קו 101 מחוף הכרמל לגרנד קניון התנגש בקיר במנהרות הכרמל

מצב
הנושא נעול.
פשוט הזוי, שניים אנוש אחת הרוגה

קו 101 מחוף הכרמל לגרנד קניון התנגש בקיר במנהרות הכרמל
[URL]http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/771/461.html[/URL]
פשוט הזוי, שניים אנוש אחת הרוגה
חובה להתחיל להקפיד על אכיפת חוקי התנועה לאוטובוסים
לא יודע עדיין מה הגורם פה, אבל אני מאמין שיש סבירות גבוהה שמעורב סלולרי.
 
סלולרי במנהרות? סבירות נמוכה ביותר

פשוט הזוי, שניים אנוש אחת הרוגה
חובה להתחיל להקפיד על אכיפת חוקי התנועה לאוטובוסים
לא יודע עדיין מה הגורם פה, אבל אני מאמין שיש סבירות גבוהה שמעורב סלולרי.
סלולרי במנהרות? סבירות נמוכה ביותר
 
זה לא מחייב שיחה..

סלולרי במנהרות? סבירות נמוכה ביותר
זה לא מחייב שיחה..
כבר ראינו נהגים שרואים סרטים תוך כדי נסיעה, ואפילו הערתי פעם לנהג שרושם הערות ביומן בסלולרי פעם תוך כדי נסיעה.
היום סלולרי זה הרבה יותר מרק טלפון.
&nbsp
הייתי אולי אפילו ממליץ שנהגי רכב ציבורי (גם מוניות) לא יחזיקו כלל סלולרי בתא הנהג.
למוניות יש מכשירי קשר, לא חובה סלולרי.
 

olli3

New member
מנהל
קיימת חובת התקנה משדרי סלולאר במנהרות.

סלולרי במנהרות? סבירות נמוכה ביותר
קיימת חובת התקנה משדרי סלולאר במנהרות.
במנהרות הכרמל התבצעה חובת התקנת משדר FM לרדיו חיפה ולכן התחנה היחידה שנקלטת במנהרות הכרמל היא רדיו חיפה.
&nbsp
במתקנים חשוכי קליטה, קיימים משדרי סלולאר זעירים, זה נפוץ במוסדות ציבור, בתי חולים, מוסדות להשכלה גבוהה וכו'. בדרך כלל מותקנים בכל קומה.
 
75-278-69 SCANIA

קו 101 מחוף הכרמל לגרנד קניון התנגש בקיר במנהרות הכרמל
[URL]http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/771/461.html[/URL]
75-278-69 SCANIA
תמונת ארכיון.

 

alantan

New member
התעסקות עם עודף, בחירת חוזה, בחירת קוד נסיעה

מה שרע כנראה זה שגביית הכסף בידיים של הנהגים
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4794934,00.html[/URL]
[URL]http://news.walla.co.il/item/2955370[/URL]
התעסקות עם עודף, בחירת חוזה, בחירת קוד נסיעה
כן, זה הרבה יותר בטיחותי מאשר משלוח טקסטים או דיבור בסלולרי. הגיע הזמן לאכוף את החוק בנוגע להתעסקות עם הכרטוס בזמן הנסיעה.

רבים יאמרו שזה יאט את הנסיעה - זה נכון, ולראיה רואים נסיעה איטית בכל ערי המערב בהן הנהג חייב לסיים את ההתעסקות הזו לפני שהוא יוצא לנסיעה מהתחנה. אם כך, ואם הדבר איטי מדי, לא תהיה ברירה אלא להחיל כרטוס נפרד בכל הקווים ולא רק בקווים העמוסים ביותר.

אגב, לא מעיד בהכרח אומנם, אבל נסיעה במהירות שפחותה משמעותית מהמהירות המותרת כשאין עומס לפני הרכב היא אחת התסמינים של התעסקות במשהו אחר.
 
בישראל מטפלים בבעיות אחרי שמתרחשים אסונות

התעסקות עם עודף, בחירת חוזה, בחירת קוד נסיעה
כן, זה הרבה יותר בטיחותי מאשר משלוח טקסטים או דיבור בסלולרי. הגיע הזמן לאכוף את החוק בנוגע להתעסקות עם הכרטוס בזמן הנסיעה.

רבים יאמרו שזה יאט את הנסיעה - זה נכון, ולראיה רואים נסיעה איטית בכל ערי המערב בהן הנהג חייב לסיים את ההתעסקות הזו לפני שהוא יוצא לנסיעה מהתחנה. אם כך, ואם הדבר איטי מדי, לא תהיה ברירה אלא להחיל כרטוס נפרד בכל הקווים ולא רק בקווים העמוסים ביותר.

אגב, לא מעיד בהכרח אומנם, אבל נסיעה במהירות שפחותה משמעותית מהמהירות המותרת כשאין עומס לפני הרכב היא אחת התסמינים של התעסקות במשהו אחר.
בישראל מטפלים בבעיות אחרי שמתרחשים אסונות
אם יתברר שהתעסקות עם גבייה וכרטוס גרמה לתאונה הזו, אולי זה יזרז את הטיפול של משרד התחבורה בנושא.
אגב, בחיפה הייתה אמורה להיכנס בחודשים האחרונים אפשרות עלייה מכל הדלתות (בין השאר בקו 101). מדוע זה לא קרה עד עכשיו?

הנה הודעות רלוונטיות של משרד התחבורה (שאולי צריך לדרוש גם ממנו לתת הסברים ודין וחשבון):
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3179:dover-2015-05-03&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
"על פי תכנית שגובשה ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, החל מחודש אוגוסט הקרוב, יתאפשר לעלות מהדלת האחורית, בין השאר בקווים הבאים: במטרופולין תל אביב: קווים 51, 25, 82, 18, 29, 274, 171, 125, 240. במטרופולין ירושלים, מדובר בין השאר בקווים: 19, 20, 24, 27, 68, 71, 72, 74, 75, 76, 77. מטרופולין חיפה, מדובר בין השאר בקווים: 17, 19, 28, 111, 112, 123, 101. " (נרשם בהודעה ממאי 2015)

[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3303:dover-2015-11-16&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
"במהלך חודש דצמבר יושק השירות גם בעשרה קווים נוספים, עתירי נוסעים במטרופולין ירושלים. מדובר, בין השאר, בקווים 19, 20, 24, 27, 71, 72, 74 ו-75. לאחר מכן יורחב השירות לקווים מרכזיים במטרופולין חיפה, בהם קווים 17, 19, 28, 111, 112, 123 ו-101." (נרשם בהודעה מנובמבר 2015)
 

salonmor

New member
בסוף גם בקווים שבהם ניתן לעלות מאחור ברוב המקרים זה לא קורה

בישראל מטפלים בבעיות אחרי שמתרחשים אסונות
אם יתברר שהתעסקות עם גבייה וכרטוס גרמה לתאונה הזו, אולי זה יזרז את הטיפול של משרד התחבורה בנושא.
אגב, בחיפה הייתה אמורה להיכנס בחודשים האחרונים אפשרות עלייה מכל הדלתות (בין השאר בקו 101). מדוע זה לא קרה עד עכשיו?

הנה הודעות רלוונטיות של משרד התחבורה (שאולי צריך לדרוש גם ממנו לתת הסברים ודין וחשבון):
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3179:dover-2015-05-03&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
"על פי תכנית שגובשה ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, החל מחודש אוגוסט הקרוב, יתאפשר לעלות מהדלת האחורית, בין השאר בקווים הבאים: במטרופולין תל אביב: קווים 51, 25, 82, 18, 29, 274, 171, 125, 240. במטרופולין ירושלים, מדובר בין השאר בקווים: 19, 20, 24, 27, 68, 71, 72, 74, 75, 76, 77. מטרופולין חיפה, מדובר בין השאר בקווים: 17, 19, 28, 111, 112, 123, 101. " (נרשם בהודעה ממאי 2015)

[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3303:dover-2015-11-16&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
"במהלך חודש דצמבר יושק השירות גם בעשרה קווים נוספים, עתירי נוסעים במטרופולין ירושלים. מדובר, בין השאר, בקווים 19, 20, 24, 27, 71, 72, 74 ו-75. לאחר מכן יורחב השירות לקווים מרכזיים במטרופולין חיפה, בהם קווים 17, 19, 28, 111, 112, 123 ו-101." (נרשם בהודעה מנובמבר 2015)
בסוף גם בקווים שבהם ניתן לעלות מאחור ברוב המקרים זה לא קורה
נסעתי השבוע ב-25 שכל תחנה עצר בדיוק עם הדלת הקדמית מול התחנה, העלה רק משם ולא פתח שום דלת אחרת. צריך לחנך את הציבור בישראל וגם את ציבור הנהגים והמהלך הזה יוכל להיעשות רק כאשר הנהג ישב מאחורי זכוכית (בדומה לקו 1) ולא יוכל להתעסק יותר עם כספים. ככה אולי המסר יעבור.
 
ובקו 101 יש התעסקות רבה עם בחירת חוזה וקוד נסיעה מכיוון שזה

התעסקות עם עודף, בחירת חוזה, בחירת קוד נסיעה
כן, זה הרבה יותר בטיחותי מאשר משלוח טקסטים או דיבור בסלולרי. הגיע הזמן לאכוף את החוק בנוגע להתעסקות עם הכרטוס בזמן הנסיעה.

רבים יאמרו שזה יאט את הנסיעה - זה נכון, ולראיה רואים נסיעה איטית בכל ערי המערב בהן הנהג חייב לסיים את ההתעסקות הזו לפני שהוא יוצא לנסיעה מהתחנה. אם כך, ואם הדבר איטי מדי, לא תהיה ברירה אלא להחיל כרטוס נפרד בכל הקווים ולא רק בקווים העמוסים ביותר.

אגב, לא מעיד בהכרח אומנם, אבל נסיעה במהירות שפחותה משמעותית מהמהירות המותרת כשאין עומס לפני הרכב היא אחת התסמינים של התעסקות במשהו אחר.
ובקו 101 יש התעסקות רבה עם בחירת חוזה וקוד נסיעה מכיוון שזה
הקו הכי נפוץ בחיפה לנסיעות מעבר כחלק מנסיעה בינעירונית ולנסיעות ליעדים מחוץ לעיר.
 
אוטובוסים

התעסקות עם עודף, בחירת חוזה, בחירת קוד נסיעה
כן, זה הרבה יותר בטיחותי מאשר משלוח טקסטים או דיבור בסלולרי. הגיע הזמן לאכוף את החוק בנוגע להתעסקות עם הכרטוס בזמן הנסיעה.

רבים יאמרו שזה יאט את הנסיעה - זה נכון, ולראיה רואים נסיעה איטית בכל ערי המערב בהן הנהג חייב לסיים את ההתעסקות הזו לפני שהוא יוצא לנסיעה מהתחנה. אם כך, ואם הדבר איטי מדי, לא תהיה ברירה אלא להחיל כרטוס נפרד בכל הקווים ולא רק בקווים העמוסים ביותר.

אגב, לא מעיד בהכרח אומנם, אבל נסיעה במהירות שפחותה משמעותית מהמהירות המותרת כשאין עומס לפני הרכב היא אחת התסמינים של התעסקות במשהו אחר.
אוטובוסים
בארצות אירופה וארה"ב הרכב איננו זז עד שאחרון הנוסעים איננו יושב. בארץ הדבר מתקיים אך ורק בהסעות פרטיות.
בארצות אסיה ואפריקה הנהג עוסק אך ורק בנהיגה וגביית התשלום נעשית ע"י כרטיסן נלווה. בארץ ב"שם החיסכון" בטלו את הכרטיסן.
על מנת לאפשר לנהג למלא את תפקידו חייבים להגדיל את תדירות יציאת האוטובוס ולאסור נסיעה שלא בישיבה. שני הדברים קשורים בממון ולא חברות האוטובוסים ולא הממשלה מוכנים לתת שכם לקידום הנושא.
 

amit1270

New member
"עד שאחרון הנוסעים איננו יושב"? בקו עירוני? איפה?

אוטובוסים
בארצות אירופה וארה"ב הרכב איננו זז עד שאחרון הנוסעים איננו יושב. בארץ הדבר מתקיים אך ורק בהסעות פרטיות.
בארצות אסיה ואפריקה הנהג עוסק אך ורק בנהיגה וגביית התשלום נעשית ע"י כרטיסן נלווה. בארץ ב"שם החיסכון" בטלו את הכרטיסן.
על מנת לאפשר לנהג למלא את תפקידו חייבים להגדיל את תדירות יציאת האוטובוס ולאסור נסיעה שלא בישיבה. שני הדברים קשורים בממון ולא חברות האוטובוסים ולא הממשלה מוכנים לתת שכם לקידום הנושא.
"עד שאחרון הנוסעים איננו יושב"? בקו עירוני? איפה?
אני לא מכיר אף עיר בעולם המערבי שבה מצופה שכל הנוסעים באוטובוס עירוני יישבו במהלך הנסיעה. אין כזה דבר. לרוב זה הפוך - יותר מקומות בעמידה ופחות בישיבה בקווים העמוסים וכמובן בקווי הסעת המונים.
 
זה נכון כאשר הנהג עוסק אך ורק בנהיגה ולא בדברים אחרים.

"עד שאחרון הנוסעים איננו יושב"? בקו עירוני? איפה?
אני לא מכיר אף עיר בעולם המערבי שבה מצופה שכל הנוסעים באוטובוס עירוני יישבו במהלך הנסיעה. אין כזה דבר. לרוב זה הפוך - יותר מקומות בעמידה ופחות בישיבה בקווים העמוסים וכמובן בקווי הסעת המונים.
זה נכון כאשר הנהג עוסק אך ורק בנהיגה ולא בדברים אחרים.
 

amit1270

New member
מה הקשר לישיבה או עמידה של הנוסעים?

זה נכון כאשר הנהג עוסק אך ורק בנהיגה ולא בדברים אחרים.
מה הקשר לישיבה או עמידה של הנוסעים?
אם היית כותב "עד שאחרון הנוסעים יתפוס את מקומו" הייתי מבין. באמת אחד הדברים הפחות חביבים עליי בתח"צ הישראלית הוא הנוהג להתחיל לנסוע כשהנוסעים עוד לא התמקמו, ולרוב צריכים לדדות תוך הישענות מסוכנת על עמודים ומושבים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה