מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.

 

נתנאל531

Well-known member
טבעת 1+2

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.
טבעת 1+2
באזור יוקנעם 2 ישובים קטנים שצמודים ליקנעם (הזורע ועין העמק) הושארו משום מה בחוץ, וגם אלון הגליל בסמוך לצומת המוביל שוייכה מסיבה לא ידועה לטבעת 3.

 
לפחות במטרופולין חיפה אין גבול בין טבעת 1 לטבעת 3

טבעת 1+2
באזור יוקנעם 2 ישובים קטנים שצמודים ליקנעם (הזורע ועין העמק) הושארו משום מה בחוץ, וגם אלון הגליל בסמוך לצומת המוביל שוייכה מסיבה לא ידועה לטבעת 3.
לפחות במטרופולין חיפה אין גבול בין טבעת 1 לטבעת 3
יש מטרופולין אחר שגבול כזה קיים בו.
 

נתנאל531

Well-known member
טבעת 1+2+3

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.
טבעת 1+2+3
הישוב חלוץ נמצא כמובלעת באזור 3.1, למרות שדרך הגישה הבלעדית שלו עוברת באזור 3.2, וכלל אין לו חיבור תחבורתי לאזור 3.1... נראה שזה טעות שאף אחד לא שם לב אליה עד כה, בגלל שימוש שולי ביותר בתחבורה ציבורית שם.
&nbsp
באזור זכרון יעקב המתכננים היו ממש לחוצים על האזור, ושמו את הגבול מיד לאחר זכרון יעקב, למרות שיש עוד כמה וכמה תחנות בין זכרון לבנימינה אפילו גני הנדיב נשארו בחוץ משום מה...

 

נתנאל531

Well-known member
תפוז מכווץ את הרזולוציה

טבעת 1+2+3
הישוב חלוץ נמצא כמובלעת באזור 3.1, למרות שדרך הגישה הבלעדית שלו עוברת באזור 3.2, וכלל אין לו חיבור תחבורתי לאזור 3.1... נראה שזה טעות שאף אחד לא שם לב אליה עד כה, בגלל שימוש שולי ביותר בתחבורה ציבורית שם.
&nbsp
באזור זכרון יעקב המתכננים היו ממש לחוצים על האזור, ושמו את הגבול מיד לאחר זכרון יעקב, למרות שיש עוד כמה וכמה תחנות בין זכרון לבנימינה אפילו גני הנדיב נשארו בחוץ משום מה...
תפוז מכווץ את הרזולוציה
אז הנה קישור לאתר צד-שלישי בגודל מקורי -
http://or-avner.net/temp/zone1-2-3.jpg

קישור נוסף לשני הראשונים -
http://or-avner.net/temp/zone1-2.png
http://or-avner.net/temp/zone1.png
 

Yarenn

New member
אה, אז אני רוֹאה שהכניסוּ בסוֹף את כישוֹר, תוּבל, פלך, ולבוֹן

טבעת 1+2+3
הישוב חלוץ נמצא כמובלעת באזור 3.1, למרות שדרך הגישה הבלעדית שלו עוברת באזור 3.2, וכלל אין לו חיבור תחבורתי לאזור 3.1... נראה שזה טעות שאף אחד לא שם לב אליה עד כה, בגלל שימוש שולי ביותר בתחבורה ציבורית שם.
&nbsp
באזור זכרון יעקב המתכננים היו ממש לחוצים על האזור, ושמו את הגבול מיד לאחר זכרון יעקב, למרות שיש עוד כמה וכמה תחנות בין זכרון לבנימינה אפילו גני הנדיב נשארו בחוץ משום מה...
אה, אז אני רוֹאה שהכניסוּ בסוֹף את כישוֹר, תוּבל, פלך, ולבוֹן
לאזוֹר של כרמיאל ולב הגליל. לדעתי היה אפשר להכניס גם את חלוּץ, חרשים, ובית ג׳ן.
 

נתנאל531

Well-known member
טבעת 1+2+3+הרחבות

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.
טבעת 1+2+3+הרחבות
תצוגה ברזולוציה טובה יותר באתר צד שלישי -
http://or-avner.net/temp/zone1-2-3-extra.jpg
&nbsp
העיוות העיקרי המתגלה הוא העדר חיבור בין ההרחבות לאזורים קרובים, כך שמי שרוצה לרכוש כרטיס תקופתי בין מירון לכרמיאל (לדוגמא), צריך לרכוש כרטיס שמגיע מקרית שמונה ועד חיפה וזכרון יעקב...
&nbsp
ישנו כרטיס שיוצר חיבור בין אזור קרית שמונה / צפת לטבריה, בין אזור עפולה לבית שאן, ובין חדרה לואדי-ערה, אבל לא בין צפת לכרמיאל, לא בין צפת למעלות, לא בין עפולה לנצרת, ולא בין חדרה / ואדי ערה לזכרון יעקב / יקנעם. לכל היעדים הללו ישנו חיבור רק בכרטיס מטרופולוני נרחב, שכולל גם את חיפה, והצד הרחוק יותר של המטרופולין.
&nbsp
מה שחמור יותר הוא הניתוק בין אזור טבריה לאזור עפולה ובית שאן, אין שום כרטיס שמכסה את האזורים האלו יחדיו!
&nbsp
ישנם 2 כרטיסים מטרופוליניים (קרית שמונה + צפת + טבריה + מטרפולין חיפה, עפולה + בית שאן + ואדי ערה + חדרה + מטרופולין חיפה), אבל הם לא פרופרציונאלים, בעוד אחד כולל 4 אזורי הרחבות, השני כולל רק 2... צריך להוסיף לכרטיס המטרופוליני של קרית שמונה + צפת + טבריה גם את בית שאן ועפולה, ולכל הפחות ליצור כרטיס חדש בין טבריה לעפולה, ובין טבריה לבית שאן (או כרטיס משולש שיכלול את שלושת האזורים הללו).
&nbsp
אגב, כביש 65 (שהוא נתיב לקווים רבים) חוצה לא פחות מ־7 אזורים במהלכו מחדרה לצומת קדרים... מתחיל באזור חדרה, ממשיך לואדי ערה, משם לעפולה, בסמוך למחלף גולני עובר בקטע קצר באזור נצרת, ומיד לאחריו קטע קצר של אזור כרמיאל, משם עובר לאזור טבריה, ובסיום בקדרים מגיע לאזור צפת / קרית שמונה... בלגן גדול של כרטיסים אפשריים וגבולות לא-ידועים, כולל אזור שלא ניתן לרכוש בו כרטיסים (מאזור צפת / טבריה שמסתיים במסד, לאזור עפולה / ואדי ערה / חדרה שמתחיל באילניה, ממש אחרי מחלף גולני)

 

נתנאל531

Well-known member
אגב שימו לב לגודל של אזור בית שאן

טבעת 1+2+3+הרחבות
תצוגה ברזולוציה טובה יותר באתר צד שלישי -
http://or-avner.net/temp/zone1-2-3-extra.jpg
&nbsp
העיוות העיקרי המתגלה הוא העדר חיבור בין ההרחבות לאזורים קרובים, כך שמי שרוצה לרכוש כרטיס תקופתי בין מירון לכרמיאל (לדוגמא), צריך לרכוש כרטיס שמגיע מקרית שמונה ועד חיפה וזכרון יעקב...
&nbsp
ישנו כרטיס שיוצר חיבור בין אזור קרית שמונה / צפת לטבריה, בין אזור עפולה לבית שאן, ובין חדרה לואדי-ערה, אבל לא בין צפת לכרמיאל, לא בין צפת למעלות, לא בין עפולה לנצרת, ולא בין חדרה / ואדי ערה לזכרון יעקב / יקנעם. לכל היעדים הללו ישנו חיבור רק בכרטיס מטרופולוני נרחב, שכולל גם את חיפה, והצד הרחוק יותר של המטרופולין.
&nbsp
מה שחמור יותר הוא הניתוק בין אזור טבריה לאזור עפולה ובית שאן, אין שום כרטיס שמכסה את האזורים האלו יחדיו!
&nbsp
ישנם 2 כרטיסים מטרופוליניים (קרית שמונה + צפת + טבריה + מטרפולין חיפה, עפולה + בית שאן + ואדי ערה + חדרה + מטרופולין חיפה), אבל הם לא פרופרציונאלים, בעוד אחד כולל 4 אזורי הרחבות, השני כולל רק 2... צריך להוסיף לכרטיס המטרופוליני של קרית שמונה + צפת + טבריה גם את בית שאן ועפולה, ולכל הפחות ליצור כרטיס חדש בין טבריה לעפולה, ובין טבריה לבית שאן (או כרטיס משולש שיכלול את שלושת האזורים הללו).
&nbsp
אגב, כביש 65 (שהוא נתיב לקווים רבים) חוצה לא פחות מ־7 אזורים במהלכו מחדרה לצומת קדרים... מתחיל באזור חדרה, ממשיך לואדי ערה, משם לעפולה, בסמוך למחלף גולני עובר בקטע קצר באזור נצרת, ומיד לאחריו קטע קצר של אזור כרמיאל, משם עובר לאזור טבריה, ובסיום בקדרים מגיע לאזור צפת / קרית שמונה... בלגן גדול של כרטיסים אפשריים וגבולות לא-ידועים, כולל אזור שלא ניתן לרכוש בו כרטיסים (מאזור צפת / טבריה שמסתיים במסד, לאזור עפולה / ואדי ערה / חדרה שמתחיל באילניה, ממש אחרי מחלף גולני)
אגב שימו לב לגודל של אזור בית שאן
שמגיע כמעט עד לצומת 90 / 5 (505) (בקצה השמאלי התחתון ניתן להבחין בצומת תפוח, צומת 60 / 5, בקו רוחב יוצא שאזור בית שאן משתרע עד מול הרצליה...
 

alantan

New member
תודה רבה - פרוייקט חשוב!

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.
תודה רבה - פרוייקט חשוב!
 

Moshe Shitrit

New member
במפת התחנות באתר איפה בוס

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.
במפת התחנות באתר איפה בוס
אפשר לראות מפה ממש מדוייקת
 

נתנאל531

Well-known member
עלית על באג של משרד התחבורה

במפת התחנות באתר איפה בוס
אפשר לראות מפה ממש מדוייקת
עלית על באג של משרד התחבורה
תחנה 53777 (צומת דמיידה, בין מורשת לכפר מנדא, אזור משגב) היא מובלעת משונה של אזור 2 בתוך רצף תחנות של אזור 3, כלומר אין אליה קישור תחבורתי מאזור 2, רק קישור רגלי...
&nbsp
במפה אצלי לא מופיע הבאג הזה, כי חיפשתי את צמד התחנות שביניהם עובר הגבול, ולא בדקתי תחנה תחנה.
&nbsp
חוץ מזה, במפה שלך אזורי משרד התחבורה נוגסים עמוק בתוך השטח של רשות התחבורה הציבורית הפלסטינית בצפון השומרון (אם קיימת)
 

Yarenn

New member
מאיפה המפוֹת?

מפה מדוייקת של מטרופולין חיפה (טבעת 1)
במסגרת נסיון ליצירת מפה מדוייקת של אזורי מטרופולין חיפה-צפון, נוצרה בינתיים מפה מדוייקת של טבעת 1 (אזור חיפה).

ניתן לראות מספר עיוותים תמוהים בכביש 70: צומת שפרעם צפון ומחלף סומך בפנים (צומת אבליים בחוץ), ובשטח של מספר ק"מ בודדים (שבו יש תחנות בודדות) בין ח'וואלד למחלף סומך כביש 70 משתייך לטבעת 2, בעוד צפונה ודרומה הוא משתייך לטבעת 1.

אזור חוף הכרמל מקופח יחסית, מאחר והמרחק בינו לחיפה קצר יותר מאשר המרחק מעיירות הכרמל, אך בעוד הם בפנים, רק מושב החותרים (נושק לטירת הכרמל) נמצא בטבעת 1, אפילו מחנה 137 שנמצא מעט מדרום להחותרים - בחוץ.

בשינוי האחרון הוכנסה רכסים פנימה לתוך טבעת 1, לא זכור לי היכן עבר הגבול קודם לכן.
מאיפה המפוֹת?
 

נתנאל531

Well-known member
זה לא שכבה, פעולת ציור עצמאית ב'צייר' מסוג מסויים

זה מה שחשבתי. לא מצאתי שם. איזוֹ שכבה זאת?
זה לא שכבה, פעולת ציור עצמאית ב'צייר' מסוג מסויים
הנתונים על בסיס מתכנן הנסיעות באתר הרפורמה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה