קו 18/18א בית דגן
קו 18/18א בית דגן
אגד ניסו לשפר ובנתיים הבלאגן חוגג
עד לפני כחודש בערך (אולי קצת יותר) קו 18 היה יוצא מהתחנה המרכזית הישנה בראשל"צ,עושה סיבוב בבית דגן וחוזר חזרה לראשל"צ
והייתה חלופה18א שאם אני לא טועה, הייתה יוצאת מרכבת הראשונים.
עכשיו המצב הוא כזה: ישנו קו 18 מהתחנה החדשה בראשל"צ שמגיע עד התחנה בה היה סניף בנק הפועלים לאחר סיבוב בית דגן. קו 18א יוצא מהכניסה הראשית לבית דגן, עושה סיבוב וממשיך לראשל"צ. התחנות הן אותם תחנות, אף אחד לא טרח ליידע שבשל השינוי קו 25 מתבטל ועל התחנות מופיעים המסלולים הישנים כולל 25 שכאמור התבטל. הנוסעים שרגילים ל18 מתעצבנים שהנהג אומר להם שהוא לא מעלה נוסעים בבית דגן, הנהג של 18א סופג את כל הצעקות והעצבים של הנוסעים.
למה לא פשוט יותר לעשות את הקו דו מסלולי עם תחנות בצד השני של הכביש,שילוט ברור (ואולי אפילו שילוט זמן אמת) כדי שהשיפור יהיה יעיל? סה"כ בקווים לשם משתמשים לא רק תושבי ית דגן אלא גם כאלו שעובדים שם בפארק התעשיות
קו 18/18א בית דגן
אגד ניסו לשפר ובנתיים הבלאגן חוגג
עד לפני כחודש בערך (אולי קצת יותר) קו 18 היה יוצא מהתחנה המרכזית הישנה בראשל"צ,עושה סיבוב בבית דגן וחוזר חזרה לראשל"צ
והייתה חלופה18א שאם אני לא טועה, הייתה יוצאת מרכבת הראשונים.
עכשיו המצב הוא כזה: ישנו קו 18 מהתחנה החדשה בראשל"צ שמגיע עד התחנה בה היה סניף בנק הפועלים לאחר סיבוב בית דגן. קו 18א יוצא מהכניסה הראשית לבית דגן, עושה סיבוב וממשיך לראשל"צ. התחנות הן אותם תחנות, אף אחד לא טרח ליידע שבשל השינוי קו 25 מתבטל ועל התחנות מופיעים המסלולים הישנים כולל 25 שכאמור התבטל. הנוסעים שרגילים ל18 מתעצבנים שהנהג אומר להם שהוא לא מעלה נוסעים בבית דגן, הנהג של 18א סופג את כל הצעקות והעצבים של הנוסעים.
למה לא פשוט יותר לעשות את הקו דו מסלולי עם תחנות בצד השני של הכביש,שילוט ברור (ואולי אפילו שילוט זמן אמת) כדי שהשיפור יהיה יעיל? סה"כ בקווים לשם משתמשים לא רק תושבי ית דגן אלא גם כאלו שעובדים שם בפארק התעשיות