נציגי *8787 התמחות?

מצב
הנושא נעול.
נציגי *8787 התמחות?

נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
 

Paper Gahan

New member
מסכים לגמרי, הייתה לי התנסות דומה

נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
מסכים לגמרי, הייתה לי התנסות דומה
למרות שהרגשתי שאני מכיר את כל האופציות, התייעצתי איתם לגבי יום חריג (ממודיעין לירושלים ביום העצמאות), רק כדי לדעת אם אני לא מפספס אפשרות. אז ככה, כששאלתי על אוטובוס ממודיעין לירושלים המליצו לי על הסטנדרטי של קווים שיוצא פעם בשעה, וכששאלתי אם יש בין לבין, אמרו לי כן, קו 468. מה? 468, שעושה עיקוף דרך כל הישובים? היו צריכים לדעת שזמן הנסיעה ארוך משמעותית. ועוד: אמרו לי כשתגיע לירושלים קח קו 1 להר הרצל. מי שלא מכיר יעלה על קו 1 של אגד במקום קו 1 של הרכבת הקלה, ויגיע לכותל :(.
מובן שזו לא אשמת הנציגים, הם אדיבים ועושים את הכל במגבלות המערכת... מישהו למעלה צריך לשפר את המערכת, שתיתן ערך מוסף מעבר למה שזמין באינטרנט.
 

olli3

New member
מנהל
כשהכר הוא שכר מינימום (הייתי משלם לך פחות אם הייתי יכול)

מסכים לגמרי, הייתה לי התנסות דומה
למרות שהרגשתי שאני מכיר את כל האופציות, התייעצתי איתם לגבי יום חריג (ממודיעין לירושלים ביום העצמאות), רק כדי לדעת אם אני לא מפספס אפשרות. אז ככה, כששאלתי על אוטובוס ממודיעין לירושלים המליצו לי על הסטנדרטי של קווים שיוצא פעם בשעה, וכששאלתי אם יש בין לבין, אמרו לי כן, קו 468. מה? 468, שעושה עיקוף דרך כל הישובים? היו צריכים לדעת שזמן הנסיעה ארוך משמעותית. ועוד: אמרו לי כשתגיע לירושלים קח קו 1 להר הרצל. מי שלא מכיר יעלה על קו 1 של אגד במקום קו 1 של הרכבת הקלה, ויגיע לכותל :(.
מובן שזו לא אשמת הנציגים, הם אדיבים ועושים את הכל במגבלות המערכת... מישהו למעלה צריך לשפר את המערכת, שתיתן ערך מוסף מעבר למה שזמין באינטרנט.
כשהכר הוא שכר מינימום (הייתי משלם לך פחות אם הייתי יכול)
וכשהעובדים הם בסך הכל רובוטים ששולפים את המידע מהאתר www.bus.gov.il בדיוק כמו כל אדם שיכול להשתמש באינטרנט, המוקד הזה הופך להיות רלוונטי רק למקרים בהם אין לך אינטרנט זמין או שאינך יודע להשתמש במחשב/סמארטפון וכו'.
&nbsp
המוקד הזה יושב בבאר שבע ואין לצפות מאדם דרומי להבין במערכת הקווים של מרכז הארץ, ירושלים או הצפון ואפילו במערכת הקווים הדרומית. ואז אתה מקבל תשובות בדיוק כמו שbus.gov.il היה נותן לך. כולל נסיעה מעזריאלי בת"א לצומת רעננה מרכז באמצעות 641 של קווים או 921 של אגד בלבד הנוסעים דרך פתח תקווה והוד השרון. למה? כי לקו 567 שעוצר בצומת רעננה מרכז (הקו המהיר), יש תחנה בשטחה של כפר סבא בצומת רעננה מרכז). לעומת זאת, אם תחפש מצומת רעננה מרכז לעזריאלי בת"א, תקבל את 567 פשוט כי בכיוון הנסיעה הזה הוא עוצר בשטח של רעננה.
&nbsp
אתה מוזמן להתקשר אינספור פעמים למוקד הזה ולמוקד של אגד (שיושבים באותו הבניין) ואני מבטיח לך שכל הנציגים או כמעט כולם לא יציינו בפניך את 567 כשתבקש להגיע מעזריאלי בת"א לצומת רעננה מרכז.
 
בכל מוקד שירות בארץ אתה מדבר עם אנשים שלאו דווקא מבינים

נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
בכל מוקד שירות בארץ אתה מדבר עם אנשים שלאו דווקא מבינים
את מהות העניין עליו הם נותנים שירות.
מילים כגון : "התוכנה לא מאפשרת לי לעשות את זה" הפכו לנפוצות מאוד במוקדי שירות וכאן אתה מבין שהטכנולוגיה היא זו ששולטת באדם ולא להפך.
&nbsp
אתה יוצא מנקודת הנחה שהעובדים באותם מוקדים הם קבועים ולכן יש להשקיע בהם, במציאות רוב עובדי השירות בארץ הם כאלה שמחפשים "לעשות כסף" אחרי צבא. הם עובדים זמניים ואין להם שום כוונה לפתח קריירה בשירות לקוחות ולכן גם הארגונים לא באמת משקיעים ברמה המקצועית שלהם... זו בדיוק הסיבה שכשאתה כבר מגיע לנציג בכיר הבעיות נפתרות כי הנציג הבכיר הוא מהסוג שאתה מתאר.
 

connex

Active member
נצל"ש בנוגע לעוד שירות לאזרח מטעם משרד התחבורה-שלטי זמן אמת

נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
נצל"ש בנוגע לעוד שירות לאזרח מטעם משרד התחבורה-שלטי זמן אמת
ישנה סיבה מדוע הסירו את השלטים הללו מצמתים מרכזים?
כרגע אני נתקלתי בהסרה בצומת בית דגן בשני הכיוונים,צומת חולון ובדרך השבעה/המלאכה
&nbsp
 
למיטב זכרוני בכל המקומות האלה היו שלטים ישנים,

נצל"ש בנוגע לעוד שירות לאזרח מטעם משרד התחבורה-שלטי זמן אמת
ישנה סיבה מדוע הסירו את השלטים הללו מצמתים מרכזים?
כרגע אני נתקלתי בהסרה בצומת בית דגן בשני הכיוונים,צומת חולון ובדרך השבעה/המלאכה
&nbsp
למיטב זכרוני בכל המקומות האלה היו שלטים ישנים,
שהם מצד אחד גדולים יותר, אבל מצד שני רואים בהם הרבה פחות טוב. ייתכן שמתכוונים להחליף אותם בשלטים החדשים כמו שיש בשאר התחנות.
 

במודו

New member
עוד היבט

נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
עוד היבט
צריך לזכור שהחברה שנותנת את השירות היא חברת מיקור חוץ שנמדדת בזמן ההמתנה ופרמטרים נוספים אך לא נמדדת על פי היכולת של הנציגים להגדיל ראש. בשל כך גם הנציגים נמדדים לפי פרמטרים מסוימים כך שלחברה הנותנת את השירות אין שום אינטרס ללמד את נציגיה מעבר לנדרש וכך גם לנציגים. אני מניח שעובד שמנסה להגדיל ראש ינזף בשל כניסה לתחום שהוא לא אמור להכנס או בשל זמן קיום השיחה שיתארך בגלל הגדלת הראש.
 
דווקא ניסתה להגדיל ראש

עוד היבט
צריך לזכור שהחברה שנותנת את השירות היא חברת מיקור חוץ שנמדדת בזמן ההמתנה ופרמטרים נוספים אך לא נמדדת על פי היכולת של הנציגים להגדיל ראש. בשל כך גם הנציגים נמדדים לפי פרמטרים מסוימים כך שלחברה הנותנת את השירות אין שום אינטרס ללמד את נציגיה מעבר לנדרש וכך גם לנציגים. אני מניח שעובד שמנסה להגדיל ראש ינזף בשל כניסה לתחום שהוא לא אמור להכנס או בשל זמן קיום השיחה שיתארך בגלל הגדלת הראש.
דווקא ניסתה להגדיל ראש
ניכר שהפנימה את הבקשה הדי ייחודית שלי ואף שאלה מישהו אחר מהצוות.
אם המוקד נמצא בבאר שבע זה מסביר את העניין (הפניה היתה לגבי גוש דן). אני מניחה ששכירת עוד משרדים בעוד מקומות (מה שיביא מוקדנים ממקומות שונים בארץ) היא יקרה מידי לאותו זכיין. בסופו של גם הלקוחות וגם העובדים סובלים מהתחלופה הרבה ומכך שהם לא תמיד יכולים לעזור (לרובנו, אני מניחה, חשוב לדעת שלעבודה יש משמעות חיובית).
באמת חבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה