לגבי קו 47 החדש וקו 61 בגבעת שמואל

מצב
הנושא נעול.

orenhz

Member
לגבי קו 47 החדש וקו 61 בגבעת שמואל

לגבי קו 47 החדש וקו 61 בגבעת שמואל
1. אמש הייתי צריך לנסוע מצומת קוקה קולה לצומת סגולה בערב. הגעתי לקוקה קולה בסביבות 16:55, אז החלטתי לנסות את קו 47 החדש של אפיקים לכיוון פ"ת (במקום 164 הישיר). אוטובוס יוטונג עירוני עם שקעי טעינה (עם מכסה קפיצי, אולי נגד מסטיקים
), מזגן מקפיא. להפתעתי במהלך הנסיעה הייתה תחלופה של 10-15 נוסעים. חלקם הכירו את הקו וחלקם עלו עליו במקרה כדי להגיע ליעד (בתוך גב"ש, מז'בוטינסקי לשוק/תחנה מרכזית). כנראה שיש לקו זה פוטנציאל לא רע. רק חבל שהנהג היה קצת אפטי ולא עזר יותר מדי לנוסעים ששאלו אותו אם הוא מגיע ליעד מסויים.

2. נודע לי משיחה עם נציג מעיריית גב"ש (שטוען שהוא אחראי על קו 47 ועל התח"צ בגב"ש בכלל) שאכן עומד לפעול בגבעת שמואל קו 61. לפי מה שהבנתי ממנו מדובר בקו 61 הקיים של דן, שפשוט יוארך לגב"ש. מאיך שזה היה נשמע הוא לא ממש מבין בתח"צ כמו גולשי הפורום כאן, אבל רצון טוב זה גם משהו.
אז למי שטען שלא יהיה קו כזה, יש סיכוי שהוא טועה
 

DanBus43Maalit72

Active member
יכולים להאריך את קו 63 לתוך גבעת שמואל במקום לסיים

לגבי קו 47 החדש וקו 61 בגבעת שמואל
1. אמש הייתי צריך לנסוע מצומת קוקה קולה לצומת סגולה בערב. הגעתי לקוקה קולה בסביבות 16:55, אז החלטתי לנסות את קו 47 החדש של אפיקים לכיוון פ"ת (במקום 164 הישיר). אוטובוס יוטונג עירוני עם שקעי טעינה (עם מכסה קפיצי, אולי נגד מסטיקים
), מזגן מקפיא. להפתעתי במהלך הנסיעה הייתה תחלופה של 10-15 נוסעים. חלקם הכירו את הקו וחלקם עלו עליו במקרה כדי להגיע ליעד (בתוך גב"ש, מז'בוטינסקי לשוק/תחנה מרכזית). כנראה שיש לקו זה פוטנציאל לא רע. רק חבל שהנהג היה קצת אפטי ולא עזר יותר מדי לנוסעים ששאלו אותו אם הוא מגיע ליעד מסויים.

2. נודע לי משיחה עם נציג מעיריית גב"ש (שטוען שהוא אחראי על קו 47 ועל התח"צ בגב"ש בכלל) שאכן עומד לפעול בגבעת שמואל קו 61. לפי מה שהבנתי ממנו מדובר בקו 61 הקיים של דן, שפשוט יוארך לגב"ש. מאיך שזה היה נשמע הוא לא ממש מבין בתח"צ כמו גולשי הפורום כאן, אבל רצון טוב זה גם משהו.
אז למי שטען שלא יהיה קו כזה, יש סיכוי שהוא טועה
יכולים להאריך את קו 63 לתוך גבעת שמואל במקום לסיים
באלוף שדה.
אבל גם הארכת קו 61 הולכת די טוב עם שאר מסלול הקו אבל איפה יהיה המסוף שלו בגבעת שמואל אם מדובר בקו תדיר מאוד.
 

oshlick1

New member
למה תושבי גבעת שמואל צריכים לסבול מקווים מסורבלים

יכולים להאריך את קו 63 לתוך גבעת שמואל במקום לסיים
באלוף שדה.
אבל גם הארכת קו 61 הולכת די טוב עם שאר מסלול הקו אבל איפה יהיה המסוף שלו בגבעת שמואל אם מדובר בקו תדיר מאוד.
למה תושבי גבעת שמואל צריכים לסבול מקווים מסורבלים
לא מספיק במשך שנים הם סבלו עם 69 שהיה נוסע לתל אביב דרך בני ברק.
עדיף לקצר את קו 69 לגבעת שמואל (גם ככה צריך להיות משוגע כדי לנסוע בו מתל אביב לתל השומר) ולהפעיל אותו בתדירות גבוהה יותר. היום תדירות השיא שלו היא 20 דקות.
 
69 הוארך לתל השומר בגלל בקשות של תושבי גבעת שמואל

למה תושבי גבעת שמואל צריכים לסבול מקווים מסורבלים
לא מספיק במשך שנים הם סבלו עם 69 שהיה נוסע לתל אביב דרך בני ברק.
עדיף לקצר את קו 69 לגבעת שמואל (גם ככה צריך להיות משוגע כדי לנסוע בו מתל אביב לתל השומר) ולהפעיל אותו בתדירות גבוהה יותר. היום תדירות השיא שלו היא 20 דקות.
69 הוארך לתל השומר בגלל בקשות של תושבי גבעת שמואל
התדירות של 69 תגדל במסגרת יישום המכרז החדש.
לפי המכרז 69 גם אמור להיות מוארך לתחנה המרכזית בת"א.
 

אורי404

New member
אני חושב, שההארכה היא גם בגלל ביטול קו 64

69 הוארך לתל השומר בגלל בקשות של תושבי גבעת שמואל
התדירות של 69 תגדל במסגרת יישום המכרז החדש.
לפי המכרז 69 גם אמור להיות מוארך לתחנה המרכזית בת"א.
אני חושב, שההארכה היא גם בגלל ביטול קו 64
אז 64 היה נכנס לתוך מתחם תל השומר. ברפורמה ב-2011 ביטלו את קו 64 ו-69 הוארך לתל השומר. לא הפתרון האידיאלי, אבל כך עשו. אולי היה עדיף במקום זה להאריך את קו 70 למרכז הרפואי.
בפועל אם עולים לקו 70 ומחליפים בהמשך לאוטובוס אחר, לכיוון המרכז הרפואי (קו 104, למשל), מגיעים לרב מהר יותר, מקו 69.
 
ההארכה בוצעה בעקבות תלונות של תושבי גבעת שמואל על ניתוקם

אני חושב, שההארכה היא גם בגלל ביטול קו 64
אז 64 היה נכנס לתוך מתחם תל השומר. ברפורמה ב-2011 ביטלו את קו 64 ו-69 הוארך לתל השומר. לא הפתרון האידיאלי, אבל כך עשו. אולי היה עדיף במקום זה להאריך את קו 70 למרכז הרפואי.
בפועל אם עולים לקו 70 ומחליפים בהמשך לאוטובוס אחר, לכיוון המרכז הרפואי (קו 104, למשל), מגיעים לרב מהר יותר, מקו 69.
ההארכה בוצעה בעקבות תלונות של תושבי גבעת שמואל על ניתוקם
מתל השומר בעקבות ביטול קו 45.
69 למהווה היווה תחליף ל-45 ולא ל-64.
מאוחר יותר 45 הוחזר, אבל לאחר החזרתו הוא לא נכנס לתוך שיבא.
 

אורי404

New member
לא זכור לי, שקו 45 היה מגיע לשיבא

ההארכה בוצעה בעקבות תלונות של תושבי גבעת שמואל על ניתוקם
מתל השומר בעקבות ביטול קו 45.
69 למהווה היווה תחליף ל-45 ולא ל-64.
מאוחר יותר 45 הוחזר, אבל לאחר החזרתו הוא לא נכנס לתוך שיבא.
לא זכור לי, שקו 45 היה מגיע לשיבא
מ-2011 עד לפני מספר חודשים נסעתי בקו 45 הרבה פעמים. אבל הייתי עולה עליו בבני ברק ונוסע לכיוון רמת אביב *
אני כן זוכר, שבאיזשהו שלב, הייתי בודק את זמן היציאה שלו ממסוף תל השומר, בחישוב שבעוד כ-15 הוא יגיע לרחוב כהנמן בבני ברק. אחרי הרפורמה זה בוודאות היה כך. לפני הרפורמה אני פחות זוכר. בכל זאת 5 שנים עברו מאז.

* אולי מבני ברק לרמת אביב זה נשמע ארוך. אבל אני מעדיף את הנסיעות האלה פי כמה, מאשר לנסוע בקו 84 בתוך ראשון לציון.
 

oshlick1

New member
בעקבות קיצור 7 לבני ברק, לא 45

לא זכור לי, שקו 45 היה מגיע לשיבא
מ-2011 עד לפני מספר חודשים נסעתי בקו 45 הרבה פעמים. אבל הייתי עולה עליו בבני ברק ונוסע לכיוון רמת אביב *
אני כן זוכר, שבאיזשהו שלב, הייתי בודק את זמן היציאה שלו ממסוף תל השומר, בחישוב שבעוד כ-15 הוא יגיע לרחוב כהנמן בבני ברק. אחרי הרפורמה זה בוודאות היה כך. לפני הרפורמה אני פחות זוכר. בכל זאת 5 שנים עברו מאז.

* אולי מבני ברק לרמת אביב זה נשמע ארוך. אבל אני מעדיף את הנסיעות האלה פי כמה, מאשר לנסוע בקו 84 בתוך ראשון לציון.
בעקבות קיצור 7 לבני ברק, לא 45
 

orenhz

Member
ממה שאני זוכר, קו 45 תמיד התחיל במסוף תה"ש, כמו היום

לפני הרפורמה איפה הייתה התחנה הסופית של 45?
במיקומה הנוכחי או בשיב"א?
ממה שאני זוכר, קו 45 תמיד התחיל במסוף תה"ש, כמו היום
ברפורמה תכננו לקצר את 7 עד קהילות יעקב, לבטל את 45, ולהפעיל את קו 240 (לא 240 של היום, אלא דרך אהרונוביץ'-כהנמן עד קוקה קולה) שיחליף את 45.
 

אורי404

New member


ממה שאני זוכר, קו 45 תמיד התחיל במסוף תה"ש, כמו היום
ברפורמה תכננו לקצר את 7 עד קהילות יעקב, לבטל את 45, ולהפעיל את קו 240 (לא 240 של היום, אלא דרך אהרונוביץ'-כהנמן עד קוקה קולה) שיחליף את 45.
 

orchilit

New member
הקטע הוא ש-45 בוטל בדיוק ליומיים

ההארכה בוצעה בעקבות תלונות של תושבי גבעת שמואל על ניתוקם
מתל השומר בעקבות ביטול קו 45.
69 למהווה היווה תחליף ל-45 ולא ל-64.
מאוחר יותר 45 הוחזר, אבל לאחר החזרתו הוא לא נכנס לתוך שיבא.
הקטע הוא ש-45 בוטל בדיוק ליומיים
הוא הוחזר כעבור יומיים, בתדירות של פעם בשעה, לאחר זמן קצר פעם בחצי שעה, ואחרי שבוטל 139, הוא עבר לתדירות של 20 דק' (עם 15 דק' בשעה 7 בבוקר לכיוון מערב). בחופשים עדיין מצמצמים אותו לפעם בחצי שעה.
 

olli3

New member
מנהל
קו 45 הוא בסך הכל קו טוב שנותן לא מעט קישורים.

הקטע הוא ש-45 בוטל בדיוק ליומיים
הוא הוחזר כעבור יומיים, בתדירות של פעם בשעה, לאחר זמן קצר פעם בחצי שעה, ואחרי שבוטל 139, הוא עבר לתדירות של 20 דק' (עם 15 דק' בשעה 7 בבוקר לכיוון מערב). בחופשים עדיין מצמצמים אותו לפעם בחצי שעה.
קו 45 הוא בסך הכל קו טוב שנותן לא מעט קישורים.
וזה לא קשור לזה שהציבור לא אוהב להחליף, בהחלט אפשר להבין אותו כשצריך לרדת בדרך בגין מקו מסויים וללכת לדרך נמיר כדי לעלות על אוטובוס ההמשך. ואני מדבר בעיקר על הקישור של גבעתיים לאונ' ת"א ודרך נמיר - קישור נחוץ בהחלט.
&nbsp
בשאר הקטעים שלו הוא עושה שירות לא רע בסך הכל.
&nbsp
הרפורמה הזאת היא כישלון מהדהד והכישלון הזה מתבטא בקווים הזויים כמו 135, השינויי ב104 וביטול 139. בא לידי ביטוי גם באינספור החלופות, אפשר להשתגע... כל כמה חודשים נפתחת חלופה חדשה לקו מסויים. זה פשוט נורא. ושלא לדבר על הקווים המאד יעילים למערכת כמו קו 220 שחולק תדירות כמו קו אוטובוס לכרמיאל ועל קו 113 שבעל תדירות גרועה יותר משל קו לילה (פועל פעם בשעה לעומת קווי לילה שפועלים כל חצי שעה לרוב).
&nbsp
הרבה פעמים אני חושב לעצמי שהיה עדיף שהרפורמה לא הייתה מכל הבחינה של השינויי מסלולים. אני זוכר את המערכת הישנה, היא הייתה הרבה יותר ברורה. לא הבנתי מה היה בוער לבטל קווים כמו 8 מבת ים לת"א, כמו 20 לעתידים, כמו 35 וכמו 64... אלו לא היו קווי בלאי, הם היו קווים עם מסלולים טובים ונוסעים קבועים לא סתם.
&nbsp
יש כמה הבלחות טובות של הרפורמה, המשותף לרובן שמרוב שהן טובות, הן פשוט מפוצצות בצורה פסיכית. ודווקא אותם, עד שמתגברים יוצאת הנשמה. אבל חלופות לקו 40, חלופות ל89, אפילו חלופה ל22 יש כבר... והפעלת קווים הזויים כמו 220 ו113, לזה יש כסף ותשומות...
 

אורי404

New member
באופן כללי אני מסכים איתך, מיכאל

קו 45 הוא בסך הכל קו טוב שנותן לא מעט קישורים.
וזה לא קשור לזה שהציבור לא אוהב להחליף, בהחלט אפשר להבין אותו כשצריך לרדת בדרך בגין מקו מסויים וללכת לדרך נמיר כדי לעלות על אוטובוס ההמשך. ואני מדבר בעיקר על הקישור של גבעתיים לאונ' ת"א ודרך נמיר - קישור נחוץ בהחלט.
&nbsp
בשאר הקטעים שלו הוא עושה שירות לא רע בסך הכל.
&nbsp
הרפורמה הזאת היא כישלון מהדהד והכישלון הזה מתבטא בקווים הזויים כמו 135, השינויי ב104 וביטול 139. בא לידי ביטוי גם באינספור החלופות, אפשר להשתגע... כל כמה חודשים נפתחת חלופה חדשה לקו מסויים. זה פשוט נורא. ושלא לדבר על הקווים המאד יעילים למערכת כמו קו 220 שחולק תדירות כמו קו אוטובוס לכרמיאל ועל קו 113 שבעל תדירות גרועה יותר משל קו לילה (פועל פעם בשעה לעומת קווי לילה שפועלים כל חצי שעה לרוב).
&nbsp
הרבה פעמים אני חושב לעצמי שהיה עדיף שהרפורמה לא הייתה מכל הבחינה של השינויי מסלולים. אני זוכר את המערכת הישנה, היא הייתה הרבה יותר ברורה. לא הבנתי מה היה בוער לבטל קווים כמו 8 מבת ים לת"א, כמו 20 לעתידים, כמו 35 וכמו 64... אלו לא היו קווי בלאי, הם היו קווים עם מסלולים טובים ונוסעים קבועים לא סתם.
&nbsp
יש כמה הבלחות טובות של הרפורמה, המשותף לרובן שמרוב שהן טובות, הן פשוט מפוצצות בצורה פסיכית. ודווקא אותם, עד שמתגברים יוצאת הנשמה. אבל חלופות לקו 40, חלופות ל89, אפילו חלופה ל22 יש כבר... והפעלת קווים הזויים כמו 220 ו113, לזה יש כסף ותשומות...
באופן כללי אני מסכים איתך, מיכאל
קו 33 נועד באיזשהו מקום להחליף את קו 45. להיות אלטרנטיבה מכיוון רמת גן לכיוון רמת אביב. ברם עם תדירות לא גבוהה, כבר עדיף לנסוע בקו 45 ולמרות המסלול הארוך שלו, מגיעים יותר מהר לרמת אביב. זה מניסיון שלי.

על הקווים האחרים, שכתבת כמו 20, כנראה הביטול היה בגלל הצפיפות במסוף עתידים. אני מסכים איתך, שלא בטוח, שהיה צריך לבטל את 20, 35 או 64. אולי שינוי במסלול. למשל ש-35 יעבור ליד רכבת ההגנה או הארכה מערבה מהתחנה המרכזית.
 

olli3

New member
מנהל
קו 33 צריך לפעול בתדירות של כל 10 דקות.

באופן כללי אני מסכים איתך, מיכאל
קו 33 נועד באיזשהו מקום להחליף את קו 45. להיות אלטרנטיבה מכיוון רמת גן לכיוון רמת אביב. ברם עם תדירות לא גבוהה, כבר עדיף לנסוע בקו 45 ולמרות המסלול הארוך שלו, מגיעים יותר מהר לרמת אביב. זה מניסיון שלי.

על הקווים האחרים, שכתבת כמו 20, כנראה הביטול היה בגלל הצפיפות במסוף עתידים. אני מסכים איתך, שלא בטוח, שהיה צריך לבטל את 20, 35 או 64. אולי שינוי במסלול. למשל ש-35 יעבור ליד רכבת ההגנה או הארכה מערבה מהתחנה המרכזית.
קו 33 צריך לפעול בתדירות של כל 10 דקות.
כל תדירות נמוכה מכך, פשוט עושה עוול לקו היעיל הזה.
&nbsp
הרפורמה הזאת עשתה דברים טובים אבל נעשו דברים גרועים בהחלט עם אינספור פעימות הריסה (תיקון זה לא היה ברוב המקרים).
&nbsp
קו 20 היה קו מאד מאד נחוץ! נכון, ההגעה ממרכז ת"א לרמת החייל אפשרית בצורה טובה למדיי על ידי החלפה בבורסה או ברכבת מרכז. אבל, אין סיבה לבטל קו אוטובוס מלא, להעביר נוסעים מקו 20 לקווים אחרים שנוסעים ליעדים שונים ועוברים ברכבת מרכז/בורסה, קווים שעמוסים גם ככה ופועלים בתדירות גבוהה עד גבוהה מאד רק כדי להחליף לקווים שעדיין מגיעים מבת ים וחולון שעדיין מגיעים מלאים... ול524 לא ניתן להחליף בצורה נוחה למגיעים מכיוון מרכז ת"א אל מתחם רכבת מרכז.
&nbsp
35 זה בכלל, שיא הטמטום. לוקחים קו יעיל ומוצלח ומשמידים אותו. עזוב את מי שתכננו בידיעה שהתמח"ת תהיה ז"ל... לאשר את זה כשיודעים שהתמח"ת חיה ובועטת? וקו 135, ברצינות? ואז כדי להוסיף חטא על פשע, הורסים את 139 היעיל שמפצה על חוסר 64 ודוחפים את 104 עם המסלול הפתלתל שלו והעומס שבו לתל השומר. עד היום אני לא מבין למה יש צורך בסיבוב דרך יגאל אלון (מלבד האין פניה מלה גווארדיה שמאלה ליגאל אלון), גם ככה לא רבים יורדים ועולים ממנו באיזור הזה. רוב הנוסעים בקו 104 צריכים את היעדים המזרחיים יותר...
&nbsp
35 היה יכול לעבור ברכבת ההגנה בלי בעיה רק ברחוב החרש ולא בההגנה.
 

אורי404

New member
מסכים איתך בכל הדברים

קו 33 צריך לפעול בתדירות של כל 10 דקות.
כל תדירות נמוכה מכך, פשוט עושה עוול לקו היעיל הזה.
&nbsp
הרפורמה הזאת עשתה דברים טובים אבל נעשו דברים גרועים בהחלט עם אינספור פעימות הריסה (תיקון זה לא היה ברוב המקרים).
&nbsp
קו 20 היה קו מאד מאד נחוץ! נכון, ההגעה ממרכז ת"א לרמת החייל אפשרית בצורה טובה למדיי על ידי החלפה בבורסה או ברכבת מרכז. אבל, אין סיבה לבטל קו אוטובוס מלא, להעביר נוסעים מקו 20 לקווים אחרים שנוסעים ליעדים שונים ועוברים ברכבת מרכז/בורסה, קווים שעמוסים גם ככה ופועלים בתדירות גבוהה עד גבוהה מאד רק כדי להחליף לקווים שעדיין מגיעים מבת ים וחולון שעדיין מגיעים מלאים... ול524 לא ניתן להחליף בצורה נוחה למגיעים מכיוון מרכז ת"א אל מתחם רכבת מרכז.
&nbsp
35 זה בכלל, שיא הטמטום. לוקחים קו יעיל ומוצלח ומשמידים אותו. עזוב את מי שתכננו בידיעה שהתמח"ת תהיה ז"ל... לאשר את זה כשיודעים שהתמח"ת חיה ובועטת? וקו 135, ברצינות? ואז כדי להוסיף חטא על פשע, הורסים את 139 היעיל שמפצה על חוסר 64 ודוחפים את 104 עם המסלול הפתלתל שלו והעומס שבו לתל השומר. עד היום אני לא מבין למה יש צורך בסיבוב דרך יגאל אלון (מלבד האין פניה מלה גווארדיה שמאלה ליגאל אלון), גם ככה לא רבים יורדים ועולים ממנו באיזור הזה. רוב הנוסעים בקו 104 צריכים את היעדים המזרחיים יותר...
&nbsp
35 היה יכול לעבור ברכבת ההגנה בלי בעיה רק ברחוב החרש ולא בההגנה.
מסכים איתך בכל הדברים
קו 33
תדירות נמוכה. בחלק מהשעות תדירות כל 25 דקות. למשל בסביבות 16:00 עד 18:00. גם במוצאי שבת הקו לא פועל, שזה לדעתי גם לא סביר. בכלל במכרזים חדשים, מתקנים את המצב, בכך שבהם מפעילים קווים במוצאי שבת, שלא פעלו קודם לכן. בגוש דן, גם נדרש ריענון בעניין הזה.
אולי היה צריך לבצע מן קו מזלג לקו 33. כזה, שאחרי מבצע קדש, יפנה שמאלה (בדומה לקו 40) לדרך שטרית. המשך בגני התערוכה לכיוון רידינג. לשני הקווים האלה, שתהיה תדירות משולבת גבוהה יותר, מהמצב כיום.

בסך הכל מסכים איתך על יתר הדברים. בקו 104 יש גם סיבוב לא ממש ברור בכורזין.
 

orchilit

New member
הסיבוב הוא כי 104 בהתחלה יצא ממסוף כורזין וזה "פיצוי"

מסכים איתך בכל הדברים
קו 33
תדירות נמוכה. בחלק מהשעות תדירות כל 25 דקות. למשל בסביבות 16:00 עד 18:00. גם במוצאי שבת הקו לא פועל, שזה לדעתי גם לא סביר. בכלל במכרזים חדשים, מתקנים את המצב, בכך שבהם מפעילים קווים במוצאי שבת, שלא פעלו קודם לכן. בגוש דן, גם נדרש ריענון בעניין הזה.
אולי היה צריך לבצע מן קו מזלג לקו 33. כזה, שאחרי מבצע קדש, יפנה שמאלה (בדומה לקו 40) לדרך שטרית. המשך בגני התערוכה לכיוון רידינג. לשני הקווים האלה, שתהיה תדירות משולבת גבוהה יותר, מהמצב כיום.

בסך הכל מסכים איתך על יתר הדברים. בקו 104 יש גם סיבוב לא ממש ברור בכורזין.
הסיבוב הוא כי 104 בהתחלה יצא ממסוף כורזין וזה "פיצוי"
 

oshlick1

New member
מסכים מאוד. ביטול קו 35 ניתק לגמרי את כפר המכביה ממסוף אלוף

קו 45 הוא בסך הכל קו טוב שנותן לא מעט קישורים.
וזה לא קשור לזה שהציבור לא אוהב להחליף, בהחלט אפשר להבין אותו כשצריך לרדת בדרך בגין מקו מסויים וללכת לדרך נמיר כדי לעלות על אוטובוס ההמשך. ואני מדבר בעיקר על הקישור של גבעתיים לאונ' ת"א ודרך נמיר - קישור נחוץ בהחלט.
&nbsp
בשאר הקטעים שלו הוא עושה שירות לא רע בסך הכל.
&nbsp
הרפורמה הזאת היא כישלון מהדהד והכישלון הזה מתבטא בקווים הזויים כמו 135, השינויי ב104 וביטול 139. בא לידי ביטוי גם באינספור החלופות, אפשר להשתגע... כל כמה חודשים נפתחת חלופה חדשה לקו מסויים. זה פשוט נורא. ושלא לדבר על הקווים המאד יעילים למערכת כמו קו 220 שחולק תדירות כמו קו אוטובוס לכרמיאל ועל קו 113 שבעל תדירות גרועה יותר משל קו לילה (פועל פעם בשעה לעומת קווי לילה שפועלים כל חצי שעה לרוב).
&nbsp
הרבה פעמים אני חושב לעצמי שהיה עדיף שהרפורמה לא הייתה מכל הבחינה של השינויי מסלולים. אני זוכר את המערכת הישנה, היא הייתה הרבה יותר ברורה. לא הבנתי מה היה בוער לבטל קווים כמו 8 מבת ים לת"א, כמו 20 לעתידים, כמו 35 וכמו 64... אלו לא היו קווי בלאי, הם היו קווים עם מסלולים טובים ונוסעים קבועים לא סתם.
&nbsp
יש כמה הבלחות טובות של הרפורמה, המשותף לרובן שמרוב שהן טובות, הן פשוט מפוצצות בצורה פסיכית. ודווקא אותם, עד שמתגברים יוצאת הנשמה. אבל חלופות לקו 40, חלופות ל89, אפילו חלופה ל22 יש כבר... והפעלת קווים הזויים כמו 220 ו113, לזה יש כסף ותשומות...
מסכים מאוד. ביטול קו 35 ניתק לגמרי את כפר המכביה ממסוף אלוף
שדה והיום להגיע לשם זה סיפור לא נורמלי.
 

olli3

New member
מנהל
במיוחד בשביל זה הקימו את קו 135 המצויין, גאונות לשמה.

מסכים מאוד. ביטול קו 35 ניתק לגמרי את כפר המכביה ממסוף אלוף
שדה והיום להגיע לשם זה סיפור לא נורמלי.
במיוחד בשביל זה הקימו את קו 135 המצויין, גאונות לשמה.
 

אוהד1110

New member


קו 45 הוא בסך הכל קו טוב שנותן לא מעט קישורים.
וזה לא קשור לזה שהציבור לא אוהב להחליף, בהחלט אפשר להבין אותו כשצריך לרדת בדרך בגין מקו מסויים וללכת לדרך נמיר כדי לעלות על אוטובוס ההמשך. ואני מדבר בעיקר על הקישור של גבעתיים לאונ' ת"א ודרך נמיר - קישור נחוץ בהחלט.
&nbsp
בשאר הקטעים שלו הוא עושה שירות לא רע בסך הכל.
&nbsp
הרפורמה הזאת היא כישלון מהדהד והכישלון הזה מתבטא בקווים הזויים כמו 135, השינויי ב104 וביטול 139. בא לידי ביטוי גם באינספור החלופות, אפשר להשתגע... כל כמה חודשים נפתחת חלופה חדשה לקו מסויים. זה פשוט נורא. ושלא לדבר על הקווים המאד יעילים למערכת כמו קו 220 שחולק תדירות כמו קו אוטובוס לכרמיאל ועל קו 113 שבעל תדירות גרועה יותר משל קו לילה (פועל פעם בשעה לעומת קווי לילה שפועלים כל חצי שעה לרוב).
&nbsp
הרבה פעמים אני חושב לעצמי שהיה עדיף שהרפורמה לא הייתה מכל הבחינה של השינויי מסלולים. אני זוכר את המערכת הישנה, היא הייתה הרבה יותר ברורה. לא הבנתי מה היה בוער לבטל קווים כמו 8 מבת ים לת"א, כמו 20 לעתידים, כמו 35 וכמו 64... אלו לא היו קווי בלאי, הם היו קווים עם מסלולים טובים ונוסעים קבועים לא סתם.
&nbsp
יש כמה הבלחות טובות של הרפורמה, המשותף לרובן שמרוב שהן טובות, הן פשוט מפוצצות בצורה פסיכית. ודווקא אותם, עד שמתגברים יוצאת הנשמה. אבל חלופות לקו 40, חלופות ל89, אפילו חלופה ל22 יש כבר... והפעלת קווים הזויים כמו 220 ו113, לזה יש כסף ותשומות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה