רק״ל ירושלים: צרוף מקרים או פוליטיקה?

מצב
הנושא נעול.
רק״ל ירושלים: צרוף מקרים או פוליטיקה?

רק״ל ירושלים: צרוף מקרים או פוליטיקה?
החברה יצאה מסיטיפס באוגוסט 2015 ונכנסת היום למרוקו על פי הכותרת להלן(מתוך העתונות):

Le leader mondial du tramway Transdev s’installe au Maroc
 

846

Active member
אולי.......

רק״ל ירושלים: צרוף מקרים או פוליטיקה?
החברה יצאה מסיטיפס באוגוסט 2015 ונכנסת היום למרוקו על פי הכותרת להלן(מתוך העתונות):

Le leader mondial du tramway Transdev s’installe au Maroc
אולי.......
 
בנתיים מצאתי, בכל זאת פוליטיקה.

בנתיים מצאתי, בכל זאת פוליטיקה.
מתוך עיתון ״הארץ״ מ-24 לאוגוסט 2014:
העסקה נובעת מחוסר שביעות רצון של סיטיפס מאיכות ההפעלה ומרצון להפחית עלויות באמצעות אינטגרציה אנכית. חוסר שביעות הרצון אינו מקרי - טראנסדב מנסה כבר זמן רב למכור את פעילותה בירושלים, שגורמת לחברה נזק בינלאומי. הרכבת הקלה נתפשת בעולם כפרויקט תשתית שעובר בשטחים פלסטיניים כבושים, והחברות המושקעות בה עלולות להפסיד פרויקטים אחרים בעולם התשתיות, שחשוף לרצונות של מנהלי קרנות ומשקיעים.
&nbsp
http://www.themarker.com/dynamo/1.2413759
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה