פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:

מצב
הנושא נעול.
פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:

פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:
סגירה זמנית של תחנת הרצלייה ושינויים זמניים בתנועת הרכבות

בשל עבודות תשתית לשיפור השירות, החל בלילה שבין יום ד' 13.4.16 ליום ה' 14.4.16 (בשעה 00:01) ועד יום ו' 15.4.16 כולל, תיסגר תחנת הרצלייה ויחולו שינויים במסלולי הרכבות מ/אל התחנות שמצפון להרצלייה.
במוצ"ש 16.4.16, תיפתח תחנת הרצלייה, אך חלק מהשינויים בתנועת הרכבות ימשכו.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות ותתוגבר התחבורה הציבורית בין תחנות הביניים.

להלן פירוט השינויים:
יום חמישי 14.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת חיפה חוף הכרמל ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/ראשל"צ-הראשונים - נתניה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
קו באר שבע מרכז - חיפה מרכז השמונה: הרכבות היוצאות בשעות מטה תבוטלנה, עפ"י הפירוט הבא:
רכבות מבאר שבע מרכז לחיפה מרכז השמונה (שעת יציאה מבאר שבע מרכז): 06:38, 07:38, 08:38, 14:38, 15:38, 16:38, 17:38, 18:38.
רכבות היוצאות מחיפה מרכז השמונה לבאר שבע מרכז (שעת יציאה מחיפה מרכז השמונה): 06:36, 07:36, 08:36, 09:36, 15:36, 16:36, 17:36, 18:36.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

יום שישי 15.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

מוצ"ש 16.4.16:
קו נהרייה - מודיעין:
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעת 21:11 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:04, אשר תסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין בשעה 22:11 תצא מתחנת תל אביב סבידור-מרכז ותצא בשעה 23:04 (במקןם 22:52) בכדי לתת מענה לנוסעים לתחנות הצפוניות.

קו נהרייה - באר שבע: הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 21:01 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:34, משתסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).

רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה תפעלנה כרגיל.

לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
 
תזכרו את היום - יום חמישי, 14.4

פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:
סגירה זמנית של תחנת הרצלייה ושינויים זמניים בתנועת הרכבות

בשל עבודות תשתית לשיפור השירות, החל בלילה שבין יום ד' 13.4.16 ליום ה' 14.4.16 (בשעה 00:01) ועד יום ו' 15.4.16 כולל, תיסגר תחנת הרצלייה ויחולו שינויים במסלולי הרכבות מ/אל התחנות שמצפון להרצלייה.
במוצ"ש 16.4.16, תיפתח תחנת הרצלייה, אך חלק מהשינויים בתנועת הרכבות ימשכו.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות ותתוגבר התחבורה הציבורית בין תחנות הביניים.

להלן פירוט השינויים:
יום חמישי 14.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת חיפה חוף הכרמל ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/ראשל"צ-הראשונים - נתניה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
קו באר שבע מרכז - חיפה מרכז השמונה: הרכבות היוצאות בשעות מטה תבוטלנה, עפ"י הפירוט הבא:
רכבות מבאר שבע מרכז לחיפה מרכז השמונה (שעת יציאה מבאר שבע מרכז): 06:38, 07:38, 08:38, 14:38, 15:38, 16:38, 17:38, 18:38.
רכבות היוצאות מחיפה מרכז השמונה לבאר שבע מרכז (שעת יציאה מחיפה מרכז השמונה): 06:36, 07:36, 08:36, 09:36, 15:36, 16:36, 17:36, 18:36.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

יום שישי 15.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

מוצ"ש 16.4.16:
קו נהרייה - מודיעין:
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעת 21:11 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:04, אשר תסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין בשעה 22:11 תצא מתחנת תל אביב סבידור-מרכז ותצא בשעה 23:04 (במקןם 22:52) בכדי לתת מענה לנוסעים לתחנות הצפוניות.

קו נהרייה - באר שבע: הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 21:01 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:34, משתסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).

רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה תפעלנה כרגיל.

לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
תזכרו את היום - יום חמישי, 14.4
השבתת תנועת הרכבות בין תל אביב לצפון + חגיגת רחוב המסגר + יום חמישי
מתכון ל"יום כיף" "משובח" במיוחד...
 

Bus Nerd

Active member
ובנתיים בפייסבוק של רכבת ישראל: אף אחד לא מבין את ההודעה

פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:
סגירה זמנית של תחנת הרצלייה ושינויים זמניים בתנועת הרכבות

בשל עבודות תשתית לשיפור השירות, החל בלילה שבין יום ד' 13.4.16 ליום ה' 14.4.16 (בשעה 00:01) ועד יום ו' 15.4.16 כולל, תיסגר תחנת הרצלייה ויחולו שינויים במסלולי הרכבות מ/אל התחנות שמצפון להרצלייה.
במוצ"ש 16.4.16, תיפתח תחנת הרצלייה, אך חלק מהשינויים בתנועת הרכבות ימשכו.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות ותתוגבר התחבורה הציבורית בין תחנות הביניים.

להלן פירוט השינויים:
יום חמישי 14.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת חיפה חוף הכרמל ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/ראשל"צ-הראשונים - נתניה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
קו באר שבע מרכז - חיפה מרכז השמונה: הרכבות היוצאות בשעות מטה תבוטלנה, עפ"י הפירוט הבא:
רכבות מבאר שבע מרכז לחיפה מרכז השמונה (שעת יציאה מבאר שבע מרכז): 06:38, 07:38, 08:38, 14:38, 15:38, 16:38, 17:38, 18:38.
רכבות היוצאות מחיפה מרכז השמונה לבאר שבע מרכז (שעת יציאה מחיפה מרכז השמונה): 06:36, 07:36, 08:36, 09:36, 15:36, 16:36, 17:36, 18:36.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

יום שישי 15.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

מוצ"ש 16.4.16:
קו נהרייה - מודיעין:
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעת 21:11 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:04, אשר תסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין בשעה 22:11 תצא מתחנת תל אביב סבידור-מרכז ותצא בשעה 23:04 (במקןם 22:52) בכדי לתת מענה לנוסעים לתחנות הצפוניות.

קו נהרייה - באר שבע: הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 21:01 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:34, משתסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).

רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה תפעלנה כרגיל.

לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
ובנתיים בפייסבוק של רכבת ישראל: אף אחד לא מבין את ההודעה
לא הנציגים שאמורים להסביר, ולא הציבור שמבולבל מההודעה.
&nbsp
אנשים שואלים אותם אם יהיו רכבות בין חיפה לתל אביב, והם פשוט עונים תשובה לאקונית "יהיו שינויים" ונותנים לינק לרשימה המלאה, שמאוד מבלבלת למי שלא בקיא במפת הקווים של רכבת ישראל.
&nbsp
פשוט בושה שהם לא מסבירים כמו שצריך (לא פעם ראשונה). זה יוצר נזק תדמיתי אדיר לרכבת ומחזק את התפיסה ש"אסור לסמוך על הרכבת" בקרב הציבור.
 
אפשר להסביר בפשטות: בסוף השבוע בעוד שבועיים לא תהיה תנועת

ובנתיים בפייסבוק של רכבת ישראל: אף אחד לא מבין את ההודעה
לא הנציגים שאמורים להסביר, ולא הציבור שמבולבל מההודעה.
&nbsp
אנשים שואלים אותם אם יהיו רכבות בין חיפה לתל אביב, והם פשוט עונים תשובה לאקונית "יהיו שינויים" ונותנים לינק לרשימה המלאה, שמאוד מבלבלת למי שלא בקיא במפת הקווים של רכבת ישראל.
&nbsp
פשוט בושה שהם לא מסבירים כמו שצריך (לא פעם ראשונה). זה יוצר נזק תדמיתי אדיר לרכבת ומחזק את התפיסה ש"אסור לסמוך על הרכבת" בקרב הציבור.
אפשר להסביר בפשטות: בסוף השבוע בעוד שבועיים לא תהיה תנועת
רכבות בין דרום ומרכז המדינה לבין הצפון וצפון השרון - מבית יהושע וצפונה.
מערך השאטלים שהרכבת תפעיל לא באמת יקשר בין המרכז לצפון.
ביום חמישי (שבו תהיה הבעיה העיקרית) יצטרכו להסתמך על קווי האוטובוס.

בתכל'ס, מי שצריך לנסוע בתח"צ מהדרום או המרכז לצפון או להיפך בסוף השבוע בעוד שבועיים, אם יכול לוותר שיוותר, אם יכול להקדים לרביעי - שיקדים.
חייל שגר בצפון ומשרת במרכז או בדרום או להיפך ועושה תורנויות שבת - שינסה לארגן לעצמו תורנות לאותה שבת.

זה מסוג המקרים שבהם עדיף לא לנסות להסביר במדוייק את הפרטים אלא לומר בפשטות את השורה התחתונה.
 

Bus Nerd

Active member
כן, ההסבר שלך ברור הרבה יותר

אפשר להסביר בפשטות: בסוף השבוע בעוד שבועיים לא תהיה תנועת
רכבות בין דרום ומרכז המדינה לבין הצפון וצפון השרון - מבית יהושע וצפונה.
מערך השאטלים שהרכבת תפעיל לא באמת יקשר בין המרכז לצפון.
ביום חמישי (שבו תהיה הבעיה העיקרית) יצטרכו להסתמך על קווי האוטובוס.

בתכל'ס, מי שצריך לנסוע בתח"צ מהדרום או המרכז לצפון או להיפך בסוף השבוע בעוד שבועיים, אם יכול לוותר שיוותר, אם יכול להקדים לרביעי - שיקדים.
חייל שגר בצפון ומשרת במרכז או בדרום או להיפך ועושה תורנויות שבת - שינסה לארגן לעצמו תורנות לאותה שבת.

זה מסוג המקרים שבהם עדיף לא לנסות להסביר במדוייק את הפרטים אלא לומר בפשטות את השורה התחתונה.
כן, ההסבר שלך ברור הרבה יותר
חבל שכל אותם גולשים שצועקים על הרכבת בפייסבוק לא יוכלו לקרוא אותו
 

benshap2

New member
כלקוח קבוע אני אומר בפה מלא - אסור לסמוך על הרכבת...

ובנתיים בפייסבוק של רכבת ישראל: אף אחד לא מבין את ההודעה
לא הנציגים שאמורים להסביר, ולא הציבור שמבולבל מההודעה.
&nbsp
אנשים שואלים אותם אם יהיו רכבות בין חיפה לתל אביב, והם פשוט עונים תשובה לאקונית "יהיו שינויים" ונותנים לינק לרשימה המלאה, שמאוד מבלבלת למי שלא בקיא במפת הקווים של רכבת ישראל.
&nbsp
פשוט בושה שהם לא מסבירים כמו שצריך (לא פעם ראשונה). זה יוצר נזק תדמיתי אדיר לרכבת ומחזק את התפיסה ש"אסור לסמוך על הרכבת" בקרב הציבור.
כלקוח קבוע אני אומר בפה מלא - אסור לסמוך על הרכבת...
אבל זו עדיין האלטרנטיבה הפחות רעה פעמים רעות. הגם שהיא רעה מאוד בחודשים האחרונים.
באמת שאני יכול לספור על כף יד אחת את כמות הנסיעות בהן הייתי ושהגיעו ליעדן בזמן בחודשים האחרונים. ואני נוסע 40-50 פעמים בחודש...
 
כי אתה נוסע בקו שמאז שהוסיפו לאחת מחלופותיו רכבת רביעית

כלקוח קבוע אני אומר בפה מלא - אסור לסמוך על הרכבת...
אבל זו עדיין האלטרנטיבה הפחות רעה פעמים רעות. הגם שהיא רעה מאוד בחודשים האחרונים.
באמת שאני יכול לספור על כף יד אחת את כמות הנסיעות בהן הייתי ושהגיעו ליעדן בזמן בחודשים האחרונים. ואני נוסע 40-50 פעמים בחודש...
כי אתה נוסע בקו שמאז שהוסיפו לאחת מחלופותיו רכבת רביעית
אין לו כמעט סיכוי לעמוד בזמנים.
בטווח הנראה לעין, רק ביטול הרכבת הרביעית יחזיר את הקו הזה לעמוד בזמנים ויותר מזה - להיות הקו האמין ביותר של הרכבת מבחינת עמידה בזמנים.

אבל משרד התחבורה מעדיף את הרכבת הרביעית במחיר של איחורים, על פני ויתור עליה לטובת דיוק הרכבות.
והעליה בביקוש ובשימוש בקו מראה שייתכן שהוא צודק, לאור ההשפעה של העבודות על הקו האדום על גוש דן.

בנסיבות הללו אין ברירה אלא להתייחס לאיחורים בקו הזה כעובדה ולקחת אותם בחשבון.
 

benshap2

New member
לא נכון. פשוט שיהיו 4 רכבות ב 68 דקות ולא ב 60

כי אתה נוסע בקו שמאז שהוסיפו לאחת מחלופותיו רכבת רביעית
אין לו כמעט סיכוי לעמוד בזמנים.
בטווח הנראה לעין, רק ביטול הרכבת הרביעית יחזיר את הקו הזה לעמוד בזמנים ויותר מזה - להיות הקו האמין ביותר של הרכבת מבחינת עמידה בזמנים.

אבל משרד התחבורה מעדיף את הרכבת הרביעית במחיר של איחורים, על פני ויתור עליה לטובת דיוק הרכבות.
והעליה בביקוש ובשימוש בקו מראה שייתכן שהוא צודק, לאור ההשפעה של העבודות על הקו האדום על גוש דן.

בנסיבות הללו אין ברירה אלא להתייחס לאיחורים בקו הזה כעובדה ולקחת אותם בחשבון.
לא נכון. פשוט שיהיו 4 רכבות ב 68 דקות ולא ב 60
הלוז לא יהיה יפה כמו 00-15-30-45, אבל כן יהיה אמין.
שיהיומרכבות ב, למשל, 00-17-34-51
ואז 08-25-42-59 בשעה לאחר מכן, וחוזר חלילה.
&nbsp
ובשפל כשיש רק 2 בשעה שישאירו כמו היום.
&nbsp
זה לא כזה מסובך.
 
אי אפשר לקיים לו"ז כזה - זה גם יבלבל את הנוסעים וגם יהיה

לא נכון. פשוט שיהיו 4 רכבות ב 68 דקות ולא ב 60
הלוז לא יהיה יפה כמו 00-15-30-45, אבל כן יהיה אמין.
שיהיומרכבות ב, למשל, 00-17-34-51
ואז 08-25-42-59 בשעה לאחר מכן, וחוזר חלילה.
&nbsp
ובשפל כשיש רק 2 בשעה שישאירו כמו היום.
&nbsp
זה לא כזה מסובך.
אי אפשר לקיים לו"ז כזה - זה גם יבלבל את הנוסעים וגם יהיה
בלתי אפשרי לתאם את קווי ההזנה ללו"ז הרכבת ולבצע תיאום בין הקו לקווים אחרים של הרכבת.

תחשוב על התיאום שצריך לעשות עם מטרופולין בכפר סבא והוד השרון, עם קווים (אפיקים בקרוב) בראש העין, עם קווים (בעתיד אפיקים) בפתח תקוה, עם דן ואגד בחולון ובת ים, עם אגד בראשון לציון, עם אפיקים ביבנה, עם אגד תעבורה (בעתיד אפיקים) באשדוד, עם דן בדרום באשקלון, שדרות, נתיבות ואופקים.

וצריך לתאם גם בין החלופות השונות של הקו - הקצרה (מ/עד ראשל"צ), הבינונית (מ/עד אשקלון) והארוכה (מ/עד באר שבע).

זה לא מעשי.
 

benshap2

New member
גם ככה קווי ההזנה לא מתואמים, וראינו דוגמא אחר דוגמא לכך

אי אפשר לקיים לו"ז כזה - זה גם יבלבל את הנוסעים וגם יהיה
בלתי אפשרי לתאם את קווי ההזנה ללו"ז הרכבת ולבצע תיאום בין הקו לקווים אחרים של הרכבת.

תחשוב על התיאום שצריך לעשות עם מטרופולין בכפר סבא והוד השרון, עם קווים (אפיקים בקרוב) בראש העין, עם קווים (בעתיד אפיקים) בפתח תקוה, עם דן ואגד בחולון ובת ים, עם אגד בראשון לציון, עם אפיקים ביבנה, עם אגד תעבורה (בעתיד אפיקים) באשדוד, עם דן בדרום באשקלון, שדרות, נתיבות ואופקים.

וצריך לתאם גם בין החלופות השונות של הקו - הקצרה (מ/עד ראשל"צ), הבינונית (מ/עד אשקלון) והארוכה (מ/עד באר שבע).

זה לא מעשי.
גם ככה קווי ההזנה לא מתואמים, וראינו דוגמא אחר דוגמא לכך
ובינינו? גם ככה הלוז הקיים הוא פיקציה, ודה פקטו הרכבת של 15 לא יוצאת לפני 18.
אז למה לגרום לאנשים לבוא קודם כשב 98% מהפעמים יהיה איחור?
&nbsp
גם שילוב זמני אמת של הרכבת, ממד כמו הלוח בתחנה, יסייע.
 
אם קווי ההזנה ביבנה לא מתואמים, זה לא אומר שקווי ההזנה

גם ככה קווי ההזנה לא מתואמים, וראינו דוגמא אחר דוגמא לכך
ובינינו? גם ככה הלוז הקיים הוא פיקציה, ודה פקטו הרכבת של 15 לא יוצאת לפני 18.
אז למה לגרום לאנשים לבוא קודם כשב 98% מהפעמים יהיה איחור?
&nbsp
גם שילוב זמני אמת של הרכבת, ממד כמו הלוח בתחנה, יסייע.
אם קווי ההזנה ביבנה לא מתואמים, זה לא אומר שקווי ההזנה
בכפר סבא או בראש העין או באופקים לא מתואמים.
הקו הזה משרת קצת מעבר ליבנה ולא רק דרומית לתל אביב אלא גם צפונית-מזרחית לתל אביב.
 

alantan

New member
וכמו שציינת, העקביות בכל שעה חשובה

אם קווי ההזנה ביבנה לא מתואמים, זה לא אומר שקווי ההזנה
בכפר סבא או בראש העין או באופקים לא מתואמים.
הקו הזה משרת קצת מעבר ליבנה ולא רק דרומית לתל אביב אלא גם צפונית-מזרחית לתל אביב.
וכמו שציינת, העקביות בכל שעה חשובה
 

benshap2

New member
אין כמעט עיר שהסנכרון בה עובד טוב, אנחנו רואים פה תלונות

אם קווי ההזנה ביבנה לא מתואמים, זה לא אומר שקווי ההזנה
בכפר סבא או בראש העין או באופקים לא מתואמים.
הקו הזה משרת קצת מעבר ליבנה ולא רק דרומית לתל אביב אלא גם צפונית-מזרחית לתל אביב.
אין כמעט עיר שהסנכרון בה עובד טוב, אנחנו רואים פה תלונות
מעוד ועוד ערים כמעט בכל שבוע.
&nbsp
ולגבי חשיבות הלו"ז הקבוע - לא מסכים. אנשים בדכ גם ככה נוסעים +- באותן שעות ויזכרו את אותן 3 רכבות הרלוונטיות להן. ויבדקו בכל רגע נתון בלוח האלקטרוני או באפליקציה אם לא יזכרו.
זה שרכבת של 09 צפונה מגיעה ב 15 לתחנה כשטכנית בכלל אמורה להגיע כבר רכבת דרומה בדיוק בשעה הזו, כמו היום , זה הרבה יותר מבלבל .
 
רואים את התלונות, כי כשאין תלונות בדרך כלל לא רואים ולא

אין כמעט עיר שהסנכרון בה עובד טוב, אנחנו רואים פה תלונות
מעוד ועוד ערים כמעט בכל שבוע.
&nbsp
ולגבי חשיבות הלו"ז הקבוע - לא מסכים. אנשים בדכ גם ככה נוסעים +- באותן שעות ויזכרו את אותן 3 רכבות הרלוונטיות להן. ויבדקו בכל רגע נתון בלוח האלקטרוני או באפליקציה אם לא יזכרו.
זה שרכבת של 09 צפונה מגיעה ב 15 לתחנה כשטכנית בכלל אמורה להגיע כבר רכבת דרומה בדיוק בשעה הזו, כמו היום , זה הרבה יותר מבלבל .
רואים את התלונות, כי כשאין תלונות בדרך כלל לא רואים ולא
שומעים...
אבל בערי השרון הדרומי זה דווקא עובד טוב ומטרופולין מעדכנת לעיתים די קרובות את הזמנים של קווי ההזנה כך שהקישור גם ישתפר באופן מתמיד.

במסגרת מכרז פתח תקוה - ראש העין החדש נעשתה עבודה רצינית של יצירת מערכת שלמה של קווי הזנה לרכבת בראש העין. אין סיבה שהמערך הזה לא יעבוד טוב.

לא מעט אנשים (למשל סטודנטים) נוסעים בשעות לא קבועות. וגם לא מעט אנשים נוסעים ביותר מרכבת אחת בנסיעה וצריכים לתאם גם בין רכבות.

אני מסכים שהאיחורים משבשים את סדר היום, אבל הפתרון אינו להטמיע את השיבושים בתוך הלו"ז.

כבר עדיף לחזור ללו"ז של פעם ב-20 דקות, כלומר שלוש רכבות בשעה מאשר להמציא איזה פער זמנים שנראה לך שיסתדר.
אתה החלטת שזה 68 דקות, ואם גם אז יהיו איחורים קבועים, אז תציע לשנות את זה ל-72? או ל-76?
אז אני מציע 4 רכבות ב-80 דקות...
 

benshap2

New member
בוא רגע נתחיל מהמקום שבו אנחנו מסכימים

רואים את התלונות, כי כשאין תלונות בדרך כלל לא רואים ולא
שומעים...
אבל בערי השרון הדרומי זה דווקא עובד טוב ומטרופולין מעדכנת לעיתים די קרובות את הזמנים של קווי ההזנה כך שהקישור גם ישתפר באופן מתמיד.

במסגרת מכרז פתח תקוה - ראש העין החדש נעשתה עבודה רצינית של יצירת מערכת שלמה של קווי הזנה לרכבת בראש העין. אין סיבה שהמערך הזה לא יעבוד טוב.

לא מעט אנשים (למשל סטודנטים) נוסעים בשעות לא קבועות. וגם לא מעט אנשים נוסעים ביותר מרכבת אחת בנסיעה וצריכים לתאם גם בין רכבות.

אני מסכים שהאיחורים משבשים את סדר היום, אבל הפתרון אינו להטמיע את השיבושים בתוך הלו"ז.

כבר עדיף לחזור ללו"ז של פעם ב-20 דקות, כלומר שלוש רכבות בשעה מאשר להמציא איזה פער זמנים שנראה לך שיסתדר.
אתה החלטת שזה 68 דקות, ואם גם אז יהיו איחורים קבועים, אז תציע לשנות את זה ל-72? או ל-76?
אז אני מציע 4 רכבות ב-80 דקות...
בוא רגע נתחיל מהמקום שבו אנחנו מסכימים
והוא שב- 60 דקות, אי אפשר להעביר 8 רכבות בין ההגנה לת"א מרכז על אותה מסילה.
על זה לא לי ולא לך אין ספק בכלל. דה פקטו, זה פשוט לא עובד.
מכאן, וכל עוד אין מסילה רביעית וזה מצב נתון, יש שני פתרונו אפשריים עיקריים:

1. לחזור ל 3 רכבות בשעה (והלוואי וישכילו להגיע למסקנה ש- 2 מהן צריכות להגיע עד ב"ש ו- 1 עד אשקלון, ולא רק עד ראשל"צ. לכל הפחות עד אשדוד, שם אנו רואים ב- 7 בבוקר שזה אפשרי תפעולית).

2. להמשיך בעקרון של יותר מ- 3 רכבות בשעה, ולמצוא את המקום הכי מאוזן בו ניתן להפעיל זאת (במשך שעות השיא בלבד) ללא איחורים במצב רגיל (ואני בכוונה אומר יותר מ- 3 , כי זה יהיה משהו כמו 3.75 רכבות בממוצע בשעה...)
מניסיוני זה 64 דקות ללא כל ריפוד. אמרתי 68 כי לקחתי עוד דקה ריפוד לכל רכבת.
תדאג גם שהרכבות יגיעו להגנה ולמרכב, מדרום ומצפון בהתאמה, 2 דקות טרם יציאתן.

אני לא רואה כל בעיה בלו"ז שאינו "עגול" ולא רואה כל בעיה בסנכרון קווים מזינים בהתאם לכך. במיוחד אם המטרה העיקרית אם לא הבלעדית של אותם קווים זו אותה הזנה.

והערה קטנה נוספת - שים לב ש- 4 רכבות בשעה זה ל- 3 שעות בבוקר, ול 3 או 4 שעות בערב. כל שאר היום אנחנו על 2 בשעה.
כך שכל אותם סטודנטים שנוסעים בשעות משתנות בשפל -זה פחות רלוונטי להם. הם גם כנראה מספיק צעירים כדי לתזמן לפי אפליקציות וכו'.
תזכור שכרגע המצב הנתון הוא שהרכבות לא מגיעות בזמנים קבועים, אלא מאחרות. אבל אי אפשר להסתמך ב 100% על האיחור או כמה ארוך הוא יהיה...גם לא לקווים שממשיכים עמם לאחר מכן.
והכי מעצבן שאפילו זמני אמת אין לנו לרכבת. עד ההגעה לתחנה אין לנו מושג אם אולי במקרה היום האיחור "טוב לנו" ואפשר ללכת בנחת...
 
בין שלוש רכבות ב 60 דקות ל-4 רכבות ב-68 דקות

בוא רגע נתחיל מהמקום שבו אנחנו מסכימים
והוא שב- 60 דקות, אי אפשר להעביר 8 רכבות בין ההגנה לת"א מרכז על אותה מסילה.
על זה לא לי ולא לך אין ספק בכלל. דה פקטו, זה פשוט לא עובד.
מכאן, וכל עוד אין מסילה רביעית וזה מצב נתון, יש שני פתרונו אפשריים עיקריים:

1. לחזור ל 3 רכבות בשעה (והלוואי וישכילו להגיע למסקנה ש- 2 מהן צריכות להגיע עד ב"ש ו- 1 עד אשקלון, ולא רק עד ראשל"צ. לכל הפחות עד אשדוד, שם אנו רואים ב- 7 בבוקר שזה אפשרי תפעולית).

2. להמשיך בעקרון של יותר מ- 3 רכבות בשעה, ולמצוא את המקום הכי מאוזן בו ניתן להפעיל זאת (במשך שעות השיא בלבד) ללא איחורים במצב רגיל (ואני בכוונה אומר יותר מ- 3 , כי זה יהיה משהו כמו 3.75 רכבות בממוצע בשעה...)
מניסיוני זה 64 דקות ללא כל ריפוד. אמרתי 68 כי לקחתי עוד דקה ריפוד לכל רכבת.
תדאג גם שהרכבות יגיעו להגנה ולמרכב, מדרום ומצפון בהתאמה, 2 דקות טרם יציאתן.

אני לא רואה כל בעיה בלו"ז שאינו "עגול" ולא רואה כל בעיה בסנכרון קווים מזינים בהתאם לכך. במיוחד אם המטרה העיקרית אם לא הבלעדית של אותם קווים זו אותה הזנה.

והערה קטנה נוספת - שים לב ש- 4 רכבות בשעה זה ל- 3 שעות בבוקר, ול 3 או 4 שעות בערב. כל שאר היום אנחנו על 2 בשעה.
כך שכל אותם סטודנטים שנוסעים בשעות משתנות בשפל -זה פחות רלוונטי להם. הם גם כנראה מספיק צעירים כדי לתזמן לפי אפליקציות וכו'.
תזכור שכרגע המצב הנתון הוא שהרכבות לא מגיעות בזמנים קבועים, אלא מאחרות. אבל אי אפשר להסתמך ב 100% על האיחור או כמה ארוך הוא יהיה...גם לא לקווים שממשיכים עמם לאחר מכן.
והכי מעצבן שאפילו זמני אמת אין לנו לרכבת. עד ההגעה לתחנה אין לנו מושג אם אולי במקרה היום האיחור "טוב לנו" ואפשר ללכת בנחת...
בין שלוש רכבות ב 60 דקות ל-4 רכבות ב-68 דקות
אני מעדיף 3 רכבות ב-60 דקות.
ההבדל הוא מרווח של 20 דקות לעומת מרווח של 17 דקות בין רכבת לרכבת.
לא פער שמצדיק כזה בלאגן בלו"ז.
אני מסכים ששלוש הרכבות הללו צריכות לנסוע מ/עד אשקלון לפחות, אבל באותה מידה אני גם סבור ששלוש הרכבות הללו, ולא רק שתיים מתוכן, צריכות לעצור בתחנות בת ים וחולון.

הקו הזה עבד עם 3 רכבות בשעה והיה מוצלח. הבעיה בו הייתה בעיקר בבת ים, שם היו רק שתי רכבות בשעה.

ארבע רכבות בשעה, שעקרונית אני מסכים שזו תדירות נדרשת בקו פרברי, במצב של מסילה בודדת באיילון זו גחמה שצריך לרדת ממנה.
ולא לתמרן תמרונים מוזרים של 68 דקות עם לו"ז משתנה שמאבדים בו את הידיים והרגליים.

אתה מסתכל על מה שמפריע לך, אבל לא מסתכל מערכתית.
מערכתית, בנסיבות הנוכחיות, עדיף שיהיו שלוש רכבות בשעה.

את בעיית הקיבולת אפשר לפתור באמצעות מערכים מקסימליים.
 

benshap2

New member
אתה טועה בניתוח המניעים שלי

בין שלוש רכבות ב 60 דקות ל-4 רכבות ב-68 דקות
אני מעדיף 3 רכבות ב-60 דקות.
ההבדל הוא מרווח של 20 דקות לעומת מרווח של 17 דקות בין רכבת לרכבת.
לא פער שמצדיק כזה בלאגן בלו"ז.
אני מסכים ששלוש הרכבות הללו צריכות לנסוע מ/עד אשקלון לפחות, אבל באותה מידה אני גם סבור ששלוש הרכבות הללו, ולא רק שתיים מתוכן, צריכות לעצור בתחנות בת ים וחולון.

הקו הזה עבד עם 3 רכבות בשעה והיה מוצלח. הבעיה בו הייתה בעיקר בבת ים, שם היו רק שתי רכבות בשעה.

ארבע רכבות בשעה, שעקרונית אני מסכים שזו תדירות נדרשת בקו פרברי, במצב של מסילה בודדת באיילון זו גחמה שצריך לרדת ממנה.
ולא לתמרן תמרונים מוזרים של 68 דקות עם לו"ז משתנה שמאבדים בו את הידיים והרגליים.

אתה מסתכל על מה שמפריע לך, אבל לא מסתכל מערכתית.
מערכתית, בנסיבות הנוכחיות, עדיף שיהיו שלוש רכבות בשעה.

את בעיית הקיבולת אפשר לפתור באמצעות מערכים מקסימליים.
אתה טועה בניתוח המניעים שלי
אני מדבר על 4 רכבות בשעה וקצת, כי אני מבין שמשרד התחבורה דורש 4 רכבות.
לי אין בעיה עם 3 רכבות, וזה גם בסדר שכולן תהיינה מאספות, ובלבד ששלושתן תמשכנה גם דרומה יותר מראשון לציון.
&nbsp
 
אז יש בינינו הסכמה

אתה טועה בניתוח המניעים שלי
אני מדבר על 4 רכבות בשעה וקצת, כי אני מבין שמשרד התחבורה דורש 4 רכבות.
לי אין בעיה עם 3 רכבות, וזה גם בסדר שכולן תהיינה מאספות, ובלבד ששלושתן תמשכנה גם דרומה יותר מראשון לציון.
&nbsp
אז יש בינינו הסכמה
למשרד התחבורה הייתה כוונה טובה (וגם לא מעט מוטיבציית כסת"ח), אבל משרד התחבורה טועה.
והרכבת הייתה צריכה עוד לפני הוספת הרכבת הרביעית להעמיד את משרד התחבורה על טעותו.
כי לחזור כעת למצב של שלוש רכבות בשעה יהיה הרבה יותר קשה, לא רק מול הנוסעים אלא גם מול האגו של שר התחבורה.

אבל כפי שכבר כתבתי אינספור פעמים, איך שלא יסובבו את זה, אי אפשר להימנע מהצורך החיוני במסילה הרביעית באיילון.
כבר בעוד פחות משנתיים הבעיה תהיה עוד יותר חריפה ממה שהיא היום.
כאשר הקו הזה יהפוך ללולאתי בשרון עם תחנת/ות קצה בקצה הדרומי בלבד, הבעיה תהיה עוד יותר קשה. קיום של ארבע רכבות בשעה בכל כיוון משמעותו שתי רכבות בלבד בשעה בכל כיוון בלולאת השרון. אפילו קיום של שלוש רכבות בשעה בכל כיוון בלולאה יהיה בעייתי.
 

benshap2

New member
לחלוטין

אז יש בינינו הסכמה
למשרד התחבורה הייתה כוונה טובה (וגם לא מעט מוטיבציית כסת"ח), אבל משרד התחבורה טועה.
והרכבת הייתה צריכה עוד לפני הוספת הרכבת הרביעית להעמיד את משרד התחבורה על טעותו.
כי לחזור כעת למצב של שלוש רכבות בשעה יהיה הרבה יותר קשה, לא רק מול הנוסעים אלא גם מול האגו של שר התחבורה.

אבל כפי שכבר כתבתי אינספור פעמים, איך שלא יסובבו את זה, אי אפשר להימנע מהצורך החיוני במסילה הרביעית באיילון.
כבר בעוד פחות משנתיים הבעיה תהיה עוד יותר חריפה ממה שהיא היום.
כאשר הקו הזה יהפוך ללולאתי בשרון עם תחנת/ות קצה בקצה הדרומי בלבד, הבעיה תהיה עוד יותר קשה. קיום של ארבע רכבות בשעה בכל כיוון משמעותו שתי רכבות בלבד בשעה בכל כיוון בלולאת השרון. אפילו קיום של שלוש רכבות בשעה בכל כיוון בלולאה יהיה בעייתי.
לחלוטין
אני לא חושב שיש מישהו בפורום שלא מסכים שמסילה רביעית באיילון זה הפרויקט הכי חשוב לרכבת ישראל כיום.
&nbsp
אני גם חושב שכאשר תיפתח הלולאה בשרון, לא תהיה לרכבת ישראל הרבה ברירה - יהיו חייבים לפצל את הקו לת"א מרכז - ב"ש, ות"א מרכז - שרון.
לפחות לעניין חלק מהרכבות.
 
הכי חשוב יחד עם פרויקט החישמול

לחלוטין
אני לא חושב שיש מישהו בפורום שלא מסכים שמסילה רביעית באיילון זה הפרויקט הכי חשוב לרכבת ישראל כיום.
&nbsp
אני גם חושב שכאשר תיפתח הלולאה בשרון, לא תהיה לרכבת ישראל הרבה ברירה - יהיו חייבים לפצל את הקו לת"א מרכז - ב"ש, ות"א מרכז - שרון.
לפחות לעניין חלק מהרכבות.
הכי חשוב יחד עם פרויקט החישמול
בעייתי לתפעל קו ת"א מרכז - שרון מכיוון שמסילות הדיור נמצאות מצפון לתחנת ת"א מרכז וגם כך הן עמוסות.
ת"א מרכז לא מתאימה לשמש תחנת קצה לרכבות מ/ל כיוון צפון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה