מגמת העדפת מסוף 2000 על פני התמח"ת תבוא לידי ביטוי בחמישי

מצב
הנושא נעול.
מגמת העדפת מסוף 2000 על פני התמח"ת תבוא לידי ביטוי בחמישי

מגמת העדפת מסוף 2000 על פני התמח"ת תבוא לידי ביטוי בחמישי
הקרוב, בעת השבתת מסילת החוף בין ת"א האוניברסיטה לבית יהושע.

קו 900 יופעל בשני הכיוונים מ/ל מסוף 2000 ולא מהתמח"ת.
בכיוון לחיפה ישירות ממסוף 2000 (דרך נמיר) לחוף הכרמל (לתחנה שליד תחנת הרכבת ולא לתוך המרכזית) ללא תחנות ביניים.
בכיוון ההפוך מתוך מרכזית חוף הכרמל לתוך מסוף 2000 עם תחנות הורדה בהרצליה ות"א.
אגב, ביום חמישי קו 900 יהיה הקו הבינעירוני התדיר ביותר בת"א (יותר מ-480).
לפי מה שרואים כעת באתר כל-קו קו 910 לא יתוגבר.

כמו כן יופעל קו 700 בין מסוף 2000 לתחנה המרכזית בחדרה.
ישיר בכיוון לחדרה ועם תחנות הורדה מגלילות בכיוון לת"א.
 

olli3

New member
מנהל
רק חבל שמי שרכש חופשי גמיש 30 לא יכול להשתמש בו לנסיעה ב900.

מגמת העדפת מסוף 2000 על פני התמח"ת תבוא לידי ביטוי בחמישי
הקרוב, בעת השבתת מסילת החוף בין ת"א האוניברסיטה לבית יהושע.

קו 900 יופעל בשני הכיוונים מ/ל מסוף 2000 ולא מהתמח"ת.
בכיוון לחיפה ישירות ממסוף 2000 (דרך נמיר) לחוף הכרמל (לתחנה שליד תחנת הרכבת ולא לתוך המרכזית) ללא תחנות ביניים.
בכיוון ההפוך מתוך מרכזית חוף הכרמל לתוך מסוף 2000 עם תחנות הורדה בהרצליה ות"א.
אגב, ביום חמישי קו 900 יהיה הקו הבינעירוני התדיר ביותר בת"א (יותר מ-480).
לפי מה שרואים כעת באתר כל-קו קו 910 לא יתוגבר.

כמו כן יופעל קו 700 בין מסוף 2000 לתחנה המרכזית בחדרה.
ישיר בכיוון לחדרה ועם תחנות הורדה מגלילות בכיוון לת"א.
רק חבל שמי שרכש חופשי גמיש 30 לא יכול להשתמש בו לנסיעה ב900.
 
אולי פניה למשרד התחבורה לאפשר בזמן ההשבתה להשתמש

רק חבל שמי שרכש חופשי גמיש 30 לא יכול להשתמש בו לנסיעה ב900.
אולי פניה למשרד התחבורה לאפשר בזמן ההשבתה להשתמש
בגמיש 30 919 בקו 900 תעזור.
הרי קו 900 מהווה תחליף לרכבת ולכן הגיוני במקרה כזה לחרוג מההגדרה הקבועה שהכרטיס תקף לנסיעות בין מטרופוליניות רק ברכבת.
 

MightyKnight

New member
פתרון ההגיוני הוא

רק חבל שמי שרכש חופשי גמיש 30 לא יכול להשתמש בו לנסיעה ב900.
פתרון ההגיוני הוא
להחזיר סכום של שלוש נסיעות חיפה - ת"א לכל מי שרכש גמיש 30. אפשר לעשות את זה בכמה קליקים, כך שהסכום יטען ברב קו כשמעבירים אותו בולידטור של הרכבת.
הרי זה גמיש 30 ולא גמיש 28
 
בהודעת הרכבת רשום:

פתרון ההגיוני הוא
להחזיר סכום של שלוש נסיעות חיפה - ת"א לכל מי שרכש גמיש 30. אפשר לעשות את זה בכמה קליקים, כך שהסכום יטען ברב קו כשמעבירים אותו בולידטור של הרכבת.
הרי זה גמיש 30 ולא גמיש 28
בהודעת הרכבת רשום:
"
במידה והינכם מחזיקים ברכטיס גמיש 30 או גמיש 7 ונסיעתכם נמנעה עקב סגירה זמנית של מקטע מסילה, ייתכן והינכם זכאין להארכת תקופת השימוש בכרטיס. לפרטים נוספים ובדיקת זכאות ניתן לבדוק באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 5770*.
"
[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/HerzliyaApril16.aspx[/URL]

יש שם גם קישור לקובץ שמפרט על תגבורי קווי האוטובוס.
 

MightyKnight

New member
לא ברור איפה ואיך פונים ולמי

בהודעת הרכבת רשום:
"
במידה והינכם מחזיקים ברכטיס גמיש 30 או גמיש 7 ונסיעתכם נמנעה עקב סגירה זמנית של מקטע מסילה, ייתכן והינכם זכאין להארכת תקופת השימוש בכרטיס. לפרטים נוספים ובדיקת זכאות ניתן לבדוק באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 5770*.
"
[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/HerzliyaApril16.aspx[/URL]

יש שם גם קישור לקובץ שמפרט על תגבורי קווי האוטובוס.
לא ברור איפה ואיך פונים ולמי
הרי כתוב באתר של הרכבת שאפשר לפנות לאתר של הרכבת?! ומה ז"א "ייתכן שאני זכאי להארכת תקופת השימוש בכרטיס"? בטוח שאני זכאי, והארכה צריכה להיות אוטומטית! רק שיכול להיות שאני צריך לנסוע בין חיפה לת"א בתקופה שביקשתי לנסוע ולא מתי שמתחשק לרכבת ישראל.
 

olli3

New member
מנהל
זה חמור מאד! ומה עם מי שרכש חוזה באוטובוס ולא ברכבת?

בהודעת הרכבת רשום:
"
במידה והינכם מחזיקים ברכטיס גמיש 30 או גמיש 7 ונסיעתכם נמנעה עקב סגירה זמנית של מקטע מסילה, ייתכן והינכם זכאין להארכת תקופת השימוש בכרטיס. לפרטים נוספים ובדיקת זכאות ניתן לבדוק באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 5770*.
"
[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/HerzliyaApril16.aspx[/URL]

יש שם גם קישור לקובץ שמפרט על תגבורי קווי האוטובוס.
זה חמור מאד! ומה עם מי שרכש חוזה באוטובוס ולא ברכבת?
אם רכשתי חופשי חודשי קלנדרי בקו 29 מטרופולין כי עליי להגיע מביתי בהרצליה אל תחנת הרכבת בהרצליה על מנת להמשיך בדרכי לאן שעליי להגיע יום יום?
&nbsp
אם רכשתי חוזה כזה באחד מקווי קווים המוביל לתחנת הרכבת בית יהושוע? כאשר אני משתשמ ברכבת מבית יהושוע לרחובות?
&nbsp
אז בגלל שלא רכשתי את החוזה ברכבת, כי מה לעשות שכדי להגיע לרכבת אני צריך אוטובוס... אז לא אהיה זכאי להחזר הזה?
&nbsp
הפתרון הזה פשוט מפלה את מי שרוכ ש את החוזה ברכבת (חופשי גמיש 30 ניתן לרכוש רק ברכבת) ומי שרכש חופשי חודשי קלנדרי ועושה שימוש יום יומי ברכבת לא יקבל שום דבר.
 
מה זה משנה איפה רכשת את החוזה?

זה חמור מאד! ומה עם מי שרכש חוזה באוטובוס ולא ברכבת?
אם רכשתי חופשי חודשי קלנדרי בקו 29 מטרופולין כי עליי להגיע מביתי בהרצליה אל תחנת הרכבת בהרצליה על מנת להמשיך בדרכי לאן שעליי להגיע יום יום?
&nbsp
אם רכשתי חוזה כזה באחד מקווי קווים המוביל לתחנת הרכבת בית יהושוע? כאשר אני משתשמ ברכבת מבית יהושוע לרחובות?
&nbsp
אז בגלל שלא רכשתי את החוזה ברכבת, כי מה לעשות שכדי להגיע לרכבת אני צריך אוטובוס... אז לא אהיה זכאי להחזר הזה?
&nbsp
הפתרון הזה פשוט מפלה את מי שרוכ ש את החוזה ברכבת (חופשי גמיש 30 ניתן לרכוש רק ברכבת) ומי שרכש חופשי חודשי קלנדרי ועושה שימוש יום יומי ברכבת לא יקבל שום דבר.
מה זה משנה איפה רכשת את החוזה?
לפי איזה קריטריונים מחליטים אם X זכאי לפיצוי ו-Y לא זכאי?
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
רשום בהסבר של הרכבת, מי שרכש גמיש 7 וגמיש 30.

מה זה משנה איפה רכשת את החוזה?
לפי איזה קריטריונים מחליטים אם X זכאי לפיצוי ו-Y לא זכאי?
&nbsp
&nbsp
רשום בהסבר של הרכבת, מי שרכש גמיש 7 וגמיש 30.
גמיש 30 נמכר רק ברכבת ישראל, לא באף מפעילה אחרת. לכן, רק מי שרכש גמיש 30 זכאי להארכת תוקף הפרופיל. הרי גם ככה, מי שרכש חופשי חודשי קלנדרי, אם יאריכו לו אותו ביומיים-שלושה אז יצא מצב בו ב2 או ה3 לחודש הבא הוא ירכוש שוב פעם קלנדרי שיהיה תקף רק עד סוף החודש. כך שבשורה התחתונה, מי שרכש חופשי חודשי קלנדרי - לא יקבל שום פיצוי.
&nbsp
זה משול לכך שאם מטרופולין תשבות במשך שבוע ימים ולא תיתן שירות באיזור השרון בכלל, היא תציע פיצוי רק למי שרכש כרטיס תקופתי כלשהו במטרופולין. ואם רכשתי באגד או ברכבת ואת רוב הנסיעות שלי אני דווקא מבצע בתוך הרצליה עם מטרופולין?
 

benshap2

New member
איזה כיף, אנשים יקבלו 3 ימים חינם בפסח...

בהודעת הרכבת רשום:
"
במידה והינכם מחזיקים ברכטיס גמיש 30 או גמיש 7 ונסיעתכם נמנעה עקב סגירה זמנית של מקטע מסילה, ייתכן והינכם זכאין להארכת תקופת השימוש בכרטיס. לפרטים נוספים ובדיקת זכאות ניתן לבדוק באתר או לפנות למוקד השירות בטלפון 5770*.
"
[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/HerzliyaApril16.aspx[/URL]

יש שם גם קישור לקובץ שמפרט על תגבורי קווי האוטובוס.
איזה כיף, אנשים יקבלו 3 ימים חינם בפסח...
וזה גם 3 ימים במחיר המוזל של חופשי חודשי, כשבאוטובוס הם צריכים לשלם מחיר מלא לחלוטין.
&nbsp
הפתרון היחיד הסביר היה לקבל את המנוי החודשי בנסיעות הללו. כל פתרון אחר פוגע בנוסעים.
 

אלון 58

New member
הקו הישיר מערד מופעל כך כבר מספטמבר 2015...,

מגמת העדפת מסוף 2000 על פני התמח"ת תבוא לידי ביטוי בחמישי
הקרוב, בעת השבתת מסילת החוף בין ת"א האוניברסיטה לבית יהושע.

קו 900 יופעל בשני הכיוונים מ/ל מסוף 2000 ולא מהתמח"ת.
בכיוון לחיפה ישירות ממסוף 2000 (דרך נמיר) לחוף הכרמל (לתחנה שליד תחנת הרכבת ולא לתוך המרכזית) ללא תחנות ביניים.
בכיוון ההפוך מתוך מרכזית חוף הכרמל לתוך מסוף 2000 עם תחנות הורדה בהרצליה ות"א.
אגב, ביום חמישי קו 900 יהיה הקו הבינעירוני התדיר ביותר בת"א (יותר מ-480).
לפי מה שרואים כעת באתר כל-קו קו 910 לא יתוגבר.

כמו כן יופעל קו 700 בין מסוף 2000 לתחנה המרכזית בחדרה.
ישיר בכיוון לחדרה ועם תחנות הורדה מגלילות בכיוון לת"א.
הקו הישיר מערד מופעל כך כבר מספטמבר 2015...,
למורת-רוחם של חלק ממשתמשי הקו מערד,שמשום-מה עוד לא גילו את החסרונות של התמח"ת,לגביהם/ן זה מה שנקרא "כוחו של הרגל".
 

olli3

New member
מנהל
רוב המתלוננים אפילו לא נסעו ב389 מזה עשור לפחות...

הקו הישיר מערד מופעל כך כבר מספטמבר 2015...,
למורת-רוחם של חלק ממשתמשי הקו מערד,שמשום-מה עוד לא גילו את החסרונות של התמח"ת,לגביהם/ן זה מה שנקרא "כוחו של הרגל".
רוב המתלוננים אפילו לא נסעו ב389 מזה עשור לפחות...
או ביקרו בתמח"ת או באיזורה מזה כעשור.
&nbsp
דיברתי עם לא מעט מהמתלוננים האלו, ביקשתי לדעת לשם מה נדרשת הגעה לתמח"ת? חלק אמרו לי שמשם ניתן להגיע לכל מקום בגוש דן ובארץ. סיפרתי להם שיש לא מעט קווים שהוצאו מהתמח"ת מהקווים שנסעו לערי גוש דן. טענו שיש מה לעשות מסביב לתמח"ת, הסברתי שאין שום מוקדי תעסוקה מסביב לתמח"ת ואין שום קירבה לאף מוסד כזה או אחר בניגוד למתחם רכבת מרכז.
&nbsp
בסופו של דבר, אנשים מדברים על דברים שהם לא הכי מבינים בהם או לא הכי מכירים וזו התוצאה.
 

EHP12

Active member
מצד שני

רוב המתלוננים אפילו לא נסעו ב389 מזה עשור לפחות...
או ביקרו בתמח"ת או באיזורה מזה כעשור.
&nbsp
דיברתי עם לא מעט מהמתלוננים האלו, ביקשתי לדעת לשם מה נדרשת הגעה לתמח"ת? חלק אמרו לי שמשם ניתן להגיע לכל מקום בגוש דן ובארץ. סיפרתי להם שיש לא מעט קווים שהוצאו מהתמח"ת מהקווים שנסעו לערי גוש דן. טענו שיש מה לעשות מסביב לתמח"ת, הסברתי שאין שום מוקדי תעסוקה מסביב לתמח"ת ואין שום קירבה לאף מוסד כזה או אחר בניגוד למתחם רכבת מרכז.
&nbsp
בסופו של דבר, אנשים מדברים על דברים שהם לא הכי מבינים בהם או לא הכי מכירים וזו התוצאה.
מצד שני
אני יכול להגיד שהרבה יותר פשוט להחליף קו במרכזית, מאשר באזור ארלוזורוב למי שלא מכיר:
דבר ראשון, ב95% מהמקרים ההחלפה מבתצעת בקומות 6 ו7 שבהן לא נמצאים המקומות המפוקפקים והנטושים הידועים לשמצה בתחנה המרכזית ונעים באופן יחסי לשהות שם. במיוחד שיש שם מיזוג בקיץ והגנה מהגשם בחורף.
בנוסף לעובדה שלהגיע מהתחנות של הקווים הנוסעים מציר ז'בוטינסקי לכיוון התחנה והמסוף, או יותר גרוע לתחנות על דרך נמיר, וההפך, יכולה לבלבל למדי אנשים שלא מכירים את האיזור ודורש הליכה רבה במקומות שהם לא אידיאליים במיוחד להולכי רגל. במיוחד עם העבודות של הרכבת שמתבצעות שם.
כך שהתחנה המרכזית (כל עוד השהייה מסתכמת בקומות 6 ו7) הוא מקום פחות נורא ממה שחושבים
 
כשהיעד בתוך גוש דן מגוון האפשרויות באזור מסוף 2000 רחב יותר

מצד שני
אני יכול להגיד שהרבה יותר פשוט להחליף קו במרכזית, מאשר באזור ארלוזורוב למי שלא מכיר:
דבר ראשון, ב95% מהמקרים ההחלפה מבתצעת בקומות 6 ו7 שבהן לא נמצאים המקומות המפוקפקים והנטושים הידועים לשמצה בתחנה המרכזית ונעים באופן יחסי לשהות שם. במיוחד שיש שם מיזוג בקיץ והגנה מהגשם בחורף.
בנוסף לעובדה שלהגיע מהתחנות של הקווים הנוסעים מציר ז'בוטינסקי לכיוון התחנה והמסוף, או יותר גרוע לתחנות על דרך נמיר, וההפך, יכולה לבלבל למדי אנשים שלא מכירים את האיזור ודורש הליכה רבה במקומות שהם לא אידיאליים במיוחד להולכי רגל. במיוחד עם העבודות של הרכבת שמתבצעות שם.
כך שהתחנה המרכזית (כל עוד השהייה מסתכמת בקומות 6 ו7) הוא מקום פחות נורא ממה שחושבים
כשהיעד בתוך גוש דן מגוון האפשרויות באזור מסוף 2000 רחב יותר
מאשר בתחנה המרכזית והמגמה הזו רק תלך ותגבר בעתיד.

גם אזור מסוף 2000 לא יישאר בעתיד כפי שהוא היום והוא יהיה הרבה יותר נוח וידידותי לנוסעים.
לתמח"ת אין פוטנציאל להשתפר, למסוף 2000 יש.
 

olli3

New member
מנהל
אני לא יודע מאיפה הגעת לנתון של 95% החפה מתבצעת ב6 ו7.

מצד שני
אני יכול להגיד שהרבה יותר פשוט להחליף קו במרכזית, מאשר באזור ארלוזורוב למי שלא מכיר:
דבר ראשון, ב95% מהמקרים ההחלפה מבתצעת בקומות 6 ו7 שבהן לא נמצאים המקומות המפוקפקים והנטושים הידועים לשמצה בתחנה המרכזית ונעים באופן יחסי לשהות שם. במיוחד שיש שם מיזוג בקיץ והגנה מהגשם בחורף.
בנוסף לעובדה שלהגיע מהתחנות של הקווים הנוסעים מציר ז'בוטינסקי לכיוון התחנה והמסוף, או יותר גרוע לתחנות על דרך נמיר, וההפך, יכולה לבלבל למדי אנשים שלא מכירים את האיזור ודורש הליכה רבה במקומות שהם לא אידיאליים במיוחד להולכי רגל. במיוחד עם העבודות של הרכבת שמתבצעות שם.
כך שהתחנה המרכזית (כל עוד השהייה מסתכמת בקומות 6 ו7) הוא מקום פחות נורא ממה שחושבים
אני לא יודע מאיפה הגעת לנתון של 95% החפה מתבצעת ב6 ו7.
רוצה לנסוע לבת ים? לחולון? את החייב לצאת מהמרכזית.
&nbsp
רוצה לנסוע לאיכילוב? צא מהמרכזית. וולפסון? או שתצא מהמרכזית או צא למסע עם קו 41. תל השומר? צא למסע עם קו 70 או צא מהמרכזית. רוצה לנסוע לאונ' ת"א? או שתסע כמה פעמים ביום עם 127 או שכדאי שתצא מהמרכזית או שקח קו כלשהו והחלף בעזריאלי/רכבת מרכז.
&nbsp
רוצה להגיע למערב ראשון? או שתיקח 84 ותתמוגג מהמסע או שצא מהמרכזית ועלה על 173.
&nbsp
ואלו רק מקרים ספציפיים, הרשימה עוד ארוכה מאד... ואינה כוללת את בזבוז הזמן המשווע, במיוחד עכשיו עם העבודות של הרכבת הקלה בכל הקווים שיוצאים מהתמח"ת ונוסעים דרך רכבת מרכז. רמז, מדובר על כמחצית מהקווים שיוצאים מהתמח"ת...
&nbsp
קומות 6 ו7 נעימות לשהייה אבל גם שם יש את הסרבול של קומה 7 שמפוצלת לשתי קומות שאין קישור בינהן...
 

EHP12

Active member
אני התכוונתי ב5% לקווים בקומה 4 וברחוב לוינסקי

אני לא יודע מאיפה הגעת לנתון של 95% החפה מתבצעת ב6 ו7.
רוצה לנסוע לבת ים? לחולון? את החייב לצאת מהמרכזית.
&nbsp
רוצה לנסוע לאיכילוב? צא מהמרכזית. וולפסון? או שתצא מהמרכזית או צא למסע עם קו 41. תל השומר? צא למסע עם קו 70 או צא מהמרכזית. רוצה לנסוע לאונ' ת"א? או שתסע כמה פעמים ביום עם 127 או שכדאי שתצא מהמרכזית או שקח קו כלשהו והחלף בעזריאלי/רכבת מרכז.
&nbsp
רוצה להגיע למערב ראשון? או שתיקח 84 ותתמוגג מהמסע או שצא מהמרכזית ועלה על 173.
&nbsp
ואלו רק מקרים ספציפיים, הרשימה עוד ארוכה מאד... ואינה כוללת את בזבוז הזמן המשווע, במיוחד עכשיו עם העבודות של הרכבת הקלה בכל הקווים שיוצאים מהתמח"ת ונוסעים דרך רכבת מרכז. רמז, מדובר על כמחצית מהקווים שיוצאים מהתמח"ת...
&nbsp
קומות 6 ו7 נעימות לשהייה אבל גם שם יש את הסרבול של קומה 7 שמפוצלת לשתי קומות שאין קישור בינהן...
אני התכוונתי ב5% לקווים בקומה 4 וברחוב לוינסקי
לא חשבתי כלל על הקווים ברחוב החרש ובשדרות הר ציון.
אם כבר צריך לציין את הבעיה שרוב היעדים מדרום לתל אביב (להוציא ירושלים ובאר שבע) מאלצים אותך לעבור דרך התחנה המרכזית בשביל להגיע ליעדים שונים בגוש דן.
 
לא רק ירושלים ובאר שבע - גם אשדוד, גם יבנה, גם אשקלון,

אני התכוונתי ב5% לקווים בקומה 4 וברחוב לוינסקי
לא חשבתי כלל על הקווים ברחוב החרש ובשדרות הר ציון.
אם כבר צריך לציין את הבעיה שרוב היעדים מדרום לתל אביב (להוציא ירושלים ובאר שבע) מאלצים אותך לעבור דרך התחנה המרכזית בשביל להגיע ליעדים שונים בגוש דן.
לא רק ירושלים ובאר שבע - גם אשדוד, גם יבנה, גם אשקלון,
גם קרית גת, גם שדרות, נתיבות ואופקים, גם ערד, גם קרית מלאכי, גם בית שמש.
בעצם הערים או יישובים גדולים היחידים מדרום לתל אביב שהקישור הישיר היחיד שיש להם לת"א הוא לתמח"ת, הן דימונה, מצפה רמון, ירוחם ואילת.
וגם אם אין קישור מתאים למסוף 2000, ממש אין צורך לעבור דרך התמח"ת ובהרבה מקרים יש קישור נוח יותר מחוץ לתמח"ת (למשל בצומת חולון).

גם לגבי הקישורים מהדרום יש מגמה של הוצאת קווים מהתמח"ת - ראה את
דוגמת 389 ו 421 של ערד וים המלח.
 

EHP12

Active member
מהערים שהזכרת. איזה קווים מגיעים למסוף 2000 מחוץ לשעות הבוקר

לא רק ירושלים ובאר שבע - גם אשדוד, גם יבנה, גם אשקלון,
גם קרית גת, גם שדרות, נתיבות ואופקים, גם ערד, גם קרית מלאכי, גם בית שמש.
בעצם הערים או יישובים גדולים היחידים מדרום לתל אביב שהקישור הישיר היחיד שיש להם לת"א הוא לתמח"ת, הן דימונה, מצפה רמון, ירוחם ואילת.
וגם אם אין קישור מתאים למסוף 2000, ממש אין צורך לעבור דרך התמח"ת ובהרבה מקרים יש קישור נוח יותר מחוץ לתמח"ת (למשל בצומת חולון).

גם לגבי הקישורים מהדרום יש מגמה של הוצאת קווים מהתמח"ת - ראה את
דוגמת 389 ו 421 של ערד וים המלח.
מהערים שהזכרת. איזה קווים מגיעים למסוף 2000 מחוץ לשעות הבוקר
יש קווים. אבל הם פועלים רק בשעות השיא. בשעות השפל אני לא מדבר בכלל. מה יעשה תושב רחובות בשעות שאין 274 כמו במוצש? יצטרך לנסוע ב201 לתמחת. מה יעשו תושבי לוד, רמלה, ואשקלון מחוץ לשעות הבוקר?
העניין הוא שרק קווים 380/480 פועלים לאורך כל שעות היום והערב, בתדירות שלא נמוכה משמעותית מהקווים 370/405 שנוסעים למרכזית.
 
מאשקלון אין לי סיבה להגיע לתמחת

מהערים שהזכרת. איזה קווים מגיעים למסוף 2000 מחוץ לשעות הבוקר
יש קווים. אבל הם פועלים רק בשעות השיא. בשעות השפל אני לא מדבר בכלל. מה יעשה תושב רחובות בשעות שאין 274 כמו במוצש? יצטרך לנסוע ב201 לתמחת. מה יעשו תושבי לוד, רמלה, ואשקלון מחוץ לשעות הבוקר?
העניין הוא שרק קווים 380/480 פועלים לאורך כל שעות היום והערב, בתדירות שלא נמוכה משמעותית מהקווים 370/405 שנוסעים למרכזית.
מאשקלון אין לי סיבה להגיע לתמחת
אם אני רוצה להגיע לארלוזרוב, אני פשוט יורד בצומת חולון או צומת הולץ ומחליף אוטובוס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה