קו A1: שנוי מרשים בתדירות

מצב
הנושא נעול.
קו A1: שנוי מרשים בתדירות

קו A1: שנוי מרשים בתדירות
ב 27 למרץ ועדת הפנים והגנת הסביבה סיירה במנהרות בלווי מנכ״ל ר״י.
על פי פרוטוקול הסיור נאמר בין היתר ש:
״בשעות השיא תגיע רכבת כל 12 דקות״,
אכן כך יהיה או זו טעות דפוס? (עד כה דובר תמיד על 3 רכבות לשעה).

http://m.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press27316f.aspx
 
3 רכבות מת"א + 2 ממודיעין = 5 רכבות בשעה = רכבת כל 12 דקות

קו A1: שנוי מרשים בתדירות
ב 27 למרץ ועדת הפנים והגנת הסביבה סיירה במנהרות בלווי מנכ״ל ר״י.
על פי פרוטוקול הסיור נאמר בין היתר ש:
״בשעות השיא תגיע רכבת כל 12 דקות״,
אכן כך יהיה או זו טעות דפוס? (עד כה דובר תמיד על 3 רכבות לשעה).

http://m.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press27316f.aspx
3 רכבות מת"א + 2 ממודיעין = 5 רכבות בשעה = רכבת כל 12 דקות
 
כן! אתה צודק.

3 רכבות מת"א + 2 ממודיעין = 5 רכבות בשעה = רכבת כל 12 דקות
כן! אתה צודק.
במילים אחרות אתה אומר שבין פאתי מודיעין לי״ם-האומה יהיו 2 Shuttles לשעה.
אכן אפשרי, יותר מכך, למה לא להוציא אותם מנתב״ג(נתב״ג -- לוד צפון -- פאתי מודיעין--י"ם-האומה)?
רכבות שלא תיהנה לעומס נוסף בכניסה הדרומית לת״א.
 
הרכבות ממודיעין ייצאו ממודיעין מרכז

כן! אתה צודק.
במילים אחרות אתה אומר שבין פאתי מודיעין לי״ם-האומה יהיו 2 Shuttles לשעה.
אכן אפשרי, יותר מכך, למה לא להוציא אותם מנתב״ג(נתב״ג -- לוד צפון -- פאתי מודיעין--י"ם-האומה)?
רכבות שלא תיהנה לעומס נוסף בכניסה הדרומית לת״א.
הרכבות ממודיעין ייצאו ממודיעין מרכז
רכבות מנתב"ג שייכנסו לפאתי מודיעין יצטרכו לשנות כיוון כדי לחזור למסילה לירושלים.
התכנון כולל שתי רכבות מכיוון הרצליה ות"א שיעצרו בנתב"ג ועוד אחת שלא תעצור בנתב"ג ושתי רכבות ממודיעין לירושלים.
בתצורה הסופית, לאחר השלמת החשמול עד הצפון, שתי הרכבות שתעצורנה בנתב"ג יתחילו בכרמיאל ולא בהרצליה.

 
מה שכתבתי מתבסס על התקשורת בלבד(אין לי מידע פנימי של ר״י).

הרכבות ממודיעין ייצאו ממודיעין מרכז
רכבות מנתב"ג שייכנסו לפאתי מודיעין יצטרכו לשנות כיוון כדי לחזור למסילה לירושלים.
התכנון כולל שתי רכבות מכיוון הרצליה ות"א שיעצרו בנתב"ג ועוד אחת שלא תעצור בנתב"ג ושתי רכבות ממודיעין לירושלים.
בתצורה הסופית, לאחר השלמת החשמול עד הצפון, שתי הרכבות שתעצורנה בנתב"ג יתחילו בכרמיאל ולא בהרצליה.
מה שכתבתי מתבסס על התקשורת בלבד(אין לי מידע פנימי של ר״י).
ב יוני 2014 פורסם:
״.........קשת מודיעין היא מסילת ברזל המחברת את הרכבות היוצאות מהעיר מזרחה אל המסילה לכיוון ירושלים ומאפשרת לרכבת המאספת של הקו לעצור בתחנת ׳ פאתי מודיעין ׳ ולהמשיך ישירות לירושלים בעתיד בזמן משוער של 17 דקות בלבד.....״.
בפרסום אחר מ אוגוסט 2014 נאמר:
״.......תודות למספר פרוייקטים שיציבו את מודיעין ב ׳ מיקום הנכון ׳. כלומר בדיוק-באמצע.
בין מסילות הברזל מצפון לדרום הארץ ובין המסילה ממזרח למערב(מירושלים לתל אביב).
כך צפויה פאתי מודיעין להימצא באמצע ׳ הצלב ׳ שדרכו תנוקז כל תנועת הרכבת בישראל........״.
בקצור להבנתי: פאתי מודיעין תהפוך ל HUB(מירכזת?) מסילתי גדול כאשר מודיעין מרכז תמצא בסוף שלוחה(ואין בזה משהו פסול).
 
זה תיאור לא נכון

מה שכתבתי מתבסס על התקשורת בלבד(אין לי מידע פנימי של ר״י).
ב יוני 2014 פורסם:
״.........קשת מודיעין היא מסילת ברזל המחברת את הרכבות היוצאות מהעיר מזרחה אל המסילה לכיוון ירושלים ומאפשרת לרכבת המאספת של הקו לעצור בתחנת ׳ פאתי מודיעין ׳ ולהמשיך ישירות לירושלים בעתיד בזמן משוער של 17 דקות בלבד.....״.
בפרסום אחר מ אוגוסט 2014 נאמר:
״.......תודות למספר פרוייקטים שיציבו את מודיעין ב ׳ מיקום הנכון ׳. כלומר בדיוק-באמצע.
בין מסילות הברזל מצפון לדרום הארץ ובין המסילה ממזרח למערב(מירושלים לתל אביב).
כך צפויה פאתי מודיעין להימצא באמצע ׳ הצלב ׳ שדרכו תנוקז כל תנועת הרכבת בישראל........״.
בקצור להבנתי: פאתי מודיעין תהפוך ל HUB(מירכזת?) מסילתי גדול כאשר מודיעין מרכז תמצא בסוף שלוחה(ואין בזה משהו פסול).
זה תיאור לא נכון
תחנת פאתי מודיעין לא נמצאת על המסילה הראשית בין תל אביב לירושלים.
לא צריך בשביל זה מידע פנימי של הרכבת. השטח מראה את זה באופן ברור (אפשר לראות זאת גם ב Google Earth).

פאתי מודיעין לא תיהפך ל Hub, במקסימום היא תיהפך לחניון חנה וסע גדול.
 
היה עוד פרסום לא מזמן בו נאמר:

זה תיאור לא נכון
תחנת פאתי מודיעין לא נמצאת על המסילה הראשית בין תל אביב לירושלים.
לא צריך בשביל זה מידע פנימי של הרכבת. השטח מראה את זה באופן ברור (אפשר לראות זאת גם ב Google Earth).

פאתי מודיעין לא תיהפך ל Hub, במקסימום היא תיהפך לחניון חנה וסע גדול.
היה עוד פרסום לא מזמן בו נאמר:
״.......תבוצע הארכת רציפי הרכבת בתחנה, מגרש החנייה יורחב בעוד מאות מקומות חנייה ויוקם גשר באורך ...........בנוסף, רציף הצד הקיים יהפוך לרציף אי ואליו יתווסף רציף צד נוסף״.
יבוא הזמן שיהיו בתחנה 4 מסילות........OK, לא HUB, אבל מכובד כבר בישראל.
 

Rubim88

New member
מי שרשם את זה כנראה חי ביקום מקביל

מה שכתבתי מתבסס על התקשורת בלבד(אין לי מידע פנימי של ר״י).
ב יוני 2014 פורסם:
״.........קשת מודיעין היא מסילת ברזל המחברת את הרכבות היוצאות מהעיר מזרחה אל המסילה לכיוון ירושלים ומאפשרת לרכבת המאספת של הקו לעצור בתחנת ׳ פאתי מודיעין ׳ ולהמשיך ישירות לירושלים בעתיד בזמן משוער של 17 דקות בלבד.....״.
בפרסום אחר מ אוגוסט 2014 נאמר:
״.......תודות למספר פרוייקטים שיציבו את מודיעין ב ׳ מיקום הנכון ׳. כלומר בדיוק-באמצע.
בין מסילות הברזל מצפון לדרום הארץ ובין המסילה ממזרח למערב(מירושלים לתל אביב).
כך צפויה פאתי מודיעין להימצא באמצע ׳ הצלב ׳ שדרכו תנוקז כל תנועת הרכבת בישראל........״.
בקצור להבנתי: פאתי מודיעין תהפוך ל HUB(מירכזת?) מסילתי גדול כאשר מודיעין מרכז תמצא בסוף שלוחה(ואין בזה משהו פסול).
מי שרשם את זה כנראה חי ביקום מקביל
מודיעין הייתה יכולה להיות ב"מיקום הנכון" - "בדיוק באמצע", רק שפיספסו את הרכבת והגיעו למצב שהיא בסה"כ נמצאת על שלוחה עם כל הנלווה לכך.
 

סנוי

New member
איך מלוד לפאתי מודיעין ואז לי-ם? אם כבר שייכנס לעיר עצמה לא?

כן! אתה צודק.
במילים אחרות אתה אומר שבין פאתי מודיעין לי״ם-האומה יהיו 2 Shuttles לשעה.
אכן אפשרי, יותר מכך, למה לא להוציא אותם מנתב״ג(נתב״ג -- לוד צפון -- פאתי מודיעין--י"ם-האומה)?
רכבות שלא תיהנה לעומס נוסף בכניסה הדרומית לת״א.
איך מלוד לפאתי מודיעין ואז לי-ם? אם כבר שייכנס לעיר עצמה לא?
אפשרי הרי להפוך את החיוג של הרכבת לפי מה שהבנתי משנות ניסיון בפורום - אבל לא יודע כמה זה מעשי שאנשים יסעו מנתבג דרך מודיעין לי-ם + הארכת דרך... כבר יהיה עדיף שיסעו בישירה וזהו, לא?
 
אולי אני טועה, אבל הוצאתי את המידע מתוך המפה המצורפת

איך מלוד לפאתי מודיעין ואז לי-ם? אם כבר שייכנס לעיר עצמה לא?
אפשרי הרי להפוך את החיוג של הרכבת לפי מה שהבנתי משנות ניסיון בפורום - אבל לא יודע כמה זה מעשי שאנשים יסעו מנתבג דרך מודיעין לי-ם + הארכת דרך... כבר יהיה עדיף שיסעו בישירה וזהו, לא?
אולי אני טועה, אבל הוצאתי את המידע מתוך המפה המצורפת

 
המפה הזו לא מדוייקת. תחנת פאתי מודיעין נמצאת מזרחית לפיצול

אולי אני טועה, אבל הוצאתי את המידע מתוך המפה המצורפת
המפה הזו לא מדוייקת. תחנת פאתי מודיעין נמצאת מזרחית לפיצול
בין מסילת A1 למסילה למודיעין.
ובמיקום שמצויין כלוד צפון אין ולא מתוכננת תחנת נוסעים.
תחנת נוסעים בצפון לוד תהיה באזור התעשיה, דרומית למפגש המסילות הזה.

הרכבות בין מודיעין לירושלים יסעו בקשת שתחבר את מסילת מודיעין למסילת A1.
 
OK,אני סוגר עניין אם המפה לא נכונה(מקורה אבל בתת״ל 18של ר״י)

המפה הזו לא מדוייקת. תחנת פאתי מודיעין נמצאת מזרחית לפיצול
בין מסילת A1 למסילה למודיעין.
ובמיקום שמצויין כלוד צפון אין ולא מתוכננת תחנת נוסעים.
תחנת נוסעים בצפון לוד תהיה באזור התעשיה, דרומית למפגש המסילות הזה.

הרכבות בין מודיעין לירושלים יסעו בקשת שתחבר את מסילת מודיעין למסילת A1.
OK,אני סוגר עניין אם המפה לא נכונה(מקורה אבל בתת״ל 18של ר״י)
 

Ynhockey

New member
המפה מאחור דווקא מדויקת

OK,אני סוגר עניין אם המפה לא נכונה(מקורה אבל בתת״ל 18של ר״י)
המפה מאחור דווקא מדויקת
אם מתעלמים מהקווים הכחולים, ניתן לראות את תחנת פאתי מודיעין במיקומי הנכון במפת הרקע.
 

amit1270

New member
הסימונים במפה הם לא של תחנות נוסעים

המפה הזו לא מדוייקת. תחנת פאתי מודיעין נמצאת מזרחית לפיצול
בין מסילת A1 למסילה למודיעין.
ובמיקום שמצויין כלוד צפון אין ולא מתוכננת תחנת נוסעים.
תחנת נוסעים בצפון לוד תהיה באזור התעשיה, דרומית למפגש המסילות הזה.

הרכבות בין מודיעין לירושלים יסעו בקשת שתחבר את מסילת מודיעין למסילת A1.
הסימונים במפה הם לא של תחנות נוסעים
 
העיגולים הכחולים הקטנים הם סימונים של תחנות נוסעים

הסימונים במפה הם לא של תחנות נוסעים
העיגולים הכחולים הקטנים הם סימונים של תחנות נוסעים
או של תחנות תפעוליות (למשל נען) והעיגול הכחול של תחנת פאתי מודיעין לא נמצא במקום.
 
טוב, אם אתה אומר...

זה סימון של מחלף ענבה
טוב, אם אתה אומר...
העיגול הכחול שכתוב "לידו לוד - גני אביב", זה סימון של איזה מחלף?

כל התחנות מסומנות בעיגולים כחולים, רק העיגול של תחנת פאתי מודיעין זה סימון של מחלף ענבה...
שיהיה...
 

amit1270

New member
יש שם גם סימון של נען...

טוב, אם אתה אומר...
העיגול הכחול שכתוב "לידו לוד - גני אביב", זה סימון של איזה מחלף?

כל התחנות מסומנות בעיגולים כחולים, רק העיגול של תחנת פאתי מודיעין זה סימון של מחלף ענבה...
שיהיה...
יש שם גם סימון של נען...
אתה צודק שהסימון במפה שגוי, אבל ברור שזאת לא מפה של תחנות נוסעים אלא של פרויקט החשמול.
 
נכון, ולכן כתבתי זאת במפורש כסימון של תחנה תפעולית

יש שם גם סימון של נען...
אתה צודק שהסימון במפה שגוי, אבל ברור שזאת לא מפה של תחנות נוסעים אלא של פרויקט החשמול.
נכון, ולכן כתבתי זאת במפורש כסימון של תחנה תפעולית
זו מפה של פרויקט החישמול שהתחנות מסומנות בה בעיגולים כחולים קטנים ותחנת פאתי מודיעין מסומנת בה בצורה שגויה.
עובדה שהמפה הזו הטעתה את סקורפיון 36, שטעה לחשוב שפאתי מודיעין נמצאת בצומת המסילות.
 

zivi3232

New member
למה לא מחברים את ראשל"צ ובאר שבע למסילה של ירושלים?

קו A1: שנוי מרשים בתדירות
ב 27 למרץ ועדת הפנים והגנת הסביבה סיירה במנהרות בלווי מנכ״ל ר״י.
על פי פרוטוקול הסיור נאמר בין היתר ש:
״בשעות השיא תגיע רכבת כל 12 דקות״,
אכן כך יהיה או זו טעות דפוס? (עד כה דובר תמיד על 3 רכבות לשעה).

http://m.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press27316f.aspx
למה לא מחברים את ראשל"צ ובאר שבע למסילה של ירושלים?
מדובר על כ-1.5 מיליון תושבים שיחוברו לירושלים וצריך לעשות את זה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה