תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.

תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.
לרגל החג - תצלומי אוויר באדיבות שלוש החברות שמבצעות את פרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל". "לסיכו", "סולל בונה" ו-DB הגרמנית. על התמונות חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות. פותחים עם תחנת כפר יהושע.



 

בועז ל

New member
מסילת העמק, גשר כביש 70.

תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.
לרגל החג - תצלומי אוויר באדיבות שלוש החברות שמבצעות את פרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל". "לסיכו", "סולל בונה" ו-DB הגרמנית. על התמונות חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות. פותחים עם תחנת כפר יהושע.
מסילת העמק, גשר כביש 70.

 

yeh11

New member
נו הגשר הזה יכול להכיל עוד מסילה? לדעתכם

מסילת העמק, גשר כביש 70.
נו הגשר הזה יכול להכיל עוד מסילה? לדעתכם
שלום! הגשר הזה יכול להכיל עוד מסילה לדעתכם אז הכינו את התשתיות לשכפול הקו ?
 

Rubim88

New member
הוא לא

נו הגשר הזה יכול להכיל עוד מסילה? לדעתכם
שלום! הגשר הזה יכול להכיל עוד מסילה לדעתכם אז הכינו את התשתיות לשכפול הקו ?
הוא לא
הגשר הזה ברוחב של 6.5~ מטר, גשר למסילה כפולה הוא ברוחב של 11.5~ מטר, בגשר הזה אפילו לא הכינו את פלטות הגישה.
 

yeh11

New member
אז לסיכום אין הכנה להכפלה -וחבל

הוא לא
הגשר הזה ברוחב של 6.5~ מטר, גשר למסילה כפולה הוא ברוחב של 11.5~ מטר, בגשר הזה אפילו לא הכינו את פלטות הגישה.
אז לסיכום אין הכנה להכפלה -וחבל
שלום! אז לסיכום אין הכנה להכפלה . אילו היו מכינים תשתית להכפלה העלות העתידית היתה נמוכה הרבה יותר מהמצב הנוכחי ובעברית קוראים לזה חבל!!!
 

Ccyclist

Well-known member
שים לב שהסוללה מוכנה להנחת רבד ומסילה נוספת.

אז לסיכום אין הכנה להכפלה -וחבל
שלום! אז לסיכום אין הכנה להכפלה . אילו היו מכינים תשתית להכפלה העלות העתידית היתה נמוכה הרבה יותר מהמצב הנוכחי ובעברית קוראים לזה חבל!!!
שים לב שהסוללה מוכנה להנחת רבד ומסילה נוספת.
וכך גם הסוללה בצד השני בנויה ברוחב כפול - ישנו אזור שטוח מעפר ברוחב של מסילה נוספת לצד המסילה הקיימת.

לגבי הגשר עצמו - יתכן שיש מקום בין מסלולי הכביש לתומכות של גשר שני.
 

XrayCharlie

New member
עזוב, חבל על הזמן

שים לב שהסוללה מוכנה להנחת רבד ומסילה נוספת.
וכך גם הסוללה בצד השני בנויה ברוחב כפול - ישנו אזור שטוח מעפר ברוחב של מסילה נוספת לצד המסילה הקיימת.

לגבי הגשר עצמו - יתכן שיש מקום בין מסלולי הכביש לתומכות של גשר שני.
עזוב, חבל על הזמן
רק לפני 10 ימים הוא שאל לגבי התשתית וקיבל תשובה אבל הוא כנראה לא רוצה להבין.
הוא כנראה רוצה לראות כסף נשפך על גשר שלא יהיה בשימוש, וכסף נוסף נשפך על אחזקת הגשר שלא בשימוש.
בסדר.
&nbsp
 

yeh11

New member
תוך כמה זמן אתה מעריך שיהיה צורך לגשר נוסף

עזוב, חבל על הזמן
רק לפני 10 ימים הוא שאל לגבי התשתית וקיבל תשובה אבל הוא כנראה לא רוצה להבין.
הוא כנראה רוצה לראות כסף נשפך על גשר שלא יהיה בשימוש, וכסף נוסף נשפך על אחזקת הגשר שלא בשימוש.
בסדר.
&nbsp
תוך כמה זמן אתה מעריך שיהיה צורך לגשר נוסף
שלום! תוך כמה זמן אתה מאריך שיהיה צורך לגשר נוסף ועוד דבר קטנטן גשר שיוכל להכיל 2 מסילות הוא לא עלות כפולה הגשר הנוסף שייבנה יהיה עלות כפולה ,
וחוץ מזה בעניני תחבורה ותקשורת כאשר הציבור מגלה את הענין הביקוש פתאום גם משלש את הערכות הביקוש התחיליות .
 

XrayCharlie

New member
לא יודע אבל זה לא רלוונטי

תוך כמה זמן אתה מעריך שיהיה צורך לגשר נוסף
שלום! תוך כמה זמן אתה מאריך שיהיה צורך לגשר נוסף ועוד דבר קטנטן גשר שיוכל להכיל 2 מסילות הוא לא עלות כפולה הגשר הנוסף שייבנה יהיה עלות כפולה ,
וחוץ מזה בעניני תחבורה ותקשורת כאשר הציבור מגלה את הענין הביקוש פתאום גם משלש את הערכות הביקוש התחיליות .
לא יודע אבל זה לא רלוונטי
מאחר ובתוכניות של אף אחד אין כוונה להכפיל את הקו מחר או מחרתיים, אין שום סיבה להשקיע בגשר שפשוט "יחליד".
יש גשרים (קצרים בעיקר) שהרמפות מוכנות לזוג מסילות, המעברים התת קרקעיים (כמו מתחת לכביש 65 מזרחית לתחנת עפולה לדוגמא) שמוכנים למסילה כפולה אבל אין שום סיבה לבנות גשר ארוך מאוד (כמו הגשר בתמונה או הגשר ביציאה מחיפה) בשביל כלום (ואני לא יודע כמה גשר כפול שנוסעים עליו רק בצד אחד זה דבר בריא שמוסיף לו אורך חיים).
אמרתי לך כבר, ברגע שיש את השטח למסילה השנייה (ויש), החלק הקשה מאחורינו.
 

yeh11

New member
מסילה אחת או שתיים

לא יודע אבל זה לא רלוונטי
מאחר ובתוכניות של אף אחד אין כוונה להכפיל את הקו מחר או מחרתיים, אין שום סיבה להשקיע בגשר שפשוט "יחליד".
יש גשרים (קצרים בעיקר) שהרמפות מוכנות לזוג מסילות, המעברים התת קרקעיים (כמו מתחת לכביש 65 מזרחית לתחנת עפולה לדוגמא) שמוכנים למסילה כפולה אבל אין שום סיבה לבנות גשר ארוך מאוד (כמו הגשר בתמונה או הגשר ביציאה מחיפה) בשביל כלום (ואני לא יודע כמה גשר כפול שנוסעים עליו רק בצד אחד זה דבר בריא שמוסיף לו אורך חיים).
אמרתי לך כבר, ברגע שיש את השטח למסילה השנייה (ויש), החלק הקשה מאחורינו.
מסילה אחת או שתיים
שלום! מסילה אחת או שתיים הסיפור פשוט .1966 אני חייל משרת בתל השומר וגר בקריות ,לתל אביב יש מסילה אחת ,אולי 8 רכבות ביום במוצ"ש אולי שתיים עלות כרטיס לחייל חיפה תל אביב 1.20 ל"י לאזרח 2.40 ל"י ,אגד בקו 901 5.00 ל"י לאזרח אולי 5.50 .אבל אי אפשר היה להסתמך על הרכבת תדירות על הפנים זמן נסיעה בין חיפה לתל אביב סביב שעה ו20 דקות מינימום כי צריך בדרך לחכות לפינוי מסילה ,בקיצור מה אומר היתה רכבת בישראל אבל עד תחילת שנות ה2000 עת החלו להכפיל את המסילה היה קשה לבנות עליה .
קו העמק אמור לשמש שני צרכנים ראשיים ,סחורות מנמל חיפה לירדן (והבנתי שלכן האיחוד האירופי השתתף במימון המסילה ) ונוסעים הצרכן השני .
אחד התוצרים של הקו הזה צריך להיות שאזרח שגר בבית שאן יוכל למצוא עבודה באיזור חיפה ותעמוד לרשותו רכבת מהירה וזמינה משהו בתדירות שעות שיא של כל 1/2 שעה רכבת לכוון חיפה והפוך ואת הדרך תבצע אולי ב50 דקות .
עוד ענין הגעה לנתב"ג בכל שעות היממה צריכה להיות זמינה לתושב בית שאן כמו לי תושב קרית מוצקין .
אם המתכננים היו מסתכלים כך על הדברים המסילה השניה כבר היתה קיימת .
התפוקה של שתי מסילות היא יותר מכפולה לעומת מסילה אחת .
 
אין קשר בין הגעה לנתב"ג בכל שעות היממה לבין מסילה כפולה

מסילה אחת או שתיים
שלום! מסילה אחת או שתיים הסיפור פשוט .1966 אני חייל משרת בתל השומר וגר בקריות ,לתל אביב יש מסילה אחת ,אולי 8 רכבות ביום במוצ"ש אולי שתיים עלות כרטיס לחייל חיפה תל אביב 1.20 ל"י לאזרח 2.40 ל"י ,אגד בקו 901 5.00 ל"י לאזרח אולי 5.50 .אבל אי אפשר היה להסתמך על הרכבת תדירות על הפנים זמן נסיעה בין חיפה לתל אביב סביב שעה ו20 דקות מינימום כי צריך בדרך לחכות לפינוי מסילה ,בקיצור מה אומר היתה רכבת בישראל אבל עד תחילת שנות ה2000 עת החלו להכפיל את המסילה היה קשה לבנות עליה .
קו העמק אמור לשמש שני צרכנים ראשיים ,סחורות מנמל חיפה לירדן (והבנתי שלכן האיחוד האירופי השתתף במימון המסילה ) ונוסעים הצרכן השני .
אחד התוצרים של הקו הזה צריך להיות שאזרח שגר בבית שאן יוכל למצוא עבודה באיזור חיפה ותעמוד לרשותו רכבת מהירה וזמינה משהו בתדירות שעות שיא של כל 1/2 שעה רכבת לכוון חיפה והפוך ואת הדרך תבצע אולי ב50 דקות .
עוד ענין הגעה לנתב"ג בכל שעות היממה צריכה להיות זמינה לתושב בית שאן כמו לי תושב קרית מוצקין .
אם המתכננים היו מסתכלים כך על הדברים המסילה השניה כבר היתה קיימת .
התפוקה של שתי מסילות היא יותר מכפולה לעומת מסילה אחת .
אין קשר בין הגעה לנתב"ג בכל שעות היממה לבין מסילה כפולה
לערים גדולות בהרבה מבית שאן אין תח"צ 24 שעות ביממה לנתב"ג.
 
לא ידוע לי על מימון אירופאי

מסילה אחת או שתיים
שלום! מסילה אחת או שתיים הסיפור פשוט .1966 אני חייל משרת בתל השומר וגר בקריות ,לתל אביב יש מסילה אחת ,אולי 8 רכבות ביום במוצ"ש אולי שתיים עלות כרטיס לחייל חיפה תל אביב 1.20 ל"י לאזרח 2.40 ל"י ,אגד בקו 901 5.00 ל"י לאזרח אולי 5.50 .אבל אי אפשר היה להסתמך על הרכבת תדירות על הפנים זמן נסיעה בין חיפה לתל אביב סביב שעה ו20 דקות מינימום כי צריך בדרך לחכות לפינוי מסילה ,בקיצור מה אומר היתה רכבת בישראל אבל עד תחילת שנות ה2000 עת החלו להכפיל את המסילה היה קשה לבנות עליה .
קו העמק אמור לשמש שני צרכנים ראשיים ,סחורות מנמל חיפה לירדן (והבנתי שלכן האיחוד האירופי השתתף במימון המסילה ) ונוסעים הצרכן השני .
אחד התוצרים של הקו הזה צריך להיות שאזרח שגר בבית שאן יוכל למצוא עבודה באיזור חיפה ותעמוד לרשותו רכבת מהירה וזמינה משהו בתדירות שעות שיא של כל 1/2 שעה רכבת לכוון חיפה והפוך ואת הדרך תבצע אולי ב50 דקות .
עוד ענין הגעה לנתב"ג בכל שעות היממה צריכה להיות זמינה לתושב בית שאן כמו לי תושב קרית מוצקין .
אם המתכננים היו מסתכלים כך על הדברים המסילה השניה כבר היתה קיימת .
התפוקה של שתי מסילות היא יותר מכפולה לעומת מסילה אחת .
לא ידוע לי על מימון אירופאי
כל העלות להקמת קו העמק הגיעה מהאוצר של מדינת ישראל, וגם סחורות מירדן יעברו רק כשיוקם מסוף מטענים גדול בבית שאן, בעוד מספר שנים.
 
שיטת הטלאים, שיהיו עוד פרויקטים ועוד עבודה.

תוך כמה זמן אתה מעריך שיהיה צורך לגשר נוסף
שלום! תוך כמה זמן אתה מאריך שיהיה צורך לגשר נוסף ועוד דבר קטנטן גשר שיוכל להכיל 2 מסילות הוא לא עלות כפולה הגשר הנוסף שייבנה יהיה עלות כפולה ,
וחוץ מזה בעניני תחבורה ותקשורת כאשר הציבור מגלה את הענין הביקוש פתאום גם משלש את הערכות הביקוש התחיליות .
שיטת הטלאים, שיהיו עוד פרויקטים ועוד עבודה.
גם בכבישים עובדים בשיטת הטלאים.
בכביש שש כל פעם מוסיפים עוד נתיב בעוד קטע.
נו לא ידעו מראש?
גם פה, אתה צודק, מה זה החארטה הזאת?
&nbsp
&nbsp
 
בשיטת הטלאים גונבים מהאזרחים יותר כסף

שיטת הטלאים, שיהיו עוד פרויקטים ועוד עבודה.
גם בכבישים עובדים בשיטת הטלאים.
בכביש שש כל פעם מוסיפים עוד נתיב בעוד קטע.
נו לא ידעו מראש?
גם פה, אתה צודק, מה זה החארטה הזאת?
&nbsp
&nbsp
בשיטת הטלאים גונבים מהאזרחים יותר כסף
 
פחות משלוש שנים אחרי הפתיחה

תוך כמה זמן אתה מעריך שיהיה צורך לגשר נוסף
שלום! תוך כמה זמן אתה מאריך שיהיה צורך לגשר נוסף ועוד דבר קטנטן גשר שיוכל להכיל 2 מסילות הוא לא עלות כפולה הגשר הנוסף שייבנה יהיה עלות כפולה ,
וחוץ מזה בעניני תחבורה ותקשורת כאשר הציבור מגלה את הענין הביקוש פתאום גם משלש את הערכות הביקוש התחיליות .
פחות משלוש שנים אחרי הפתיחה
 

בועז ל

New member
תחנת עפולה

תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.
לרגל החג - תצלומי אוויר באדיבות שלוש החברות שמבצעות את פרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל". "לסיכו", "סולל בונה" ו-DB הגרמנית. על התמונות חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות. פותחים עם תחנת כפר יהושע.
תחנת עפולה



 

בועז ל

New member
תחנת בית שאן

תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.
לרגל החג - תצלומי אוויר באדיבות שלוש החברות שמבצעות את פרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל". "לסיכו", "סולל בונה" ו-DB הגרמנית. על התמונות חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות. פותחים עם תחנת כפר יהושע.
תחנת בית שאן
התחנה הפייבוריטית שלי בפרויקט קו העמק.



 

בועז ל

New member
המבוששת לבוא

תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.
לרגל החג - תצלומי אוויר באדיבות שלוש החברות שמבצעות את פרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל". "לסיכו", "סולל בונה" ו-DB הגרמנית. על התמונות חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות. פותחים עם תחנת כפר יהושע.
המבוששת לבוא
לפחות, טוב שיש גשר.



 

בועז ל

New member
מנהרות גילון

תצלומי אוויר מפרויקט המבנה העליון.
לרגל החג - תצלומי אוויר באדיבות שלוש החברות שמבצעות את פרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל". "לסיכו", "סולל בונה" ו-DB הגרמנית. על התמונות חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורם של בעלי הזכויות. פותחים עם תחנת כפר יהושע.
מנהרות גילון
עברנו לקו לכרמיאל. שני הפורטלים מופיעים בתמונות. הנחת מסילות הבטון עומדת לקראת סיומה הקרוב.



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה