המשךתמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
לסיוםתמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
למה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
ברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להןלמה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?
בארה"ב יש המון מפגשי מסילה בלי מחסומים אפילוברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן
יש הרבה מאוד מפגשי כביש-מסילה על מסילות עמוסות הרבה יותר ממסילת העמק, ואיכשהו חיים עם זה. אצלנו במסילות החדשות הסטנדרט גבוה מאוד, אבל פה ושם יש מקומות שמסיבות שונות (תקציביות, תנועה חוצה דלילה) העדיפו להשאיר את המפגש ולא לבנות גשר יקר. עדיין המצב לאורך המסילות הנסללות בארץ הוא מהטובים בעולם ומפגשים כאלה הם נדירים.
בארה"ב יש לך מלא מפגשים שיש שם תנועה של 30 רכבים ביום.בארה"ב יש המון מפגשי מסילה בלי מחסומים אפילו
ארה"ב לא הייתה הדוגמה שעלתה לי בראש כשכתבתיבארה"ב יש לך מלא מפגשים שיש שם תנועה של 30 רכבים ביום.
בארץ אין לך כאלה. אנחנו מדינה קטנה... כל מפגש הוא מקום שבו עוברים מאות כלי רכב ביום.
במקרה הזה מדובר בהפרדה זמניתברוב המדינות המתקדמות שאנחנו שואפים להידמות להן
יש הרבה מאוד מפגשי כביש-מסילה על מסילות עמוסות הרבה יותר ממסילת העמק, ואיכשהו חיים עם זה. אצלנו במסילות החדשות הסטנדרט גבוה מאוד, אבל פה ושם יש מקומות שמסיבות שונות (תקציביות, תנועה חוצה דלילה) העדיפו להשאיר את המפגש ולא לבנות גשר יקר. עדיין המצב לאורך המסילות הנסללות בארץ הוא מהטובים בעולם ומפגשים כאלה הם נדירים.
במקרה של המפגש הזה, הוא אמור להתבטל במסגרת פרויקט הארכתלמה לייצר עוד מפגשי כביש מסילה?
אתה יודע כמה פקקים צומת בית מעצר קישון יוצרת?במקרה של המפגש הזה, הוא אמור להתבטל במסגרת פרויקט הארכת
כביש 6. תיסלל כניסה מזרחית לבית המעצר ואז המפגש הזה יבוטל.
לכן אין שום טעם להשקיע בהפרדה מפלסית בכביש הקיים לבית המעצר.
מפגש זמני בין מסילה עם תנועת רכבות דלילה וכביש גישה משני זה סביר בהחלט.
עכשיו כתבת על משהו אחר שלא קשור ישירות למפגש עם המסילהאתה יודע כמה פקקים צומת בית מעצר קישון יוצרת?
הזמני הזה הוא סיוט של עשרות אלפי נהגים כל יום.
הפקק מגיע עד אחרי צומת יגור בכל שעות הבוקר והצהריים.
 
אני מקווה מאוד שהרמזורים שם יהיו חכמים כך שאם יש רכבת יהיה רמזור ירוק קבוע לאלה שנוסעים ישר על ציר יגור-העמקים. איכשהו קשה לי להאמין שיעשו את זה בשם ה"זמני".
אם היו מרחיבים את הצומת מ 2 ל3 נתיבים לכל כיווןעכשיו כתבת על משהו אחר שלא קשור ישירות למפגש עם המסילה
אתה למעשה רוצה שימחלפו את מסעף בית המעצר ללא קשר למעבר המסילה במפגש עם כביש הגישה לבית המעצר.
אז התשובה לגבי מחלף/מחלפון כזה זהה לתשובה לגבי ההפרדה המפלסית - הפתרון יבוא במסגרת הארכת כביש 6 שתשנה את סדרי התנועה באזור הזה בכלל ולכן אין טעם לבנות מחלף/מחלפון שלא תואם את תוכניות הארכת כביש 6.
אין צורך להרחיב יש צורך לבטל.אם היו מרחיבים את הצומת מ 2 ל3 נתיבים לכל כיוון
הוא לא היה צוואר הבקבוק שהוא היום
בהקשר לרכבת העמק, מישהו יודע מה קורה עם תחנת לב המפרץ?תמונות ממפגש מסילת העמק וכביש הגישה לבית המעצר קישון
כידוע, המפגש הוסדר זה מכבר עם התקנת רפידות, גידור ושילוט.
היום עצרתי במפגש כדי לראות את התקדמות הכנות המפגש להפעלת המסילה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.