מפות תוכניות הקו הצפוני - משופר על בסיס סגנון התחתית.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
מפות תוכניות הקו הצפוני - משופר על בסיס סגנון התחתית.

מפות תוכניות הקו הצפוני - משופר על בסיס סגנון התחתית.
שתי דיאגרמות, יש בעיה כלשהי עם הרזולוציה, יתכן שאצטרך לייצא שוב אך ניתן לפתוח את הדיאגרמות בתווית חדשה ולראות אותן ברזולוציה משופרת יחסית.

בניגוד למפות ההיסטוריות שייצגו את ענף מורגייט במקביל לדיאגרמת הקו המוכרת כיום והיו הופכות את גירסאתו המלאה ל"טיול שנתי" בדיאגרמה הקיימת המפה שלי הופכת את ציר בושי - מורגייט וציר קו האקספרס לציר הראשי, כאשר ענף בנק וחלק מענף היי בארנט יוצרים ציר ראשי שני מקביל. את הטיולים במפה עושים ענף היי בארנט וענף בנק בסימטריה אסטטית בין הייגייט למורגייט תוך השקה לקמדן טאון.

כל שאר הקו על שלוחותיו השונות מתפתל סביב נקודת המרכז החדשה במקום הייצוג המוכר של שני קווים מקבילים משתי הזרועות הצפוניות ללולאה המרכזית, והענף הדרומי בציר האמצע של הדיאגרמה.

המפה בשחור מראה את הקו הצפוני המלא בגירסאת פרוייקט הנורת'רן הייטס, שלוחת באטרסי המתוכננת בימינו, ופשרה קטנה - סיפוח קו ווטרלו והסיטי שכבר מ1913 היו תוכניות לספח אותו לענף מורגייט כקו שלוחה נפרד, בדומה למעמדה האמיתי של שלוחת מורגייט ההיסטורית כשהיתה חלק נפרד פיזית מהקו הצפוני אך ענף מענפיו אחרי שאיבדה את מעמדה כקו תחתית נפרד. ישנו כמובן ייצוג לקטע האקספרס שתוכנן למרכז העיר וייצוג תחנותיו שנבנו.

במפה השניה מיוצג מצב הקו כיום. בשחור - הקו הפעיל כיום, ושלוחת באטרסי. אעיר שהדפו בהייגיט אינו תחנה אך הוא מחובר לרשת דרך חלק מהקו הישן ולכן ייצוגו. בשם הדיאגרמה ישנם "שני קווים" גם במסילה הכפולה היחידה שבין פינצ'לי סנטרל ואיסט פינצ'לי.

באפור - קטעים אחרים מהקו. אפור רציף: קו הגרייט ווסטרן, בעברו ענף מורגייט שעבר לרשת הלאומית ומשרת כיום רכבות פרבריות. באפור רציף עם מילוי לבן - ענפים ושלוחות שנסגרו, חלקם הומר לפארקי מסילה (ללא מסילה, זו נמכרה כברזל). באפור מקווקוו עם מילוי לבן - קטעים שלא נבנו או שבנייתם לא הושלמה.

בצבעים - קו ווטרלו והסיטי שהינו קו נפרד (עד 1994 הוא היה שייך לרשת הארצית, כיום הוא נחשב לקו בתחתית), וקטע מקו הוויקטוריה שהסב את הרציפים התת קרקעיים בפינסברי פארק בשילוב עם רציפי קו הפיקדילי שהיו במקום כך שמנהרות מקבילות היוצרות רציף אי אחד ניתן לעלות על רכבות הקו השני באותו הכיוון, בעוד שלרכבות בכיוון ההפוך יש ללכת לרציף אי שני. ישנו מערך דומה בהייברי ואיזלינגטון בין קו הגרייט נורת'רן לקו הוויקטוריה. במורגייט ישנן שתי תחנות מקבילות במפלסים שונים.

אני מקווה שתהנו מייצוג שונה של המוכר, ושל מה שהיה יכול להיות ואינו. אישית יצא לי לרכוב הרבה על המסילה לשעבר כי היא היתה מאד פרקטית כדי לחזור לאזור פינצ'לי מבלי לעשות את העלייה המפרכת של "גשר ההתאבדות" בדרך ארצ'ווי. אמנם יש טיפוס קצר בסוף הקטע להייגייט, אבל להוליך את האופניים במשך דקה ברחובות צדדיים עדיף מלרכב רבע שעה דרך צמתים הומים ועליות ממושכות. כן - להכרת ההיסטוריה הרכבתית יש גם יתרונות פרקטיים.



 

Ccyclist

Well-known member
שיפור רזולוציה, שתי המפות במקביל- תוכניות מעל המצב כיום

מפות תוכניות הקו הצפוני - משופר על בסיס סגנון התחתית.
שתי דיאגרמות, יש בעיה כלשהי עם הרזולוציה, יתכן שאצטרך לייצא שוב אך ניתן לפתוח את הדיאגרמות בתווית חדשה ולראות אותן ברזולוציה משופרת יחסית.

בניגוד למפות ההיסטוריות שייצגו את ענף מורגייט במקביל לדיאגרמת הקו המוכרת כיום והיו הופכות את גירסאתו המלאה ל"טיול שנתי" בדיאגרמה הקיימת המפה שלי הופכת את ציר בושי - מורגייט וציר קו האקספרס לציר הראשי, כאשר ענף בנק וחלק מענף היי בארנט יוצרים ציר ראשי שני מקביל. את הטיולים במפה עושים ענף היי בארנט וענף בנק בסימטריה אסטטית בין הייגייט למורגייט תוך השקה לקמדן טאון.

כל שאר הקו על שלוחותיו השונות מתפתל סביב נקודת המרכז החדשה במקום הייצוג המוכר של שני קווים מקבילים משתי הזרועות הצפוניות ללולאה המרכזית, והענף הדרומי בציר האמצע של הדיאגרמה.

המפה בשחור מראה את הקו הצפוני המלא בגירסאת פרוייקט הנורת'רן הייטס, שלוחת באטרסי המתוכננת בימינו, ופשרה קטנה - סיפוח קו ווטרלו והסיטי שכבר מ1913 היו תוכניות לספח אותו לענף מורגייט כקו שלוחה נפרד, בדומה למעמדה האמיתי של שלוחת מורגייט ההיסטורית כשהיתה חלק נפרד פיזית מהקו הצפוני אך ענף מענפיו אחרי שאיבדה את מעמדה כקו תחתית נפרד. ישנו כמובן ייצוג לקטע האקספרס שתוכנן למרכז העיר וייצוג תחנותיו שנבנו.

במפה השניה מיוצג מצב הקו כיום. בשחור - הקו הפעיל כיום, ושלוחת באטרסי. אעיר שהדפו בהייגיט אינו תחנה אך הוא מחובר לרשת דרך חלק מהקו הישן ולכן ייצוגו. בשם הדיאגרמה ישנם "שני קווים" גם במסילה הכפולה היחידה שבין פינצ'לי סנטרל ואיסט פינצ'לי.

באפור - קטעים אחרים מהקו. אפור רציף: קו הגרייט ווסטרן, בעברו ענף מורגייט שעבר לרשת הלאומית ומשרת כיום רכבות פרבריות. באפור רציף עם מילוי לבן - ענפים ושלוחות שנסגרו, חלקם הומר לפארקי מסילה (ללא מסילה, זו נמכרה כברזל). באפור מקווקוו עם מילוי לבן - קטעים שלא נבנו או שבנייתם לא הושלמה.

בצבעים - קו ווטרלו והסיטי שהינו קו נפרד (עד 1994 הוא היה שייך לרשת הארצית, כיום הוא נחשב לקו בתחתית), וקטע מקו הוויקטוריה שהסב את הרציפים התת קרקעיים בפינסברי פארק בשילוב עם רציפי קו הפיקדילי שהיו במקום כך שמנהרות מקבילות היוצרות רציף אי אחד ניתן לעלות על רכבות הקו השני באותו הכיוון, בעוד שלרכבות בכיוון ההפוך יש ללכת לרציף אי שני. ישנו מערך דומה בהייברי ואיזלינגטון בין קו הגרייט נורת'רן לקו הוויקטוריה. במורגייט ישנן שתי תחנות מקבילות במפלסים שונים.

אני מקווה שתהנו מייצוג שונה של המוכר, ושל מה שהיה יכול להיות ואינו. אישית יצא לי לרכוב הרבה על המסילה לשעבר כי היא היתה מאד פרקטית כדי לחזור לאזור פינצ'לי מבלי לעשות את העלייה המפרכת של "גשר ההתאבדות" בדרך ארצ'ווי. אמנם יש טיפוס קצר בסוף הקטע להייגייט, אבל להוליך את האופניים במשך דקה ברחובות צדדיים עדיף מלרכב רבע שעה דרך צמתים הומים ועליות ממושכות. כן - להכרת ההיסטוריה הרכבתית יש גם יתרונות פרקטיים.
שיפור רזולוציה, שתי המפות במקביל- תוכניות מעל המצב כיום
משהו לא בסדר עם הגדרות הייצוא מפריהנד, זה אמור להיות 300 DPI מעמוד בגודל A3. אני מצרף PDF שתוכלו להגדיל ולהנות מכל הפרטים הקטנים.

 

alantan

New member
נחמד ביותר! תמיד חשבתי כמה מסכן יהיה זה שצריך לכתוב את

מפות תוכניות הקו הצפוני - משופר על בסיס סגנון התחתית.
שתי דיאגרמות, יש בעיה כלשהי עם הרזולוציה, יתכן שאצטרך לייצא שוב אך ניתן לפתוח את הדיאגרמות בתווית חדשה ולראות אותן ברזולוציה משופרת יחסית.

בניגוד למפות ההיסטוריות שייצגו את ענף מורגייט במקביל לדיאגרמת הקו המוכרת כיום והיו הופכות את גירסאתו המלאה ל"טיול שנתי" בדיאגרמה הקיימת המפה שלי הופכת את ציר בושי - מורגייט וציר קו האקספרס לציר הראשי, כאשר ענף בנק וחלק מענף היי בארנט יוצרים ציר ראשי שני מקביל. את הטיולים במפה עושים ענף היי בארנט וענף בנק בסימטריה אסטטית בין הייגייט למורגייט תוך השקה לקמדן טאון.

כל שאר הקו על שלוחותיו השונות מתפתל סביב נקודת המרכז החדשה במקום הייצוג המוכר של שני קווים מקבילים משתי הזרועות הצפוניות ללולאה המרכזית, והענף הדרומי בציר האמצע של הדיאגרמה.

המפה בשחור מראה את הקו הצפוני המלא בגירסאת פרוייקט הנורת'רן הייטס, שלוחת באטרסי המתוכננת בימינו, ופשרה קטנה - סיפוח קו ווטרלו והסיטי שכבר מ1913 היו תוכניות לספח אותו לענף מורגייט כקו שלוחה נפרד, בדומה למעמדה האמיתי של שלוחת מורגייט ההיסטורית כשהיתה חלק נפרד פיזית מהקו הצפוני אך ענף מענפיו אחרי שאיבדה את מעמדה כקו תחתית נפרד. ישנו כמובן ייצוג לקטע האקספרס שתוכנן למרכז העיר וייצוג תחנותיו שנבנו.

במפה השניה מיוצג מצב הקו כיום. בשחור - הקו הפעיל כיום, ושלוחת באטרסי. אעיר שהדפו בהייגיט אינו תחנה אך הוא מחובר לרשת דרך חלק מהקו הישן ולכן ייצוגו. בשם הדיאגרמה ישנם "שני קווים" גם במסילה הכפולה היחידה שבין פינצ'לי סנטרל ואיסט פינצ'לי.

באפור - קטעים אחרים מהקו. אפור רציף: קו הגרייט ווסטרן, בעברו ענף מורגייט שעבר לרשת הלאומית ומשרת כיום רכבות פרבריות. באפור רציף עם מילוי לבן - ענפים ושלוחות שנסגרו, חלקם הומר לפארקי מסילה (ללא מסילה, זו נמכרה כברזל). באפור מקווקוו עם מילוי לבן - קטעים שלא נבנו או שבנייתם לא הושלמה.

בצבעים - קו ווטרלו והסיטי שהינו קו נפרד (עד 1994 הוא היה שייך לרשת הארצית, כיום הוא נחשב לקו בתחתית), וקטע מקו הוויקטוריה שהסב את הרציפים התת קרקעיים בפינסברי פארק בשילוב עם רציפי קו הפיקדילי שהיו במקום כך שמנהרות מקבילות היוצרות רציף אי אחד ניתן לעלות על רכבות הקו השני באותו הכיוון, בעוד שלרכבות בכיוון ההפוך יש ללכת לרציף אי שני. ישנו מערך דומה בהייברי ואיזלינגטון בין קו הגרייט נורת'רן לקו הוויקטוריה. במורגייט ישנן שתי תחנות מקבילות במפלסים שונים.

אני מקווה שתהנו מייצוג שונה של המוכר, ושל מה שהיה יכול להיות ואינו. אישית יצא לי לרכוב הרבה על המסילה לשעבר כי היא היתה מאד פרקטית כדי לחזור לאזור פינצ'לי מבלי לעשות את העלייה המפרכת של "גשר ההתאבדות" בדרך ארצ'ווי. אמנם יש טיפוס קצר בסוף הקטע להייגייט, אבל להוליך את האופניים במשך דקה ברחובות צדדיים עדיף מלרכב רבע שעה דרך צמתים הומים ועליות ממושכות. כן - להכרת ההיסטוריה הרכבתית יש גם יתרונות פרקטיים.
נחמד ביותר! תמיד חשבתי כמה מסכן יהיה זה שצריך לכתוב את
הלו"ז התפעולי של הקו הזה. גם היום זהו תפקיד קשה אבל משחק ילדים לעומת התסבוכת שהייתה מתוכננת במקור...
 

Ccyclist

Well-known member
הקולות הקיימים לפיצול הקו היו משיגים את מטרתם.

נחמד ביותר! תמיד חשבתי כמה מסכן יהיה זה שצריך לכתוב את
הלו"ז התפעולי של הקו הזה. גם היום זהו תפקיד קשה אבל משחק ילדים לעומת התסבוכת שהייתה מתוכננת במקור...
הקולות הקיימים לפיצול הקו היו משיגים את מטרתם.
בימינו יש דיבורים על פיצול הקו הצפוני לשם הקלת התפעול, כפי שהיה אחרי השימוט בצומת שמדרום לקמדן טאון בעשור שעבר. רשת מסובכות כפי שתיארתי היתה גורמת לפיצול לארבעה קווים שונים שרק לאחד מהם יש שלוחה.
&nbsp
1 - קו בושי - מורגייט דרך פינסברי פארק, פלוס שלוחת אלכסנדרה פאליס.
2 - קו היי בארנט - מורדן דרך בנק. (חיבור הרשת, קיצוץ לטרמינל צפוני יותר בדרום?)
3 - קו גולדרס גרין - באטרסי דרך צ'ארינג קרוס. (קו קצר בגלל האקספרס)
4 - קו האקספרס: בושי - מורדן דרך גולדרס גרין וצ'ארינג קרוס באמצעות קטע האקספרס.
&nbsp
במקום הנוחות של רכבת לכל יעד אפשרי במחיר המתנה ארוכה ברציפים הפיצול היה יוצר לו"ז פשוט של רכבות תדירות בכל קו נפרד והנוסעים מחליפים רכבות בתחנות ראשיות כמו קמדן, קנינגטון, הייגייט וכו'. פרוייקט פיצול לפני הקמת ה DLR בשנות השמונים היה מקל על סיפוח קו ווטרלו והסיטי לקו מורגייט - בושי (יתכן שגם כיום רציפים חדשים בבנק יאפשרו את החיבור) תוך פתיחת תחנה חדשה בבלאקפריירז שעולה בתוכניות לפיתוח קו השאטל הזה לקו משמעותי.
&nbsp
&nbsp
 

alantan

New member
ועדיין מדובר בסיוט לתכנן לו"ז כזה...

הקולות הקיימים לפיצול הקו היו משיגים את מטרתם.
בימינו יש דיבורים על פיצול הקו הצפוני לשם הקלת התפעול, כפי שהיה אחרי השימוט בצומת שמדרום לקמדן טאון בעשור שעבר. רשת מסובכות כפי שתיארתי היתה גורמת לפיצול לארבעה קווים שונים שרק לאחד מהם יש שלוחה.
&nbsp
1 - קו בושי - מורגייט דרך פינסברי פארק, פלוס שלוחת אלכסנדרה פאליס.
2 - קו היי בארנט - מורדן דרך בנק. (חיבור הרשת, קיצוץ לטרמינל צפוני יותר בדרום?)
3 - קו גולדרס גרין - באטרסי דרך צ'ארינג קרוס. (קו קצר בגלל האקספרס)
4 - קו האקספרס: בושי - מורדן דרך גולדרס גרין וצ'ארינג קרוס באמצעות קטע האקספרס.
&nbsp
במקום הנוחות של רכבת לכל יעד אפשרי במחיר המתנה ארוכה ברציפים הפיצול היה יוצר לו"ז פשוט של רכבות תדירות בכל קו נפרד והנוסעים מחליפים רכבות בתחנות ראשיות כמו קמדן, קנינגטון, הייגייט וכו'. פרוייקט פיצול לפני הקמת ה DLR בשנות השמונים היה מקל על סיפוח קו ווטרלו והסיטי לקו מורגייט - בושי (יתכן שגם כיום רציפים חדשים בבנק יאפשרו את החיבור) תוך פתיחת תחנה חדשה בבלאקפריירז שעולה בתוכניות לפיתוח קו השאטל הזה לקו משמעותי.
&nbsp
&nbsp
ועדיין מדובר בסיוט לתכנן לו"ז כזה...
 

Ccyclist

Well-known member
מפת "ארבעת הקווים", יתכנו בעיות רזולוציה.

אולי איצור מפה של "ארבעת הקווים"...
מפת "ארבעת הקווים", יתכנו בעיות רזולוציה.
אני מקווה שניתן לראות את הפיצול בצורה טובה. הצבעים אינם ספציפיים אלא לצרכי הדגמה בלבד.

ובעולם הבדיוני שאחרי פיצול הרשת שכמעט היתה:

לקו ההייטס ישנם קטעים משותפים על אותן מסילות בין בושי ואדג'וור, וכן בין פינצ'לי סנטראל לאיסט פינצ'לי בלבד. במרכז העיר הוא עובר במסילות נפרדות מאלו של הקו הצפוני בין אולד סטריט למורגייט. יתכן שעברו להפעיל את שלוחת אלכסנדרה פאליס כקו ענף בין תחנת הקו במפלס העליון של הייגייט כדי להקל על תפעול הקו. זהו הקו היחיד ממפלצת הקו הצפוני המסובכת שנודעה בשם The Misery Line שיש לו שלוחות. זכויות הדרך דרומית למורגייט קיימות, ולכן ענף ווטרלו והסיטי מופעל טכנית כשלוחה נפרדת של הקו ויש תוכניות לחיבורו תוך פתיחת תחנה חדשה בבלאקפריירז שתהיה חיבור נוח בין תחנה זו לווטרלו.

לקו בארנט והסיטי קטע משותף אחד עם קו ההיטס בין פינצ'לי סנטראל לאיסט פינצ'לי, ושני צמתי מסילה תפעוליים (יתכן שהם קובעו או בוטלו עקב פיצול הקו) מדרום לקמדן טאון ומצפון לקנינגטון. הקו נוסע דרך מה שהיה פעם ענף בנק ומסתיים בקלאפהאם סאות'.

לקו אייזנהאוור יש קטע משותף יחיד בין בושי לאדג'וור, ופורטל משלו לשתיים מהמסילות בגולדר'ס גרין. כל מסלולו מגולדרס' גרין דרומה הוא במנהרות האקספרס המפורסמות כולל הרציפים המפורסמים בתחנת גודג' סטריט שהיו בונקר הפיקוד של הגנרל אייזנהאוור במלחמת העולם השניה. הקו ממשיך דרומה אחרי תחנות קלאפהאם וצפונה מגולדרס גרין ומאפשר חיבור אקספרס מהיר מהפרברים למרכז העיר. יש תיכנונים להוסיף לו 2-3 תחנות נוספות במרכז העיר בנוסף לרציפי המקלט ההיסטוריים, כנראה בקנינגטון או ווטרלו, וכן בצ'ארינג קרוס או אמבנקמנט, וביוסטון. ישנה גם יוזמה למנהרת הולכי רגל עם מסוע בין רציפי קו האקספרס בגודג' סטריט לרציפי הקרוסרייל בטוטנהאם קורט רוד.

קו האמפסטד חולק את אותם שני צמתים תפעוליים של קו בארנט והסיטי בקמדן ובקנינגטון. שאר התוואי שלו נפרד. הקו מתחיל ברציפים האמצעיים של תחנת גולדרס גרין, עובר דרך מה שהיה פעם ענף צ'ארינג קרוס ומרבית הרכבות מסתיימות בלולאת קנינגטון. יש הפעלה חלקית בהמשך הקו לבאטרסי שיפתח בצורה מלאה עד סוף העשור.

הקטעים המשותפים מחייבים תיאום מסויים בין הקווים, אך ככלל הפעלתם פשוטה יותר מהפעלת רשת שלמה שבה רכבות מחליפות בין שלושה מסלולים עיקריים.

 

alantan

New member
נחמד מאוד! אני מאמין שאת גולדרס גרין היו מרחיבים ללפחות

מפת "ארבעת הקווים", יתכנו בעיות רזולוציה.
אני מקווה שניתן לראות את הפיצול בצורה טובה. הצבעים אינם ספציפיים אלא לצרכי הדגמה בלבד.

ובעולם הבדיוני שאחרי פיצול הרשת שכמעט היתה:

לקו ההייטס ישנם קטעים משותפים על אותן מסילות בין בושי ואדג'וור, וכן בין פינצ'לי סנטראל לאיסט פינצ'לי בלבד. במרכז העיר הוא עובר במסילות נפרדות מאלו של הקו הצפוני בין אולד סטריט למורגייט. יתכן שעברו להפעיל את שלוחת אלכסנדרה פאליס כקו ענף בין תחנת הקו במפלס העליון של הייגייט כדי להקל על תפעול הקו. זהו הקו היחיד ממפלצת הקו הצפוני המסובכת שנודעה בשם The Misery Line שיש לו שלוחות. זכויות הדרך דרומית למורגייט קיימות, ולכן ענף ווטרלו והסיטי מופעל טכנית כשלוחה נפרדת של הקו ויש תוכניות לחיבורו תוך פתיחת תחנה חדשה בבלאקפריירז שתהיה חיבור נוח בין תחנה זו לווטרלו.

לקו בארנט והסיטי קטע משותף אחד עם קו ההיטס בין פינצ'לי סנטראל לאיסט פינצ'לי, ושני צמתי מסילה תפעוליים (יתכן שהם קובעו או בוטלו עקב פיצול הקו) מדרום לקמדן טאון ומצפון לקנינגטון. הקו נוסע דרך מה שהיה פעם ענף בנק ומסתיים בקלאפהאם סאות'.

לקו אייזנהאוור יש קטע משותף יחיד בין בושי לאדג'וור, ופורטל משלו לשתיים מהמסילות בגולדר'ס גרין. כל מסלולו מגולדרס' גרין דרומה הוא במנהרות האקספרס המפורסמות כולל הרציפים המפורסמים בתחנת גודג' סטריט שהיו בונקר הפיקוד של הגנרל אייזנהאוור במלחמת העולם השניה. הקו ממשיך דרומה אחרי תחנות קלאפהאם וצפונה מגולדרס גרין ומאפשר חיבור אקספרס מהיר מהפרברים למרכז העיר. יש תיכנונים להוסיף לו 2-3 תחנות נוספות במרכז העיר בנוסף לרציפי המקלט ההיסטוריים, כנראה בקנינגטון או ווטרלו, וכן בצ'ארינג קרוס או אמבנקמנט, וביוסטון. ישנה גם יוזמה למנהרת הולכי רגל עם מסוע בין רציפי קו האקספרס בגודג' סטריט לרציפי הקרוסרייל בטוטנהאם קורט רוד.

קו האמפסטד חולק את אותם שני צמתים תפעוליים של קו בארנט והסיטי בקמדן ובקנינגטון. שאר התוואי שלו נפרד. הקו מתחיל ברציפים האמצעיים של תחנת גולדרס גרין, עובר דרך מה שהיה פעם ענף צ'ארינג קרוס ומרבית הרכבות מסתיימות בלולאת קנינגטון. יש הפעלה חלקית בהמשך הקו לבאטרסי שיפתח בצורה מלאה עד סוף העשור.

הקטעים המשותפים מחייבים תיאום מסויים בין הקווים, אך ככלל הפעלתם פשוטה יותר מהפעלת רשת שלמה שבה רכבות מחליפות בין שלושה מסלולים עיקריים.
נחמד מאוד! אני מאמין שאת גולדרס גרין היו מרחיבים ללפחות
ארבעה רציפים - הפעלת הרציף האמצעי כתחנת מוצא לא היתה מספיקה.
 

Ccyclist

Well-known member
אפשר לבטל את הלא-רציפים שם לטובת מסילה. תוכל לסמן חפיפות?

נחמד מאוד! אני מאמין שאת גולדרס גרין היו מרחיבים ללפחות
ארבעה רציפים - הפעלת הרציף האמצעי כתחנת מוצא לא היתה מספיקה.
אפשר לבטל את הלא-רציפים שם לטובת מסילה. תוכל לסמן חפיפות?
לקוראים: בגולדרס גרין יש מצב ייחודי של 3 מסילות ו "5 רציפים", כשכל מסילה עוברת בין 2 "רציפים" ואפשר טכנית לפתוח את הדלתות בשני הצדדים. זה אומר שישנו מקום למסילה נוספת בתחנה העילית הקיימת אם יחליפו את רציף 2 במסילה או אם היו עושים תצורה של 2 רציפי אי, ו4 מסילות. בצמוד לתחנה יש דפו ובאופן מעניין המסילות לדפו כוללות פורטל "סתום" קצרצר שאינו מתחבר לאף מסילה תת קרקעית אך נחוץ לחיוג הרכבות מהתחנה לדפו.
&nbsp
אני לא ליד המחשב היום, אבל אם תרצה תוכל לסמן בצבע בולט את קטעי החפיפה הבודדים בתוכנית 4 הקווים. בושי-אדג'וור, המסילה הכפולה בין פינצ'לי סנטראל לאיסט פינצ'לי, וצמתי קמדן (שתי נקודות משני צידי קו האקספרס) וקננינגטון. במקביל אפשר לומר לקוראים שבקו המשותף הכל למעט שלוחת אלכסנדרה פאליס וקטע ווטרלו והסיטי יכל להכיל קווים חופפים למספר יעדים שונים דרך ענפים שונים במרכז העיר.
 

alantan

New member
לדעתי היה צורך לבנות את התחנה מחדש, הרי ביטול רציף לא היה

אפשר לבטל את הלא-רציפים שם לטובת מסילה. תוכל לסמן חפיפות?
לקוראים: בגולדרס גרין יש מצב ייחודי של 3 מסילות ו "5 רציפים", כשכל מסילה עוברת בין 2 "רציפים" ואפשר טכנית לפתוח את הדלתות בשני הצדדים. זה אומר שישנו מקום למסילה נוספת בתחנה העילית הקיימת אם יחליפו את רציף 2 במסילה או אם היו עושים תצורה של 2 רציפי אי, ו4 מסילות. בצמוד לתחנה יש דפו ובאופן מעניין המסילות לדפו כוללות פורטל "סתום" קצרצר שאינו מתחבר לאף מסילה תת קרקעית אך נחוץ לחיוג הרכבות מהתחנה לדפו.
&nbsp
אני לא ליד המחשב היום, אבל אם תרצה תוכל לסמן בצבע בולט את קטעי החפיפה הבודדים בתוכנית 4 הקווים. בושי-אדג'וור, המסילה הכפולה בין פינצ'לי סנטראל לאיסט פינצ'לי, וצמתי קמדן (שתי נקודות משני צידי קו האקספרס) וקננינגטון. במקביל אפשר לומר לקוראים שבקו המשותף הכל למעט שלוחת אלכסנדרה פאליס וקטע ווטרלו והסיטי יכל להכיל קווים חופפים למספר יעדים שונים דרך ענפים שונים במרכז העיר.
לדעתי היה צורך לבנות את התחנה מחדש, הרי ביטול רציף לא היה
פותר את הבעיה כי אז היו לך שלוש מסילות ברצף בלי אף רציף ביניהן.
 

Ccyclist

Well-known member
משאירים את 5 ו 4, מסילות במקום 3 ו1 ואי ב2 ובמסילה הדרומית.

לדעתי היה צורך לבנות את התחנה מחדש, הרי ביטול רציף לא היה
פותר את הבעיה כי אז היו לך שלוש מסילות ברצף בלי אף רציף ביניהן.
משאירים את 5 ו 4, מסילות במקום 3 ו1 ואי ב2 ובמסילה הדרומית.
 

alantan

New member
אני חושב שאתה מתכוון במקום 2 ו/או 4 להעביר מסילה

משאירים את 5 ו 4, מסילות במקום 3 ו1 ואי ב2 ובמסילה הדרומית.
אני חושב שאתה מתכוון במקום 2 ו/או 4 להעביר מסילה
כאשר משאירים את 1, 3, ו-5:
קוד:
^לצפון
 |  |  |
1|23|45| 
 |  |  |

 || || |
1||3||5|
 || || |
אבל נראה לי מסובך - הרציפים אומנם רחבים אבל הדבר היה משאיר רציפי אי צרים כמו אלה שבוטלו ביוסטון ואינג'ל. במרכזם גם יש את המדרגות שיורדות למנהרת הגישה ולא ברור איך הדבר היה נפתר בלי להזיז את המדרגות הללו ולהשאיר רצועה צרה בין הפיר לקצה הרציף.
 

Ccyclist

Well-known member
לדעתי אפשר לבטל את רציפים 4-5 הקיימים ולבנות אי חדש מצפון.

אני חושב שאתה מתכוון במקום 2 ו/או 4 להעביר מסילה
כאשר משאירים את 1, 3, ו-5:
קוד:
^לצפון
 |  |  |
1|23|45| 
 |  |  |

 || || |
1||3||5|
 || || |
אבל נראה לי מסובך - הרציפים אומנם רחבים אבל הדבר היה משאיר רציפי אי צרים כמו אלה שבוטלו ביוסטון ואינג'ל. במרכזם גם יש את המדרגות שיורדות למנהרת הגישה ולא ברור איך הדבר היה נפתר בלי להזיז את המדרגות הללו ולהשאיר רצועה צרה בין הפיר לקצה הרציף.
לדעתי אפשר לבטל את רציפים 4-5 הקיימים ולבנות אי חדש מצפון.
מדובר תוכנית הסבה בת זמנן של איסט פינצ'לי ופינצ'לי רוד, וקשה לי להאמין שהיו מוותרים על תצורת שני האיים בין ארבעת המסילות המאפשרת החלפה מהירה בין שני קווים באותו כיוון על אותו הרציף.
&nbsp
האי של רציפים 2-3 יכול להשאר (אם כי ביטול רציף 1 והזזת מסילה 1 דרומה יכל להרחיב את האי), וכך גם מסילות 1, 2, מסדרון הגישה המקורי ובניין הכניסה לתחנה.
&nbsp
בחצי הצפוני של התחנה היו מבטלים את האי הקיים של רציפים 4-5, ממשיכים את הויאדוקט עליו בנויה התחנה צפונה מעל לכביש הגישה הפנימי של הדפו, מניחים מסילה שלישית חדשה בצמוד למסילה 2, אי חדש של רציפים 4-5 חדשים מצפון למסילה ומסילה רביעית חדשה מצפון לאי. את גרם המדרגות הקיים היו מסיבים לאיזה ארון חשמל או ניקיון שהיה זוכה לביקורי חובבים.
&nbsp
מדרום לתחנה היו יכולים להסב את מנהרות התחנה הקיימות של North End למפלגים שיאחדו את מנהרות האקספרס מדרום עם מנהרות הקו הצפוני הקיימות כך שלא היה צורך בהרחבת הפורטל הקיים בגולדרס גרין. מדובר בקילטמטר אחד של תוואי אחוד.
&nbsp
גולדרס גרין היתה הטרמינל הצפון מערבי המקורי של ה Charing Cross, Euston & Hampstead Railway ולכן זו נקודת סיום טבעית לקו המקוצר כשהפרברים החיצוניים נופלים על קו האקספרס.
&nbsp
מסילה 4 היתה צריכה חיבור מערבה להמשך הקו לאדג'וור ובושי.
&nbsp
רכבות מהעיר היו מסתיימות בדרך כלל ברציף 4 כדי לאפשר החלפה מהירה צפונה ורכבות מהדפו היו חוצות לרציף 3 כדי לאפשר מעבר דרומה. יתכן שהיו מרחיבים את הויאדוקט מערבה ל 3 מסילות כדי לאפשר חיוג מערבית (צפונית מבחינת כיוון נסיעה) לרציפים.
&nbsp
הדפו היה יוצר כמה בעיות חיוג בשעות העומס אך כבר כיום ישנן 5 מסילות ממזרח לתחנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה