רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
אני לא חושב שזה תלוי בנהגים...

אין סיבה לאיחור, וכש 100% מהרכבות מאחרות, להגיד 95% דיוק זו
גם 4 דקות זה איחור.
הגיע הזמן שנהגים יבינו שאי אפשר להמשיך ולזחול בקטעים בינעירוניים גן כשאתה מאחר.
יש מספיק נהגים שצמתמו 4-5 דקות איחור במקטע שבין ראשון ליבנה מספיק פעמים, ואיכשהו, בחודש האחרון זה הופסק לגמרי.
מאחרים בכמה דקות וכבר 3 קמ לפני התחנה מתחילים לנסוע במהירות זהה לפקק באיילון...
אני לא חושב שזה תלוי בנהגים...
 
כל הקונספט של הגדרת איחור היא בדיחה.

95 אחוז דיוק, בדיחה טובה
אני נוסע כל יום הלוך חזור ברכבת, ואולי אולי 4-5 פעמים השנה הגעתי באמת בזמן...
גם איחורים של 2-3 דקות הם איחורים, לפעמים רבות הם גוררים איחור לקו משלים שבנית עליו.
כל הקונספט של הגדרת איחור היא בדיחה.
הרי מי שקובע את זמני ההגנה והיציאה מהתחנות זו הרכבת... ואף אחד לא לוקח בחשבון בחישוב האיחורים את המרווחי בטיחות שהרכבת שמה לעצמה מלכתחילה בלוח הזמנים כדי שלא יגידו שהיא מאחרת.
 

אורי404

New member
מסכים איתך, ברב הדברים. כנראה מלבד דבר אחד

כל הקונספט של הגדרת איחור היא בדיחה.
הרי מי שקובע את זמני ההגנה והיציאה מהתחנות זו הרכבת... ואף אחד לא לוקח בחשבון בחישוב האיחורים את המרווחי בטיחות שהרכבת שמה לעצמה מלכתחילה בלוח הזמנים כדי שלא יגידו שהיא מאחרת.
מסכים איתך, ברב הדברים. כנראה מלבד דבר אחד
מסכים איתך, בכל מה שפירטת על חישוב האיחורים ועל 'ריפוד' הזמנים הנדיב.
אבל לא לגמרי בטוח, שכיום "רכבת ישראל" היא, אשר קובעת את זמני היציאה וההגעה. כיום יש אגף רכבות בכיר במשרד התחבורה. יש לקוות, שבאגף יודעים לבצע את העבודה, בכל הקשור לדברים האלה של ניהול הזמנים וגם לפעילות שוטפת אחרת של הרכבות.
 
"החל פרויקט ההסבה לפעילות בחשמל של 293 קרונות קומתיים,

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015

הודעת דוברות רכבת ישראל


רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015:
החברה ממשיכה להציג רווחיות עקבית וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת
החברה מציגה רווח נקי בסך של כ-265 מיליון שקלים, כ- 53 מיליון נסיעות בשנה, כ- 200 אלף נסיעות ביממה וכ- 95 אחוזי דיוק

היום, יום חמישי (24.3.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשנת 2015 ובכלל זה הדו"חות הכספיים.
על פי נתוני הרכבת, גם בשנת 2015 המשיכה החברה להראות רווחיות, זו השנה השלישית ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ושמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שנת 2015 ברווח נקי של כ-265 מיליוני שקלים.
הרווח מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בשנת 2015 על כ-76 מיליון שקלים.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת שעמד בשנת 2015 על כ 135 מיליון שקלים.

יו"ר הדירקטוריון, רו"ח חוסאם בשארה, ומנכ"ל החברה, בעז צפריר:
"חברת רכבת ישראל ממשיכה להראות רווחים ותוצאות חיוביות בקשת מרכיבי השרות ללקוחותינו, זאת, במקביל לתנופת פיתוח עצומה שכבר באה לידי ביטוי בשנת 2015 בפתיחת רכבת הנגב ותחנותיה. החברה גאה בהישגיה, ותוצאות העבודה המאומצת שנעשית יום יום במשך השנים האחרונות משתקפות במספר ההולך ועולה של נוסעי הרכבת.
בשנת 2015 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט הסבת הרכבות לחשמל, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את עידן התחבורה המסילתית לעידן הבא".

מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"ח כספי 2015, תמונות היו"ר והמנכ"ל, קישור למערכת המאי"ה

http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1025795


חג פורים שמח!
"החל פרויקט ההסבה לפעילות בחשמל של 293 קרונות קומתיים,
בשיתוף פעולה עם חברת Bombardier."

השבוע נסעתי בקרון DD שהייתה עליו מדבקה בסגנון (לא זוכר את הנוסח המדויק) "קרון זה הוסב לחשמול" (או שימוש בחשמל או הנעה בחשמל...משהו כזה).
 

Rubim88

New member
עניין הזוי שלעצמו

"החל פרויקט ההסבה לפעילות בחשמל של 293 קרונות קומתיים,
בשיתוף פעולה עם חברת Bombardier."

השבוע נסעתי בקרון DD שהייתה עליו מדבקה בסגנון (לא זוכר את הנוסח המדויק) "קרון זה הוסב לחשמול" (או שימוש בחשמל או הנעה בחשמל...משהו כזה).
עניין הזוי שלעצמו
שרק בהזמנה האחרונה מהסכם המסגרת של ה72 קרונות פתאום "נזכרו" שצריכים מספר התאמות בקרונות, כאילו תוכנית החשמול לא קיימת כבר יותר מעשור(וגם התכנון לקו A1 שחלק מההתאמות קשורות למנהרות שלו). אפילו בהזמנה הראשונה ב2002 היו יכולים להזמין ציוד שכבר מותאם(שהיה קיים ונוסע אצל הרכבת הגרמנית) אבל ניחא..
 

אורי404

New member
אני גם רואה את זה

"החל פרויקט ההסבה לפעילות בחשמל של 293 קרונות קומתיים,
בשיתוף פעולה עם חברת Bombardier."

השבוע נסעתי בקרון DD שהייתה עליו מדבקה בסגנון (לא זוכר את הנוסח המדויק) "קרון זה הוסב לחשמול" (או שימוש בחשמל או הנעה בחשמל...משהו כזה).
אני גם רואה את זה
מדי פעם, ברכבות, כשאני נוסע בהן.
 

GLSRA

Active member
נחמד להיזכר בתחזית שנתתי למספר הנוסעים לשנת 2015

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015

הודעת דוברות רכבת ישראל


רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015:
החברה ממשיכה להציג רווחיות עקבית וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת
החברה מציגה רווח נקי בסך של כ-265 מיליון שקלים, כ- 53 מיליון נסיעות בשנה, כ- 200 אלף נסיעות ביממה וכ- 95 אחוזי דיוק

היום, יום חמישי (24.3.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשנת 2015 ובכלל זה הדו"חות הכספיים.
על פי נתוני הרכבת, גם בשנת 2015 המשיכה החברה להראות רווחיות, זו השנה השלישית ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ושמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שנת 2015 ברווח נקי של כ-265 מיליוני שקלים.
הרווח מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בשנת 2015 על כ-76 מיליון שקלים.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת שעמד בשנת 2015 על כ 135 מיליון שקלים.

יו"ר הדירקטוריון, רו"ח חוסאם בשארה, ומנכ"ל החברה, בעז צפריר:
"חברת רכבת ישראל ממשיכה להראות רווחים ותוצאות חיוביות בקשת מרכיבי השרות ללקוחותינו, זאת, במקביל לתנופת פיתוח עצומה שכבר באה לידי ביטוי בשנת 2015 בפתיחת רכבת הנגב ותחנותיה. החברה גאה בהישגיה, ותוצאות העבודה המאומצת שנעשית יום יום במשך השנים האחרונות משתקפות במספר ההולך ועולה של נוסעי הרכבת.
בשנת 2015 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט הסבת הרכבות לחשמל, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את עידן התחבורה המסילתית לעידן הבא".

מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"ח כספי 2015, תמונות היו"ר והמנכ"ל, קישור למערכת המאי"ה

http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1025795


חג פורים שמח!
נחמד להיזכר בתחזית שנתתי למספר הנוסעים לשנת 2015
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/179762338/אקטואליה/תחבורה_ציבורית

אכן, בסופו של דבר, 52.8 מיליון נוסעים בר"י בשנת 2015
 

tallevy24

New member
רקבת ישראל מלאה בתקלות

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015

הודעת דוברות רכבת ישראל


רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015:
החברה ממשיכה להציג רווחיות עקבית וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת
החברה מציגה רווח נקי בסך של כ-265 מיליון שקלים, כ- 53 מיליון נסיעות בשנה, כ- 200 אלף נסיעות ביממה וכ- 95 אחוזי דיוק

היום, יום חמישי (24.3.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשנת 2015 ובכלל זה הדו"חות הכספיים.
על פי נתוני הרכבת, גם בשנת 2015 המשיכה החברה להראות רווחיות, זו השנה השלישית ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ושמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שנת 2015 ברווח נקי של כ-265 מיליוני שקלים.
הרווח מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בשנת 2015 על כ-76 מיליון שקלים.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת שעמד בשנת 2015 על כ 135 מיליון שקלים.

יו"ר הדירקטוריון, רו"ח חוסאם בשארה, ומנכ"ל החברה, בעז צפריר:
"חברת רכבת ישראל ממשיכה להראות רווחים ותוצאות חיוביות בקשת מרכיבי השרות ללקוחותינו, זאת, במקביל לתנופת פיתוח עצומה שכבר באה לידי ביטוי בשנת 2015 בפתיחת רכבת הנגב ותחנותיה. החברה גאה בהישגיה, ותוצאות העבודה המאומצת שנעשית יום יום במשך השנים האחרונות משתקפות במספר ההולך ועולה של נוסעי הרכבת.
בשנת 2015 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט הסבת הרכבות לחשמל, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את עידן התחבורה המסילתית לעידן הבא".

מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"ח כספי 2015, תמונות היו"ר והמנכ"ל, קישור למערכת המאי"ה

http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1025795


חג פורים שמח!
רקבת ישראל מלאה בתקלות
בשבוע שעבר לקח לרכבת יותר משעה להגיע לתל אביב כי היא פשוט החליטה לנסוע לאט ואני לא נוסע הרבה ברקבת, אבל ב-50% מהפעמים שאני נוסע יש תקלות, מסכנים אלו שנוסעים בכל יום ברקבת.
 
להפריט רקבת ומושכתים זה כל כך 2012

רקבת ישראל מלאה בתקלות
בשבוע שעבר לקח לרכבת יותר משעה להגיע לתל אביב כי היא פשוט החליטה לנסוע לאט ואני לא נוסע הרבה ברקבת, אבל ב-50% מהפעמים שאני נוסע יש תקלות, מסכנים אלו שנוסעים בכל יום ברקבת.
להפריט רקבת ומושכתים זה כל כך 2012
 

h0m3r

New member
כן... הפרטה זה מעולה [פחחחח]

להפריט רקבת ומושכתים זה כל כך 2012
כן... הפרטה זה מעולה [פחחחח]
השירות מתדלדל,
לצרכן עולה יותר,
המרוויח היחיד - בעל השליטה בחברה הזכיינית.
ומה התקופה הגרועה ביותר? בין תקופת המכרז המחודש לזכיין החדש. תשאל ת'באר-שבעאים כמה טוב היה להם כשמטרודן סיימו שם, וכמה טוב להם עכשיו עם דן בדרום.
&nbsp
 

Ofekalef1

New member
אתה מתכוון אגד תעבורה ותושבי הנגב הצפוני, לא באר שבעים

כן... הפרטה זה מעולה [פחחחח]
השירות מתדלדל,
לצרכן עולה יותר,
המרוויח היחיד - בעל השליטה בחברה הזכיינית.
ומה התקופה הגרועה ביותר? בין תקופת המכרז המחודש לזכיין החדש. תשאל ת'באר-שבעאים כמה טוב היה להם כשמטרודן סיימו שם, וכמה טוב להם עכשיו עם דן בדרום.
&nbsp
אתה מתכוון אגד תעבורה ותושבי הנגב הצפוני, לא באר שבעים
 

Ofekalef1

New member
אחוז הדיוק היום בשעות העומס: 59.04%

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015

הודעת דוברות רכבת ישראל


רכבת ישראל מסכמת את שנת 2015:
החברה ממשיכה להציג רווחיות עקבית וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת
החברה מציגה רווח נקי בסך של כ-265 מיליון שקלים, כ- 53 מיליון נסיעות בשנה, כ- 200 אלף נסיעות ביממה וכ- 95 אחוזי דיוק

היום, יום חמישי (24.3.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשנת 2015 ובכלל זה הדו"חות הכספיים.
על פי נתוני הרכבת, גם בשנת 2015 המשיכה החברה להראות רווחיות, זו השנה השלישית ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ושמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שנת 2015 ברווח נקי של כ-265 מיליוני שקלים.
הרווח מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בשנת 2015 על כ-76 מיליון שקלים.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת שעמד בשנת 2015 על כ 135 מיליון שקלים.

יו"ר הדירקטוריון, רו"ח חוסאם בשארה, ומנכ"ל החברה, בעז צפריר:
"חברת רכבת ישראל ממשיכה להראות רווחים ותוצאות חיוביות בקשת מרכיבי השרות ללקוחותינו, זאת, במקביל לתנופת פיתוח עצומה שכבר באה לידי ביטוי בשנת 2015 בפתיחת רכבת הנגב ותחנותיה. החברה גאה בהישגיה, ותוצאות העבודה המאומצת שנעשית יום יום במשך השנים האחרונות משתקפות במספר ההולך ועולה של נוסעי הרכבת.
בשנת 2015 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט הסבת הרכבות לחשמל, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את עידן התחבורה המסילתית לעידן הבא".

מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"ח כספי 2015, תמונות היו"ר והמנכ"ל, קישור למערכת המאי"ה

http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1025795


חג פורים שמח!
אחוז הדיוק היום בשעות העומס: 59.04%
אני לא יודע האם חלק משמעותי הוא בגלל "שיפור" השירות בתחנות בת ים וחולון, אבל ללא ספק אחד הקווים שספג היום את העיכובים המשמעותיים ביותר הוא קו ב"ש-הוד השרון בקטע שבין אשקלון לת"א.
בת"א ראיתי רכבת מלאה עם נוסעים על הדלתות שלא מצליחות להיסגר, ועיכוב של למעלה מעשרים דקות... כנראה זה היה כך במשך כל היום, ומן הסתם העיכובים בכיוון השני היו לא יותר סימפטיים, בהתחשב בזה שמדובר על אותה מסילה.
גם רכבות על קו החוף הצפוני התעכבו.
&nbsp
גם אתמול הייתה תקלת איתות ברכבת, והרכבות איחרו לא מעט ורכבת פרברית הפכה למאספת בין ת"א לחיפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה