עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !

עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
 

Bus Nerd

Active member
זה ממש גרוע

עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
זה ממש גרוע
כל אוטובוס שיש בו מדבקות כאלו ואין לו ולידטור מאחורה יגרום לנוסעים לסמוך פחות על המדבקות ולעלות מהדלת הקדמית גם כשיש אפשרות, ועצם העובדה ש*הורידו* ולידטור משם זה מדאיג, האם הם מחליטים לבטל את התוכנית לעלייה מאחור?
&nbsp
חוסר אחידות יביא לכישלון.
 
אבל קו 5 ממילא לא נכלל ברשימת הקווים בהם יש עליה מאחור

זה ממש גרוע
כל אוטובוס שיש בו מדבקות כאלו ואין לו ולידטור מאחורה יגרום לנוסעים לסמוך פחות על המדבקות ולעלות מהדלת הקדמית גם כשיש אפשרות, ועצם העובדה ש*הורידו* ולידטור משם זה מדאיג, האם הם מחליטים לבטל את התוכנית לעלייה מאחור?
&nbsp
חוסר אחידות יביא לכישלון.
אבל קו 5 ממילא לא נכלל ברשימת הקווים בהם יש עליה מאחור
וממילא זה קיים רק בקווים מוגדרים, כך שחוסר האחידות קיים בכל מקרה ואין שום קשר לביטול העלייה מאחור.
בעבר ניסו את העליה מאחור בקו 5 ויכול להיות שהמדבקה נשארה מתקופת הניסוי.
יכול להיות שהוצאת הולידטור בוצעה כבר מזמן.
 

בישגד

New member
זו כן בעיה. הנוסע לא צריך לזכור בעל־פה רשימות של קווים

אבל קו 5 ממילא לא נכלל ברשימת הקווים בהם יש עליה מאחור
וממילא זה קיים רק בקווים מוגדרים, כך שחוסר האחידות קיים בכל מקרה ואין שום קשר לביטול העלייה מאחור.
בעבר ניסו את העליה מאחור בקו 5 ויכול להיות שהמדבקה נשארה מתקופת הניסוי.
יכול להיות שהוצאת הולידטור בוצעה כבר מזמן.
זו כן בעיה. הנוסע לא צריך לזכור בעל־פה רשימות של קווים
 
ומה תגיד על קו 51 העמוס, שאנשים דבוקים לדלת האחורית

עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
ומה תגיד על קו 51 העמוס, שאנשים דבוקים לדלת האחורית
ולכן לא ניתן להעלות משם? כל הזמן אני עד לתופעה הזאת
אלא שבשבוע האחרון החלו להכניס מפרקיות קבועות לקו 51, בעיקר בבוקר, מה שבאמת מאפשר עלייה מכל הדלתות. ישר כח לדן.
 

בישגד

New member
זה עוד טוב, מסתובבים אוטובוסים שמודבק עליהם גם וגם

עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
זה עוד טוב, מסתובבים אוטובוסים שמודבק עליהם גם וגם
מתחת לחלונות "באוטובוס זה חוזרים לעלות מהדלת הקדמית בלבד" (ובד"כ לפחות חצי מקולף) ומעל לחלונות "רק בקווים 4,5,104 עולים עם רב קו מהדלת האחורית" (יכול להיות שזה לא הנוסח לגמרי במדויק). מה הנוסע אמור להבין מזה?
אחח, אין כמו דן המושלמת... ויש גם אוטובוסים שבפנים עדיין פרסומות לקוקה קולה ZERO מלפני כמה שנים טובות. בתדירות הזאת גם בטח רוחצים את פנים האוטובוסים... (גשם שנכנס מהגג פנימה לא נחשב)
 

bralor4247

New member
אין על המנטליות הישראלית


עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
אין על המנטליות הישראלית

מעולים בשכנוע ובדיבורים אבל כשבודקים לעומק, תמיד בור ללא תחתית.
אולי מספיק עם הבינוניות בכל תחומי החיים
&nbsp
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כל הנושא הזה הוא בדיחה:

עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
כל הנושא הזה הוא בדיחה:
1. כדי לאפשר עליה נורמלית מאחור - צריך לתכנת את הדלתות בהתאם, שלא תיסגרנה אוטומטית בצורה שהן נסגרות כעת.
2. צריך שיהיו וואלידטורים.
3. צריך לחנך את הנהגים לפתוחת תמיד את כל הדלתות או לחילופין להתקין כפתורי פתיחה מבחוץ.
 
במטרוניות/אורבניות קיים כפתור פתיחת דלתות חיצוני.

כל הנושא הזה הוא בדיחה:
1. כדי לאפשר עליה נורמלית מאחור - צריך לתכנת את הדלתות בהתאם, שלא תיסגרנה אוטומטית בצורה שהן נסגרות כעת.
2. צריך שיהיו וואלידטורים.
3. צריך לחנך את הנהגים לפתוחת תמיד את כל הדלתות או לחילופין להתקין כפתורי פתיחה מבחוץ.
במטרוניות/אורבניות קיים כפתור פתיחת דלתות חיצוני.
אבל הוא תמיד מבוטל ע"י מתג בלוח הבקרה של הנהגים.
 

באג2003

New member
זה קרה לי עם קו 89 בהר ציון

עליה לאוטובוס עירוני מאחור : יש גם הטעיה !
לפני כמה ימים עת שהיתי בתל-אביב,וכפי שלרוב אני עושה,הייתי שם ללא ה-
,אלא עם
ו-
,ובניגוד לנאמר בסרטון המצורף, עליתי על אוטובוס דן בקו 5
,שהיו עליו מדבקות של עליה מאחור עם רב-קו,עליתי מהדלת האחורית,ו...יוק,אין מכשיר תיקוף,אלא רק ה"בסיס" וה-"שלד" שלו,אז מדוע לא מסירים את המדבקות מהאוטובוס?
ניגשתי כמובן אל הנהג ותיקפתי את הכרטיס אצלו,אבל זה היה לאחר שהייתי צריך להגיע לשם נגד זרם הנוסעים שעלו מהדלת הקדמית.
הנהג אמר לי משהו כמו "שלא הספיקו להוריד את מדבקות הרב-קו".

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=rYUyQwAqh24[/URL]
זה קרה לי עם קו 89 בהר ציון
ראיתי את המדבקה, עליתי לאוטובוס מהדלת האחורית.
כשלא מצאתי מכשיר תיקוף ניגשתי לנהג לתקף, אז הוא שואל אותי: " מאיפה עלית?" עניתי לו "מהדלת האחורית". באותו רגע הוא התחיל להתעצבן וצרח עליי שעולים רק מהדלת הקדמית. הפנייה להגיון הבריא לא עזרה במקרה הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה