה.
ראשית, תודה על ההתייחסות. שנית, כן, אנא בדקי עבורי
בשלישית, אני לא עובד בהרבה אתרים שכותבים בהם דרך האדג'
אני אנסה בפייסבוק ואבדוק (וגם בפורום אחרים ו/או כתיבת טוקבקים).
בפייסבוק אני בד"כ הן בסלולרי והן בדפדפן כרום.
 

cwen

New member
בדיקה עם תגובה מהירה

ראשית, תודה על ההתייחסות. שנית, כן, אנא בדקי עבורי
בשלישית, אני לא עובד בהרבה אתרים שכותבים בהם דרך האדג'
אני אנסה בפייסבוק ואבדוק (וגם בפורום אחרים ו/או כתיבת טוקבקים).
בפייסבוק אני בד"כ הן בסלולרי והן בדפדפן כרום.
בדיקה עם תגובה מהירה
מנסה לכתוב תגובה מהירה.
אנטר מוריד שורה.
 

cwen

New member
מנסה לבדוק עם תגובה מעוצבת

ראשית, תודה על ההתייחסות. שנית, כן, אנא בדקי עבורי
בשלישית, אני לא עובד בהרבה אתרים שכותבים בהם דרך האדג'
אני אנסה בפייסבוק ואבדוק (וגם בפורום אחרים ו/או כתיבת טוקבקים).
בפייסבוק אני בד"כ הן בסלולרי והן בדפדפן כרום.
מנסה לבדוק עם תגובה מעוצבת
אכן, אנטר מחזיר לא סתם לתחילת השורה, אלא לתחילת המקטע. כל אנטר מחזיר לשורה הראשונה. פנה עם זה לפורום משוב, אם הוא עוד קיים. זה באג.

שורה שלישית.
שונה שניה.
שורה ראשונה.
 

אוהד1110

New member
זה הסולאריס הפולני שנכנס בימים אלה לשרות

מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...
ובכן, זה קורה ברגע זה.

ראיתי לאחרונה פה ושם בקווי דן השונים, נניח קו 65, אוטובוס מאן
קצת יוצא דופן.
כזה שצינור מפלט האגזוז שלו הוא על הגג בצד שמאל מעל קופסה שנראית במבט
ראשון כמעין מזגן (היא לא אבל קצת דומה).
מה הקטע של האוטובוס הזה ומדוע לא כל האוטובוסים של דן מוחלפים אליו?
זה הסולאריס הפולני שנכנס בימים אלה לשרות
 
Solaris Urbino 12.

זה הסולאריס הפולני שנכנס בימים אלה לשרות
Solaris Urbino 12.

 

mister K

New member
זה לא אוטובוס מאן אלא אוטובוס סולאריס מתוצרת פולין

מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...
ובכן, זה קורה ברגע זה.

ראיתי לאחרונה פה ושם בקווי דן השונים, נניח קו 65, אוטובוס מאן
קצת יוצא דופן.
כזה שצינור מפלט האגזוז שלו הוא על הגג בצד שמאל מעל קופסה שנראית במבט
ראשון כמעין מזגן (היא לא אבל קצת דומה).
מה הקטע של האוטובוס הזה ומדוע לא כל האוטובוסים של דן מוחלפים אליו?
זה לא אוטובוס מאן אלא אוטובוס סולאריס מתוצרת פולין
לא כל האוטובוסים מוחלפים אליו, מכיוון שאוטובוס הדגל של דן עדיין ממשיך להיות מאן.
מהסולריס נרכשו נכון לעתה כ-60 יחידות בלבד.
אותו מספר נרכש גם על ידי אגד. היבואן הוא עפיפי.
 

down und

New member
תודה לכל המשיבים

זה לא אוטובוס מאן אלא אוטובוס סולאריס מתוצרת פולין
לא כל האוטובוסים מוחלפים אליו, מכיוון שאוטובוס הדגל של דן עדיין ממשיך להיות מאן.
מהסולריס נרכשו נכון לעתה כ-60 יחידות בלבד.
אותו מספר נרכש גם על ידי אגד. היבואן הוא עפיפי.
תודה לכל המשיבים
 

טנק2

New member
מחווית הנוסע שלי במטרופולין

זה לא אוטובוס מאן אלא אוטובוס סולאריס מתוצרת פולין
לא כל האוטובוסים מוחלפים אליו, מכיוון שאוטובוס הדגל של דן עדיין ממשיך להיות מאן.
מהסולריס נרכשו נכון לעתה כ-60 יחידות בלבד.
אותו מספר נרכש גם על ידי אגד. היבואן הוא עפיפי.
מחווית הנוסע שלי במטרופולין
מרגישים מאוד חלשים, והתאוצה שלהם איטית יחסית.
מבחינת נוחים לישיבה, לא מרגישים יותר מדי בלמים,
אבל מאוד קטנים וצפופים ביחס לאוטובוסים רגילים.
בשרון הם נכנסו לקווים 29 39 בתחילה, ושם בגלל העומס-וגודל האוטובוס הקטן ביחס למאנים-התמלאו מהר מאוד ונעשו צפופים.
עכשיו מתחילים להפעיל אותם על קווים אחרים, כשמכונות הכרטוס (לצערנו...)לא עובדות.
רק היום ראיתי סולאריס עם שילוט של קו עירוני.
 

orchilit

New member
הדגם הזה נפלא, והמזגן שם - איגלו.

זה לא אוטובוס מאן אלא אוטובוס סולאריס מתוצרת פולין
לא כל האוטובוסים מוחלפים אליו, מכיוון שאוטובוס הדגל של דן עדיין ממשיך להיות מאן.
מהסולריס נרכשו נכון לעתה כ-60 יחידות בלבד.
אותו מספר נרכש גם על ידי אגד. היבואן הוא עפיפי.
הדגם הזה נפלא, והמזגן שם - איגלו.
 

down und

New member
ולגבי השאלה השניה על ווינדווס 10 ואדג'?

מזמן לא קרה כזה במקומותינו, שאני אשאל שאלה אוטובוסית...
ובכן, זה קורה ברגע זה.

ראיתי לאחרונה פה ושם בקווי דן השונים, נניח קו 65, אוטובוס מאן
קצת יוצא דופן.
כזה שצינור מפלט האגזוז שלו הוא על הגג בצד שמאל מעל קופסה שנראית במבט
ראשון כמעין מזגן (היא לא אבל קצת דומה).
מה הקטע של האוטובוס הזה ומדוע לא כל האוטובוסים של דן מוחלפים אליו?
ולגבי השאלה השניה על ווינדווס 10 ואדג'?
 

sweetums

New member
אדג' לא נוראי בגרסאות האחרונות שלו

ולגבי השאלה השניה על ווינדווס 10 ואדג'?
אדג' לא נוראי בגרסאות האחרונות שלו
ההרחבות קיימות בבטא
מה שתיארת לא קורה אצלי (Edge 25.10586), תבדוק עם האתר.
 

down und

New member
באתרים אחרים דרך ה-אדג' הכל תקין

אדג' לא נוראי בגרסאות האחרונות שלו
ההרחבות קיימות בבטא
מה שתיארת לא קורה אצלי (Edge 25.10586), תבדוק עם האתר.
באתרים אחרים דרך ה-אדג' הכל תקין
לחיצה על enter מורידה שורה ומחזירה את הסמן לצד ימין של השורה הבאה
ככה זה בפייסבוק, בפורומים אחרים ובכתיבת טוקבקים.
כל ה"כבוד" לתפוז מקרב תחת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה