יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת

יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה

 

Bus Nerd

Active member
חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדי

יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה
חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדי
בקו 1 של דן יש חלונות עם הגנה נגד השמש וזה נחמד, אבל באוטובוס הזה נראה שקצת הגזימו. כשאני רואה חלונות כאלו הדבר הראשון שאני חושב זה שזה סיכון בטיחותי, כי במקרה שיש תאונה וצוותי הצלה צריכים לשבור חלון כדי להיכנס פנימה, הם לא יוכלו לראות אם יש ליד החלון הזה מישהו.
&nbsp
כמו כן העיצוב הגרפי על האוטובוס די מזעזע, מאוד "עמוס" גרפית בלי סיבה טובה, וזה די מכוער.
 

olli3

New member
מנהל
גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.

חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדי
בקו 1 של דן יש חלונות עם הגנה נגד השמש וזה נחמד, אבל באוטובוס הזה נראה שקצת הגזימו. כשאני רואה חלונות כאלו הדבר הראשון שאני חושב זה שזה סיכון בטיחותי, כי במקרה שיש תאונה וצוותי הצלה צריכים לשבור חלון כדי להיכנס פנימה, הם לא יוכלו לראות אם יש ליד החלון הזה מישהו.
&nbsp
כמו כן העיצוב הגרפי על האוטובוס די מזעזע, מאוד "עמוס" גרפית בלי סיבה טובה, וזה די מכוער.
גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
 
זו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.

גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
זו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.
יש לזה השפעה ישירה על נצילות מערכות מיזוג האוויר, וכתוצאה מכך חסכון באנרגיה.















 

אורי404

New member
תמונה 2 - אוטובוס "קינג לונג"
(לפחות עבורי)

זו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.
יש לזה השפעה ישירה על נצילות מערכות מיזוג האוויר, וכתוצאה מכך חסכון באנרגיה.
תמונה 2 - אוטובוס "קינג לונג"
(לפחות עבורי)
זמן רב, היו פרסומים, לפיהם אוטובוסים מהיצרן הסיני "קינג-לונג" יגיעו לייבוא בישראל.
הייתי רואה אוטובוס לבן, בלי סימונים של חברת הסעות. כעת בתמונה מספר 2, אני רואה, שנכנס כזה לחברת הסעות.
מתן על התמונה הזו וגם על יתר התמונות.
 
אין בעד מה


תמונה 2 - אוטובוס "קינג לונג"
(לפחות עבורי)
זמן רב, היו פרסומים, לפיהם אוטובוסים מהיצרן הסיני "קינג-לונג" יגיעו לייבוא בישראל.
הייתי רואה אוטובוס לבן, בלי סימונים של חברת הסעות. כעת בתמונה מספר 2, אני רואה, שנכנס כזה לחברת הסעות.
מתן על התמונה הזו וגם על יתר התמונות.
אין בעד מה

את הלבן של 'סיורים בעמק' צילמתי ליד קיבוץ מגידו לפני שבועיים בערך,
ואת זה של 'שמוליק רובין' בחיפה בפברואר האחרון


 

Bus Nerd

Active member
אפשר לעשות חלונות כהים אבל לא כהים עד כדי כך

זו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.
יש לזה השפעה ישירה על נצילות מערכות מיזוג האוויר, וכתוצאה מכך חסכון באנרגיה.
אפשר לעשות חלונות כהים אבל לא כהים עד כדי כך
באורבנית יש חלונות כהים וזה מעולה, זה גורם לאוטובוס להיות הרבה יותר נעים בחודשי הקיץ החמים, אבל הם לא שחורים ממש וזה מאפשר לראות מבחוץ כמה עמוס האוטובוס.
 
בטכנולוגיות הקיימות היום אפשר להציג את מספר המושבים הפנויים

גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
בטכנולוגיות הקיימות היום אפשר להציג את מספר המושבים הפנויים
באוטובוס בצג חיצוני.
אולי יצרניות ומפעילות האוטובוסים צריכות לפעול למימוש הצגה כזו.
 
אגב, עפ"י פרסומים זרים ישנם בערך

בשביל מה זה נחוץ?
אגב, עפ"י פרסומים זרים ישנם בערך
2000 מושבים ארגונומיים פנאומטיים פנויים מאחורי הגאים של אוטובוסים.
שאנשים ילכו לנהוג באוטובוסים, יהיו יותר אוטובוסים על הכבישים והתח"צ תעשה עוד צעד קדימה בדרך הארוכה ליעילות מושלמת.
 

yair480

Active member
לא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחות

גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
לא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחות
יוצא לי לנסוע לא מעט בגולדן דרגונים של סופרבוס וכבר יש תקלות שונות והם רק כשנה על הכביש.
המנוע עובד והאוטובוס נוסע טוב אבל כל השאר חורק.
מזגנים שאו עובדים ומקפיאים או לא עובדים בכלל ואין מצבי אוורור בינמיים.
דלת קדמית שלא נפתחת וצריך לעלות מאחורה.
תא מטען שלא נפתח.
מראות שבורות/סדוקות מעל הנהג.
מראות שלא יושבות טוב.
ואני מאמין שאני יכול למצוא עוד תקלות .
אז השאלה היא האם אכן משתלם לקנות מהסינים או שעדיף להשאר עם חברות אירופאיות על הכביש ובמיוחד בתח"צ?
ויצא לי לשמוע נהגים שמתלוננים שהם פחות נוחים לנהיגה.
(וכשיוצא לי לקבל וולבו או סקניה אינני מוצא כ"כ הרבה בעיות כמו בסיניות)
 


לא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחות
יוצא לי לנסוע לא מעט בגולדן דרגונים של סופרבוס וכבר יש תקלות שונות והם רק כשנה על הכביש.
המנוע עובד והאוטובוס נוסע טוב אבל כל השאר חורק.
מזגנים שאו עובדים ומקפיאים או לא עובדים בכלל ואין מצבי אוורור בינמיים.
דלת קדמית שלא נפתחת וצריך לעלות מאחורה.
תא מטען שלא נפתח.
מראות שבורות/סדוקות מעל הנהג.
מראות שלא יושבות טוב.
ואני מאמין שאני יכול למצוא עוד תקלות .
אז השאלה היא האם אכן משתלם לקנות מהסינים או שעדיף להשאר עם חברות אירופאיות על הכביש ובמיוחד בתח"צ?
ויצא לי לשמוע נהגים שמתלוננים שהם פחות נוחים לנהיגה.
(וכשיוצא לי לקבל וולבו או סקניה אינני מוצא כ"כ הרבה בעיות כמו בסיניות)
 

scooby5

Member
גם בדן בדרום

לא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחות
יוצא לי לנסוע לא מעט בגולדן דרגונים של סופרבוס וכבר יש תקלות שונות והם רק כשנה על הכביש.
המנוע עובד והאוטובוס נוסע טוב אבל כל השאר חורק.
מזגנים שאו עובדים ומקפיאים או לא עובדים בכלל ואין מצבי אוורור בינמיים.
דלת קדמית שלא נפתחת וצריך לעלות מאחורה.
תא מטען שלא נפתח.
מראות שבורות/סדוקות מעל הנהג.
מראות שלא יושבות טוב.
ואני מאמין שאני יכול למצוא עוד תקלות .
אז השאלה היא האם אכן משתלם לקנות מהסינים או שעדיף להשאר עם חברות אירופאיות על הכביש ובמיוחד בתח"צ?
ויצא לי לשמוע נהגים שמתלוננים שהם פחות נוחים לנהיגה.
(וכשיוצא לי לקבל וולבו או סקניה אינני מוצא כ"כ הרבה בעיות כמו בסיניות)
גם בדן בדרום
האוטובוסים הסיניים הבינעירוניים פחות מוצלחים בעיני.
לא נוחים, מרעישים כאילו עומדים להתפרק, והדלתות בהם נפתחות ונסגרות מאוד לאט. בנוסף, אי אפשר להתחיל נסיעה כשאחת הדלתות פתוחה, מה שהוביל חלק מהנהגים לפתח שיטה שבה הם לוחצים על הגז כשהדלת עוד פתוחה, ובשניה שהיא נסגרת, האוטובוס מזנק קדימה תוך נפנוף ראשי הנוסעים.
 
הנה אחת הדוגמאות המעניינות להבדלי טכנולוגיות תהומיים:

גם בדן בדרום
האוטובוסים הסיניים הבינעירוניים פחות מוצלחים בעיני.
לא נוחים, מרעישים כאילו עומדים להתפרק, והדלתות בהם נפתחות ונסגרות מאוד לאט. בנוסף, אי אפשר להתחיל נסיעה כשאחת הדלתות פתוחה, מה שהוביל חלק מהנהגים לפתח שיטה שבה הם לוחצים על הגז כשהדלת עוד פתוחה, ובשניה שהיא נסגרת, האוטובוס מזנק קדימה תוך נפנוף ראשי הנוסעים.
הנה אחת הדוגמאות המעניינות להבדלי טכנולוגיות תהומיים:
באוטובוסים אירופאיים הנהג יכול ללחוץ על המצערת כמה שבא לו כשהדלת פתוחה, המנוע יעלה סיבובים ולא יקרה כלום גם כאשר הדלת תסגר- האוטו לא יזנק קדימה, הנהג יהיה חייב לשחרר את המצערת, וללחוץ עליה מחדש.

האוטובוסים הסיניים האלה פשוט נחותים בכמה רמות מהאירופאיים, ולנהוג עליהם זה מתסכל.
 


חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדי
בקו 1 של דן יש חלונות עם הגנה נגד השמש וזה נחמד, אבל באוטובוס הזה נראה שקצת הגזימו. כשאני רואה חלונות כאלו הדבר הראשון שאני חושב זה שזה סיכון בטיחותי, כי במקרה שיש תאונה וצוותי הצלה צריכים לשבור חלון כדי להיכנס פנימה, הם לא יוכלו לראות אם יש ליד החלון הזה מישהו.
&nbsp
כמו כן העיצוב הגרפי על האוטובוס די מזעזע, מאוד "עמוס" גרפית בלי סיבה טובה, וזה די מכוער.
 

DanBus43Maalit72

Active member
בהצלחה לחברת אפיקים בראש העין.

יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה
בהצלחה לחברת אפיקים בראש העין.
הנה מקבץ תמונות שצילמתי לפני מספר חודשים בראש העין מתקופת קווים ודן. ותמונות של קווי ראש העין של דן בתל אביב מהשנתיים האחרונות.



















































 
והנה מחמישי,היום האחרון להפעלת הקווים ע"י קווים ודן

בהצלחה לחברת אפיקים בראש העין.
הנה מקבץ תמונות שצילמתי לפני מספר חודשים בראש העין מתקופת קווים ודן. ותמונות של קווי ראש העין של דן בתל אביב מהשנתיים האחרונות.
והנה מחמישי,היום האחרון להפעלת הקווים ע"י קווים ודן
דן על גשר וואדי רבה

 

אורי404

New member
היה (אולי עדיין יש) ב"מטרופולין" בשרון

יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה
היה (אולי עדיין יש) ב"מטרופולין" בשרון
דגם דומה ואולי זהה. לא יצא לי לנסוע בו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה