תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון

מצב
הנושא נעול.

LG123456

New member
תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון

תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.

 

LG123456

New member
המשך

תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
המשך
במפגש מוצבים כבר רמזורים מקדימים משני הצדדים.
בנוסף, כבר הותקנו הבסיסים למחסומי הרכבת עם שלוחות מוכנות לחיבור ונבנה משטח שישמש ככל הנראה את מבנה בקרת המחסום.







 

LG123456

New member
לסיום

תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
לסיום
שימו לב שלהכנה הראשונה שראיתם יש 2 נקבים עגולים לעומת 4 בשתי ההכנות האחרות. האם יש לזה משמעות?

לילה טוב





 
למה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?

תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
למה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?
 

amit1270

New member
ברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן

למה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?
ברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן
יש הרבה מאוד מפגשי כביש-מסילה על מסילות עמוסות הרבה יותר ממסילת העמק, ואיכשהו חיים עם זה. אצלנו במסילות החדשות הסטנדרט גבוה מאוד, אבל פה ושם יש מקומות שמסיבות שונות (תקציביות, תנועה חוצה דלילה) העדיפו להשאיר את המפגש ולא לבנות גשר יקר. עדיין המצב לאורך המסילות הנסללות בארץ הוא מהטובים בעולם ומפגשים כאלה הם נדירים.
 

Bus Nerd

Active member
בארה"ב יש המון מפגשי מסילה בלי מחסומים אפילו

ברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן
יש הרבה מאוד מפגשי כביש-מסילה על מסילות עמוסות הרבה יותר ממסילת העמק, ואיכשהו חיים עם זה. אצלנו במסילות החדשות הסטנדרט גבוה מאוד, אבל פה ושם יש מקומות שמסיבות שונות (תקציביות, תנועה חוצה דלילה) העדיפו להשאיר את המפגש ולא לבנות גשר יקר. עדיין המצב לאורך המסילות הנסללות בארץ הוא מהטובים בעולם ומפגשים כאלה הם נדירים.
בארה"ב יש המון מפגשי מסילה בלי מחסומים אפילו
 
בארה"ב יש לך מלא מפגשים שיש שם תנועה של 30 רכבים ביום.

בארה"ב יש המון מפגשי מסילה בלי מחסומים אפילו
בארה"ב יש לך מלא מפגשים שיש שם תנועה של 30 רכבים ביום.
בארץ אין לך כאלה. אנחנו מדינה קטנה... כל מפגש הוא מקום שבו עוברים מאות כלי רכב ביום.
 

amit1270

New member
ארה"ב לא הייתה הדוגמה שעלתה לי בראש כשכתבתי

בארה"ב יש לך מלא מפגשים שיש שם תנועה של 30 רכבים ביום.
בארץ אין לך כאלה. אנחנו מדינה קטנה... כל מפגש הוא מקום שבו עוברים מאות כלי רכב ביום.
ארה"ב לא הייתה הדוגמה שעלתה לי בראש כשכתבתי
"מדינות מתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן" (לפחות בתחום הרכבות).

אגב, גם בארץ יש כבישים שבקושי נוסעות עליהם מכוניות. לא יודע כמה כביש הגישה לבית המעצר קישון עמוס בכלי רכב, אבל יש לי תחושה שההפרדה המפלסית שתיבנה שם לא תוקם בגלל כמות המכוניות החוצה את המסילה. למעשה רוב ההפרדות בארץ נבנו משיקולי בטיחות ולא משיקולים תנועתיים (אולי אפילו בטיחות-יתר. לא שזה משהו רע, אבל צריך להיות מודעים לכך שגם מחסום עובד ולא כל מפגש הוא אסון).
 
במקרה הזה מדובר בהפרדה זמנית

ברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן
יש הרבה מאוד מפגשי כביש-מסילה על מסילות עמוסות הרבה יותר ממסילת העמק, ואיכשהו חיים עם זה. אצלנו במסילות החדשות הסטנדרט גבוה מאוד, אבל פה ושם יש מקומות שמסיבות שונות (תקציביות, תנועה חוצה דלילה) העדיפו להשאיר את המפגש ולא לבנות גשר יקר. עדיין המצב לאורך המסילות הנסללות בארץ הוא מהטובים בעולם ומפגשים כאלה הם נדירים.
במקרה הזה מדובר בהפרדה זמנית
וזאת מאחר ובעתיד הרמזור המוביל לבית מעצר קישון יוחלף במפרידן שיעבור גם מתחת (או מעל, לא זוכר) לכביש ולפסי הרכבת.
הוא ימשיך במתכונת של כביש שירות דרומה עד לכניסה למחנה ג'למה, שאמור לגדול מאד, ומשם יהיה עוד גשר על הכביש והמסילה לכיוון מחלף אלרואי ומחלף העמקים (המחלף שייבנה במסגרת הארכת כביש 6 צפונה).

לכן המעבר המסילתי הזה אושר, כי ידוע שזה מצב זמני. כמוש נאמר פה, הסטנדרט הגבוה של הפרדה מפלסית בכל מחיר הוא סטנדרט די ייחודי לישראל, במקומות אחרים לא היו מהססים לחסוך כמה מליונים ולאשר גם מעברים מסילתיים קובעים בנפחי תנועה כאלה.
 
במקרה של המפגש הזה, הוא אמור להתבטל במסגרת פרויקט הארכת

למה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?
במקרה של המפגש הזה, הוא אמור להתבטל במסגרת פרויקט הארכת
כביש 6. תיסלל כניסה מזרחית לבית המעצר ואז המפגש הזה יבוטל.
לכן אין שום טעם להשקיע בהפרדה מפלסית בכביש הקיים לבית המעצר.

מפגש זמני בין מסילה עם תנועת רכבות דלילה וכביש גישה משני זה סביר בהחלט.
 
אתה יודע כמה פקקים צומת בית מעצר קישון יוצרת?

במקרה של המפגש הזה, הוא אמור להתבטל במסגרת פרויקט הארכת
כביש 6. תיסלל כניסה מזרחית לבית המעצר ואז המפגש הזה יבוטל.
לכן אין שום טעם להשקיע בהפרדה מפלסית בכביש הקיים לבית המעצר.

מפגש זמני בין מסילה עם תנועת רכבות דלילה וכביש גישה משני זה סביר בהחלט.
אתה יודע כמה פקקים צומת בית מעצר קישון יוצרת?
הזמני הזה הוא סיוט של עשרות אלפי נהגים כל יום.
הפקק מגיע עד אחרי צומת יגור בכל שעות הבוקר והצהריים.
&nbsp
אני מקווה מאוד שהרמזורים שם יהיו חכמים כך שאם יש רכבת יהיה רמזור ירוק קבוע לאלה שנוסעים ישר על ציר יגור-העמקים. איכשהו קשה לי להאמין שיעשו את זה בשם ה"זמני".
 
עכשיו כתבת על משהו אחר שלא קשור ישירות למפגש עם המסילה

אתה יודע כמה פקקים צומת בית מעצר קישון יוצרת?
הזמני הזה הוא סיוט של עשרות אלפי נהגים כל יום.
הפקק מגיע עד אחרי צומת יגור בכל שעות הבוקר והצהריים.
&nbsp
אני מקווה מאוד שהרמזורים שם יהיו חכמים כך שאם יש רכבת יהיה רמזור ירוק קבוע לאלה שנוסעים ישר על ציר יגור-העמקים. איכשהו קשה לי להאמין שיעשו את זה בשם ה"זמני".
עכשיו כתבת על משהו אחר שלא קשור ישירות למפגש עם המסילה
אתה למעשה רוצה שימחלפו את מסעף בית המעצר ללא קשר למעבר המסילה במפגש עם כביש הגישה לבית המעצר.
אז התשובה לגבי מחלף/מחלפון כזה זהה לתשובה לגבי ההפרדה המפלסית - הפתרון יבוא במסגרת הארכת כביש 6 שתשנה את סדרי התנועה באזור הזה בכלל ולכן אין טעם לבנות מחלף/מחלפון שלא תואם את תוכניות הארכת כביש 6.
 
אם היו מרחיבים את הצומת מ 2 ל3 נתיבים לכל כיוון

עכשיו כתבת על משהו אחר שלא קשור ישירות למפגש עם המסילה
אתה למעשה רוצה שימחלפו את מסעף בית המעצר ללא קשר למעבר המסילה במפגש עם כביש הגישה לבית המעצר.
אז התשובה לגבי מחלף/מחלפון כזה זהה לתשובה לגבי ההפרדה המפלסית - הפתרון יבוא במסגרת הארכת כביש 6 שתשנה את סדרי התנועה באזור הזה בכלל ולכן אין טעם לבנות מחלף/מחלפון שלא תואם את תוכניות הארכת כביש 6.
אם היו מרחיבים את הצומת מ 2 ל3 נתיבים לכל כיוון
הוא לא היה צוואר הבקבוק שהוא היום
 
אין צורך להרחיב יש צורך לבטל.

אם היו מרחיבים את הצומת מ 2 ל3 נתיבים לכל כיוון
הוא לא היה צוואר הבקבוק שהוא היום
אין צורך להרחיב יש צורך לבטל.
לא יקרה כלום אם כלי הרכב שיוצאים מבית המעצר יפרססו בצומת העמקים ולא יקרה כלום אם כלי רכב שמגיעים מיקנעם לא יוכלו לפנות שמאלה לבית המעצר אלא יסעו עד יגור ויחזרו.
המחיר הכלכלי של הפקק הזה הוא עצום.
 

anan161

New member
בהקשר לרכבת העמק, מישהו יודע מה קורה עם תחנת לב המפרץ?

תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
בהקשר לרכבת העמק, מישהו יודע מה קורה עם תחנת לב המפרץ?
עברתי בלב המפרץ היום והחיבור לגשר הרכבת נראה רחוק למדי מסיום, לא משהו שיקרה עד אוקטובר הקרוב (המועד לפי הפרסומים שבו הרכבת אמורה להחיל לנוע).
למישהו יש עדכון בנושא?

מצטער אם זה לא קשור ישירות להודעה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה