יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
דוד. הרבה זמן לא היו שרשורים כאלה


יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
דוד. הרבה זמן לא היו שרשורים כאלה
 

alantan

New member
מספר מוזר קצת לציון יום הולדת - סיום אירועי שנת ה-80?

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
מספר מוזר קצת לציון יום הולדת - סיום אירועי שנת ה-80?
תודה רבה על התמונות, נהניתי!
&nbsp
הרכבות החדשות יותר מזכירות לי יותר דגמים אמריקאים. במיוחד הדגם הא-סימטרי עם החלון של הנהג בצד ימין (ימין שלנו) כשבצד שמאל קדמת תא הנהג חסומה בקיר. מזכיר לי דגם של שנות ה-70 שראיתי בתמונות מארה"ב. גם העיצוב הפנימי עם עמודי הפלדה מזכיר לי קרונות אמריקאיות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בשנה שעברה, בציון השנה ה-80 האירוע היה גדול יותר.

מספר מוזר קצת לציון יום הולדת - סיום אירועי שנת ה-80?
תודה רבה על התמונות, נהניתי!
&nbsp
הרכבות החדשות יותר מזכירות לי יותר דגמים אמריקאים. במיוחד הדגם הא-סימטרי עם החלון של הנהג בצד ימין (ימין שלנו) כשבצד שמאל קדמת תא הנהג חסומה בקיר. מזכיר לי דגם של שנות ה-70 שראיתי בתמונות מארה"ב. גם העיצוב הפנימי עם עמודי הפלדה מזכיר לי קרונות אמריקאיות.
בשנה שעברה, בציון השנה ה-80 האירוע היה גדול יותר.
אבל היום הזה מצוין בכל שנה ובשנים האחרונות התרחב מאוד בשל המיתוג החדש של המטרו ושיחזור הקרונות ההיסטוריים.
תתפלא, אבל הרכבת עם תא הניהוג בצד (הרכבת האפורה עם הפס הצהוב) דווקא לא כל כך חדשה. למעשה היא די ישנה והיא גם הברווזון המכוער של המטרו עם סיפור די טרגי.
הרכבות הזו החלה את דרכה בשנים 1973-1985. באותן שנים ניסו מהנדסי Metrowagonmash, מפעל הבית של המטרו, ליצור את "הקרון המושלם". הפרוייקט קיבל את שם הקוד "קרון מסוג И"/ הקונספט החדש לחלוטין היה מבוסס על מרכב אלומיניום קל (בדומה ל- IC3) במקום בפלדה כבדה. אולם הקרון לא הצליח לעמוד בסטנדרטים הבטיחותיים הנדרשים והפרוייקט נזנח לאחר שנבנו רק 7 קרונות ניסיוניים.
81-720/721 Yauza שבתמונה הוא תולדה של הפרוייקט הכושל ההוא. הפרויקט סבל גם הוא מקשיי לידה ארוכים ובסופו של דבר, בין השנים 1998-2000 הורכבו 7 רכבות בלבד. במשך מספר שנים הם הושבתו לתקופות ארוכות בשל מחסור בחלפים.
בימינו הרכבות מסיימות את שרותן הלא ארוך ויוצאות, ככל הנראה, לגמלאות בסוף השנה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תוספת:

בשנה שעברה, בציון השנה ה-80 האירוע היה גדול יותר.
אבל היום הזה מצוין בכל שנה ובשנים האחרונות התרחב מאוד בשל המיתוג החדש של המטרו ושיחזור הקרונות ההיסטוריים.
תתפלא, אבל הרכבת עם תא הניהוג בצד (הרכבת האפורה עם הפס הצהוב) דווקא לא כל כך חדשה. למעשה היא די ישנה והיא גם הברווזון המכוער של המטרו עם סיפור די טרגי.
הרכבות הזו החלה את דרכה בשנים 1973-1985. באותן שנים ניסו מהנדסי Metrowagonmash, מפעל הבית של המטרו, ליצור את "הקרון המושלם". הפרוייקט קיבל את שם הקוד "קרון מסוג И"/ הקונספט החדש לחלוטין היה מבוסס על מרכב אלומיניום קל (בדומה ל- IC3) במקום בפלדה כבדה. אולם הקרון לא הצליח לעמוד בסטנדרטים הבטיחותיים הנדרשים והפרוייקט נזנח לאחר שנבנו רק 7 קרונות ניסיוניים.
81-720/721 Yauza שבתמונה הוא תולדה של הפרוייקט הכושל ההוא. הפרויקט סבל גם הוא מקשיי לידה ארוכים ובסופו של דבר, בין השנים 1998-2000 הורכבו 7 רכבות בלבד. במשך מספר שנים הם הושבתו לתקופות ארוכות בשל מחסור בחלפים.
בימינו הרכבות מסיימות את שרותן הלא ארוך ויוצאות, ככל הנראה, לגמלאות בסוף השנה.
תוספת:
לגבי התא הא-סימטרי.
בסידרת הקרונות החדשה ביות, 81-760/761 Oka ובכמה גירסאות קודמות, החזית בנויה כך בגלל דלת החירום המותקנת בחזית לטובת פינוי נוסעים בתוך המהנהרה במקרי חירום.
 

alantan

New member
כן, זה באמת נראה כמו משהו משנות השבעים-שמונים... תודה!

בשנה שעברה, בציון השנה ה-80 האירוע היה גדול יותר.
אבל היום הזה מצוין בכל שנה ובשנים האחרונות התרחב מאוד בשל המיתוג החדש של המטרו ושיחזור הקרונות ההיסטוריים.
תתפלא, אבל הרכבת עם תא הניהוג בצד (הרכבת האפורה עם הפס הצהוב) דווקא לא כל כך חדשה. למעשה היא די ישנה והיא גם הברווזון המכוער של המטרו עם סיפור די טרגי.
הרכבות הזו החלה את דרכה בשנים 1973-1985. באותן שנים ניסו מהנדסי Metrowagonmash, מפעל הבית של המטרו, ליצור את "הקרון המושלם". הפרוייקט קיבל את שם הקוד "קרון מסוג И"/ הקונספט החדש לחלוטין היה מבוסס על מרכב אלומיניום קל (בדומה ל- IC3) במקום בפלדה כבדה. אולם הקרון לא הצליח לעמוד בסטנדרטים הבטיחותיים הנדרשים והפרוייקט נזנח לאחר שנבנו רק 7 קרונות ניסיוניים.
81-720/721 Yauza שבתמונה הוא תולדה של הפרוייקט הכושל ההוא. הפרויקט סבל גם הוא מקשיי לידה ארוכים ובסופו של דבר, בין השנים 1998-2000 הורכבו 7 רכבות בלבד. במשך מספר שנים הם הושבתו לתקופות ארוכות בשל מחסור בחלפים.
בימינו הרכבות מסיימות את שרותן הלא ארוך ויוצאות, ככל הנראה, לגמלאות בסוף השנה.
כן, זה באמת נראה כמו משהו משנות השבעים-שמונים... תודה!
 

amit1270

New member
תודה רבה כבוד הרב! אחלה תמונות!

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
תודה רבה כבוד הרב! אחלה תמונות!

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה