כמה שאלות על פ"ת

מצב
הנושא נעול.

srulak

Member
כמה שאלות על פ"ת

כמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?

ישראל
 
במכרז לא נכלל קו בין קרית אריה לבית עלמין ירקון

כמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?

ישראל
במכרז לא נכלל קו בין קרית אריה לבית עלמין ירקון
אבל בעקבות דרישות מכיוון עיריית פתח תקוה במסגרת יישום השלב האחרון של המכרז בנובמבר ישקלו להוסיף קו כזה.
זה מה שנכתב במלאבס.

השינויים בקווי דן בפ"ת מתוכננים לתחילת יוני.
 

orchilit

New member
חבל שאין באמת קצת יותר תחבורה לבית עלמין ירקון

במכרז לא נכלל קו בין קרית אריה לבית עלמין ירקון
אבל בעקבות דרישות מכיוון עיריית פתח תקוה במסגרת יישום השלב האחרון של המכרז בנובמבר ישקלו להוסיף קו כזה.
זה מה שנכתב במלאבס.

השינויים בקווי דן בפ"ת מתוכננים לתחילת יוני.
חבל שאין באמת קצת יותר תחבורה לבית עלמין ירקון
שהוא בית העלמין הכי גדול לדעתי כבר בגוש דן. יש רק 127 לשש (או שבע, בקיץ) נסיעות ביום וזהו... 199/243 נקבר קבורת חמור ... היה צריך להשאיר איזה קו שייסע לא דרך ת"א...
 
לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך

חבל שאין באמת קצת יותר תחבורה לבית עלמין ירקון
שהוא בית העלמין הכי גדול לדעתי כבר בגוש דן. יש רק 127 לשש (או שבע, בקיץ) נסיעות ביום וזהו... 199/243 נקבר קבורת חמור ... היה צריך להשאיר איזה קו שייסע לא דרך ת"א...
לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
 

orchilit

New member
רעיון מצויין

לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
רעיון מצויין
 

alantan

New member
אבל האמת שצריך לשאול בשביל מה צריך את 127 בכלל

לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
אבל האמת שצריך לשאול בשביל מה צריך את 127 בכלל
ההצעה שלך לקו מבילינסון לבית העלמין היא מצויינת - אפשר להפעיל את אותו קו פעם בחצי שעה. שיעבור בתחנת הרכבת בשני הכיוונים בתאום עם שעות הרכבות מת"א (תאום לנוסעים מ/אל בית העלמין).
&nbsp
רק על חסכון התשומות של 127 ניתן בוודאי לכסות את השירות הנ"ל שיהיה הרבה יותר טוב ושימושי להרבה יותר אנשים.
 
עדיף שקו מבילינסון לבית העלמין לא ייכנס לתחנת הרכבת

אבל האמת שצריך לשאול בשביל מה צריך את 127 בכלל
ההצעה שלך לקו מבילינסון לבית העלמין היא מצויינת - אפשר להפעיל את אותו קו פעם בחצי שעה. שיעבור בתחנת הרכבת בשני הכיוונים בתאום עם שעות הרכבות מת"א (תאום לנוסעים מ/אל בית העלמין).
&nbsp
רק על חסכון התשומות של 127 ניתן בוודאי לכסות את השירות הנ"ל שיהיה הרבה יותר טוב ושימושי להרבה יותר אנשים.
עדיף שקו מבילינסון לבית העלמין לא ייכנס לתחנת הרכבת
ותאמין לי שאני יודע למה אני אומר זאת.
אני לא אגזים אם אומר שכניסה כזאת כמעט תכפיל את זמן הנסיעה.
לא סתם כתבתי שיהיה קו כזה ובנוסף להאריך את 127 לרכבת אחרי שהוא כבר עשה את המסלול שלו כפי שהוא היום ובכיוון השני לפני שהוא עושה את המסלול שלו כיום.

ל-127 יש תפקידים נוספים. הוא למשל הקו היחיד שנכנס כיום לתוך הצד האזרחי של בית עלמין קרית שאול. 127 מקשר גם את צפון תל אביב לבית עלמין ירקון.
ואם יאריכו אותו לתחנת קרית אריה יתווסף לו גם התפקיד של קישור תחנת הרכבת הזו לבית העלמין ירקון. זה יהיה עירוב שימושים יעיל שעשוי לגרום להגברת התדירות של הקו. אגב, הוא עשוי גם לתת עוד אופציה להגעה מפתח תקוה לצפון תל אביב ולאוניברסיטת תל אביב, ייתכן אף על חשבון חלק מהנסיעות של 49.

את הקישור הישיר והמהיר (והתדיר יותר) בין בילינסון לבית עלמין ירקון צריך לבצע ללא קשר לקו 127.
 
ביילינסון הוא לא בית חולים עד כדי כך גרוע

לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
ביילינסון הוא לא בית חולים עד כדי כך גרוע
 
לי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51

כמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?

ישראל
לי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51
האם 38 ייסע דרך הרכבת ומשם ימשיך לז'בוטינסקי או האם הוא יתחיל ברכבת ומשם ימשיך לשכונת אם המושבות
ומה לגבי 51- הרי אין חלופה לכיוון אם המושבות. האם מתכוננת חלופת אחה"צ? ואם כן, המספר 51 לא יתאים לה, צריכים למספר אותה 151 או משהו דומה.
או שאולי התכוונו שכל הנסיעות של 51 יעברו דרך אם המושבות במסלול:
תחנה מרכזית פ"ת, המכבים, גיסין, שכונת אם המושבות, קרול, אורלוב והמשך רגיל?
 

olli3

New member
מנהל
38 יתחיל ויסיים ברכבת קרית אריה. המגמה היא להעביר קווים

לי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51
האם 38 ייסע דרך הרכבת ומשם ימשיך לז'בוטינסקי או האם הוא יתחיל ברכבת ומשם ימשיך לשכונת אם המושבות
ומה לגבי 51- הרי אין חלופה לכיוון אם המושבות. האם מתכוננת חלופת אחה"צ? ואם כן, המספר 51 לא יתאים לה, צריכים למספר אותה 151 או משהו דומה.
או שאולי התכוונו שכל הנסיעות של 51 יעברו דרך אם המושבות במסלול:
תחנה מרכזית פ"ת, המכבים, גיסין, שכונת אם המושבות, קרול, אורלוב והמשך רגיל?
38 יתחיל ויסיים ברכבת קרית אריה. המגמה היא להעביר קווים
למסופים, לא לתקוע אותם בתחנת סיום/מוצא באמצע הרחוב.
 
51 הרגיל יישאר כפי שהוא ובכתבה באמת לא ברור לגבי החלופה

לי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51
האם 38 ייסע דרך הרכבת ומשם ימשיך לז'בוטינסקי או האם הוא יתחיל ברכבת ומשם ימשיך לשכונת אם המושבות
ומה לגבי 51- הרי אין חלופה לכיוון אם המושבות. האם מתכוננת חלופת אחה"צ? ואם כן, המספר 51 לא יתאים לה, צריכים למספר אותה 151 או משהו דומה.
או שאולי התכוונו שכל הנסיעות של 51 יעברו דרך אם המושבות במסלול:
תחנה מרכזית פ"ת, המכבים, גיסין, שכונת אם המושבות, קרול, אורלוב והמשך רגיל?
51 הרגיל יישאר כפי שהוא ובכתבה באמת לא ברור לגבי החלופה
של 51 בכיוון מת"א, שלא קיים היום. אבל הרעיון הכללי הוא שהחלופה תתחיל בתחנה המרכזית של פ"ת ותסע דרך המכבים וגיסין להדר המושבות ומשם לנוה גן ולא תתחיל בנוה גן.
 

svety

New member
מה יקרה עם קו 62?

כמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?

ישראל
מה יקרה עם קו 62?
ועם סגולה בכללי?
האם עובדי אזור התעשייה ימשיכו לסבול בקו צפוף, מפותל וכמעט יחיד?
&nbsp
בנוסף, האם יהיו קווים חדשים שעוברים באזור אחדות?
בכלל, יש מפה? ריכוז של כל השינויים?
 
דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים

מה יקרה עם קו 62?
ועם סגולה בכללי?
האם עובדי אזור התעשייה ימשיכו לסבול בקו צפוף, מפותל וכמעט יחיד?
&nbsp
בנוסף, האם יהיו קווים חדשים שעוברים באזור אחדות?
בכלל, יש מפה? ריכוז של כל השינויים?
דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים
לדעתי יכולים גם לעשות קו חלופת 1 או 51 עד לסגולה עד לסוף רחוב בן ציון גליס
לדעתי קו 641 יכול לסיים גם בגליס, ואז למגיעים מצפון לפ"ת גם יהיה אוטובוס לכל אורך אזור התעשייה, וגם זה יפתור את הבעיה שהוא פוקק את ת"א ואת ז'בוטינסקי, בלי שהוא יעיל שם.
 

svety

New member
אם 23 יגיע עד סגולה זה יהיה נהדר. תודה!

דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים
לדעתי יכולים גם לעשות קו חלופת 1 או 51 עד לסגולה עד לסוף רחוב בן ציון גליס
לדעתי קו 641 יכול לסיים גם בגליס, ואז למגיעים מצפון לפ"ת גם יהיה אוטובוס לכל אורך אזור התעשייה, וגם זה יפתור את הבעיה שהוא פוקק את ת"א ואת ז'בוטינסקי, בלי שהוא יעיל שם.
אם 23 יגיע עד סגולה זה יהיה נהדר. תודה!
 
סגולה בכלל ורחוב גליס בפרט אינם מקומות טובים כנקודות החלפה

דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים
לדעתי יכולים גם לעשות קו חלופת 1 או 51 עד לסגולה עד לסוף רחוב בן ציון גליס
לדעתי קו 641 יכול לסיים גם בגליס, ואז למגיעים מצפון לפ"ת גם יהיה אוטובוס לכל אורך אזור התעשייה, וגם זה יפתור את הבעיה שהוא פוקק את ת"א ואת ז'בוטינסקי, בלי שהוא יעיל שם.
סגולה בכלל ורחוב גליס בפרט אינם מקומות טובים כנקודות החלפה
וזו תהיה טעות להוציא את 641 מבילינסון.
641 צריך להתקצר אבל לא למזרח פתח תקוה, אלא לקרית אריה.
ציר ז'בוטינסקי בפ"ת, בילינסון, רמת סיב, קרית אריה, בית המשפט, הקניון הגדול מהווים יעדים הרבה יותר מרכזיים עבור המגיעים לפתח תקוה מבחוץ מאשר אזור התעשיה בסגולה.
רחוב גליס יוכל לשמש ליותר תחבורה ציבורית אם וכאשר יחברו אותו עם דרך אם המושבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה