רפורמה במחירים של נסיעות בדידות - מתי?!
רפורמה במחירים של נסיעות בדידות - מתי?!
לפני יומיים נסעתי לראשונה מתל אביב לנתניה.
בדקתי את תעריף הנסיעה הבודדת בקו 605 שהוצע לי על ידי מוביט, 9 ש"ח. ליתר בטחון בדקתי עלות של חופשי יומי במסגרת הרפורמה וראיתי שעלותו 26.5
מכיון שתכננתי רק לנסוע הלוך וחזור החלטתי שלא לרכוש אותו.
כשחזרתי לתל אביב בשעת לילה מאוחרת, הקווים היחידים שהיו זמינים היו קווים של אגד שמגיעים מצפון הארץ ועוצרים במחלף נתניה. עליתי על קו 840 והתחוור לי שעלות הנסיעה היא 16 ש"ח?!
אני מטייל הרבה בעולם, וזו פעם ראשונה שנתקלתי בכרטיס חופשי יומי זול יותר מתעריף של שתי נסיעות באותו האזור, ובפער של 20%!
האם משרד התחבורה מתכוון לעשות סוף לתעריפים הנ"ל או לפחות להנהיג capping יומי ברב קו כך שבמקסימום תגבה השלמה לחופשי יומי כמו בכל מערכת תחבורה ציבורית מודרנית שלא דורשת ממך לתכנן את נסיעותיך כמו מראש כבר ב-9 בבוקר?
רפורמה במחירים של נסיעות בדידות - מתי?!
לפני יומיים נסעתי לראשונה מתל אביב לנתניה.
בדקתי את תעריף הנסיעה הבודדת בקו 605 שהוצע לי על ידי מוביט, 9 ש"ח. ליתר בטחון בדקתי עלות של חופשי יומי במסגרת הרפורמה וראיתי שעלותו 26.5
מכיון שתכננתי רק לנסוע הלוך וחזור החלטתי שלא לרכוש אותו.
כשחזרתי לתל אביב בשעת לילה מאוחרת, הקווים היחידים שהיו זמינים היו קווים של אגד שמגיעים מצפון הארץ ועוצרים במחלף נתניה. עליתי על קו 840 והתחוור לי שעלות הנסיעה היא 16 ש"ח?!
אני מטייל הרבה בעולם, וזו פעם ראשונה שנתקלתי בכרטיס חופשי יומי זול יותר מתעריף של שתי נסיעות באותו האזור, ובפער של 20%!
האם משרד התחבורה מתכוון לעשות סוף לתעריפים הנ"ל או לפחות להנהיג capping יומי ברב קו כך שבמקסימום תגבה השלמה לחופשי יומי כמו בכל מערכת תחבורה ציבורית מודרנית שלא דורשת ממך לתכנן את נסיעותיך כמו מראש כבר ב-9 בבוקר?