מה הקו האדום?

מצב
הנושא נעול.

DanielOne

New member
מה הקו האדום?

מה הקו האדום?
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.

האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).

כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?

תודה לעונים.
 
רק בגין/קרליבך.

מה הקו האדום?
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.

האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).

כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?

תודה לעונים.
רק בגין/קרליבך.
 
לא בדיוק מיחלוף

רק בגין/קרליבך.
לא בדיוק מיחלוף
אבל קטע המנהרה מנחלת בנימין ועד שדרות ירושלים יכלול שתי קומות, אחת לרכב פרטי ושניה לרכבת הקלה, ובעצם ייוצר שם "רחוב" תת קרקעי חדש.
המטרה מבחינת עיריית תל אביב, להוריד את העומס של התנועה העוברת בדרך יפו וברחוב אילת כדי להפוך אותם לרחובות ידידותיים להולכי רגל.
אם תשאלו אותי, היא היתה יכולה לעשות את זה גם בלי להטיל על הפרויקט עוד עלויות כבדות ומבלי לשמר את יתרונו של הרכב הפרטי גם בעידן הרכבת הקלה.
 

alantan

New member
למדה מבוסטון, אבל במיקרו...

לא בדיוק מיחלוף
אבל קטע המנהרה מנחלת בנימין ועד שדרות ירושלים יכלול שתי קומות, אחת לרכב פרטי ושניה לרכבת הקלה, ובעצם ייוצר שם "רחוב" תת קרקעי חדש.
המטרה מבחינת עיריית תל אביב, להוריד את העומס של התנועה העוברת בדרך יפו וברחוב אילת כדי להפוך אותם לרחובות ידידותיים להולכי רגל.
אם תשאלו אותי, היא היתה יכולה לעשות את זה גם בלי להטיל על הפרויקט עוד עלויות כבדות ומבלי לשמר את יתרונו של הרכב הפרטי גם בעידן הרכבת הקלה.
למדה מבוסטון, אבל במיקרו...
 

orchilit

New member
קו ירוק/סגול

מה הקו האדום?
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.

האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).

כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?

תודה לעונים.
קו ירוק/סגול
אני יודע שלגבי הקטע הדרומי של הקו הירוק (תת"ל 71א') היה מפגש עם תושבי חולון (ודרום ת"א/צפון מערב ראשל"צ) לגבי הצגת המסלול וכו'. היו גם עבודות קידוח בשד' הר ציון בחודש פברואר.
לגבי הקו הסגול - הייתה איזושהי עבודה בתחילת השנה . לא זוכר איפה.
 

DanielOne

New member
עבודות לבדיקת תנאי השטח?

קו ירוק/סגול
אני יודע שלגבי הקטע הדרומי של הקו הירוק (תת"ל 71א') היה מפגש עם תושבי חולון (ודרום ת"א/צפון מערב ראשל"צ) לגבי הצגת המסלול וכו'. היו גם עבודות קידוח בשד' הר ציון בחודש פברואר.
לגבי הקו הסגול - הייתה איזושהי עבודה בתחילת השנה . לא זוכר איפה.
עבודות לבדיקת תנאי השטח?
 
הודעה של נת"ע לגבי היום בלילה:

עבודות לבדיקת תנאי השטח?
הודעה של נת"ע לגבי היום בלילה:
עבודות לילה לבדיקת הקרקע בתוואי הקו הסגול העתידי

עבודות כאלה כבר בוצעו על ידי נת"ע למשל בבן יהודה ובארלוזורוב עבור הקו הסגול וברחוב אבן גבירול ומקומות אחרים עבור הקו הירוק.
 

XrayCharlie

New member
במסגרת הקו הירוק כיכר הלוחמים בחולון תשוקע

מה הקו האדום?
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.

האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).

כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?

תודה לעונים.
במסגרת הקו הירוק כיכר הלוחמים בחולון תשוקע
הכיכר הידועה גם בשמה ככיכר קוגל (ובשם הפחות רשמי כיכר הדמעות) תהפוך לצומת ותשוקע בכיוון מזרח-מערב.
&nbsp
 

orchilit

New member
מעניין שתמיד משקעים בכיוון הפחות עמוס

במסגרת הקו הירוק כיכר הלוחמים בחולון תשוקע
הכיכר הידועה גם בשמה ככיכר קוגל (ובשם הפחות רשמי כיכר הדמעות) תהפוך לצומת ותשוקע בכיוון מזרח-מערב.
&nbsp
מעניין שתמיד משקעים בכיוון הפחות עמוס
* לה גארדיה-המסגר, שיקעו את ציר הרכבת-לה גארדיה (אז אוקיי באיםמ/איילון, אבל המסגר/החרש הרבה יותר עמוס)
* צומת מעריב, ישקעו את יצחק שדה-קרליבך (פה אני עוד חושב שיש עומס שווה בין זה לבין אלו שנוסעים על בגין עצמו, אי אפשר לדעת כי תמיד התנועה הייתה על גשר)
* ועכשיו בכיכר הלוחמים - מקווה ישראל/הלוחמים עמוס הרבה פחות מקוגל/לוי אשכול...
&nbsp
 

XrayCharlie

New member
במקרה הזה אני חושב שזה שילוב של עלות, מקום וסיבוכיות

מעניין שתמיד משקעים בכיוון הפחות עמוס
* לה גארדיה-המסגר, שיקעו את ציר הרכבת-לה גארדיה (אז אוקיי באיםמ/איילון, אבל המסגר/החרש הרבה יותר עמוס)
* צומת מעריב, ישקעו את יצחק שדה-קרליבך (פה אני עוד חושב שיש עומס שווה בין זה לבין אלו שנוסעים על בגין עצמו, אי אפשר לדעת כי תמיד התנועה הייתה על גשר)
* ועכשיו בכיכר הלוחמים - מקווה ישראל/הלוחמים עמוס הרבה פחות מקוגל/לוי אשכול...
&nbsp
במקרה הזה אני חושב שזה שילוב של עלות, מקום וסיבוכיות
הרק"ל תעבור שם בכיוון צפון-דרום. לשקע את נתיבי התנועה ולא את הרק"ל לא יעזור לתנועה בכיוון מערב-מזרח. לשקע גם את התנועה וגם את הרק"ל יעלה, באופן ברור, הרבה יותר. כמו כן נראה לי שיש יותר מקום להזזת הנתיבים (ליצירת השיקוע) בכיוון מזרח-מערב ולא בכיוון צפון-דרום (בטח דרומית לכיכר בתוך חולון).
&nbsp
 

סנוי

New member
במקרה של כיכר קוגל - לדעתי זו הקלה לתנועה החוצה שתחכה באדום

מעניין שתמיד משקעים בכיוון הפחות עמוס
* לה גארדיה-המסגר, שיקעו את ציר הרכבת-לה גארדיה (אז אוקיי באיםמ/איילון, אבל המסגר/החרש הרבה יותר עמוס)
* צומת מעריב, ישקעו את יצחק שדה-קרליבך (פה אני עוד חושב שיש עומס שווה בין זה לבין אלו שנוסעים על בגין עצמו, אי אפשר לדעת כי תמיד התנועה הייתה על גשר)
* ועכשיו בכיכר הלוחמים - מקווה ישראל/הלוחמים עמוס הרבה פחות מקוגל/לוי אשכול...
&nbsp
במקרה של כיכר קוגל - לדעתי זו הקלה לתנועה החוצה שתחכה באדום
הרי בציר צפון דרום הרכבות יפריעו לתנועה החוצה יותר. ובכדי להקל על העומס, משקעים את התנועה מתחת לרכבת.
במקרה של קרליבך, אני מניח שהשיקול דומה רק בהקשר לנת"צ/ציר עמוס בדרך בגין מול עומס ביצחק שדה/קרליבך/לינקולן.
 
מה פשר הפקקים בצומת גהה היום ואתמול? קשור לרק"ל או לעבודות?

מה הקו האדום?
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.

האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).

כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?

תודה לעונים.
מה פשר הפקקים בצומת גהה היום ואתמול? קשור לרק"ל או לעבודות?
אתמול אחה"צ כ-40 דקות מז'בוטינסקי פינת החלוצים (רמזור אחד לפני צומת גהה) ועד הרמזור שמיד אחרי גשר גהה בפ"ת?
שבוע שעבר גם איזה אחה"צ זה לקח 25 דקות.
והבוקר בכיוון השני מהרמזור פינת היצירה ועד הרמזור שמיד אחרי גשר גהה- כחצי שעה.
&nbsp
יש הסבר מה קרה פתאום?
 

lego man

New member
באזור חולון מתוכננות 3 שיקועי דרך

מה הקו האדום?
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.

האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).

כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?

תודה לעונים.
באזור חולון מתוכננות 3 שיקועי דרך
בצומת חולון יבוצע שיקוע של תנועת הרכבים מצפון לדרום כך שהולכי רגל שיגיעו מהרכבת לא יחצו כבישים.
בכיכר קוגל מתוכנן שיקוע
ובקריית שרת משדרות ירושלים למפרץ שלמה למי שמגיע ממחלף חולון מזרח.
לגבי קרליבך אני חושב שיהיה שיקוע אחד בין יצחק שדה לקרליבך
ושני בין לינקולן ליצחק שדה.
 

DanielOne

New member
השיקוע בצומת הפיל

באזור חולון מתוכננות 3 שיקועי דרך
בצומת חולון יבוצע שיקוע של תנועת הרכבים מצפון לדרום כך שהולכי רגל שיגיעו מהרכבת לא יחצו כבישים.
בכיכר קוגל מתוכנן שיקוע
ובקריית שרת משדרות ירושלים למפרץ שלמה למי שמגיע ממחלף חולון מזרח.
לגבי קרליבך אני חושב שיהיה שיקוע אחד בין יצחק שדה לקרליבך
ושני בין לינקולן ליצחק שדה.
השיקוע בצומת הפיל
יש קשר לקו הצהוב? או שמדובר בפרויקט בפני עצמו?
 
כמו לא מעט פרויקטים של נתיבי איילון הוא נדחה עד להודעה חדשה

ואיפה זה עומד?
כי שמתי לב שסיימו לבנות את הבניין העגול שם, וזה נראה כאילו לא מתוכנן שם שום דבר, לפחות בטווח הנראה לעין.
כמו לא מעט פרויקטים של נתיבי איילון הוא נדחה עד להודעה חדשה
כלומר למעשה נגנז.
 
יש לכך השפעה לגבי פרויקטים עתידיים שהמדינה תטיל על החברה

העובדה שנתיבי איילון הפכה לחברה ממשלתית
יש לכך השפעה?
יש לכך השפעה לגבי פרויקטים עתידיים שהמדינה תטיל על החברה
נתיבי איילון הופכת להיות זרוע ביצועית של המדינה במיוחד בפרויקטי תחבורה עירוניים ומטרופולינים.
נתיבי איילון אחראית למשל על פרויקט "מהיר לעיר" ועל פרויקט הנתיבים המהירים, שני פרויקטי דגל של משרד התחבורה.
אני לא רואה איך השינוי הזה בסטטוס של החברה יעורר דווקא את הפרויקט בצומת הפיל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה