יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.

 

davidfainshtein

Member
מנהל
==1==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==1==





 

davidfainshtein

Member
מנהל
==2==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==2==
לנוסעים - הספות פעם היו רכות והרבה יותר נוחות.
אבל נהג הרכבת - עמד.



 

davidfainshtein

Member
מנהל
==3==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==3==



 

davidfainshtein

Member
מנהל
==4==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==4==





 

davidfainshtein

Member
מנהל
==5==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==5==







 

davidfainshtein

Member
מנהל
==6==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==6==
גם כמה יחידות של ציוד נייד תפעולי היו שם. המרשים ביותר, כמובן, הוא המפלס שלג המסילתי על בסיס משאית ה-GAZ-51 המיתולוגית.









 

davidfainshtein

Member
מנהל
==7==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==7==
התחנה, בינתיים, ממשיכה לתפקד כרגיל...





 

davidfainshtein

Member
מנהל
==8==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==8==
במהלך נסיעותיי יצא לי לנסוע בכמה וכמה דורות ודגמים של רכבות הפועלות כעת במטרו.







 

davidfainshtein

Member
מנהל
==9==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==9==



 

davidfainshtein

Member
מנהל
==10==

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
==10==
ולסיום, כמה תמונות מתחנת Alma-Atinskaya היפייפיה. תחנה חדשה יחסית אשר נפתחה ב- 2012.





 

davidfainshtein

Member
מנהל
הפוסט הבא

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
הפוסט הבא
הפוסט הבא על מוסקבה, יהיה לצערי, הרבה פחות אופטימי.
 

Ccyclist

Well-known member
ספסיבה, ומזל טוב לצעירה.

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
ספסיבה, ומזל טוב לצעירה.
 
הכי נהניתי מהתמונות של התחנות


יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
הכי נהניתי מהתמונות של התחנות
 

סנוי

New member
שרשור מעניין! מחכה כבר לעוד

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
שרשור מעניין! מחכה כבר לעוד
 
תודה על התמונות

יום הולדת 81 למטרו של מוסקבה
תודו שהתגעגעתם לשרשורים האלה.


אז בשבוע שעבר ציין המטרו של מוסקבה 81 שנים לפתיחתו לקהל במאי 1935.
במסגרת המאורע, כבשנה שעברה, הציג המטרו מספר קרונות היסטוריים ששופצו בשנים האחרונות והוחזרו למצב נסיעה ולמראם המקורי. ביום ראשון שעבר אפילו הפעילו אותם בשרות סדיר. לצערי פיספתי את הנסיעה כי הגעתי רק למחרת, אבל במשך כל השבוע הם הוצגו במסילה השלישית (האמצעית) של תחנת Partizanskaya.
תחנה זו ייחודית בכך שיש לה שני רציפי אי עם מסילה שלישית בין מסילות הקו הראשי. התחנה נפתחה בשנת 1944 בימי מלחמת העולם ה-II. המסילה הנוספת אמורה הייתה לשמש לתגבור רכבות בסופם של משחקי הכדורגל באיצטדיון שתוכנן להיבנות בקרבתה אך הקמתו בוטלה בגלל המלחמה.
תודה על התמונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה