סוכריה חמצמצה
Active member
נציגי *8787 התמחות?
נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
נציגי *8787 התמחות?
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם מומחה לאזור אחר (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים. היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת. ותודה לנציגת השירות הנחמדה.