ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב

ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב
באזור בית יהושע, שגררה עיכובים בכל הרכבות באזור המרכז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4820662,00.html

זכור לי מישהוא בעבר שטען ש'תקלת איתות' זה שם קוד לרכבת שנתקעה על המסילה, משהו שמשום מה מנסים להסתיר (אולי כי זה אומר משהו על התחזוקה של הציוד?) לפי תגובה של אחת הנוסעות (בזהירות המתבקשת), רכבת מסויימת 'חנתה' זמן רב מאוד באזור בית יהושע, מעניין למה?

אם זה תקלה במערכת האיתות לבד, למה אי אפשר לעבור לאיתות ידני ונסיעה במהירות של 20-30 קמ"ש עם רגל על הבלם בנקודות קריטיות? ומדוע 'תקלות איתות' קורות בתדירות כה גבוהה? יתכן שיש פה משהו נסתר שצריך להוציא לאור השמש.
 
אני נסעתי היום ברכבת שיצאה מחוף הכרמל ב 17:03

ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב
באזור בית יהושע, שגררה עיכובים בכל הרכבות באזור המרכז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4820662,00.html

זכור לי מישהוא בעבר שטען ש'תקלת איתות' זה שם קוד לרכבת שנתקעה על המסילה, משהו שמשום מה מנסים להסתיר (אולי כי זה אומר משהו על התחזוקה של הציוד?) לפי תגובה של אחת הנוסעות (בזהירות המתבקשת), רכבת מסויימת 'חנתה' זמן רב מאוד באזור בית יהושע, מעניין למה?

אם זה תקלה במערכת האיתות לבד, למה אי אפשר לעבור לאיתות ידני ונסיעה במהירות של 20-30 קמ"ש עם רגל על הבלם בנקודות קריטיות? ומדוע 'תקלות איתות' קורות בתדירות כה גבוהה? יתכן שיש פה משהו נסתר שצריך להוציא לאור השמש.
אני נסעתי היום ברכבת שיצאה מחוף הכרמל ב 17:03
בתחנת בנימינה הודיעו שיש תקלת איתות בין נתניה לבית יהושע ולכן הרכבת הופכת למאספת והיא עצרה בכל התחנות בין בנימינה לתל אביב. היא התחילה לנסוע באיטיות מחרידה לפני תחנת נתניה ועמדה זמן רב בין תחנת נתניה לתחנת בית יהושע וכשחזרה לנסוע, נסעה במהירות של אופניים לא חשמליים.
היא הגיעה לתחנת האוניברסיטה בין 18:35-18:40.

אני לא חושב שהייתה רכבת תקועה. להערכתי, במסגרת העבודות על תחנת ספיר (שבדיוק בין תחנות נתניה לבית יהושע) קרעו איזה כבל או משהו דומה.

אגב, זה מעניין שפעמים רבות לאחר שמתקיימת השבתה במקטע מסילה מסויים, יום לאחר סיום העבודות מתרחשת תקלת איתות. יכול להיות שמדובר הפעם בצירוף מקרים ויכול להיות שלא...
 

Bus Nerd

Active member
כי "איתות ידני" זה ממש מסוכן

ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב
באזור בית יהושע, שגררה עיכובים בכל הרכבות באזור המרכז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4820662,00.html

זכור לי מישהוא בעבר שטען ש'תקלת איתות' זה שם קוד לרכבת שנתקעה על המסילה, משהו שמשום מה מנסים להסתיר (אולי כי זה אומר משהו על התחזוקה של הציוד?) לפי תגובה של אחת הנוסעות (בזהירות המתבקשת), רכבת מסויימת 'חנתה' זמן רב מאוד באזור בית יהושע, מעניין למה?

אם זה תקלה במערכת האיתות לבד, למה אי אפשר לעבור לאיתות ידני ונסיעה במהירות של 20-30 קמ"ש עם רגל על הבלם בנקודות קריטיות? ומדוע 'תקלות איתות' קורות בתדירות כה גבוהה? יתכן שיש פה משהו נסתר שצריך להוציא לאור השמש.
כי "איתות ידני" זה ממש מסוכן
מרחק בלימה של רכבת, גם במהירות נמוכה, הוא הרבה יותר גדול ממרחק בלימה של מכונית. כשאתה נוהג בציוד בשווי מילוני שקלים ומסיע מאות אנשים, אתה לא יכול להסתכן בלסמוך רק על שדה ראיה.
 
לפי הודעת הרכבת מדובר בתקלת תקשורת

ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב
באזור בית יהושע, שגררה עיכובים בכל הרכבות באזור המרכז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4820662,00.html

זכור לי מישהוא בעבר שטען ש'תקלת איתות' זה שם קוד לרכבת שנתקעה על המסילה, משהו שמשום מה מנסים להסתיר (אולי כי זה אומר משהו על התחזוקה של הציוד?) לפי תגובה של אחת הנוסעות (בזהירות המתבקשת), רכבת מסויימת 'חנתה' זמן רב מאוד באזור בית יהושע, מעניין למה?

אם זה תקלה במערכת האיתות לבד, למה אי אפשר לעבור לאיתות ידני ונסיעה במהירות של 20-30 קמ"ש עם רגל על הבלם בנקודות קריטיות? ומדוע 'תקלות איתות' קורות בתדירות כה גבוהה? יתכן שיש פה משהו נסתר שצריך להוציא לאור השמש.
לפי הודעת הרכבת מדובר בתקלת תקשורת
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/sherut1.aspx[/URL]

מה שמחזק את סברת קריעת הכבל.
 

נתנאל531

Well-known member
אם הכבלים כה מועדים להקרע

לפי הודעת הרכבת מדובר בתקלת תקשורת
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/sherut1.aspx[/URL]

מה שמחזק את סברת קריעת הכבל.
אם הכבלים כה מועדים להקרע
ותקלות תקשורת שכיחות יחסית, מדוע לא פועל אמצעי גיבוי סלולארי או קווי לרשת? סך הכל נפח תעבורת התקשורת של רכבת ישראל לא נראית כמשהו רחב היקף מדי, אם יש נתק בנקודה על הקו, מה מסובך לארגן מעקף של הנתק באמצעים סלולארים או קווים על הרשת הציבורית?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כאשר הרכבת תעבור לאיתות ETCS

אם הכבלים כה מועדים להקרע
ותקלות תקשורת שכיחות יחסית, מדוע לא פועל אמצעי גיבוי סלולארי או קווי לרשת? סך הכל נפח תעבורת התקשורת של רכבת ישראל לא נראית כמשהו רחב היקף מדי, אם יש נתק בנקודה על הקו, מה מסובך לארגן מעקף של הנתק באמצעים סלולארים או קווים על הרשת הציבורית?
כאשר הרכבת תעבור לאיתות ETCS
התקשורת תהיה מבוססת סלולר.
 
וגם... שיבושים ברכבת בשל תאונה בין רכבת משא לרכב בדרום

ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב
באזור בית יהושע, שגררה עיכובים בכל הרכבות באזור המרכז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4820662,00.html

זכור לי מישהוא בעבר שטען ש'תקלת איתות' זה שם קוד לרכבת שנתקעה על המסילה, משהו שמשום מה מנסים להסתיר (אולי כי זה אומר משהו על התחזוקה של הציוד?) לפי תגובה של אחת הנוסעות (בזהירות המתבקשת), רכבת מסויימת 'חנתה' זמן רב מאוד באזור בית יהושע, מעניין למה?

אם זה תקלה במערכת האיתות לבד, למה אי אפשר לעבור לאיתות ידני ונסיעה במהירות של 20-30 קמ"ש עם רגל על הבלם בנקודות קריטיות? ומדוע 'תקלות איתות' קורות בתדירות כה גבוהה? יתכן שיש פה משהו נסתר שצריך להוציא לאור השמש.
וגם... שיבושים ברכבת בשל תאונה בין רכבת משא לרכב בדרום
[URL]http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-4820779_184,00.html[/URL]
 

Bus Nerd

Active member
רכבת שפוגעת ברכב זו לא שביתה, זו תאונה

ברכבת, אין דבר כזה מזל נאחס. יש שביתות לא מוכרות...
רכבת שפוגעת ברכב זו לא שביתה, זו תאונה
וכך גם כבל שנקרע.
&nbsp
עובדים שרוצים לשפר את מצבם התעסוקתי לא יסכנו חיי אדם בצורה כזו, ואם אתה מאמין שכן אז אתה כנראה קצת פראנואיד ואני מציע שתלך להיבדק.
 

נתנאל531

Well-known member
אנשים לא פועלים תמיד בצורה הגיונית

רכבת שפוגעת ברכב זו לא שביתה, זו תאונה
וכך גם כבל שנקרע.
&nbsp
עובדים שרוצים לשפר את מצבם התעסוקתי לא יסכנו חיי אדם בצורה כזו, ואם אתה מאמין שכן אז אתה כנראה קצת פראנואיד ואני מציע שתלך להיבדק.
אנשים לא פועלים תמיד בצורה הגיונית
לפעמים פועלים 'מהבטן' בלי לחשוב על הטווח הארוך, ודוגמאות לכך היו מספיק בתקופת סכסוכי העבודה של הרכבת לא מזמן, לרבות תקלות יזומות שנחשדו כשביתה איטלקית.
&nbsp
מה שכן, לא ידוע כרגע על סכסוך עבודה משמעותי של עובדי הרכבת והוועד התבגר מעט לאחר שגילה פוטרה, כך שהסיכויים שאלו פעולות מתוכננות - קטנים למדי.
 

Bus Nerd

Active member
גם מי שפועל מהבטן לא מטומטם מספיק בשביל להשאיר רכב על המסילה

אנשים לא פועלים תמיד בצורה הגיונית
לפעמים פועלים 'מהבטן' בלי לחשוב על הטווח הארוך, ודוגמאות לכך היו מספיק בתקופת סכסוכי העבודה של הרכבת לא מזמן, לרבות תקלות יזומות שנחשדו כשביתה איטלקית.
&nbsp
מה שכן, לא ידוע כרגע על סכסוך עבודה משמעותי של עובדי הרכבת והוועד התבגר מעט לאחר שגילה פוטרה, כך שהסיכויים שאלו פעולות מתוכננות - קטנים למדי.
גם מי שפועל מהבטן לא מטומטם מספיק בשביל להשאיר רכב על המסילה
 

Bus Nerd

Active member
כשכבל נקרע הוא בד"כ נקרע ע"י כלי עבודה של קבלן חיצוני

ההתייחסות הייתה לכבל שנקרע
כשכבל נקרע הוא בד"כ נקרע ע"י כלי עבודה של קבלן חיצוני
לא עובד רכבת שהלך לאתר בנייה של תחנה שאין לו שום סיבה תפעולית להיות בה באותו רגע וחתך את הכבל במכוון. די לתאוריות קונספירציה מיותרות.
 

נתנאל531

Well-known member
או עובד שרואה מה הולך לקרות ו'עוצם עיניים'


כשכבל נקרע הוא בד"כ נקרע ע"י כלי עבודה של קבלן חיצוני
לא עובד רכבת שהלך לאתר בנייה של תחנה שאין לו שום סיבה תפעולית להיות בה באותו רגע וחתך את הכבל במכוון. די לתאוריות קונספירציה מיותרות.
או עובד שרואה מה הולך לקרות ו'עוצם עיניים'
 

benshap2

New member
ברור כשמש על איזה מהמקרים דיברתי

רכבת שפוגעת ברכב זו לא שביתה, זו תאונה
וכך גם כבל שנקרע.
&nbsp
עובדים שרוצים לשפר את מצבם התעסוקתי לא יסכנו חיי אדם בצורה כזו, ואם אתה מאמין שכן אז אתה כנראה קצת פראנואיד ואני מציע שתלך להיבדק.
ברור כשמש על איזה מהמקרים דיברתי
כדי שיהיה צירוף מקרים, צריך שיקרו 2 מקרים או יותר.
אחד זה עוד סביר וקורה.
וזו התאונה.
&nbsp
התקלות השונות שיש ברכבת בימים האחרונים, וחוזרות על עצמן שוב ושוב, זו כבר לאו דווקא תקלה...
 

busrider

Member
הדבר הכי הזוי בתקלה הזאת זה שמדד הדיוק של הרכבת הראה 68%

ובינתיים 'תקלת איתות' ברכבת הערב
באזור בית יהושע, שגררה עיכובים בכל הרכבות באזור המרכז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4820662,00.html

זכור לי מישהוא בעבר שטען ש'תקלת איתות' זה שם קוד לרכבת שנתקעה על המסילה, משהו שמשום מה מנסים להסתיר (אולי כי זה אומר משהו על התחזוקה של הציוד?) לפי תגובה של אחת הנוסעות (בזהירות המתבקשת), רכבת מסויימת 'חנתה' זמן רב מאוד באזור בית יהושע, מעניין למה?

אם זה תקלה במערכת האיתות לבד, למה אי אפשר לעבור לאיתות ידני ונסיעה במהירות של 20-30 קמ"ש עם רגל על הבלם בנקודות קריטיות? ומדוע 'תקלות איתות' קורות בתדירות כה גבוהה? יתכן שיש פה משהו נסתר שצריך להוציא לאור השמש.
הדבר הכי הזוי בתקלה הזאת זה שמדד הדיוק של הרכבת הראה 68%
למרות שהרבה יותר מחצי הרכבות בתעקבו לכ 50 דקות וחלק בוטלו . זה מראה משהו על איכות המדד הזה .
 
מה שהזוי זה שרכבות מבוטלות לא נחשבות במדד הזה

הדבר הכי הזוי בתקלה הזאת זה שמדד הדיוק של הרכבת הראה 68%
למרות שהרבה יותר מחצי הרכבות בתעקבו לכ 50 דקות וחלק בוטלו . זה מראה משהו על איכות המדד הזה .
מה שהזוי זה שרכבות מבוטלות לא נחשבות במדד הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה