האם אוטובוסים בארץ מיועדים לצמצם נזק ופגיעה במקרה של פיגוע?

  • פותח הנושא iX
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cesium

New member
זה דווקא היה יכול להיות יותר

זה עדיין לא מיליוני אנשים ועשרות מדינות.
כידוע לי הודו לא התערבה חד משמעית לטובת הטמילים.
זה דווקא היה יכול להיות יותר
להודו יש פחות בעיות בשת"פ, במלחמות פנימיות וביכולת בסיסית (וגם קצת יותר ממיליוני אנשים). סביר להניח שהלחץ הפנימי היה עושה את שלו, אבל אז הLTTE השתגעו וחיסלו את הסיכוי שלהם לקבלת תמיכה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בדיוק

נהפוך הוא
אם יהיה משהו בולם הדף, ויהיה פיצוץ *בתוך* האוטובוס, הנזק יהיה יותר גדול, כי ההדף יחזור מהדפנות ויפגע ביותר אנשים.
בדיוק
 

FiReBall

New member
באינתיפאדה השנייה הייתה תוכנית למגן את המחיצות שבין החלקים

מיועדים הכוונה *מותאמים* למצב של פיצוץ, למשל שלדה יציבה יותר
, וגם משהו שמצמם או בולם הדף, זכוכית שתתנפץ במצב אופטימלי ותצמצם פגיעות, ציפוי בחומרים מעכבי בעירה...
אין תקן ישראלי כזה? לא שאני מופתע, אבל חשבתי שקצת כמו 'תשתית סלחנית' בכבישים גם באוטובוסים יש משהו מהניסיון המצטבר בארץ
באינתיפאדה השנייה הייתה תוכנית למגן את המחיצות שבין החלקים
השונים באוטובוס בזכוכית חסינת ירי.
 
בתקופת בית שלישי כבר מיושמת חציצה

באינתיפאדה השנייה הייתה תוכנית למגן את המחיצות שבין החלקים
השונים באוטובוס בזכוכית חסינת ירי.
בתקופת בית שלישי כבר מיושמת חציצה
פיזית מוחשית בין גברים ונשים בין החלקים השונים באוטובוס...
 

Bus Nerd

Active member
לא הייתה פעם איזו תוכנית לצייד אוטובוסים במערכת לכיבוי אש?

קודם שימוגנו למקרי שריפה, כל כך הרבה אוטובוסים נשרפים
לא הייתה פעם איזו תוכנית לצייד אוטובוסים במערכת לכיבוי אש?
מערכת אוטומטית, לא סתם מטף. אני זוכר שדיברו על זה לא מעט. מה נסגר עם זה בסוף? נפל בין הכסאות?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אכן מותקנת מערכת כיבוי אש

לא הייתה פעם איזו תוכנית לצייד אוטובוסים במערכת לכיבוי אש?
מערכת אוטומטית, לא סתם מטף. אני זוכר שדיברו על זה לא מעט. מה נסגר עם זה בסוף? נפל בין הכסאות?
אכן מותקנת מערכת כיבוי אש
אוטומטית בתא המנוע באוטובוסים החדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה