עתידו של קטר 709: אל תמהרו להספידו...

מצב
הנושא נעול.
עתידו של קטר 709: אל תמהרו להספידו...

עתידו של קטר 709: אל תמהרו להספידו...
על פי בירור שנערך היום עם הגורם הקשור לענין, קיים סיכוי לתקן את הקטר בספרד. גם בירור בוולנסייה העלה שאין שום בעיה לתקן את הקטר ולהשמישו מחדש אם הספרדים יתבקשו לעשות כן.
אין עדיין וודאות לכאן או לכאן ונאלץ להמתין בסבלנות. הערכה שלי היא שהקטר יתוקן למרות הכל. בעבר נפגעו קטרים מדגם זה ודגם הבו-בו בצורה הרבה יותר קשה ולמרות זאת תוקנו. ראו לענין זה קטרים 707, 739, 741.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נקווה שכך

עתידו של קטר 709: אל תמהרו להספידו...
על פי בירור שנערך היום עם הגורם הקשור לענין, קיים סיכוי לתקן את הקטר בספרד. גם בירור בוולנסייה העלה שאין שום בעיה לתקן את הקטר ולהשמישו מחדש אם הספרדים יתבקשו לעשות כן.
אין עדיין וודאות לכאן או לכאן ונאלץ להמתין בסבלנות. הערכה שלי היא שהקטר יתוקן למרות הכל. בעבר נפגעו קטרים מדגם זה ודגם הבו-בו בצורה הרבה יותר קשה ולמרות זאת תוקנו. ראו לענין זה קטרים 707, 739, 741.
נקווה שכך
 
709+גמבו עבר סגולה ..יומים לפני התאונה

עתידו של קטר 709: אל תמהרו להספידו...
על פי בירור שנערך היום עם הגורם הקשור לענין, קיים סיכוי לתקן את הקטר בספרד. גם בירור בוולנסייה העלה שאין שום בעיה לתקן את הקטר ולהשמישו מחדש אם הספרדים יתבקשו לעשות כן.
אין עדיין וודאות לכאן או לכאן ונאלץ להמתין בסבלנות. הערכה שלי היא שהקטר יתוקן למרות הכל. בעבר נפגעו קטרים מדגם זה ודגם הבו-בו בצורה הרבה יותר קשה ולמרות זאת תוקנו. ראו לענין זה קטרים 707, 739, 741.
709+גמבו עבר סגולה ..יומים לפני התאונה
כראה ידע משהו ...חחחחחחחחח

 
אביתר אין חדש תחת השמש הוא יתוקן כמו 707 741-739

709+גמבו עבר סגולה ..יומים לפני התאונה
כראה ידע משהו ...חחחחחחחחח
אביתר אין חדש תחת השמש הוא יתוקן כמו 707 741-739
אם לא זה יהיה הפתעה
גם הנזק של השלדה לא רצני ...אולי יתוקן בקישון ???
 
תודה על התמונה ! ככל הנראה יתוקן ברגע שיצטרכו לשלוח

709+גמבו עבר סגולה ..יומים לפני התאונה
כראה ידע משהו ...חחחחחחחחח
תודה על התמונה ! ככל הנראה יתוקן ברגע שיצטרכו לשלוח
קטר נוסף לספרד. לא כל כך מהר מוותרים על קטר משא. הנזק לא טוטאלי. הנזק בקטר 741 היה הרבה יותר משמעותי. פה אין כמעט פגיעה במכלולים הפנימיים. בקטר 709 ייאלצו לבנות תא ניהוג חדש לחלוטין ולהחליף את השלדה. במקרים כאלה גם ניתן לתקן שלדה ולהוסיף את החסר בצורה מושלמת. שלדה מותחים ומיישרים על שולחן מתיחה מיוחד הקיים במפעל בוולנסיה. כל הסטייה במקרה דנן אמורה להגיע ל 0.1 ס"מ וגם שלדות חדשות עוברות ביקורת דומה על שולחן זה בטרם הרכבת הקטר. הבעיה אינה זמן התיקון אלא אוניה זמינה, תשלום על התיקון, אישור ואישרור התשלום ולא מעט ניירת. תיקון תאונה כזו בקטר 709 יכול להימשך חמישה שישה ימים במפעל. הבעיה היא כל הזמן שמסביב, זמינות חלפים, וכמובן ייצור תא ניהוג מושלם חדש מראש בטרם יגיע הקטר לספרד, כדי לקצר זמני מוסך ולא לתפוס את קו היצור לזמן ממושך למרות שכידוע לנו המפעל בוולנסייה לא ממש עמוס בהזמנות בימים אלה. כדי לבצע את כל אלה בצורה נכונה, יצטרך להגיע ארצה מהנדס המפעל שיחליט מה יש להחליף ומה ניתן לתקן. אם הוא יחליט על החלפה מלאה של שלדה, ייצטרכו לייצר שלדה חדשה ותא ניהוג חדש בטרם יגיע הקטר לתיקון בוולנסייה. עד כאן. ערב טוב.
 
אגב, לפני התיקון, יצטרכו לפרק את הקטר לגורמים

תודה על התמונה ! ככל הנראה יתוקן ברגע שיצטרכו לשלוח
קטר נוסף לספרד. לא כל כך מהר מוותרים על קטר משא. הנזק לא טוטאלי. הנזק בקטר 741 היה הרבה יותר משמעותי. פה אין כמעט פגיעה במכלולים הפנימיים. בקטר 709 ייאלצו לבנות תא ניהוג חדש לחלוטין ולהחליף את השלדה. במקרים כאלה גם ניתן לתקן שלדה ולהוסיף את החסר בצורה מושלמת. שלדה מותחים ומיישרים על שולחן מתיחה מיוחד הקיים במפעל בוולנסיה. כל הסטייה במקרה דנן אמורה להגיע ל 0.1 ס"מ וגם שלדות חדשות עוברות ביקורת דומה על שולחן זה בטרם הרכבת הקטר. הבעיה אינה זמן התיקון אלא אוניה זמינה, תשלום על התיקון, אישור ואישרור התשלום ולא מעט ניירת. תיקון תאונה כזו בקטר 709 יכול להימשך חמישה שישה ימים במפעל. הבעיה היא כל הזמן שמסביב, זמינות חלפים, וכמובן ייצור תא ניהוג מושלם חדש מראש בטרם יגיע הקטר לספרד, כדי לקצר זמני מוסך ולא לתפוס את קו היצור לזמן ממושך למרות שכידוע לנו המפעל בוולנסייה לא ממש עמוס בהזמנות בימים אלה. כדי לבצע את כל אלה בצורה נכונה, יצטרך להגיע ארצה מהנדס המפעל שיחליט מה יש להחליף ומה ניתן לתקן. אם הוא יחליט על החלפה מלאה של שלדה, ייצטרכו לייצר שלדה חדשה ותא ניהוג חדש בטרם יגיע הקטר לתיקון בוולנסייה. עד כאן. ערב טוב.
אגב, לפני התיקון, יצטרכו לפרק את הקטר לגורמים
ולבנות הכל מחדש. פירוק הקטר והפרדת המנוע, גנרטור, בלם דינאמי וחיווט אורכים כארבע שעות לכל היותר במפעל הספרדי. הציוד שנמצא שם מאפשר עבודה יעילה מאוד הכוללת פירוק והרכבה בזמנים פנטסטיים. אני בקשר על בסיס קבוע עם המפעל ועם מפעל האם בגרמניה ומבחינתם מדובר בתיקון ברמה קלה יחסית אם יוחלט לשלוח את הקטר לספרד. חוגונים זהים נמצאים במלאי, אם יהיה צורך בהחלפה כך שמדובר בחצי שעת עבודה להרכבתם אם תידרש. אם זה היה קטר סיני, תיקון שלו היה אורך פחות מיומיים. משום מה, בישראל תיקונים כאלה ואחרים אורכים חודשים ארוכים. התירוץ של מחסור בחלפים לא ממש תופס בעידן הנוכחי בו ניתן להשיג כל חלק תוך ימים ספורים מהיצרן, מיצרני משנה או מ"קבלני חלקים" המתמחים בכל חלק אפשרי והקשורים לעיתים ליצרנים פרטיים המייצרים כל חלק על-פי הזמנה במהירות ובאיכות שעולה לעיתים על המקור. יחד עם זאת ההנחייה ברכבת היא לרכוש חלפים רק מהיצרן או ממי שהוסמך על ידו.
 

Rubim88

New member
כבר מתחילת 2016 אין יותר קשר בין Vossloh Rail Vehicles

אגב, לפני התיקון, יצטרכו לפרק את הקטר לגורמים
ולבנות הכל מחדש. פירוק הקטר והפרדת המנוע, גנרטור, בלם דינאמי וחיווט אורכים כארבע שעות לכל היותר במפעל הספרדי. הציוד שנמצא שם מאפשר עבודה יעילה מאוד הכוללת פירוק והרכבה בזמנים פנטסטיים. אני בקשר על בסיס קבוע עם המפעל ועם מפעל האם בגרמניה ומבחינתם מדובר בתיקון ברמה קלה יחסית אם יוחלט לשלוח את הקטר לספרד. חוגונים זהים נמצאים במלאי, אם יהיה צורך בהחלפה כך שמדובר בחצי שעת עבודה להרכבתם אם תידרש. אם זה היה קטר סיני, תיקון שלו היה אורך פחות מיומיים. משום מה, בישראל תיקונים כאלה ואחרים אורכים חודשים ארוכים. התירוץ של מחסור בחלפים לא ממש תופס בעידן הנוכחי בו ניתן להשיג כל חלק תוך ימים ספורים מהיצרן, מיצרני משנה או מ"קבלני חלקים" המתמחים בכל חלק אפשרי והקשורים לעיתים ליצרנים פרטיים המייצרים כל חלק על-פי הזמנה במהירות ובאיכות שעולה לעיתים על המקור. יחד עם זאת ההנחייה ברכבת היא לרכוש חלפים רק מהיצרן או ממי שהוסמך על ידו.
כבר מתחילת 2016 אין יותר קשר בין Vossloh Rail Vehicles
מולנסיה לחברת האם מגרמניה, מכייון שהחברה נמכרה לחברת Stadler Rail השוויצרית.
 
נכון מאוד אבל לא רלוונטי לסוגיה.

כבר מתחילת 2016 אין יותר קשר בין Vossloh Rail Vehicles
מולנסיה לחברת האם מגרמניה, מכייון שהחברה נמכרה לחברת Stadler Rail השוויצרית.
נכון מאוד אבל לא רלוונטי לסוגיה.
לא רלוונטי כי אני בקשרי עבודה עם גורמים שעבדו באותה חברה גם לפני הרכישה ואשר נמצאים בענינים ומסוגלים לספק הערכות ומידע חשוב.

היו למשל גורמים שעבדו בא.ב.ב סקנדיה, עברו לאדטרנץ ומשם עברו לבומברדייה, למשל. כשאספתי את המידע העצום על הקרונועים שלנו, הייתי צריך לבקש סיוע גם מגורמים שעבדו באחת החברות ועברו לאחרת או לא המשיכו בפרוייקט, ולכן הודעתך אינה רלוונטית לנושא המחקר. כשרוצים לבדוק ענין זה או אחר ברצינות הולכים גם אחורה כמו למשל בנושא הקרונועים. BBC הופך ל ABB הופך ל ADtranz הופך ל BOMBARDIER.
דווקא אנשים שבאו מגרמניה לפני 2016, נתנו את חוות הדעת הכי מעניינת בקשר ליכולת לתקן בליווי מספר פרמטרים חשובים. אם הייתי מסתמך רק על איש הקשר בוולנסייה, הייתי יודע פחות.
ערב טוב,
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה