בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה. מהשבוע הבא:

מצב
הנושא נעול.

myrath2

New member
בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה. מהשבוע הבא:

בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה. מהשבוע הבא:
מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל עיר וישוב בארץ
http://he.mot.gov.il/index.php?opti...dover-2016-03-21&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

אז מ1 לאפריל קרית גת ישוייך למטרופולין תל אביב או באר שבע? או שלא?
מישהו יבין פה?)
 
כתוב במפורש שקרית גת וסביבתה ישוייכו לשני המטרופולינים

בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה. מהשבוע הבא:
מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל עיר וישוב בארץ
http://he.mot.gov.il/index.php?opti...dover-2016-03-21&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

אז מ1 לאפריל קרית גת ישוייך למטרופולין תל אביב או באר שבע? או שלא?
מישהו יבין פה?)
כתוב במפורש שקרית גת וסביבתה ישוייכו לשני המטרופולינים
כפי שמודיעין וסביבתה משוייכות (בדרך קצת עקומה, אבל משוייכות) למטרופולין גוש דן ולמטרופולין ירושלים.
למעשה גם אזור חדרה ואזור אשקלון משוייכים לשני מטרופולינים, כבר כיום.
 

myrath2

New member
זאת אומרת שעם מנוי שלי משולב דרומי +מרכזי אני יוכל

כתוב במפורש שקרית גת וסביבתה ישוייכו לשני המטרופולינים
כפי שמודיעין וסביבתה משוייכות (בדרך קצת עקומה, אבל משוייכות) למטרופולין גוש דן ולמטרופולין ירושלים.
למעשה גם אזור חדרה ואזור אשקלון משוייכים לשני מטרופולינים, כבר כיום.
זאת אומרת שעם מנוי שלי משולב דרומי +מרכזי אני יוכל
לצאת ולהינס חופשי ברכבת ולנסוע לב"ש בקווי חברת מטרופולין?
 
אם אתה מתכוון למשולב דרומי+מרכזי של הרכבת, הוא אינו כולל

זאת אומרת שעם מנוי שלי משולב דרומי +מרכזי אני יוכל
לצאת ולהינס חופשי ברכבת ולנסוע לב"ש בקווי חברת מטרופולין?
אם אתה מתכוון למשולב דרומי+מרכזי של הרכבת, הוא אינו כולל
כיום את קרית גת (כלומר אי אפשר להשתמש בו לנסיעות ברכבת לקרית גת וממנה) וכן אי אפשר להשתמש בו לנסיעות בין ת"א לבאר שבע (או בין קרית גת לת"א או לבאר שבע) בקווי מטרופולין.
גם השינויים שיבוצעו מה-1 באפריל, לא כוללים נסיעות בין-מטרופוליניות באוטובוסים.
הרפורמה עדיין לא כוללת את הקווים הבינעירוניים הארוכים.
מה שכן יתאפשר, החל מה-1 באפריל, באמצעות כרטיסים חדשים שיהיו (ולא באמצעות הכרטיס עליו שאלת) זה לנסוע באוטובוסים וברכבת בין קרית גת לתל אביב (וגוש דן בכלל) או בין קרית גת לבאר שבע, כפי שמתאפשר היום בין אשקלון לתל אביב או לבאר שבע.
 

myrath2

New member
טוב, נראה ב1 באפריל... אבל ניראה לי עם מנוי שלי אני יוכל

אם אתה מתכוון למשולב דרומי+מרכזי של הרכבת, הוא אינו כולל
כיום את קרית גת (כלומר אי אפשר להשתמש בו לנסיעות ברכבת לקרית גת וממנה) וכן אי אפשר להשתמש בו לנסיעות בין ת"א לבאר שבע (או בין קרית גת לת"א או לבאר שבע) בקווי מטרופולין.
גם השינויים שיבוצעו מה-1 באפריל, לא כוללים נסיעות בין-מטרופוליניות באוטובוסים.
הרפורמה עדיין לא כוללת את הקווים הבינעירוניים הארוכים.
מה שכן יתאפשר, החל מה-1 באפריל, באמצעות כרטיסים חדשים שיהיו (ולא באמצעות הכרטיס עליו שאלת) זה לנסוע באוטובוסים וברכבת בין קרית גת לתל אביב (וגוש דן בכלל) או בין קרית גת לבאר שבע, כפי שמתאפשר היום בין אשקלון לתל אביב או לבאר שבע.
טוב, נראה ב1 באפריל... אבל ניראה לי עם מנוי שלי אני יוכל
לנסוע מק.גת לב"ש או ת"א כי כפי שרשום ק.גת ישוייך לאחד המטרופולינים.
והמנוי שלי שלי כולל מטרופולין באר שבע וגוש דן המלא כולל אשקלון..
 
תוכל רק אם אזור קרית גת ייכלל בהגדרת הכרטיס הזה

טוב, נראה ב1 באפריל... אבל ניראה לי עם מנוי שלי אני יוכל
לנסוע מק.גת לב"ש או ת"א כי כפי שרשום ק.גת ישוייך לאחד המטרופולינים.
והמנוי שלי שלי כולל מטרופולין באר שבע וגוש דן המלא כולל אשקלון..
תוכל רק אם אזור קרית גת ייכלל בהגדרת הכרטיס הזה
אגב, לפי התקנות הכרטיס הזה לא מאפשר גם נסיעה באוטובוסים בין גוש דן לאשקלון.
אבל יש בתקנות הגדרות מסוימות שאני מתקשה להאמין שמישהו באמת יודע ליישם אותן במציאות ככתבן וכלשונן.
 

myrath2

New member
לא יודע לגביי זה, אמרו במוקד משרד תחבורה

תוכל רק אם אזור קרית גת ייכלל בהגדרת הכרטיס הזה
אגב, לפי התקנות הכרטיס הזה לא מאפשר גם נסיעה באוטובוסים בין גוש דן לאשקלון.
אבל יש בתקנות הגדרות מסוימות שאני מתקשה להאמין שמישהו באמת יודע ליישם אותן במציאות ככתבן וכלשונן.
לא יודע לגביי זה, אמרו במוקד משרד תחבורה
שכן אפר לנסוע. מבאר שבע בבטוח אפשר , מה שכן אי אפשר מבאר שבע לאשדוד באוטובוס , רק ברכבת
נגיד בקו 300 של אגד נסעתי תל אביב לאשקלון בלי שום בעיה וחזרה, לא כל נהגים מכירים את המנוי, אבל ברגע שאני מראה להם מפה עם קוד שיתוף - הכל בסדר)
 
בין אשקלון לבאר שבע אפשר גם לפי התקנות

לא יודע לגביי זה, אמרו במוקד משרד תחבורה
שכן אפר לנסוע. מבאר שבע בבטוח אפשר , מה שכן אי אפשר מבאר שבע לאשדוד באוטובוס , רק ברכבת
נגיד בקו 300 של אגד נסעתי תל אביב לאשקלון בלי שום בעיה וחזרה, לא כל נהגים מכירים את המנוי, אבל ברגע שאני מראה להם מפה עם קוד שיתוף - הכל בסדר)
בין אשקלון לבאר שבע אפשר גם לפי התקנות
לגבי קו 300 - כפי שכתבתי, יש בתקנות הגדרות שאני מתקשה להאמין שיודעים איך ליישם אותן במציאות, ולכן לא פלא שנהגי קו 300 לא מסתבכים עם ההגדרות המטופשות של אנשי משרד התחבורה (שלא בטוח שהם בעצמם יודעים למה הם התכוונו כשהגדירו אותן).
 

בישגד

New member
אני מציע למי שנוסע באוטובוס דן למשל מת"א לר"ג לסרב לשלם

בין אשקלון לבאר שבע אפשר גם לפי התקנות
לגבי קו 300 - כפי שכתבתי, יש בתקנות הגדרות שאני מתקשה להאמין שיודעים איך ליישם אותן במציאות, ולכן לא פלא שנהגי קו 300 לא מסתבכים עם ההגדרות המטופשות של אנשי משרד התחבורה (שלא בטוח שהם בעצמם יודעים למה הם התכוונו כשהגדירו אותן).
אני מציע למי שנוסע באוטובוס דן למשל מת"א לר"ג לסרב לשלם
אפשר להסביר לנהג/מבקר שלפי ה"תקנות" דן לא יכולה למכור כרטיסים בקוד 42, אלא רק 41 ו44. מעניין מה תהיה התגובה.
 
התקנות לא מציינות איזה איזור כל קוד

אני מציע למי שנוסע באוטובוס דן למשל מת"א לר"ג לסרב לשלם
אפשר להסביר לנהג/מבקר שלפי ה"תקנות" דן לא יכולה למכור כרטיסים בקוד 42, אלא רק 41 ו44. מעניין מה תהיה התגובה.
התקנות לא מציינות איזה איזור כל קוד
קוד 41 של דן מקביל לקוד 42 ברוב שאר החברות
 

בישגד

New member
קשקוש. מי שכתב את המסמכים האלה פשוט לא יודע מהחיים שלו

התקנות לא מציינות איזה איזור כל קוד
קוד 41 של דן מקביל לקוד 42 ברוב שאר החברות
קשקוש. מי שכתב את המסמכים האלה פשוט לא יודע מהחיים שלו
ולא תמיד לתוכן שלהם יש קשר למציאות.
משום מה כשמשלמים לא כתוב על הקבלה "קוד 41"... חוץ מזה שבאזור הכרטוס המשותף עם המעברים אין שום הגיון שקוד מסויים בחברה אחת יהיה אחר בחברה אחרת (והוא לא).
ואם ככה למה לגבי מטרופולין כן מצויינים 42 ו43 בנפרד ולגבי אגד "41-43"? אגב בדן אמורים למכור גם 43 (בקו 24) וגם 41. לגבי קווים גם מצויינים 42, 43 ,44 אבל משום מה 41 לא מצויין...
 
מבקר של דן בקו 1 אמר לי פעם שבדן אין קוד 41

התקנות לא מציינות איזה איזור כל קוד
קוד 41 של דן מקביל לקוד 42 ברוב שאר החברות
מבקר של דן בקו 1 אמר לי פעם שבדן אין קוד 41
יש הרבה אי סדר בקשר לקודים ותפקידו של משרד התחבורה לעשות סדר בנושא ולהחיל מערכת קודים אחידה אצל כל המפעילות.
ומשרד התחבורה צריך גם להקפיד על הגדרות דקדקניות בתקנות ובצווים, שהם המסמכים המחייבים ולוודא שהמידע המפורסם לציבור תואם את התקנות ולהיפך.

כיום זה לא ממש המצב.

אנשי משרד התחבורה בטוח לא התכוונו שלא יהיה כרטיס שתקף באזור אחד (בלבד) שכולל את מודיעין ואת מבוא חורון, אבל זו התוצאה של ההגדרות החפפניות שלהם.
האם זה באמת מה שקורה בפועל? אני בטוח שלא.

לפי התקנות היבשות, אסור לאדם אחד להנפיק שני כרטיסי רב-קו. בפועל משרד התחבורה עצמו הגדיר בשלב מסויים הגדרה שכרטיסי חופשי-סטודנטיאלי יכולים להיות מוטענים רק בכרטיסי רב-קו שהונפקו על ידי המוכר של החוזה הסטודנטיאלי, מה שכמובן יצר מצב שמחייב במקרים רבים להנפיק כרטיס רב-קו נוסף.

ויש עוד הרבה דוגמאות לסתירות בין מה שמשרד התחבורה קובע בתקנות לבין מה שהוא קובע במציאות בשטח.
כולל סתירות בקשר לרפורמה הנוכחית שלא טרחתי לציין כאן במפורש.
 

בישגד

New member
נוכח הצירוף של רכסים לטבעת 1 בחיפה

בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה. מהשבוע הבא:
מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל עיר וישוב בארץ
http://he.mot.gov.il/index.php?opti...dover-2016-03-21&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

אז מ1 לאפריל קרית גת ישוייך למטרופולין תל אביב או באר שבע? או שלא?
מישהו יבין פה?)
נוכח הצירוף של רכסים לטבעת 1 בחיפה
בשלב הבא אלעד בטח תצורף לטבעת 1 בגוש דן, ואם ממש רוצים אפשר גם לדחוף את מודיעין עילית איכשהו.
 
אם קיבוץ אפק, צפונית-מזרחית לקרית ביאליק, נכלל בטבעת 1

נוכח הצירוף של רכסים לטבעת 1 בחיפה
בשלב הבא אלעד בטח תצורף לטבעת 1 בגוש דן, ואם ממש רוצים אפשר גם לדחוף את מודיעין עילית איכשהו.
אם קיבוץ אפק, צפונית-מזרחית לקרית ביאליק, נכלל בטבעת 1
לא מופרך כלל לכלול את רכסים, כפר חסידים ואבטין בטבעת 1.

ובהקבלה, אם לוד ורמלה נכללות בטבעת 1, לא מופרך כלל לכלול את ראש העין, אלעד, שוהם וכמובן אזור נתב"ג בטבעת 1.

כשמנפחים את הגלעין, הוא מתנפח לכל מיני כיוונים.
 
אני לא בטוח שרוב האוכלוסיה ברכסים חרדית,

נוכח הצירוף של רכסים לטבעת 1 בחיפה
בשלב הבא אלעד בטח תצורף לטבעת 1 בגוש דן, ואם ממש רוצים אפשר גם לדחוף את מודיעין עילית איכשהו.
אני לא בטוח שרוב האוכלוסיה ברכסים חרדית,
אני דווקא מכיר חילונים שגרים שם.
 
אנצל זאת כדי לשאול - מישהו יודע מה קורה עם הכרטיסים הבודדים?

בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה. מהשבוע הבא:
מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל עיר וישוב בארץ
http://he.mot.gov.il/index.php?opti...dover-2016-03-21&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

אז מ1 לאפריל קרית גת ישוייך למטרופולין תל אביב או באר שבע? או שלא?
מישהו יבין פה?)
אנצל זאת כדי לשאול - מישהו יודע מה קורה עם הכרטיסים הבודדים?
לא זוכר אם בעבר קראתי את זה כאן בפורום או שלא, אבל דיברו על זה שהחל מהרבעון השני של השנה הרפורמה, שעד כה תופסת רק במנויים השונים, תתממש גם בכרטיסים הבודדים וכך תמנע אין ספור עיוותים שנוצרו.
הרבעון השני של השנה אוטוטו כאן, יש למישהו מושג מה עם זה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה