חברת קווים

מצב
הנושא נעול.
חברת קווים

חברת קווים

שלום ,
נראה לי שמיציתי את כל הקווים האפשריים מתא לקריית אונו כל פעם מחליפה ומשלבת אבל העונש של נסיעה של שעה + לחכות לאוטובוס בין 20-30 דקות חב קווים פשוט נוראית קו 56 בעייתי ביותר מגיע כל 30 דק' לפעמים מדלגים שם על אוטובוס .קו 55 מטייל בכל גבעתיים רמת גן 168 יוצא בשעות העומס כל 45 דק פניתי לתלונות הציבור שום דבר לא עוזר למה אי אפשר לתגבר את הקו הזה? בשעות העומס האוטובוס מלא עד אפס מקום בנוסעים וחיילים שנוסעים לתל השומר חולים שנוסעים לבית החולים
.האם זה הגיוני שקו מהיר אחד משרת את כל תושבי תל אביב כשהשעות שלו והתדירות כל כך בעייתים?
תודה
 

maormp

New member
תתעודדי, המצב בבקעת אונו צפוי להשתפר

חברת קווים

שלום ,
נראה לי שמיציתי את כל הקווים האפשריים מתא לקריית אונו כל פעם מחליפה ומשלבת אבל העונש של נסיעה של שעה + לחכות לאוטובוס בין 20-30 דקות חב קווים פשוט נוראית קו 56 בעייתי ביותר מגיע כל 30 דק' לפעמים מדלגים שם על אוטובוס .קו 55 מטייל בכל גבעתיים רמת גן 168 יוצא בשעות העומס כל 45 דק פניתי לתלונות הציבור שום דבר לא עוזר למה אי אפשר לתגבר את הקו הזה? בשעות העומס האוטובוס מלא עד אפס מקום בנוסעים וחיילים שנוסעים לתל השומר חולים שנוסעים לבית החולים
.האם זה הגיוני שקו מהיר אחד משרת את כל תושבי תל אביב כשהשעות שלו והתדירות כל כך בעייתים?
תודה
תתעודדי, המצב בבקעת אונו צפוי להשתפר
בינואר 2015 פורסם מכרז חדש להפעלת קווי האשכול, אמנם חב' ''קווים'' זכתה בו שוב, אבל משרד התחבורה הכניס הפעם שינויי תדירות וקווים חדשים שאמורים לשפר את השירות .
בגלל שאני לא מכיר את האזור בכלל להלן מאמר שמתמצת את השינויים:

http://www.tachbura.org/mikhraz-pt-ono-elad/

אני בטוח שהחבר'ה כאן ידעו להסביר את מהות השינויים.
אם אני לא טועה, השינויים אמורים לצאת לדרך לא יאוחר מתחילת 2017 ואולי אפילו קודם
 
חברת קווים

תתעודדי, המצב בבקעת אונו צפוי להשתפר
בינואר 2015 פורסם מכרז חדש להפעלת קווי האשכול, אמנם חב' ''קווים'' זכתה בו שוב, אבל משרד התחבורה הכניס הפעם שינויי תדירות וקווים חדשים שאמורים לשפר את השירות .
בגלל שאני לא מכיר את האזור בכלל להלן מאמר שמתמצת את השינויים:

http://www.tachbura.org/mikhraz-pt-ono-elad/

אני בטוח שהחבר'ה כאן ידעו להסביר את מהות השינויים.
אם אני לא טועה, השינויים אמורים לצאת לדרך לא יאוחר מתחילת 2017 ואולי אפילו קודם
חברת קווים
לכולם הבעיה מוכרת אז למה צריך לחכות עד 2017 ?
חבל שאי אפשר להקליט את הנוסעים בקו הזה תלונות ותלונות .
הרי כבר היום אפשר להקל על סבל הנוסעים להוסיף לסבב של קו 56 ו 168 עוד
3-4 סבבים בשעות העומס החל משעה 09:00 ו מהשעה 16:00 אחהצ.מה הבעיה?
לא ביקשנו קו חדש מהיר אלה רק להקל במקצת על סבל הנוסעים
כשהתחבורה הציבורית תשתפר בעתיד הרחוק ,לא בטוח שיהיה לי עדיין את
מי לבקר בקרית אונו
 

orchilit

New member
מכרז בקעת אונו אמור לשפר קווים קיימים עוד 3 חודשים כמדומני

חברת קווים
לכולם הבעיה מוכרת אז למה צריך לחכות עד 2017 ?
חבל שאי אפשר להקליט את הנוסעים בקו הזה תלונות ותלונות .
הרי כבר היום אפשר להקל על סבל הנוסעים להוסיף לסבב של קו 56 ו 168 עוד
3-4 סבבים בשעות העומס החל משעה 09:00 ו מהשעה 16:00 אחהצ.מה הבעיה?
לא ביקשנו קו חדש מהיר אלה רק להקל במקצת על סבל הנוסעים
כשהתחבורה הציבורית תשתפר בעתיד הרחוק ,לא בטוח שיהיה לי עדיין את
מי לבקר בקרית אונו
מכרז בקעת אונו אמור לשפר קווים קיימים עוד 3 חודשים כמדומני
קו 56 ו168 אמורים לקבל שיפורים בעיקר בתדירות (וקו 168 לא ייכנס לתוך גני תקווה אם אני זוכר נכון). ועוד קווים נוספים.
 
לפי המכרז ל 168 תמשיך להיות חלופה שנכנסת לגני תקוה

מכרז בקעת אונו אמור לשפר קווים קיימים עוד 3 חודשים כמדומני
קו 56 ו168 אמורים לקבל שיפורים בעיקר בתדירות (וקו 168 לא ייכנס לתוך גני תקווה אם אני זוכר נכון). ועוד קווים נוספים.
לפי המכרז ל 168 תמשיך להיות חלופה שנכנסת לגני תקוה
אולי אתה מתכוון לביטול הכניסה של 169 לגבעת שמואל.

אגב, לפי המכרז השינויים שבו צריכים לחול מנובמבר (עוד 6 חודשים) ולא מעוד 3 חודשים. עוד 3 חודשים צריך להפעיל את מפת הקווים הקיימת, אבל מכיוון שאין החלפת מפעיל, ייתכן שקווים תפעיל שינויים מוקדם יותר.
 

orchilit

New member
פשוט עשיתי את החישוב כי במכרז כתוב שהזוכה יפעיל באלעד

לפי המכרז ל 168 תמשיך להיות חלופה שנכנסת לגני תקוה
אולי אתה מתכוון לביטול הכניסה של 169 לגבעת שמואל.

אגב, לפי המכרז השינויים שבו צריכים לחול מנובמבר (עוד 6 חודשים) ולא מעוד 3 חודשים. עוד 3 חודשים צריך להפעיל את מפת הקווים הקיימת, אבל מכיוון שאין החלפת מפעיל, ייתכן שקווים תפעיל שינויים מוקדם יותר.
פשוט עשיתי את החישוב כי במכרז כתוב שהזוכה יפעיל באלעד
לאחר 9 חודשים (דומני) מהכרזת הזכייה, ואחרי זה כתוב ששלושה חודשים יופעלו בבקעת אונו רק הקווים הפעילים כבר, והחדשים שלושה חודשים אחרי.
 
הקווים הפעילים במתכונת הקיימת ("מפת רישוי קיימת")

פשוט עשיתי את החישוב כי במכרז כתוב שהזוכה יפעיל באלעד
לאחר 9 חודשים (דומני) מהכרזת הזכייה, ואחרי זה כתוב ששלושה חודשים יופעלו בבקעת אונו רק הקווים הפעילים כבר, והחדשים שלושה חודשים אחרי.
הקווים הפעילים במתכונת הקיימת ("מפת רישוי קיימת")
קווים לא חייבת להפעיל את השינויים באוגוסט, אלא בנובמבר.
זה לא אומר שהיא לא תעשה זאת לפני נובמבר, כפי שכבר בסוף מאי היא תפעיל את רוב השינויים באלעד.
 

orchilit

New member
הבנתי


הקווים הפעילים במתכונת הקיימת ("מפת רישוי קיימת")
קווים לא חייבת להפעיל את השינויים באוגוסט, אלא בנובמבר.
זה לא אומר שהיא לא תעשה זאת לפני נובמבר, כפי שכבר בסוף מאי היא תפעיל את רוב השינויים באלעד.
הבנתי
 

oshlick1

New member
אין שיפור משמעותי.

תתעודדי, המצב בבקעת אונו צפוי להשתפר
בינואר 2015 פורסם מכרז חדש להפעלת קווי האשכול, אמנם חב' ''קווים'' זכתה בו שוב, אבל משרד התחבורה הכניס הפעם שינויי תדירות וקווים חדשים שאמורים לשפר את השירות .
בגלל שאני לא מכיר את האזור בכלל להלן מאמר שמתמצת את השינויים:

http://www.tachbura.org/mikhraz-pt-ono-elad/

אני בטוח שהחבר'ה כאן ידעו להסביר את מהות השינויים.
אם אני לא טועה, השינויים אמורים לצאת לדרך לא יאוחר מתחילת 2017 ואולי אפילו קודם
אין שיפור משמעותי.
קו 95 למשל - המהיר מבקעת אונו לאוניברסיטה ימשיך לנסוע פעם ביום בשעה שרוב האנשים ישנים.
 
יהיה שיפור משמעותי בתדירות של קו 56, יהיה שיפור בתדירות של

אין שיפור משמעותי.
קו 95 למשל - המהיר מבקעת אונו לאוניברסיטה ימשיך לנסוע פעם ביום בשעה שרוב האנשים ישנים.
יהיה שיפור משמעותי בתדירות של קו 56, יהיה שיפור בתדירות של
137 לאוניברסיטה, תהיה חלופה מהירה ל-68 ויהיו עוד שיפורים.
אם אין שיפור בקו מסויים זה לא אומר שאין שיפורים משמעותיים בקווים אחרים.
 

oshlick1

New member
137 זה קו מיותר ומסורבל. היום יש כבר 264 של אגד

יהיה שיפור משמעותי בתדירות של קו 56, יהיה שיפור בתדירות של
137 לאוניברסיטה, תהיה חלופה מהירה ל-68 ויהיו עוד שיפורים.
אם אין שיפור בקו מסויים זה לא אומר שאין שיפורים משמעותיים בקווים אחרים.
137 זה קו מיותר ומסורבל. היום יש כבר 264 של אגד
שנוסע דרך גהה, ז'בוטינסקי ואבו חצירא ולא דרך כביש אם המושבות הפקוק.
מה שצריך זה קו תדיר שיגיע מלוי אשכול לגהה וז'בוטינסקי בלי הסיבובים בותיקה בקרית אונו. 268 יהיה קו כזה אבל מי מבטיח שהוא יהיה תדיר ולא "יתחלק" בתשומות עם 68?
 
264 לא מגיע לאוניברסיטה

137 זה קו מיותר ומסורבל. היום יש כבר 264 של אגד
שנוסע דרך גהה, ז'בוטינסקי ואבו חצירא ולא דרך כביש אם המושבות הפקוק.
מה שצריך זה קו תדיר שיגיע מלוי אשכול לגהה וז'בוטינסקי בלי הסיבובים בותיקה בקרית אונו. 268 יהיה קו כזה אבל מי מבטיח שהוא יהיה תדיר ולא "יתחלק" בתשומות עם 68?
264 לא מגיע לאוניברסיטה
ו 137 לא מיותר - הוא מקשר גם בין בקעת אונו לקרית אריה.

268 יתחלק בתשומות עם 68 אבל התדירות המשותפת של שניהם תהיה גבוהה יותר מהתדירות של 68 בלבד. ל 268 יהיו בין 2 ל-3 נסיעות בשעה במשך כל היום.
וגם 168 לא ייכנס לקרית אונו הוותיקה.
 

אורי404

New member
בחלק מהשעות מתבקש תגבור בבר אילן ובגבעת שמואל

264 לא מגיע לאוניברסיטה
ו 137 לא מיותר - הוא מקשר גם בין בקעת אונו לקרית אריה.

268 יתחלק בתשומות עם 68 אבל התדירות המשותפת של שניהם תהיה גבוהה יותר מהתדירות של 68 בלבד. ל 268 יהיו בין 2 ל-3 נסיעות בשעה במשך כל היום.
וגם 168 לא ייכנס לקרית אונו הוותיקה.
בחלק מהשעות מתבקש תגבור בבר אילן ובגבעת שמואל
בשעות אחרי הצהרים יש עומס בקווים 68 ו-70 לכיוון תל אביב. בבר אילן ובגבעת שמואל לפעמים כבר לא ניתן לעלות לאוטובוסים. נקווה, שלכל הפחות בשעות האלה יהיה תגבור עם 268.
 
יהיה תגבור ב 56, 68+268, 168, 69 ויהיה גם את קו 64

בחלק מהשעות מתבקש תגבור בבר אילן ובגבעת שמואל
בשעות אחרי הצהרים יש עומס בקווים 68 ו-70 לכיוון תל אביב. בבר אילן ובגבעת שמואל לפעמים כבר לא ניתן לעלות לאוטובוסים. נקווה, שלכל הפחות בשעות האלה יהיה תגבור עם 268.
יהיה תגבור ב 56, 68+268, 168, 69 ויהיה גם את קו 64
התגבור לעומת המצב היום יהיה משמעותי ובכל שעות היום.
 

oshlick1

New member
לנסוע ב-137 לאוניברסיטה דרך עתידים בבוקר ובחזרה בערב זה סיוט

264 לא מגיע לאוניברסיטה
ו 137 לא מיותר - הוא מקשר גם בין בקעת אונו לקרית אריה.

268 יתחלק בתשומות עם 68 אבל התדירות המשותפת של שניהם תהיה גבוהה יותר מהתדירות של 68 בלבד. ל 268 יהיו בין 2 ל-3 נסיעות בשעה במשך כל היום.
וגם 168 לא ייכנס לקרית אונו הוותיקה.
לנסוע ב-137 לאוניברסיטה דרך עתידים בבוקר ובחזרה בערב זה סיוט
מניסיון.
חבל שלתושבי פתח תקווה יש את הפריבילגיה לנסוע דרך כביש 5 לאוניברסיטה כל היום ולתושבי בקעת אונו יש את הפריבילגיה הזאת רק פעם ביום בשעה לא רלבנטית.
 
תושבי בקעת אונו יכולים להחליף במחלף גהה ל-49

לנסוע ב-137 לאוניברסיטה דרך עתידים בבוקר ובחזרה בערב זה סיוט
מניסיון.
חבל שלתושבי פתח תקווה יש את הפריבילגיה לנסוע דרך כביש 5 לאוניברסיטה כל היום ולתושבי בקעת אונו יש את הפריבילגיה הזאת רק פעם ביום בשעה לא רלבנטית.
תושבי בקעת אונו יכולים להחליף במחלף גהה ל-49
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה