הרכבת כנראה מנסה למצוא פתרון לבעיית קו הוד השרון - משה דיין

מצב
הנושא נעול.
הרכבת כנראה מנסה למצוא פתרון לבעיית קו הוד השרון - משה דיין

הרכבת כנראה מנסה למצוא פתרון לבעיית קו הוד השרון - משה דיין
החל מיום חמישי 14.4 חלק מהרכבות בשעות השיא בבוקר יעקפו את קטע המסילה הבודדת על ידי דילוג על תחנת השלום ועצירה ברציף 3 (במקום 4) בתחנת ההגנה לכיוון צפון (רכבות 610 ו 618) ועצירה ברציף 3 (במקום 6) בתחנת סבידור מרכז לכיוון דרום (רכבת 607).
כמו כן רכבת אחת תוארך ממשה דיין לאשקלון כך שבין 7 ל-8 יהיו 3 רכבות מאשקלון דרך מסילת החוף הדרומי ו-4 מאשדוד.

הסידור הזה מופעל נסיונית מהשבוע.ומופיע בלו"ז מיום חמישי בשבוע הבא.
 

Rubim88

New member
איך בדיוק מגיעים מכיוון חולון לרציף 3 בהגנה?

הרכבת כנראה מנסה למצוא פתרון לבעיית קו הוד השרון - משה דיין
החל מיום חמישי 14.4 חלק מהרכבות בשעות השיא בבוקר יעקפו את קטע המסילה הבודדת על ידי דילוג על תחנת השלום ועצירה ברציף 3 (במקום 4) בתחנת ההגנה לכיוון צפון (רכבות 610 ו 618) ועצירה ברציף 3 (במקום 6) בתחנת סבידור מרכז לכיוון דרום (רכבת 607).
כמו כן רכבת אחת תוארך ממשה דיין לאשקלון כך שבין 7 ל-8 יהיו 3 רכבות מאשקלון דרך מסילת החוף הדרומי ו-4 מאשדוד.

הסידור הזה מופעל נסיונית מהשבוע.ומופיע בלו"ז מיום חמישי בשבוע הבא.
איך בדיוק מגיעים מכיוון חולון לרציף 3 בהגנה?
פתאום גם שמתי לב שלפי הלו"ז משום מה זמן הנסיעה בין סבידור להגנה הוא 6 דרום בכיוון צפון-דרום ו10 דקות בכיוון ההפוך..

 
אני גם תהיתי אם לא מדובר בטעות ועד עתה ידעתי שזה לא אפשרי

איך בדיוק מגיעים מכיוון חולון לרציף 3 בהגנה?
פתאום גם שמתי לב שלפי הלו"ז משום מה זמן הנסיעה בין סבידור להגנה הוא 6 דרום בכיוון צפון-דרום ו10 דקות בכיוון ההפוך..
אני גם תהיתי אם לא מדובר בטעות ועד עתה ידעתי שזה לא אפשרי
אבל קשה לי להאמין שאי ציון תחנת השלום זו טעות מקרית.
אם היה מדובר רק ברציף בתחנת ההגנה הייתי חושב שזו טעות, אבל גם דילוג על תחנת השלום וגם שינוי ברציף בתחנת סבידור בכיוון השני, זו כבר לא יכולה להיות טעות מקרית.
 

Rubim88

New member
זה בלתי אפשרי פיזית להגיע לשם כך שחייבת להיות איפשהו טעות

אני גם תהיתי אם לא מדובר בטעות ועד עתה ידעתי שזה לא אפשרי
אבל קשה לי להאמין שאי ציון תחנת השלום זו טעות מקרית.
אם היה מדובר רק ברציף בתחנת ההגנה הייתי חושב שזו טעות, אבל גם דילוג על תחנת השלום וגם שינוי ברציף בתחנת סבידור בכיוון השני, זו כבר לא יכולה להיות טעות מקרית.
זה בלתי אפשרי פיזית להגיע לשם כך שחייבת להיות איפשהו טעות
הדילוג על תחנת השלום זה כנראה לא טעות ואף פעולה הגיונית להקטנת האיחורים/הגדלת התדירות. זה מקטין בצורה דרסטית(לפי הלו"ז 3 דקות) את זמן הנסיעה(וזמן התפיסה) שנדרש לקטע הזה. נוסעים שצריכים לתחנת השלום יכולים להחליף בסבידור/בהגנה לרכבת אחרת.
אגב רכבת 607 אמנם יוצאת מ3 בסבידור אבל כלל לא ממשיכה לחולון לפי הלו"ז(מי שרוצה להמשיך יש החלפה בהגנה)
 
אם תחפש בלו"ז לא מסבידור לצומת חולון אלא מהאוניברסיטה

זה בלתי אפשרי פיזית להגיע לשם כך שחייבת להיות איפשהו טעות
הדילוג על תחנת השלום זה כנראה לא טעות ואף פעולה הגיונית להקטנת האיחורים/הגדלת התדירות. זה מקטין בצורה דרסטית(לפי הלו"ז 3 דקות) את זמן הנסיעה(וזמן התפיסה) שנדרש לקטע הזה. נוסעים שצריכים לתחנת השלום יכולים להחליף בסבידור/בהגנה לרכבת אחרת.
אגב רכבת 607 אמנם יוצאת מ3 בסבידור אבל כלל לא ממשיכה לחולון לפי הלו"ז(מי שרוצה להמשיך יש החלפה בהגנה)
אם תחפש בלו"ז לא מסבידור לצומת חולון אלא מהאוניברסיטה
או מזרחה תראה שרכבת 607 יוצאת מהוד השרון וממשיכה דרומית לתל אביב.
כשמחפשים מסבידור דרומה או מההגנה צפונה רואים משהו אחר.

אני לא בטוח אבל נדמה לי שפעם נכתב כאן שהרכבת מתכוונת להוסיף מפלג שיאפשר להגיע מחולון לרציף 3 בתחנת ההגנה. אולי נעשו עבודות שלא סוקרו בפורום.
או שבאמת מדובר בטעות לגבי הרציפים , אבל זה מוזר שבשתי רכבות לכיוון צפון מופיע כך וברכבת אחת לכיוון דרום (שמדלגת על השלום) גם כן יש שינוי ברציף בתחנת סבידור.
 

Rubim88

New member
זה רק מחשיד יותר שמשהו שם משובש

אם תחפש בלו"ז לא מסבידור לצומת חולון אלא מהאוניברסיטה
או מזרחה תראה שרכבת 607 יוצאת מהוד השרון וממשיכה דרומית לתל אביב.
כשמחפשים מסבידור דרומה או מההגנה צפונה רואים משהו אחר.

אני לא בטוח אבל נדמה לי שפעם נכתב כאן שהרכבת מתכוונת להוסיף מפלג שיאפשר להגיע מחולון לרציף 3 בתחנת ההגנה. אולי נעשו עבודות שלא סוקרו בפורום.
או שבאמת מדובר בטעות לגבי הרציפים , אבל זה מוזר שבשתי רכבות לכיוון צפון מופיע כך וברכבת אחת לכיוון דרום (שמדלגת על השלום) גם כן יש שינוי ברציף בתחנת סבידור.
זה רק מחשיד יותר שמשהו שם משובש
זה לא אפשרי טכנית להוסיף מפלג שכזה, מכיוון שהמרחק בסוף הגשר(המסילה מחולון) מהמסילה המערבית למסילה של רציף 3 הוא בערך 14 מטר והמרחק לרציף הוא 24 מטר בערך, אי אפשר לגשר על הפער הזה במרחק הקצר(בשביל זה צריך מרחק של פי בערך פי 4-5 מהקיים וזה עם מסוט בעל הרדיוס הקטן ביותר של הרכבת - 1/8, יש גבול לרדיוס שיכולה לנסוע בו רכבת. ושלא נדבר על הפרש הגובה.
 
נצטרך להמתין ולראות כיצד התעלומה נפתרת

זה רק מחשיד יותר שמשהו שם משובש
זה לא אפשרי טכנית להוסיף מפלג שכזה, מכיוון שהמרחק בסוף הגשר(המסילה מחולון) מהמסילה המערבית למסילה של רציף 3 הוא בערך 14 מטר והמרחק לרציף הוא 24 מטר בערך, אי אפשר לגשר על הפער הזה במרחק הקצר(בשביל זה צריך מרחק של פי בערך פי 4-5 מהקיים וזה עם מסוט בעל הרדיוס הקטן ביותר של הרכבת - 1/8, יש גבול לרדיוס שיכולה לנסוע בו רכבת. ושלא נדבר על הפרש הגובה.
נצטרך להמתין ולראות כיצד התעלומה נפתרת
אולי בבוקר יצטרפו לשרשור אנשים שיודעים מה באמת קורה שם.
 

Bus Nerd

Active member
מה שכן, אולי אפשר להוסיף מפלג מצפון לתחנת ההגנה

זה רק מחשיד יותר שמשהו שם משובש
זה לא אפשרי טכנית להוסיף מפלג שכזה, מכיוון שהמרחק בסוף הגשר(המסילה מחולון) מהמסילה המערבית למסילה של רציף 3 הוא בערך 14 מטר והמרחק לרציף הוא 24 מטר בערך, אי אפשר לגשר על הפער הזה במרחק הקצר(בשביל זה צריך מרחק של פי בערך פי 4-5 מהקיים וזה עם מסוט בעל הרדיוס הקטן ביותר של הרכבת - 1/8, יש גבול לרדיוס שיכולה לנסוע בו רכבת. ושלא נדבר על הפרש הגובה.
מה שכן, אולי אפשר להוסיף מפלג מצפון לתחנת ההגנה
וכך הרכבות לדרום יוכלו לנסוע גם במסילה האמצעית, וכשנכנסים לתחנת ההגנה לעבור לרציף שבו הן עוצרות כיום.
 
מפלגים כאלה שמאפשרים את המעברים הללו הוספו צפונית לתחנת

מה שכן, אולי אפשר להוסיף מפלג מצפון לתחנת ההגנה
וכך הרכבות לדרום יוכלו לנסוע גם במסילה האמצעית, וכשנכנסים לתחנת ההגנה לעבור לרציף שבו הן עוצרות כיום.
מפלגים כאלה שמאפשרים את המעברים הללו הוספו צפונית לתחנת
ההגנה ובסביבת תחנת סבידור מרכז כבר בשנת 2013, או לפחות היו מתוכננים להתווסף.
אבל על מנת שרכבות בקו הזה יסעו במסילות המערביות צריך לבצע תיאום עם הרכבות בקווים האחרים.
 

Bus Nerd

Active member
אני תוהה אם זה באמת יעזור לעשות את התיאום הזה

מפלגים כאלה שמאפשרים את המעברים הללו הוספו צפונית לתחנת
ההגנה ובסביבת תחנת סבידור מרכז כבר בשנת 2013, או לפחות היו מתוכננים להתווסף.
אבל על מנת שרכבות בקו הזה יסעו במסילות המערביות צריך לבצע תיאום עם הרכבות בקווים האחרים.
אני תוהה אם זה באמת יעזור לעשות את התיאום הזה
כי בסופו של דבר זה לא שהמסילות האחרות עומדות ריקות...
&nbsp
ברור לי שהפתרון ההגיוני היחיד הוא מסילה רביעית, אני פשוט תוהה אם יש איזשהו פלסטר לצוואר הבקבוק חוץ ממערכת איתות חדשה וחישמול (שבמילא לא יהיה רלוונטי עד שיחשמלו את כל הקווים)
 

Rubim88

New member
במסילה האמצעית עוברות כיום 9 רכבות בשעה לכיוון דרום

אני תוהה אם זה באמת יעזור לעשות את התיאום הזה
כי בסופו של דבר זה לא שהמסילות האחרות עומדות ריקות...
&nbsp
ברור לי שהפתרון ההגיוני היחיד הוא מסילה רביעית, אני פשוט תוהה אם יש איזשהו פלסטר לצוואר הבקבוק חוץ ממערכת איתות חדשה וחישמול (שבמילא לא יהיה רלוונטי עד שיחשמלו את כל הקווים)
במסילה האמצעית עוברות כיום 9 רכבות בשעה לכיוון דרום
גם אם קיים(למרות שלא ראיתי עדות לכך) מפלג כזה, עולה השאלה שמתחלקת ל2, כמה רכבות אפשר להוסיף מבחינת טכנית במצב כיום, וכמה רכבות מסוגלת ר"י להוסיף.
 

סנוי

New member
מתכון לאסון - רכבות במסילה האמצעית נוסעות צפונה...

מה שכן, אולי אפשר להוסיף מפלג מצפון לתחנת ההגנה
וכך הרכבות לדרום יוכלו לנסוע גם במסילה האמצעית, וכשנכנסים לתחנת ההגנה לעבור לרציף שבו הן עוצרות כיום.
מתכון לאסון - רכבות במסילה האמצעית נוסעות צפונה...
 

Rubim88

New member
הוא התכוון שרק הרכבות לדרום ישתמשו בה

מתכון לאסון - רכבות במסילה האמצעית נוסעות צפונה...
הוא התכוון שרק הרכבות לדרום ישתמשו בה
כלומר שהמצב יהיה דרום-צפון מערבית(ללא הרכבות מכיוון חולון), צפון דרום אמצעית(אבל כל הרכבות) ודרום צפון מזרחית(רק אלו מחולון).
 
607, 610, 618:

זה בלתי אפשרי פיזית להגיע לשם כך שחייבת להיות איפשהו טעות
הדילוג על תחנת השלום זה כנראה לא טעות ואף פעולה הגיונית להקטנת האיחורים/הגדלת התדירות. זה מקטין בצורה דרסטית(לפי הלו"ז 3 דקות) את זמן הנסיעה(וזמן התפיסה) שנדרש לקטע הזה. נוסעים שצריכים לתחנת השלום יכולים להחליף בסבידור/בהגנה לרכבת אחרת.
אגב רכבת 607 אמנם יוצאת מ3 בסבידור אבל כלל לא ממשיכה לחולון לפי הלו"ז(מי שרוצה להמשיך יש החלפה בהגנה)
607, 610, 618:





 

benshap2

New member
דילוג על תחנות הרפאים בוולפסון ובצומת חולון לא

הרכבת כנראה מנסה למצוא פתרון לבעיית קו הוד השרון - משה דיין
החל מיום חמישי 14.4 חלק מהרכבות בשעות השיא בבוקר יעקפו את קטע המסילה הבודדת על ידי דילוג על תחנת השלום ועצירה ברציף 3 (במקום 4) בתחנת ההגנה לכיוון צפון (רכבות 610 ו 618) ועצירה ברציף 3 (במקום 6) בתחנת סבידור מרכז לכיוון דרום (רכבת 607).
כמו כן רכבת אחת תוארך ממשה דיין לאשקלון כך שבין 7 ל-8 יהיו 3 רכבות מאשקלון דרך מסילת החוף הדרומי ו-4 מאשדוד.

הסידור הזה מופעל נסיונית מהשבוע.ומופיע בלו"ז מיום חמישי בשבוע הבא.
דילוג על תחנות הרפאים בוולפסון ובצומת חולון לא
אבל דילוג על התחנה הכי עמוסה בקו (השלום) כן.
איזו ליצנות...
 
תחנות וולפסון וצומת חולון לא נמצאות באמצע המסילה הבודדת

דילוג על תחנות הרפאים בוולפסון ובצומת חולון לא
אבל דילוג על התחנה הכי עמוסה בקו (השלום) כן.
איזו ליצנות...
תחנות וולפסון וצומת חולון לא נמצאות באמצע המסילה הבודדת
תחנת השלום כן.
לכן, במקרה הזה דילוג על וולפסון וצומת חולון לא יעזור לפתור את הבעיה.
 

benshap2

New member
דילוג על השלום יפגע מאוד בחלק עצום מנוסעי הקו

תחנות וולפסון וצומת חולון לא נמצאות באמצע המסילה הבודדת
תחנת השלום כן.
לכן, במקרה הזה דילוג על וולפסון וצומת חולון לא יעזור לפתור את הבעיה.
דילוג על השלום יפגע מאוד בחלק עצום מנוסעי הקו
הוא פשוט לא הגיוני. זה יצור בלגן.
דילוג על חלק מתחנות חולון ובת ים והגעה מוקדמת יותר להגנה תמנע חלק מהאעחור שמצטבר בשעה שהרכבות מדרום מאחרות להגנה - ומאגע השקת הלו"ז החדש 100% מהרכבות מאחרות להגנה.
&nbsp
שחפסיקו לזחול יותר לאט מהפקק באיילון בין התחנות. גם זה יעזור. יד נהגי קטר שנוסעים שם נורמלי, ויש כאלה שפשוט לא זזים.
 
אתה מגזים. 3 רכבות מתוך ה-4 יעצרו בשלום ומהרביעית יהיה אפשר

דילוג על השלום יפגע מאוד בחלק עצום מנוסעי הקו
הוא פשוט לא הגיוני. זה יצור בלגן.
דילוג על חלק מתחנות חולון ובת ים והגעה מוקדמת יותר להגנה תמנע חלק מהאעחור שמצטבר בשעה שהרכבות מדרום מאחרות להגנה - ומאגע השקת הלו"ז החדש 100% מהרכבות מאחרות להגנה.
&nbsp
שחפסיקו לזחול יותר לאט מהפקק באיילון בין התחנות. גם זה יעזור. יד נהגי קטר שנוסעים שם נורמלי, ויש כאלה שפשוט לא זזים.
אתה מגזים. 3 רכבות מתוך ה-4 יעצרו בשלום ומהרביעית יהיה אפשר
להחליף בתחנת ההגנה עם זמן המתנה קצר.
אז איזו פגיעה עצומה בחלק עצום יש כאן?
 
וגם מי שצריך לאיזור יכול לקחת קו אוטובוס ממסוף ארלוזורוב

אתה מגזים. 3 רכבות מתוך ה-4 יעצרו בשלום ומהרביעית יהיה אפשר
להחליף בתחנת ההגנה עם זמן המתנה קצר.
אז איזו פגיעה עצומה בחלק עצום יש כאן?
וגם מי שצריך לאיזור יכול לקחת קו אוטובוס ממסוף ארלוזורוב
וגם מי שצריך לאיזור יכול לקחת קו אוטובוס ממסוף ארלוזורוב ליעד,
רבים הקווים שמגיעים לעזריאלי ולאיזור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה