יש המון קווים בארץ עם אותם מספרים והדבר אינו חידוש של השניםקו 300 עפולה, קו 75 טבעון
שתי שאלות שמגרדות לי בקצה של הסניליות:
האם היה/יש קו 300 חיפה-עפולה ואם כן איך זה שיש שני קוים עם אותו מספר (300 הידוע לאשקלון)?
האם קו 75 טבעון-חיפה היה פעיל בעבר במשך כל השבת? (כיום רק במוצ"ש)
תודה. ומי זוכר אם 75 היה פעיל כל השבת?יש המון קווים בארץ עם אותם מספרים והדבר אינו חידוש של השנים
האחרונות, אף על פי שנדמה שהמגמה מתחזקת. אין כל כך בעיה עם כך כשמדובר בקווים שמרוחקים אחד מהשני כמו קו 300 שהזכרת.
כשאגד קבעו את המספרים, היו כמה קבוצות מספרים:
עירוניים: חד- ודו-ספרתיים (כאשר נמנעת כפילות בתוך אותה רשות מוניציפלית אבל עם המון כפילויות בין ערים שכנות, למשל הרצליה, רעננה וכפר סבא).
1XX: פרבריים של ירושלים וחיפה, עם כפילות ביניהם
הסדרות 2XX ועד 5XX שימשו לקווים בשני איזורים וכך היתה כפילות ביניהם:
צפון
2XX - בין חיפה לגליל המערבי וכן בין חיפה למישור החוף מחדרה צפונה
3XX - בין חיפה לעמק יזרעאל, ראש פינה, צפת
4XX - בין חיפה לבית שאן וטבריה
5XX - בין חיפה ויעדים אחרים בגליל לקרית שמונה והאיזור
מרכז ודרום
2XX - בין תל אביב לרחובות והשפלה
3XX - בין תל אביב למישור החוף הדרומי והנגב
4XX - בין ירושלים ויהודה לשאר המרכז והדרום, בין תל אביב ללוד ורמלה והאיזור
5XX - בין תל אביב לדרום השרון
ארצי
6XX - בין תל אביב לנתניה והאיזור
7XX - בין תל אביב לחדרה והאיזור
8XX - בין תל אביב לחדרה, איזור בנימינה, העמקים והגליל
9XX - בין תל אביב לחיפה ונהריה ובין צפון הארץ למרכז ודרום הארץ
זה בגדול, כאשר היתה גם חלוקה לוגית בתוך כל קבוצה.
קו 74 פעל בשבת גם קו 70 וגם 181תודה. ומי זוכר אם 75 היה פעיל כל השבת?
חבל שיותר לא ממש משתמשים בחלוקה זויש המון קווים בארץ עם אותם מספרים והדבר אינו חידוש של השנים
האחרונות, אף על פי שנדמה שהמגמה מתחזקת. אין כל כך בעיה עם כך כשמדובר בקווים שמרוחקים אחד מהשני כמו קו 300 שהזכרת.
כשאגד קבעו את המספרים, היו כמה קבוצות מספרים:
עירוניים: חד- ודו-ספרתיים (כאשר נמנעת כפילות בתוך אותה רשות מוניציפלית אבל עם המון כפילויות בין ערים שכנות, למשל הרצליה, רעננה וכפר סבא).
1XX: פרבריים של ירושלים וחיפה, עם כפילות ביניהם
הסדרות 2XX ועד 5XX שימשו לקווים בשני איזורים וכך היתה כפילות ביניהם:
צפון
2XX - בין חיפה לגליל המערבי וכן בין חיפה למישור החוף מחדרה צפונה
3XX - בין חיפה לעמק יזרעאל, ראש פינה, צפת
4XX - בין חיפה לבית שאן וטבריה
5XX - בין חיפה ויעדים אחרים בגליל לקרית שמונה והאיזור
מרכז ודרום
2XX - בין תל אביב לרחובות והשפלה
3XX - בין תל אביב למישור החוף הדרומי והנגב
4XX - בין ירושלים ויהודה לשאר המרכז והדרום, בין תל אביב ללוד ורמלה והאיזור
5XX - בין תל אביב לדרום השרון
ארצי
6XX - בין תל אביב לנתניה והאיזור
7XX - בין תל אביב לחדרה והאיזור
8XX - בין תל אביב לחדרה, איזור בנימינה, העמקים והגליל
9XX - בין תל אביב לחיפה ונהריה ובין צפון הארץ למרכז ודרום הארץ
זה בגדול, כאשר היתה גם חלוקה לוגית בתוך כל קבוצה.
כאשר היה מספר מועט של מפעילותיש המון קווים בארץ עם אותם מספרים והדבר אינו חידוש של השנים
האחרונות, אף על פי שנדמה שהמגמה מתחזקת. אין כל כך בעיה עם כך כשמדובר בקווים שמרוחקים אחד מהשני כמו קו 300 שהזכרת.
כשאגד קבעו את המספרים, היו כמה קבוצות מספרים:
עירוניים: חד- ודו-ספרתיים (כאשר נמנעת כפילות בתוך אותה רשות מוניציפלית אבל עם המון כפילויות בין ערים שכנות, למשל הרצליה, רעננה וכפר סבא).
1XX: פרבריים של ירושלים וחיפה, עם כפילות ביניהם
הסדרות 2XX ועד 5XX שימשו לקווים בשני איזורים וכך היתה כפילות ביניהם:
צפון
2XX - בין חיפה לגליל המערבי וכן בין חיפה למישור החוף מחדרה צפונה
3XX - בין חיפה לעמק יזרעאל, ראש פינה, צפת
4XX - בין חיפה לבית שאן וטבריה
5XX - בין חיפה ויעדים אחרים בגליל לקרית שמונה והאיזור
מרכז ודרום
2XX - בין תל אביב לרחובות והשפלה
3XX - בין תל אביב למישור החוף הדרומי והנגב
4XX - בין ירושלים ויהודה לשאר המרכז והדרום, בין תל אביב ללוד ורמלה והאיזור
5XX - בין תל אביב לדרום השרון
ארצי
6XX - בין תל אביב לנתניה והאיזור
7XX - בין תל אביב לחדרה והאיזור
8XX - בין תל אביב לחדרה, איזור בנימינה, העמקים והגליל
9XX - בין תל אביב לחיפה ונהריה ובין צפון הארץ למרכז ודרום הארץ
זה בגדול, כאשר היתה גם חלוקה לוגית בתוך כל קבוצה.
דוד, מס' הקו ניקבעים ע"י משרד התחבורהכאשר היה מספר מועט של מפעילות
ואגד שלטה בכל הארץ - היו לה סדרות מספרים עקביות. כעת כל חברה ממספרת את הקווים ככל העולה על רוחה.
טוב...דוד, מס' הקו ניקבעים ע"י משרד התחבורה
ולא מומצאים ע"י החברה ומקבלים אישור בדיעבד....
אם החברות היו קובעות את המס', לא היו כל כך הרבה כפילויות.
לדן יש שלושה קווים עם המספר 6 בתוך גוש דןקו 300 עפולה, קו 75 טבעון
שתי שאלות שמגרדות לי בקצה של הסניליות:
האם היה/יש קו 300 חיפה-עפולה ואם כן איך זה שיש שני קוים עם אותו מספר (300 הידוע לאשקלון)?
האם קו 75 טבעון-חיפה היה פעיל בעבר במשך כל השבת? (כיום רק במוצ"ש)
לדן יש שלושה קווים עם המספר 6 בתוך גוש דן
אז הדוגמה של קו 300 בין חיפה לעפולה וקו 300 בין אשקלון לתל אביב זה peanuts.
ולדן יש גם שני קווים עם המספר 7 שעוברים באיזורים דומיםלדן יש שלושה קווים עם המספר 6 בתוך גוש דן
אז הדוגמה של קו 300 בין חיפה לעפולה וקו 300 בין אשקלון לתל אביב זה peanuts.
ולדן יש גם שני קווים עם המספר 7 שעוברים באיזורים דומים
בצפון תל אביב.
גם למטרופולין בהרצליהולדן יש גם שני קווים עם המספר 7 שעוברים באיזורים דומים
בצפון תל אביב.
גם קו 1 בכפר סבא פעמים ב"מטרופולין"גם למטרופולין בהרצליה
קו 1 ההרצלייני הפנימי לשכונת נווה ישראל וקו 1 של רמת השרון שעובר בדיוק על 'הגבול' שבין רמת השרון והרצליה (רחוב יבנה) שני צמתים בלבד משכנו ההרצלייני.
למיטב זכרוני בתחילת שנות ה-90 קו 75 או 74 פעל בשבתקו 300 עפולה, קו 75 טבעון
שתי שאלות שמגרדות לי בקצה של הסניליות:
האם היה/יש קו 300 חיפה-עפולה ואם כן איך זה שיש שני קוים עם אותו מספר (300 הידוע לאשקלון)?
האם קו 75 טבעון-חיפה היה פעיל בעבר במשך כל השבת? (כיום רק במוצ"ש)
למיטב זכרוני בתחילת שנות ה-90 קו 75 או 74 פעל בשבת
אבל אני לא בטוח לחלוטין.
מספרי קווים כפוליםקו 300 עפולה, קו 75 טבעון
שתי שאלות שמגרדות לי בקצה של הסניליות:
האם היה/יש קו 300 חיפה-עפולה ואם כן איך זה שיש שני קוים עם אותו מספר (300 הידוע לאשקלון)?
האם קו 75 טבעון-חיפה היה פעיל בעבר במשך כל השבת? (כיום רק במוצ"ש)
קצת קשה להסביר חפיפה של קווי 1 כשאחד מהם הוא קו מטרוניתמספרי קווים כפולים
בחישוב פשוט
אם נשארים עם מספרים חד ספרתיים עד תלת ספרתיים, הרי שיש "מקום" ל-999 קווים.
בארץ יש כבר בערך 3000 קווים, כך שברור שיש מספרים שחייבים לחזור על עצמם.
הכלל הפשוט הוא, שלא תהיה חפיפה. ולכן הדוגמה שהבאת של 300 בדרום ו-300 בצפון היא דוגמה לשימוש נכון במספור קווים.
אפשר לפתוח שרשור שלם על קווים שיש בינהם חפיפה, תוצאה של חוסר תשומת לב לקו הפשוט הזה. מרגע שקו התחיל לפעול והסתבר שהוא חופף לקו אחר עם אותו מספר אף אחד לא ממהר לשנות לו את המספר ולכן אם זה לא נעשה בחשיבה מראש, זה עלול להישאר לדיראון עולם.
ומה עם קווי 10 בראשל"צ של אגד ושל דן ? הם עוברים באותו מקוםקצת קשה להסביר חפיפה של קווי 1 כשאחד מהם הוא קו מטרונית
באי חשיבה מראש וחוסר תשומת לב.
אין סיכוי שמשרד התחבורה ואגד לא חשבו על החפיפה בחוף הכרמל ובמת"ם בין שני קווי ה"1".
יותר סביר שלמרות החפיפה לא היה איכפת להם לקבוע את המספר של הקו של אגד כ "1".
יכלו למשל לקבוע אותו כ"211", בדומה לקווים המדלגים בחיפה. אבל כנראה נראה להם יותר יפה ה"1".
ואוסיף את 240 בבני ברקומה עם קווי 10 בראשל"צ של אגד ושל דן ? הם עוברים באותו מקום
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.