הTBM הראשון של הקו האדום הגיע לישראל

מצב
הנושא נעול.

קו32

New member
הTBM הראשון של הקו האדום הגיע לישראל

הTBM הראשון של הקו האדום הגיע לישראל
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-ימית/נמלים/נמל-אשדוד/המקדח-הראשון-לרכבת-התחתית-בת-א-הגיע-לנמל-אשדוד/

מקדח TBM מיוחד וציוד חפירה מתקדם שהוזמנו לטובת חפירת הקו האדום של הרכבת הקלה הגיע במוצאי שבת האחרונה לנמל אשדוד. מדובר במשלוח הראשון מתוך 6 מתוכננים.

המקדח הענק, במשקל 85 טון, הגיע כשהוא מפורק ל-6 יחידות והוזמן על ידי החברה הסינית שזכתה במכרז china railway tunnel group . המקדח יצא מנמל מקינגדאו שבסין, ולאחר כשלושה שבועות של הפלגה הגיע לנמל אשדוד.

המטען הענק כולל 41 מכולות של כלים וציוד מתקדם לחפירת קו הרכבת התחתית. הליך הפריקה של המטען נערך במהלך יום ראשון על ידי צוות מקצועי בראשותו של משה נבוטניק בנמל. לאחר מכן יועבר המטען החריג כולו תחת ליווי משטרתי אל אתר העבודות בתל אביב.

המקדח המיוחד משמש לחפירה אשר בסיומה נשאר המקדח בתוך האדמה והוא מהווה את סיומו של הקו. לצורך חפירת מערכת הרכבת התחתית בתל אביב יוזמנו מקדחים נוספים על פי הקווים המתוכננים. מקדח מסוג זה שימש גם בחפירות רכבת תחתית באירופה.

איציק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד ציין כי נמל אשדוד הוא ציר מרכזי בתחבורת ישראל והוא שמח כי המקדח הראשון של הרכבת הקלה בת אביב יגיע למקומו ולייעודו בזמן קצר וסביר לאחר מסע בים. אנו שותפים בפיתוח התחבורה בישראל ונעשה הכל על מנת שהמטען יגיע אל מזמיניו במהירות האפשרית.

המטען הובל באנייה Cosco Asia המיוצגת על ידי הסוכן כרמל שרותי ספנות בע"מ המייצג את קוסקו. על פעילות עמילות המכס והטיפול במטען הופקד ניסים סיטבון מחברת קריאף.



 

סנוי

New member
וואו! מצויין!

הTBM הראשון של הקו האדום הגיע לישראל
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-ימית/נמלים/נמל-אשדוד/המקדח-הראשון-לרכבת-התחתית-בת-א-הגיע-לנמל-אשדוד/

מקדח TBM מיוחד וציוד חפירה מתקדם שהוזמנו לטובת חפירת הקו האדום של הרכבת הקלה הגיע במוצאי שבת האחרונה לנמל אשדוד. מדובר במשלוח הראשון מתוך 6 מתוכננים.

המקדח הענק, במשקל 85 טון, הגיע כשהוא מפורק ל-6 יחידות והוזמן על ידי החברה הסינית שזכתה במכרז china railway tunnel group . המקדח יצא מנמל מקינגדאו שבסין, ולאחר כשלושה שבועות של הפלגה הגיע לנמל אשדוד.

המטען הענק כולל 41 מכולות של כלים וציוד מתקדם לחפירת קו הרכבת התחתית. הליך הפריקה של המטען נערך במהלך יום ראשון על ידי צוות מקצועי בראשותו של משה נבוטניק בנמל. לאחר מכן יועבר המטען החריג כולו תחת ליווי משטרתי אל אתר העבודות בתל אביב.

המקדח המיוחד משמש לחפירה אשר בסיומה נשאר המקדח בתוך האדמה והוא מהווה את סיומו של הקו. לצורך חפירת מערכת הרכבת התחתית בתל אביב יוזמנו מקדחים נוספים על פי הקווים המתוכננים. מקדח מסוג זה שימש גם בחפירות רכבת תחתית באירופה.

איציק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד ציין כי נמל אשדוד הוא ציר מרכזי בתחבורת ישראל והוא שמח כי המקדח הראשון של הרכבת הקלה בת אביב יגיע למקומו ולייעודו בזמן קצר וסביר לאחר מסע בים. אנו שותפים בפיתוח התחבורה בישראל ונעשה הכל על מנת שהמטען יגיע אל מזמיניו במהירות האפשרית.

המטען הובל באנייה Cosco Asia המיוצגת על ידי הסוכן כרמל שרותי ספנות בע"מ המייצג את קוסקו. על פעילות עמילות המכס והטיפול במטען הופקד ניסים סיטבון מחברת קריאף.
וואו! מצויין!
 

alantan

New member
למה לא להתחיל מהצד הרחוק לתחנה? אפשר למשל להתחיל בגהה

אם אני מבין נכון
הם לא יתחילו אם החפירה של המנהרות עד שיש קופסאות של תחנות?
לפחות זה מה שהבנתח מהרצאה של המהנדס מIBI
למה לא להתחיל מהצד הרחוק לתחנה? אפשר למשל להתחיל בגהה
לכיוון אהרונוביץ'...
 
אהרונוביץ' זו דווקא אחת התחנות האחרונות שהתחילו לעבוד עליהן

למה לא להתחיל מהצד הרחוק לתחנה? אפשר למשל להתחיל בגהה
לכיוון אהרונוביץ'...
אהרונוביץ' זו דווקא אחת התחנות האחרונות שהתחילו לעבוד עליהן
 

olli3

New member
מנהל
ומה באמת קורה מבחינת הקטסטרופה של ז'בוטינסקי?

אהרונוביץ' זו דווקא אחת התחנות האחרונות שהתחילו לעבוד עליהן
ומה באמת קורה מבחינת הקטסטרופה של ז'בוטינסקי?
איך זה משפיע על החיים ביום יום? נהיה שם קשה מנשוא לנסוע שם, מה ההשפעה על צירים אחרים?
&nbsp
עם כמה שהזדמנתי לאזור, זה לא היה בשעות היוממים.
 

mister K

New member
אני נוסע שם מדי יום, לא כזה נורא

ומה באמת קורה מבחינת הקטסטרופה של ז'בוטינסקי?
איך זה משפיע על החיים ביום יום? נהיה שם קשה מנשוא לנסוע שם, מה ההשפעה על צירים אחרים?
&nbsp
עם כמה שהזדמנתי לאזור, זה לא היה בשעות היוממים.
אני נוסע שם מדי יום, לא כזה נורא
הדבר הכי מעיק במסלול של קו 40 היה ונשאר הפקק הנוראי בבן גוריון אחר הצהריים.
בז'בוטינסקי עסקים כרגיל.
 

olli3

New member
מנהל
נראה לי שכדי שז'בוטינסקי יזרום, בן גוריון צריך להיות פקוק.

אני נוסע שם מדי יום, לא כזה נורא
הדבר הכי מעיק במסלול של קו 40 היה ונשאר הפקק הנוראי בבן גוריון אחר הצהריים.
בז'בוטינסקי עסקים כרגיל.
נראה לי שכדי שז'בוטינסקי יזרום, בן גוריון צריך להיות פקוק.
ככה באופן כללי, עדיפות לציר המרכזי.
&nbsp
מעניין מתי, אם בכלל המצב בז'בוטינסקי יהפוך לקשה לנסיעה ברמת קושי גבוהה.
 
קשה לומר שז'בוטינסקי זורם

נראה לי שכדי שז'בוטינסקי יזרום, בן גוריון צריך להיות פקוק.
ככה באופן כללי, עדיפות לציר המרכזי.
&nbsp
מעניין מתי, אם בכלל המצב בז'בוטינסקי יהפוך לקשה לנסיעה ברמת קושי גבוהה.
קשה לומר שז'בוטינסקי זורם
במצב הנוכחי של ז'בוטינסקי, עם מסלולי הסללום והתחלפות הנתיבים בפתאומיות, גם בלילה ובשבת, כשאין בו תנועה רבה, לא קל לזרום בו.
בשעות העומס הוא לא זורם.
אבל הוא כבר שנים רבות לא זורם.
אגב, גם לאחר שהקו האדום יפעל הוא לא יזרום.
 

Bus Nerd

Active member
בגהה אי אפשר להתחיל עד שיסיימו את ה"צ'יימבר" שם

למה לא להתחיל מהצד הרחוק לתחנה? אפשר למשל להתחיל בגהה
לכיוון אהרונוביץ'...
בגהה אי אפשר להתחיל עד שיסיימו את ה"צ'יימבר" שם
נת"ע מכנים את מה שהם בונים מתחת לצומת גהה "צ'יימבר", לא יודע אם זה מונח אמיתי או משהו שהם המציאו. הכוונה המקום בו ייפגשו המסילות על ז'בוטינסקי למסילות שבאות מהדפו, מעט מערבית מהפורטל שם.
&nbsp
עד שלא יסיימו לבנות אותו אי אפשר להתחיל לחפור לכיוונו, אחרת הTBM תצטרך לעמוד סתם ולחכות.
&nbsp
וגם, בהתחשב בקצב ההתקדמות של התחנות בת"א, ובכך שהעבודות בבני ברק התחילו רק אחר כך, אני משאר שהתחנות בת"א נמצאות בשלב מתקדם יותר של העבודות, שאומר שהTBM לא תצטרך "להמתין" הרבה כדי להתחיל לעבוד ולחפור לכיוונם. לפי מה שהבנתי מההרצאה של אותו מהנדס, אלנבי מאוד קרובה לסיום של ה"קופסה" ביחס לתחנות האחרות, מה שאומר שכנראה שעד שכל החלקים של הTBM יגיעו ויסיימו לבנות אותה, יהיה אפשר כבר להתחיל לחפור לכיוון (ודרך) תחנת אלנבי ולהתקדם משם.
 

zvir1

New member
וזו בדיוק הסיבה שנבנתה קופסת שיגור ליד בית רומנו

בגהה אי אפשר להתחיל עד שיסיימו את ה"צ'יימבר" שם
נת"ע מכנים את מה שהם בונים מתחת לצומת גהה "צ'יימבר", לא יודע אם זה מונח אמיתי או משהו שהם המציאו. הכוונה המקום בו ייפגשו המסילות על ז'בוטינסקי למסילות שבאות מהדפו, מעט מערבית מהפורטל שם.
&nbsp
עד שלא יסיימו לבנות אותו אי אפשר להתחיל לחפור לכיוונו, אחרת הTBM תצטרך לעמוד סתם ולחכות.
&nbsp
וגם, בהתחשב בקצב ההתקדמות של התחנות בת"א, ובכך שהעבודות בבני ברק התחילו רק אחר כך, אני משאר שהתחנות בת"א נמצאות בשלב מתקדם יותר של העבודות, שאומר שהTBM לא תצטרך "להמתין" הרבה כדי להתחיל לעבוד ולחפור לכיוונם. לפי מה שהבנתי מההרצאה של אותו מהנדס, אלנבי מאוד קרובה לסיום של ה"קופסה" ביחס לתחנות האחרות, מה שאומר שכנראה שעד שכל החלקים של הTBM יגיעו ויסיימו לבנות אותה, יהיה אפשר כבר להתחיל לחפור לכיוון (ודרך) תחנת אלנבי ולהתקדם משם.
וזו בדיוק הסיבה שנבנתה קופסת שיגור ליד בית רומנו
משם יתחילו לכוון אלנבי
 

matrix200200

Active member
גם את הCHAMBER התחילו לבנות די מזמן

בגהה אי אפשר להתחיל עד שיסיימו את ה"צ'יימבר" שם
נת"ע מכנים את מה שהם בונים מתחת לצומת גהה "צ'יימבר", לא יודע אם זה מונח אמיתי או משהו שהם המציאו. הכוונה המקום בו ייפגשו המסילות על ז'בוטינסקי למסילות שבאות מהדפו, מעט מערבית מהפורטל שם.
&nbsp
עד שלא יסיימו לבנות אותו אי אפשר להתחיל לחפור לכיוונו, אחרת הTBM תצטרך לעמוד סתם ולחכות.
&nbsp
וגם, בהתחשב בקצב ההתקדמות של התחנות בת"א, ובכך שהעבודות בבני ברק התחילו רק אחר כך, אני משאר שהתחנות בת"א נמצאות בשלב מתקדם יותר של העבודות, שאומר שהTBM לא תצטרך "להמתין" הרבה כדי להתחיל לעבוד ולחפור לכיוונם. לפי מה שהבנתי מההרצאה של אותו מהנדס, אלנבי מאוד קרובה לסיום של ה"קופסה" ביחס לתחנות האחרות, מה שאומר שכנראה שעד שכל החלקים של הTBM יגיעו ויסיימו לבנות אותה, יהיה אפשר כבר להתחיל לחפור לכיוון (ודרך) תחנת אלנבי ולהתקדם משם.
גם את הCHAMBER התחילו לבנות די מזמן
לדעתי עוד לפני שהתחילה החפירה של כל התחנות
מה שאומר שאולי הוא יותר מתקדם ממה שאנחנו חושבים ויסיימו אותו בזמן עד
שהמכונות האחרות מגיעות ומוכנות לחפירה
 
את ה CHAMBER התחילו לבנות אחרי תחילת העבודות בתל אביב

גם את הCHAMBER התחילו לבנות די מזמן
לדעתי עוד לפני שהתחילה החפירה של כל התחנות
מה שאומר שאולי הוא יותר מתקדם ממה שאנחנו חושבים ויסיימו אותו בזמן עד
שהמכונות האחרות מגיעות ומוכנות לחפירה
את ה CHAMBER התחילו לבנות אחרי תחילת העבודות בתל אביב
די בסמוך לתחילת העבודות על התחנות בבני ברק (לפי אתר נת"ע ב-2.3.2016).
[URL]http://www.nta.co.il/content/%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%AA-%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-chamber[/URL]

מה שהתחילו הרבה לפני כן זה את פורטל שנקר. את העבודות עליו התחילו כבר בנובמבר 2014.
 

matrix200200

Active member
אה סליחה

את ה CHAMBER התחילו לבנות אחרי תחילת העבודות בתל אביב
די בסמוך לתחילת העבודות על התחנות בבני ברק (לפי אתר נת"ע ב-2.3.2016).
[URL]http://www.nta.co.il/content/%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%AA-%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-chamber[/URL]

מה שהתחילו הרבה לפני כן זה את פורטל שנקר. את העבודות עליו התחילו כבר בנובמבר 2014.
אה סליחה
אני קישרתי את זה אם פיר השילוח שנבנה שם שאותו כמובן התחילו לחפור הרבה לפני
 
את פיר השילוח שישמש בעתיד כתחנת "אם המושבות" של הקו האדום

אה סליחה
אני קישרתי את זה אם פיר השילוח שנבנה שם שאותו כמובן התחילו לחפור הרבה לפני
את פיר השילוח שישמש בעתיד כתחנת "אם המושבות" של הקו האדום
התחילו לבנות כבר לפני מספר שנים, יחד עם הקמת שני הפירים הנוספים בגלי גיל ובהרצל.
אם אני לא טועה, את עבודות הקמת הפיר שם כבר סיימו.
 
צריך גם לזכור שחפירת המנהרות חולקה לשני מכרזים

בגהה אי אפשר להתחיל עד שיסיימו את ה"צ'יימבר" שם
נת"ע מכנים את מה שהם בונים מתחת לצומת גהה "צ'יימבר", לא יודע אם זה מונח אמיתי או משהו שהם המציאו. הכוונה המקום בו ייפגשו המסילות על ז'בוטינסקי למסילות שבאות מהדפו, מעט מערבית מהפורטל שם.
&nbsp
עד שלא יסיימו לבנות אותו אי אפשר להתחיל לחפור לכיוונו, אחרת הTBM תצטרך לעמוד סתם ולחכות.
&nbsp
וגם, בהתחשב בקצב ההתקדמות של התחנות בת"א, ובכך שהעבודות בבני ברק התחילו רק אחר כך, אני משאר שהתחנות בת"א נמצאות בשלב מתקדם יותר של העבודות, שאומר שהTBM לא תצטרך "להמתין" הרבה כדי להתחיל לעבוד ולחפור לכיוונם. לפי מה שהבנתי מההרצאה של אותו מהנדס, אלנבי מאוד קרובה לסיום של ה"קופסה" ביחס לתחנות האחרות, מה שאומר שכנראה שעד שכל החלקים של הTBM יגיעו ויסיימו לבנות אותה, יהיה אפשר כבר להתחיל לחפור לכיוון (ודרך) תחנת אלנבי ולהתקדם משם.
צריך גם לזכור שחפירת המנהרות חולקה לשני מכרזים
הקטע בתל אביב וברמת גן שייך למכרז החפירה המערבי (שפורסם מוקדם יותר) והקטע בבני ברק שייך למכרז המזרחי.
להבנתי, שש המכונות הראשונות (מתוך שמונה סך הכל) מיועדות לקטע המערבי.
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3665937,00.html[/URL]
 

kobi88l

New member
כיף לראות סוף סוף את הTBM של TLV !

הTBM הראשון של הקו האדום הגיע לישראל
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-ימית/נמלים/נמל-אשדוד/המקדח-הראשון-לרכבת-התחתית-בת-א-הגיע-לנמל-אשדוד/

מקדח TBM מיוחד וציוד חפירה מתקדם שהוזמנו לטובת חפירת הקו האדום של הרכבת הקלה הגיע במוצאי שבת האחרונה לנמל אשדוד. מדובר במשלוח הראשון מתוך 6 מתוכננים.

המקדח הענק, במשקל 85 טון, הגיע כשהוא מפורק ל-6 יחידות והוזמן על ידי החברה הסינית שזכתה במכרז china railway tunnel group . המקדח יצא מנמל מקינגדאו שבסין, ולאחר כשלושה שבועות של הפלגה הגיע לנמל אשדוד.

המטען הענק כולל 41 מכולות של כלים וציוד מתקדם לחפירת קו הרכבת התחתית. הליך הפריקה של המטען נערך במהלך יום ראשון על ידי צוות מקצועי בראשותו של משה נבוטניק בנמל. לאחר מכן יועבר המטען החריג כולו תחת ליווי משטרתי אל אתר העבודות בתל אביב.

המקדח המיוחד משמש לחפירה אשר בסיומה נשאר המקדח בתוך האדמה והוא מהווה את סיומו של הקו. לצורך חפירת מערכת הרכבת התחתית בתל אביב יוזמנו מקדחים נוספים על פי הקווים המתוכננים. מקדח מסוג זה שימש גם בחפירות רכבת תחתית באירופה.

איציק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד ציין כי נמל אשדוד הוא ציר מרכזי בתחבורת ישראל והוא שמח כי המקדח הראשון של הרכבת הקלה בת אביב יגיע למקומו ולייעודו בזמן קצר וסביר לאחר מסע בים. אנו שותפים בפיתוח התחבורה בישראל ונעשה הכל על מנת שהמטען יגיע אל מזמיניו במהירות האפשרית.

המטען הובל באנייה Cosco Asia המיוצגת על ידי הסוכן כרמל שרותי ספנות בע"מ המייצג את קוסקו. על פעילות עמילות המכס והטיפול במטען הופקד ניסים סיטבון מחברת קריאף.
כיף לראות סוף סוף את הTBM של TLV !
 

Ccyclist

Well-known member
ברכותי. מתי שירשור השבתשתית הראשון ממנהרות הקו ?

הTBM הראשון של הקו האדום הגיע לישראל
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-ימית/נמלים/נמל-אשדוד/המקדח-הראשון-לרכבת-התחתית-בת-א-הגיע-לנמל-אשדוד/

מקדח TBM מיוחד וציוד חפירה מתקדם שהוזמנו לטובת חפירת הקו האדום של הרכבת הקלה הגיע במוצאי שבת האחרונה לנמל אשדוד. מדובר במשלוח הראשון מתוך 6 מתוכננים.

המקדח הענק, במשקל 85 טון, הגיע כשהוא מפורק ל-6 יחידות והוזמן על ידי החברה הסינית שזכתה במכרז china railway tunnel group . המקדח יצא מנמל מקינגדאו שבסין, ולאחר כשלושה שבועות של הפלגה הגיע לנמל אשדוד.

המטען הענק כולל 41 מכולות של כלים וציוד מתקדם לחפירת קו הרכבת התחתית. הליך הפריקה של המטען נערך במהלך יום ראשון על ידי צוות מקצועי בראשותו של משה נבוטניק בנמל. לאחר מכן יועבר המטען החריג כולו תחת ליווי משטרתי אל אתר העבודות בתל אביב.

המקדח המיוחד משמש לחפירה אשר בסיומה נשאר המקדח בתוך האדמה והוא מהווה את סיומו של הקו. לצורך חפירת מערכת הרכבת התחתית בתל אביב יוזמנו מקדחים נוספים על פי הקווים המתוכננים. מקדח מסוג זה שימש גם בחפירות רכבת תחתית באירופה.

איציק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד ציין כי נמל אשדוד הוא ציר מרכזי בתחבורת ישראל והוא שמח כי המקדח הראשון של הרכבת הקלה בת אביב יגיע למקומו ולייעודו בזמן קצר וסביר לאחר מסע בים. אנו שותפים בפיתוח התחבורה בישראל ונעשה הכל על מנת שהמטען יגיע אל מזמיניו במהירות האפשרית.

המטען הובל באנייה Cosco Asia המיוצגת על ידי הסוכן כרמל שרותי ספנות בע"מ המייצג את קוסקו. על פעילות עמילות המכס והטיפול במטען הופקד ניסים סיטבון מחברת קריאף.
ברכותי. מתי שירשור השבתשתית הראשון ממנהרות הקו ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה